Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 729,602 views

La Petite

Posts: 1,160

#1561 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Joo, kalorilaskuri on munkin mielestä ehdoton ykkönen. Sieltä löytää kyllä hyvinkin pitkälti IHAN KAIKKI safkat, mitä vaan kuvitella saattaa *hymy*
(tai jos ei, niin sit voi itse lisää)

--
Rem tene, verba seqventur

ratas

Posts: 82

#1562 • • ratas
Ääni myös kalorilaskurille.
Druma

Posts: 416

#1563 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
Tossa viime kesäl aloin digauttaa valmisruokia suurimmaks osaks duunin takia, ja sen seurauksena... Noh, lihoin.

Onneksi koitti se aurinkoinen ja ei niin aurinkoinen päivä ja astuin intin vihreisiin.

Lähdin menee 95,3kg ja aböyt pari kuukautta firmassa vietettyäni painan enää grammat päälle 80kg.

Tarkoitus itel ois tiputtaa se paino sinne 75kg eli paljoo ei enää tarvita. :)

Messis.
-elli-

Posts: 23

#1564 • • -elli-
Itse olen käyttänyt kiloklubi.fi hässäkkää, se on ilmainen :)
kun kirjoittelee sinne syömiset ja liikkumiset niin se sitten kertoo ootko syöny riittävän monipuolisesti ja liikkunut riittävästi.

Suosittelen lämpimästi :)
remotion

Posts: 5,283

#1565 • • remotion nostatus guru
-200g/vuorokausi tahdilla näytettäisiin menevän tällähetkellä. enempää ei lähe vaikka mitä tekisi.
Sallakat

Posts: 2,220

#1566 • • Sallakat jungle, baby !
joo nyt kyll vihdoin jotenkin iski, että ei jumalauta nyt on pakko alkaa tekemään jotain. Tässä on parisen kiloa hiipinyt painoa ihan jotenkin vain ajattelemattomuutta. Sitä ennenkin oli jo pari kiloa liikaa mistä piti päästä eroon. Ja tässä iässä kun alkaa olemaan hiton vaikeeta saada pois kertyneitä kiloja, nopeasti ainakaan... krraah

Täytyy alkaa kiinnittämään hirveästi huolta lounasravintoloissa syötyjen ruokien annoskokoihin. Näin jälkeenpäin ajateltuna on tullut syötyä kyllä ohimennen aivan liian isoja annoksia.
Siis mitä helvettiä voi vaan kysyä itseltään.
Omissa vaatteissa ei ole ollut mukavaa vähään aikaan (olen kyllä aina ollut jotenkin tosi tosi epätyytyväinen omaan kroppaan, mutta nyt tekisi mieli kulkea jätesäkeissä) ja uusia housuja ei ole saanut ostettua pitkään aikaan kun tuntuu ettei mikään istu.

Miks vtussa ei taas oo saanu mitään aikaiseksi ennenkuin "on liian myöhäistä". prkl *eiei**grr**igor**nyyh*
Sallakat

Posts: 2,220

#1567 • • Sallakat jungle, baby !

-elli-, 13.3.2009 20:22:
Itse olen käyttänyt kiloklubi.fi hässäkkää, se on ilmainen :)
kun kirjoittelee sinne syömiset ja liikkumiset niin se sitten kertoo ootko syöny riittävän monipuolisesti ja liikkunut riittävästi.

Suosittelen lämpimästi :)



kävin eka tsekkaamassa ton keho.netin muttei tuntunut yhtään itselle sopivalta tai edes kovin hyvältä (voi olla etten osannut käyttää sitä :D) mutt tää kiloklubi on tosi tosi hyvä! tulee kirjattua tarkasti mitä syö, ja vaikka oisin voinut kiven kovaa väittää muuta, niin perhana se kyllä oikeasti vaikuttaa syömisiin aika hurjasti! en ole juurikaan kaloreihin tuijottelija ollut ikinä, onneksi tuokaan palvelu ei sitä painota pelkästään vaan monipuolisuutta jne.
mutt haha, tänäänkin systeemi "valittaa" kun olen syönyt vain 520g vihanneksia "voisit kuitenkin tavoitella sitä 600g" :D

Jännä juttu on se, että vaikka olen tällä viikolla liikkunut tosi vähän niin silti energiavajetta kertynyt itse asiassa joku n. 500kcal per päivä eikä tässä tosiaan olla laihtumaan päin. Veikkaan, että se on se alkoholi mikä kerryttää nesteitä ja pitää turvotusta yllä. Tapana on juoda aika usein lasi-pari viiniä tai sidu ihan maun vuoksi arki-iltaisinkin, viikon loppuna hieman enemmän vaikken munakännejä oo hurjasti vetänytkään vähään aikaan.

Mutt joo tosi hyvä palvelu! tulen sitä varmasti käyttämään paljon. pitäis vaan hommata mittanauha niin vois kattoa miten homma edistyy.
Yallu

Posts: 1,910

#1568 • • Edited Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Mä aloin marraskuussa liikkumaan ja treenaamaan säännöllisesti. Tiistaisin, torstaisin ja lauantaisin sali ja tiistaisin salin jälkeen salibandyä ja torstaisin salin jälkeen futista. Tammikuuhun asti söin niinkuin ennenkin ja parantelin lähinnä lihaskuntoa. Tammikuussa tiputin hiilarit lähes kokonaan pois ja ne vähäisetkin hiilarit nautin ennen klo 12. Roskaruuan (jonka SUURI ystävä olen) pudotin pois kokonaan.
Kerran viikossa en miettinyt mitä syön vaan annoin mennä mitä mieli teki.

Pikku hiljaa toin hiilarit takaisin ruokavalioon, mutta sellaisen muutoksen olen tehnyt pysyvästi, että iltasyöminen on nykyään pelkkiä hedelmiä. Myöskin hiilareita yritän välttää klo 15 jälkeen.

Lähtöpaino oli marraskuussa 91kg, siihen tuli aluksi lihasmassa lisäksi, ennen kuin aloin tiputtamaan painoa. Nyt on painoa 84kg, alle 80 kg on tavoitteena kesäksi.

En jaksa laskea päivittäisiä kaloreita, siinä tulee vain hulluksi..

Edit:
Alkoholin käyttö on ollut normaalia (Eli olen vetänyt kännit 2 kertaa tänä vuonna).
Marjo

Posts: 1,796

#1569 • • Marjo pupuTupuna

Sallakat, 26.3.2009 14:08:
joo nyt kyll vihdoin jotenkin iski, että ei jumalauta nyt on pakko alkaa tekemään jotain. Tässä on parisen kiloa hiipinyt painoa ihan jotenkin vain ajattelemattomuutta. Sitä ennenkin oli jo pari kiloa liikaa mistä piti päästä eroon. Ja tässä iässä kun alkaa olemaan hiton vaikeeta saada pois kertyneitä kiloja, nopeasti ainakaan... krraah



Joo, kyllä sitä huomaa, mitä enemmän ikää tulee, niin sitä vaikeempaa sitä painoa on pudottaa. Varsinkin naisilla. Kai se aineenvaihdunta vaan oikeesti hidastuu ja kulutus pienenee.
Ite oon huomanu, että ainut millä ne muutamat vikat kriittiset kilot saa pois, on paasto. Tosin toikin on vähän kiistelty tapa. Itse kuitenkin teen aina vaan korkeintaan neljän päivän paaston. Suurin osa tossahan on nestettä mikä lähtee, mutta kun ne muutaman kilon on saanut pois, on ne paljon helpompi saada pysymään pois. Testattu on.
Mutta kaikille, jotka nyt alkaa harkitsee paastoa helppona oikotienä onneen, niin se on tosi tarkkaa, miten se tehdään. Ja siihen pitä valmistua tosi huolella henkisesti ja fyysisesti.
LisBeth

Posts: 14

#1570 • • LisBeth

pirpeli, 11.3.2009 13:55:
Oisko Turussa immeistä, naista nyt lähinnä, kuka haluais lähteä liikkumaan yhdessä?



Jos on seura vielä hakusessa, niin tää ilmoittautuu seuraksi heti vapun jälkeen! Lajien puolesta kaikki käy. *jiihaa*
Slim_Jim

Posts: 573

#1571 • • Slim_Jim
Itselläkin alkaa liikkuminen vapun jälkeen, rupesi kyrsimään katsomaan kuinka tuo keskivartalo vain kehittyy kehittymistään (ei positiivisessa mielessä) ja nyt perrrrrrkele tartutaan vastatoimiin kun tää mun keissi on vielä aika helppo hoitaa, kunhan vain lisää liikunnan kuvioihin.

Faktahan on ettei intin jälkeen ole tullut liikuttua_juuri_yhtään ja teinipojan aineenvaihduntaa ei meikällä enää ole joten johonkinhan se syöty safka varastoituu kun ei sitä tule kulutettua.

Aloitellaan nyt pienellä lenkillä 3 kertaa viikossa ja netistä ripatulla "100 pushups / situps" hommalla, veli suositteli, sillä tuloksia on näkynyt jo kuukauden jälkeen. Pieniä, mutta silti.
Katsellaan puolen vuoden päästä tilannetta uudelleen ja kohotetaan rääkkiä, sukset pitää talveksi ostaa (vaikka vihaaaaaaaaaaan ylikaiken hiihtämistä mutta siinäpä sitten opetellaan pitämään siitä taas).
s4ga

Posts: 325

#1572 • • Edited s4ga
Eiiiih! Olin lähdössä tänään ihanan aurinkoiselle aamulenkille, mutta heräsinkin aamuyöstä kuumeeseen ja särkyyn. Kai ne kilot syömättä olemallakin tippuu, mutta vääristä paikoista. Hitto kun täytyy olla aina kipeänä, niin ei koskaan pääse liikkumaan >:(

Muuten mitään suurempaa kilonkaristusproggista ei ole menossa.. laihduttaa kyllä osaan, mutta nyt haluaisin vaan päästä liikkumaan!

Kilonpudottajille terveisiä: kuluta enemmän kuin syöt + syö riittävästi ja panosta terveelliseen, proteiinipitoiseen ruokavalioon. Loppujenlopuksi se on juuri noin helppoa. Tsemppiä!

--
Miau. ^__^

Jone

Posts: 8,258

#1573 • • Jone Archibald Haddock
Istun tällä hetkellä duunissa mukavasti jalassani shortsit, jotka ovat viimeksi mahtuneet päälleni ilman kirosanoja ~4 vuotta sitten.

Aika siistiä.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1574 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Täytyy tulla itsekin tänne toteemaan harvinainen tilanne. Oon todella pitkästä aikaa oikeestaan melko tyytyväinen mun kroppaan! Talvesta on kivasti lähtenyt läskiä pois, vaikkei paino ookkaan tippunut. Ruokavalion uusiminen ja herkkujen karsiminen ja kunnon treeni on tehneet tulosta! *hihu* *aplodit*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

villelope

Posts: 2,846

#1575 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Joulun porsasteltujen jälkeen painosta on tippunut 7-10 kiloa. Mitään ihmetemppuja ei ole tarvinnut tehdä, ruokaa menee entiseen malliin, mutta nyt ehkä hieman pienempinä annoksina ja useammin.

Vielä pystyy liikuntaa lisäämään (nyt rajoittunut 1-2 kertaan/vko + työmatkakävelyt) ja ottamaan vihreää lautaselle entistä enemmän.

Muutkin ovat huomanneet kilojen katoamisen ja itsellä on melkolailla kevyt olo kun satunnaisesti pääsee juoksemaan/luistelemaan maila kädessä. *plur*
Tiinuliinu81

Posts: 510

#1576 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Mä oon lihonut viime kesästä 14kg, mikä on ainoastaan hyvä juttu! Mutta nyt toki voisi vähän kiinteyttää ja vähentää herkkuja, ettei painonnousu jatku samaa rataa..

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Druma

Posts: 416

#1577 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
oon vissii joskus tammikuus tai aiemmin postannu tänne jonkun suunnitelman tai jotai.

tammikuus inttiin sellasena +95kg mössönä ja 2kk palvelusta jäljellä ja 77kg paino.
tarkotus mennä sinne 72-75kg .. saa nähä toteutanko suunnitelman
Kolera

Posts: 4,256

#1578 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
korahti samantien 3-5kg elopainoo lisää ku oli viikon kaks mökillä. On kyl vähän muutenki myöhästä kesäks kyl saada tota hylkeenrasvaa pois, kun nyt muisti yhden todella oleellisen syyn miks se olis pitäny kesäks saada pois. 27astetta on jo ihan tuskasta nukkuu. Tottunu et olis joku peitto päällä mutta illalla roppa kuitenki rupee hikoilee jo kun sattuu makaa munasiltaa patjalla =P
No ehkä jos nyt jaksais ruveta vähän tota peruskuntoo kohentaa ni toi lämmön ulospuskeminen tehostuis niin pal ettei tarttis hikoilla

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

reinoh

Posts: 818

#1579 • • reinoh

Eyebreak, 14.5.2009 01:55:
oon vissii joskus tammikuus tai aiemmin postannu tänne jonkun suunnitelman tai jotai.

tammikuus inttiin sellasena +95kg mössönä ja 2kk palvelusta jäljellä ja 77kg paino.
tarkotus mennä sinne 72-75kg .. saa nähä toteutanko suunnitelman



Tsemppiä tolle... itse painoin intissä 82kg joka siis on aika hyvä tulos tälläselle 183cm pituselle. vissiinki. no ainaki kunto oli helkkarin kova. sit ku pääsin intistä niin vuodessa paisuin 110kg :D

Tällä hetkel ihan siviili pudotus menossa ja nyt ollaan tultu tuolta 110kg -> 95kg *piis*
Druma

Posts: 416

#1580 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.

reinoh, 14.5.2009 10:49:
---
Eyebreak, 14.5.2009 01:55:
oon vissii joskus tammikuus tai aiemmin postannu tänne jonkun suunnitelman tai jotai.

tammikuus inttiin sellasena +95kg mössönä ja 2kk palvelusta jäljellä ja 77kg paino.
tarkotus mennä sinne 72-75kg .. saa nähä toteutanko suunnitelman

---


Tsemppiä tolle... itse painoin intissä 82kg joka siis on aika hyvä tulos tälläselle 183cm pituselle. vissiinki. no ainaki kunto oli helkkarin kova. sit ku pääsin intistä niin vuodessa paisuin 110kg :D

Tällä hetkel ihan siviili pudotus menossa ja nyt ollaan tultu tuolta 110kg -> 95kg *piis*



pitää tarkkaan katella ite miten reservissä sitten syö ja liikkuu. :D