Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 729,536 views

Elmiira

Posts: 1,446

#741 • • Elmiira
Paino on viime syksystä tippunut ihan mukavasti, silleen tasaisen hitaasti ja ihmeempiä tekemättä. Suurimpana syynä varmaan pikkuhiljaa tapahtuva ruokavalion muutos. Kulta opettaa mua syömään terveellisesti, eikä anna herkutella joka päivä *hymy*

Ja siihen tottuu, ei tee enää koko ajan mieli jotain herkkuja. Itse asiassa aika harvoin enää. Ja tietenkin on apua varmaan tuosta salilla ja uimassa käymisestäkin, jonka hiljattain aloitin. *hymy*

2-3kg joutais vielä pois ja ois kiva olla vähän kiinteemmässä kunnossakin taas vaihteeksi *joo* Mut pikkuhiljaa. En oo nimittäin koskaan osannu tai edes halunnu laihduttaa tosissani, ei vaan ole itsekuria. *nauru*

Urheilusta kuitenkin tykkään... lähteminen vaan on aina vaikeeta. Siksi on pakko ostaa aina etukäteen lippuja millon minnekin, jotka on vain tietyn ajan voimassa. Sit tulee paremmin lähdettyä, kun muuten rahat menis hukkaan... Ja olevinaanhan ei oo ikinä aikaa... no nyt oon sitä jostain etsinyt.

Mulla näkyy lihominen heti naamassa, äiti muistaa huomautella, kun näytän joltain pullasorsalta, posket pullottaa *nauru* Mut muistaa se nytkin sanoo et oot laihtunu, naamas ei oo niin pullee *hihu*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

micqo

Posts: 1,094

#742 • • micqo
Mullakin tässä pieni muotoinen "kesäskarppaus" päällä... 4kg on lähtenyt viikkoon,eikä ole tarvinnut nähdä nälkää oikeastaan lainkaan! *iloinen*
India

Posts: 475

#743 • • India

India, 14.1.2005 10:48:
eli nyt 174 ja 63 painoa eli meikäläinen rupee olemaan kutakuinkin tyytyväinen painoon. Vajaassa vuodessa painoa lähtenyt n.14 kiloa



Päivitetäänpä tietoja, painoa enää 57 (eli lähdöstä -20kg). Olen tyytyväinen nyt painoon ja sais sitä jopa olla se muutama kilo lisää. Jatkan salilla ja toivon ettei enää tuosta laske. Ruokailut mulla on ihan pyllyllään ja nyt keskityn täyspäiväsesti saamaan ne kuntoon. Eli mun kilonpudostus loppui tähän. *hihu*
Timce

Posts: 5,381

#744 • • Edited Timce
Lähtökohta ja tavoite..

Nyt
Kesällä

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

*Bixxx*

Posts: 162

#745 • • *Bixxx*
On tippunu joulukuusta melkein 7 kiloo ilman mitään laihduttamista... En vaan oo jaksanu ajatella koko asiaa ja paino on pudonnu *jiihaa*

--
***TIIKERI***

sapeli

Posts: 11,768

#746 • • sapeli jokukukamikä?

India, 11.4.2005 11:20:
Päivitetäänpä tietoja, painoa enää 57 (eli lähdöstä -20kg).



*fanittaa* Hitto, pitää alkaa selaamaan teikäläisen postauksia, tuo näyttää aika asialliselta *joo* *hihu*

*respektiä* *yessir*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

innae

Posts: 1,377

#747 • • innae PaskaJätkä
Tänä vuonna mennyt paremmin kuin viime.
Paino jumahtanut tuohon 58-59kg:n välille, hieman on tuo valkoinen lihas kiinteytynyt.
Ruokailutottumuksia pikkuhiljaa muuttanut, ruoka-ajoille kun ei niin paljoa voi kun tekee vuorotyötä. Mutten suutukaan itselleni, jos syön mässyä/pikaruokaa. Kohtuus kaikessa.
Salilla käymistä en vieläkään ole saanut aloitettua, joten olen aloittanut swannis-kampanjan jonka aikana kävelen töihin ja yritän muutenkin ulkoilla enemmän.
Hiljalleen etenee tämä projekti.
Ja lähtöpaino oli 69-70kg ja pituutta tytöllä on sellaiset 170cm.

--
PaskaJätkä

milla

Posts: 3,699

#748 • • milla
noni, kilot lähti(5), itseasias yks enemmän ku piti, mut tähän vois stopata nyt! bikinikausi here i come!
Massamuusi

Posts: 73

#749 • • Massamuusi
180cm 90kg enkä ole lihava. Tarkoitus olisi saada lisää painoa yläkroppaan *nauru*
Tietty vaatii kauheasti treeniä että paikat pysyis kunnos. Ei mee kauankaa ku hienot lihakset alkaa näyttää hyytelöltä treenien puutteessa.. Hitto kun päässy keskivartalo vähä väsähtää ja nyt pitää hikoilla nii perkeleesti sitte, ku olis paljo pienemmällä vaivalla pystyny pysyy kuosissa. Mut kyl se pyykkilauta viel tulee takas *jiihaa*

--
Koti, Uskonto ja Isänmaa.

welmu

Posts: 282

#750 • • welmu
En varsinaisesti itse käsittele tätä kevätkilonpudotuksena, koska hain pysyviä tuloksia, enkä aio tätä toistaa joka kevät :) Anyway, muutin ruokavalioni tammikuussa ihan totaalisesti tarkoituksena pudottaa painoa semmonen about 7kg. Tarkoittaen sitä, että a) järkeistin makroravinnetasapainon pyrkien prot. 30%, hiilih. 40%, rasvat 30% -jakoon ja b) tiputin kalorit tuonne 1500-2000kcal päivittäiselle tasolle.

Onnistui hyvin, ja reilussa parissa kuukaudessa olin tiputtanut yli 10kg, jonka jälkeen lopetin kaloreiden vahtaamisen ja ruokapäiväkirjan pidon, tosin tietenkin jatkaen terveellisemmin syömistä. Siellä -10kg:n paremmalla puolella on pysytty. Mainittakoon vielä se, että tammikuussa en tiennyt ravintoasioista sitten yhtään mitään, vaan opiskelin aihetta samalla kun touhusin :)

Painon putoaminen oikeastaan oli aika vähäinen hyöty muihin asioihin verrattuna mitä ruokavalion muutoksella saavutin. Päällimmäisenä vireystaso ja pirteys, jotka ovat joltain ihan toiselta planeetalta aikaisempaan verrattuna. Aamulla tämän huomaa selkeimmin; nykyisin nukun keskimäärin 5-6 tunnin öitä ja herään pirteänä (ilman herätyskelloakin), kun aiemmin oli vaikeuksia päästä ylös sängystä ja liikkeelle vaikka yöunet olivat keskimäärin ainakin pari tuntia pidemmät.

Suosittelenkin lämpimästi että uudistaa ruokavalionsa heti kertaheitolla eikä millään "pikkuhiljaa" mentaliteetilla. Voi olla aluksi vaikeaa, mutta tuloksia tulee nopeammin ja positiiviset vaikutukset huomaa varmasti selkeämmin. Kaikkein tärkeintä on kuitenkin, että teet ruokavaliomuutoksesta pysyvän. Syö siis terveellisesti, mutta niin että pidät ruuasta mitä syöt. Näin saavutettu painonpudotus on pysyvä. Minä kun todennäköisesti en tule toista kertaa enää elämässäni laihduttamaan :)
Avatar
#751 • • RINY Guest
Miten ois "klubituksen kevätkilonnosto". Meitsi on kyl niin pieni et saa kaikilta aina kuulla et "voisit sä syödä kyl enemmänki ku oot noin pieni ja laiha" *nauru* Geeni geenit. Kiitos äidille niistä. *vink*
hrdkvr

Posts: 3,929

#752 • • hrdkvr KURGO
noniiiiin nyt on 2kk kulunut low carb high protein "diettiä" +punttista takana


tulos:

-9kg
- vyötärö -2 tuumaa
- housut roikkuu
- ja on energinen olo- väsymys poissa
- parempi olo muutenkin.. esim ei niin helposti puuskuta.. ja erilaiset hengitysongelmat kadonnut
- nukun paremmin..



taidampa jatkaa



siis idis oli se et en rupee mitää atkinssii vetää vaan jätän pois leivä (jauhot), pastat, riisit.. ja potut
syön paljon kasviksia ja lihaa/kanaa/kalaa ja kohtuudella rypsärii

vitamiinit, heraproteiin, l-glutamiini ja l-karnitiini ollut tukena

mutta noi l- alkuiset on lähinnä sit urheilua varten



suosittelen

--
-keep it hard-

Mellu-

Posts: 4,006

#753 • • Edited Mellu-
Ruokavaliosta pois jääneet: Vaalealeipä,Peruna,Erilaiset herkut sekä sokeri ja margariini/rasva.
tilalle tulleet: Kasvikset,hedelmät,maitotuotteet sekä Riisi.

urheilu : 2-4h lajiharjoittelua/pv + 4km pyöräilyä/pv. + punttisali treenit 2x 2h /viikossa + 1 hyppyharjoitus 1x viikossa.

tavoitteena rasvanpoisto ja sen korvaaminen lihaksilla ---> voimaa,kestävyyttä ja nopeutta

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#754 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Kai voi ilmoittautuu syyskilonpudotukseenkin *iloinen* Tän hetkinen tilanne on 160/57.5, ja vaikka lihasta kai onkin vähäsen, niin 5kg saa lähteä heti. Tai vähemmän, jos näyttää hyvältä *hymy*

Sotasuunnitelma: sokeriset ja rasvaset herkut pois, samoin vaalea leipä ja hiilarit minimiin illalla. Enemmän proteiineja ja vois myös kiinnittää huomioo, ettei tuu syötyy liikaa kerralla *joo* Salille 2-3 kertaa viikossa ja joku aerobinenkin jonnekin väliin (en vaan tykkää aerobisesta, ei jaksais!). Onneks töissä tulee hyötyliikuntaa *hih*

hmm, aika lepsulta kuulostaa mut tiukennetaan jos on tarvetta *iloinen*

edit: tän päivän syömiset (onkohan liian vähän kaloreita *ding*)

*Aamulla: 2 ruisleipää (kevytmeetwuesti, tuorejuusto, edam17%, salaatti) ja maitorahkaa jos on pari dl valion rasvatonta jugurttii + tietty kahvia mustana

*Töissä päivällä: Mozzarellasalaatti, vettä ja ~100g kanaa

*Töissä illalla: 4-5dl rasvatonta jugurttii ja banaani

*kotimatkalla: pari desii jugurttii

*iltapala: purkki raejuustoo, vähän arlan delitee (5% juusto) ja lasi mehua

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Rocca

Posts: 3,064

#756 • • Edited Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Noniin nyt sain kuvan sitten... piti oikeen tänne laittaa.. meitsi on tossa kuvassa 2,5vuotta sitten... 6kk 28kg pois painoa *hymy*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Ozie

Posts: 1,389

#757 • • Ozie
Humph...kesästä tippunu 7 kg (80 -> 73). Nyt pitäis vaan olla jostain aikaa että ehtis salille ja sais taas painon nousemaan lihaksien muodossa, vois ruveta taas syömään.
Avatar
#758 • • + Guest
Reivikuntoon helmikuuks 2006 -projekti itellä menossa.

Eli tavotteena saada itteensä vähän piukeemmaks ja samalla mahdollisesti tiputtaa viitisen kiloo. Toi helmikuu sattu oleen sopivassa kohtaa kalenteria.

Homman pohjana on ruokavalion korjaaminen. Turhat hiilarit pois (vaalee leipä, pasta, peruna ja erityisesti sokeriherkut), rehujen pitäminen edelleen ruokavaliossa, karkkilakko ja iltamussuttelun lopettaminen. Tämän hetkiseen projektiin kuuluu myös viinan kanssa läträämisen vähentäminen. Viime kevät ja osittain kesäkin meni kevyellä ruokavaliolla, mutta syksyllä repsahti pahasti ja painookin tuli monta kiloo. Nyt oon päättäny et se jatkuva sokerihumalassa eläminen loppuu (ja samalla painon jojoilu). Kun ruokavalio on kunnossa ja liikkuu muutaman kerran viikossa, niin mieli pysyy virkeenä ja jaksaa selkeesti paremmin.

Oikeestaan tää ei oo ihan kevätkilonpudotusta, mut enivei. Jos pystyn korjaan ton iltamussuttelun ja sokerin pois ruokavaliostani pysyvästi lähes kokonaan, oon onnistunu tehtävässäni.

Jos onnistun reivikuntoon helmikuuks 2006 -projektissani, on salikuuri purru *vink*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#759 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Hyzenthlay, 21.9.2005 00:25:
Kai voi ilmoittautuu syyskilonpudotukseenkin *iloinen* Tän hetkinen tilanne on 160/57.5



Yllättäen taas lähän lipsunu ote, mut tän hetkinen tilanne on 55kg *blush* kolme viel pois... oiskohan maaliskuu hyvä tavote *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Skenemursu

Posts: 1,568

#760 • • Edited Skenemursu Vastarannan Kuha
Olen messissa lahtokohdat ovat 174cm ja 77kg. Pituutta kun ei varmaan enaa juuri kasva niin varmaan painopudotus johonkin 72kg olis realistinen. 2001 Takas Suomeen muuttaesa painoni oli 67kg mutta siihen ei varmaan enaa pysty kun sen verran mukavuuden haluinen on, mutta tuo 72 otettakoon tavoitteeksi ja pv jolloin siihen pitais paasta olkoon 1.6...

ai niin ja haastan jujun skabaan mukaan! Viime mittauksessa juju oli viel 1kg pienempi, mutta kohta paasen haukkuun sita laskiksi!