Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 729,959 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1301 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Taidanpa änkeä lusikkani tähänkin soppaan..

Tuo ruokavalion "oikeellisuus" riippuu kai siitä mitä kropaltaan hakee. Sen mitä "tunnen/tiedän" La Petitea klubbarin pohjalta, niin hän hakee lihaksikasta, treenattua kroppaa, jossa lihakset saa näkyä ja rasvaa on mahdollisimman vähän (La Petite, korjaa jos olen väärässä). Tälläisia kroppia on naisilla hyvin harvoin. La Petiten ruokavalio suositus lähenteleekin hyvin paljolti fitness urheilijoiden treeniruokavaliota. Paljon protskua ja erittäin niukasti hiilareita. Ja tämä ruokavalio todellakin toimii..*joo* Rasva palaa ennätys vauhtia ja nesteet häviää!

Itse suosin (jo ihan ärtyneen paksusuoleni takia) vähä hiilihydraattista diettiä, jossa syön päivittäin muutaman palan ruisleipää, mysliä, puuroa tms. Sillä nämä tuotteet pitävät ihan oikeasti vatsani kunnossa. *joo* Testattu on! Proteiinia yritän syödä mahdollisimman paljon, muista tuotteista käytän joko normaali rasvaisia tai rasvattomia tuotteita. Kummat koen paremmaksi. Minun kroppa ihanteeni on myös hyvin lähellä tuota fitness tyyppiä ja olenkin saanut tällä ruokavaliolla hyviä tuloksia.

Herkuttelupäivän yritän pitää n. kerran viikossa. Tämän tarkoituksena on pitää aineenvaihdunta vauhdikkaana. Kun kroppa saa välillä kunnolla rasvaa ja hiilareita, se ei mene säästöliekille ja laihtuminen jatkuu..

Ruokavalio kannattaa siis valita sen mukaan, mitä hakee kropaltaan. Mutta tosiaan pääpaino kannattaa pitää proteiinissa, kasviksissa ja hedelmissä a hiilihydraateista kannattaa suosia hitaita hiilareita, eli tummaa leipää, tummaa riisiä jne..Mutta näitäkin kohtuudella..*joo*

Ja tosiaan noita rasvattomia tuotteita kannattaa karsastaa, niissä maku on yleensä tehty lisäämällä sokeria ja sokeri on tosiaan se mikä lihottaa!

*joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

coolcat82

Posts: 771

#1302 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Ei täs paljo tartte mitään ylimäärästä kilonpudotusta kyllä ees harkita, ku töissä on niin pirun kiire, että hyvä jos vessaan ehtii. Syömisestä puhumattakaan.. *igor* Sitäpaitsi kokkina mä syön muutenkin niin ravintosuositusten mukaisesti, ettei noita ylimääräisiä kiloja oikeen tahdo kertyä. Vaikka joskus, kun on niin kiireistä ja ei ehi syödä tai jaksa enää himassa kokkailla, ni kun se paino lähtee tippumaan itestään, ni sitä välillä toivois että lihois vähän helpommin mut minkäs teet. Ja kun tulee tolla fillarillakin poljettuu jonku verran ni liikuntakin hoituu ihan itestään *joo*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

T-Justice

Posts: 892

#1303 • • Edited T-Justice
Low-carb dieetillä mässyttely pelaa kyllä, mut kerran viikossa on liian usein ehkä 2-3 viikon välein pelais parhaiten ja tietty riippuu pitääkö herkuttelupäivän oikein eli syömällä silti suht puhdasta hiilaripitoista ruokaa eikä mäsäyttele niinkuin jotkut ensin hesessä ja sieltä kotipizzaan ja makuunin kautta kilonpussi hemuja kainalossa himaan jolloin viikon aikana laihduttu määrä tulee oitis lanteille, ei hyvä...

Säästöliekki johtuu mielestäni hyvin pitkälti siitä että kun painoa saadaan aluksi tiputettua niin ei muisteta että kroppa tarvitsee myös vähemmän kaloreita jolloin automaattisesti alkaa paino junnaamaan.
Toki jos ollaan liian rankalla dieetillä seuraksena on myöskin säästöliekki, mutta sehän ei ole järkevä tapa yrittää laihtua. Kalorit miinukselle 500kcal niin laihtuminen on takuuvarmaa ja jaksaa treenata eikä tartte nähdä nälkää.
Esim. itse oon laihtunut nyt 24kg ilman minkäänlaista säästöliekkiä punnitsemalla joka päivä itseni sekä ruokani ja käyttämällä kalorilaskuri.fi sivustoa ja näin pysymällä kartalla kalori ym tarpeistani, homma pelaa ja läski tirisee muksasti *iloinen*

ps. sykemittari kalorilaskenta ominaisuudella on must!
Freja

Posts: 8,775

#1304 • • Freja Sihteeri

Avernian, 10.5.2007 14:56:
Oisko IIb-tyypin lihassolukkoa tarjolla? Paljon pistät kilohinnaksi? :p



Mä en oo oikee varma :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Timce

Posts: 5,381

#1305 • • Timce

T-Justice
kalorilaskuri.fi



Kiitos vinkistä. Loistava sivu. Tuolta löytyy kaikki tuotteet mitä käytän ja vielä oikean merkkkisinä. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Hitchhiker

Posts: 1,754

#1306 • • Hitchhiker
Itellä paino tippunu 'bout n.2kg ja lähtöpaino oli 79Kg--->77Kg, mutta tuo on vain ollut pakonsanelemaa koska yssikseen kun elää niin ei ole hirveästi varaa mässäillä/syödä ylettömiä määriä (tosin ihannepainossa ollaan nyt).
Lyylikki

Posts: 2,975

#1307 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Super-Kerttu, 4.5.2007 07:45:
---
casper-dj, 4.5.2007 07:30:
---
emppu, 3.5.2007 16:38:
Mul hoiti 1,5kk työstressi tän laihduttamisen. Paino putos 6kg :D :( pää sentäs pysy kasas ja nyt vihdoin urakka ohi jotenka vois taas miettiä urheiluakin.

---

oho......duuni on kovin laihdutus kuuri todellakin.....itelki tippu 4kg 2 viikos ku oli hoppu duunissa ja samaan aikaan remppa himas.
kaippa ne pian takas tulee...siis puntille*super*

---

Mä pojat kerron teille, mikä on kovin laihdutuskuuri..Se on ERO, tosin ei mikään miellyttävä sellainen.. Mulla lähti viime heinä-elokuun aikana 8 kiloo..Ne on tosin tulleet jo korkojen kera takasin.. Olen siis onnellinen..*pihkassa*



On ihmisiä, jotka syö suruunsa, murheeseensa, stressiinsä, tylsyyteensä, sairauteensa eli lohduttautuvat syömällä. Tällaiselle ihmiselle (esim. minä) rakastuminen on paras keino laihtua, sitä vaan tapahtuu niin saakutin harvoin *vink*

Mut ei se mitään. Kun itsekuri ja motivaatio palaavat Ibizan lomalta, niin sitten...ja sitten sitä helpommin rakastuukin *plur*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1308 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Lyylikki, 11.5.2007 10:54:


On ihmisiä, jotka syö suruunsa, murheeseensa, stressiinsä, tylsyyteensä, sairauteensa eli lohduttautuvat syömällä. Tällaiselle ihmiselle (esim. minä) rakastuminen on paras keino laihtua, sitä vaan tapahtuu niin saakutin harvoin *vink*

Mut ei se mitään. Kun itsekuri ja motivaatio palaavat Ibizan lomalta, niin sitten...ja sitten sitä helpommin rakastuukin *plur*



Juuh..Joillakin se on niin päin. Mä kuitenkin surullisena en saa oikeesti palaakaan alas kurkustani. Onnellisena ja rakastuneena, niin mikä onkaan sen ihanampaa kuin syödä hyvää ruokaa kullan kanssa ja käpertyä duunin jälkeen murun kainaloon.. Jätskikulho kadessä..*sydän* Ja maha kasvaa! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Mark

Posts: 7,311

#1309 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Super-Kerttu, 11.5.2007 10:58:
Jätskikulho kadessä..*sydän* Ja maha kasvaa! *nauru*



Joojoo, julkista nyt vaan se perhelisäys samassa *pepsodent*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1310 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Mark, 11.5.2007 12:15:


Joojoo, julkista nyt vaan se perhelisäys samassa *pepsodent*

-M



HYSSSS.. Ei saa kaikkee paljastaa..*vink*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Inferno@Tre

Posts: 678

#1311 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Pari talven aikana kertynyttä liikakiloo tars saada pois niin sais taas 67kg painoksi. *joo* Eikä näin lyhyen äijän ny paljoo enempää pitäis painaakkaan *hih*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Jusuplussa

Posts: 1,292

#1313 • • Jusuplussa UG-///
rave-dieetille vaa kaikki.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1314 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

UnityF, 11.5.2007 21:52:
Mulla nyt on todettu hidas aineenvaihdunta (terveyskeskuksessa kun on tullu ravattuu niin ne sano sen)*grr*
Niih onko mitää vinkkejä mikä vilkastuttaa aineenvaihduntaa?



Salille! Mitä enemmän on lihasmassaa, sitä suurempi on myös aineenvaihdunta. Ja jos ei ole juurikaan harjoitellut, saa aika pienellä vaivalla kuntoa ylöspäin :)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Ripzu

Posts: 202

#1315 • • Ripzu
Huomenna olis Helsinki city run, puoli maraton.
13kk treenannut, painoa lähtenyt 15kiloa :) eiköhän sitä pääse maaliin ehjänä *nauru*
hemuz

Posts: 2,178

#1316 • • Edited hemuz kätevä emäntä

Ripzu, 11.5.2007 23:27:
Huomenna olis Helsinki city run, puoli maraton.
13kk treenannut, painoa lähtenyt 15kiloa :) eiköhän sitä pääse maaliin ehjänä *nauru*



Mites stadis mahtuu vetää ton viisuhulinan keskellä jotain maratonia *DING*
Ripzu

Posts: 202

#1317 • • Ripzu

hemuz, 11.5.2007 23:28:
---
Ripzu, 11.5.2007 23:27:
Huomenna olis Helsinki city run, puoli maraton.
13kk treenannut, painoa lähtenyt 15kiloa :) eiköhän sitä pääse maaliin ehjänä *nauru*

---


Mites stadis mahtuu vetää ton viisuhulinan keskellä jotain maratonia 'DING*



Vähän tyhmää kun järjestetään viisujen aikana...mut sen näkee sit huomenna miten turistit antaa tilaa *hih*
mr. knee

Posts: 279

#1318 • • mr. knee

UnityF, 11.5.2007 21:52:
Mulla nyt on todettu hidas aineenvaihdunta (terveyskeskuksessa kun on tullu ravattuu niin ne sano sen)*grr*
Niih onko mitää vinkkejä mikä vilkastuttaa aineenvaihduntaa?

Sitten kuulin että laihutuksen aikana on hyvä syödä kalaöljy-vitamiini tabuja joten ostin möllerin tuplaa vaikka ei ne nyt itse laihikseen autaiskaan niin tuleepahan syötyy kun en syö kalaa ollenkaa.


Sit oli kiistaa ananaksesta. Tuore ananas on pop. ok. Entä säilyke ananas ne rinkulat? Okko se liemi kanssa ihan ok vai pitääkö se jättää pois? Toinen kaveri sanoi että ei missään nimessä ja toinen sano että ei mitää välii.


Mulla on paino jämähtäny vaikka syön terveellisesti ja liikun joka päivä mut jokin nyt menee pieleen kun ei paino tipu. Raskauden jälkee oon saanu sen tippumaan vain -7kg ja tahtoisin viellä paaaaljon pois. Vehnä pastat, vaaleet laivät, karkit, pullat, sipisit ym on kaikki ollu jo historiaa pitkää.




ananakset on lähinnä nesteen poistamiseen (purjo on tehkkaampi).vedä 2-3 tablettia cromia päivässä niin se pitää karkkihimon poissa!
Timce

Posts: 5,381

#1319 • • Timce

UnityF
Mikä olis sellainen kalorimäärä joka kannattais olla minimi päivässä ja mikä maximi?
Kun tahon kuitenkin laihtuu enkä jankkaa täs paikoillaa tän painon kanssa. *grr*



http://www.kalorilaskuri.fi/

Tuo osoittautui hirveen hyväksi, kun itse laskeskelin kulutuksia ja muita saliohjelmaa varten. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1320 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

UnityF, 11.5.2007 22:38:
Uikkari ostettu et maanantaina alan uimaa oikeen kunnolla ja sit kun siinä nousee kunto vähän niin oon ottanu jo selvää saleista et alkas käymää. Just kettelin eri salia mitä löytyy lähistöltä tänään. *joo*



Sit kannattaa teettää kunnon ohjelma, niin pääsee alkuun. Ohjaaja voi kattoo, et liikkeet tehdää oikein jne. Nää ihmiset osaa myös neuvoo ravintoasioissa usein aika hyvin. Täytyy kyl omalta kohdalta sanoo, ettei oo mitään niin kiitollista harrastusta kuin salilla käynti *hihu*

Painonpudotuksesta sen verran, et kannattaa aluks pudottaa vähän, ja syödä sellasta (terveellistä ruokaa) mistä tykkää. Ei missään nimessä kaloreita heti alas tai väkisin syödä ruokaa joka maistuu kauheelta (vrt. kaalikeittodieetit). Joku -500kcal siitä mitä yleensä syöt on about maksimi.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D