Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 730,119 views

fantazia

Posts: 329

#621 • • fantazia
Eilen alko kuntoilu... Tänäänkin kävin juoksentelemassa kantsuu ympäri ;)
hKt

Posts: 121

#622 • • hKt hökötti

ALIEN:
pitäisi, voisi, jos jaksaisi tai mitäs jos vain tekisitte asialle jotain, ettekä vain jossittele! :D



Ei tälläsiä juttuja jaksa ottaa niin vakavasti. *nauru* Sitte tekee asialle tosissaan jotain jos itteään häiritsee. Mutta ei ainakaan vielä.

Nyt saa riittää se että kattoo vähä mitä suuhun pistää ja pieni liikunnan lisääminen. Ei jaksa kuitenkaan stressata.. kattoo nyt mitä tästä tulee *hymy*

--
*sydän*

Metsäpiru

Posts: 418

#623 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Muah.. koskaan en oo dietillä ollut enkä aio. piste. Ei se niin nahti ole.. itse olen ainakin herkuttelija. Liikuntaa tosin yritän harrastaa mahdollisimman paljon. Se on asia mistä voisi ottaa itseään niskasta kiinni. Ei sen takia että olisi kesäkunnossa vaan sen takia että olisi psyykkisesti pirteämpi.
Jusuplussa

Posts: 1,292

#624 • • Jusuplussa UG-///
Joo saa nähä paljon paino tippuu ja lähteekö vähätki lihat pois, ku alkaa mma-treenit :O
Leppäkerttu

Posts: 225

#625 • • Leppäkerttu

pipa:
---
KittysDead:
173::50kg.

Kesällä oli 40kg *plur* Ikävä niit aikoja jollon vyötärö oli 56cm... *uuh*

Tosin 10kg:n laihduttaminen ei ole ongelma tai mikään *hihu* kesällä sitten taas. Luuranko go go.

TAlvella pitää olla lämmöneritysläskiiiii..

---
Oksettavaa.. *eiei* tosi tervettä..



Syömishäiriö gogo! *ding*
Unik

Posts: 4,117

#626 • • Unik
Mun tavoite on 60kg. Nyt painan kai jotain 66kg tai jotain sinnepäin ja 180cm/181cm olen pitkä. *nauru*
innae

Posts: 1,377

#627 • • innae PaskaJätkä
Tämän vuoden painonpudotus on alkanut paremmin kuin viime vuonna: 3kg lähtenyt tavoitteena olisi ennen kesää vielä -7kg (eikä haittaisi vaikka tippuisi enemmänkin). Olen tarkemmin katsonut mitä mättöö vetää ja koska. Sekä duunissa tulee ihan kivasti käveltyä/juostua ja koiran kanssa lenkillä käynti. Vielä kun kehtaisi mennä uimahalliin polskuttelemaan niin se olisi siinä.

--
PaskaJätkä

-Kerttu-

Posts: 4,542

#628 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
En nyt millekään varsinaiselle laihikselle oo alkanut..Mut oon yrittänyt tehdä vähän ruokavalioremonttia..Sillä syön ehkä maailman epäterveellisimmin..Jos siinä sivussa pari kiloo lähtee, niin ei se mua haittaa! *iloinen*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Nalatsu

Posts: 155

#629 • • Nalatsu naarasleijona
juup, kyllä meikäläinenkin tänne tulee mukaan.. *blush*
kyllähän tuota elopainoa on kertyny joulun tienoolla ihan liikaa, joten tässä lähtötilanne: 168,5 / 85kg...

tavoitteeksi voisi laittaa esim: 75kg... mutta aikarajaa en laita... silloin menee plörinäksi koko hoito.. *hymy*

katellaan kuinka tytön käy...

(haluu 3½:den takaisen kropan takas 168,5 / 54 *plur*)

--
@-}
-----
Naarasleijona
-----
{-@

Baby-G

Posts: 377

#630 • • Baby-G

Keeerin:
En nyt millekään varsinaiselle laihikselle oo alkanut..Mut oon yrittänyt tehdä vähän ruokavalioremonttia..Sillä syön ehkä maailman epäterveellisimmin..Jos siinä sivussa pari kiloo lähtee, niin ei se mua haittaa! *iloinen*



Mulla ihan samat aatteet mielessä! *joo* *plur*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#631 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
pieni ruokavalioremontti ois paikallaan täälläkin *uuh* ruokatottumukset on pikkuhiljaa menneet ihan perseelleen. Välillä hirveesti kaikkea epäterveellistä ja sitten toisaalta pitkiä aikoja syömättä mitään *eiei* luulen, että jo parempi syöminen saa kroppaa vähän timmimmäksi, ja sitten kun harrastais viel liikuntaa entiseen malliin, niin -5kg vois olla ihan helppo juttu *hymy*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

W

Posts: 1,049

#632 • • W
Nyt: 180cm/80kg

Kesäksi: 183cm/90kg *kiitoskiitos*
W

Posts: 1,049

#634 • • Edited W

Avernian:
---
W:
Nyt: 180cm/80kg

Kesäksi: 183cm/90kg

---


Mites meinasit pituutta saada ? :)



Jaa-aa? *ding* Aika älytön tavoite...olisikohan vähän ironiaa mukana? *hihu*
Avatar
#635 • • Edited ALIEN Guest

Avernian:
---
W:
Nyt: 180cm/80kg

Kesäksi: 183cm/90kg

---


Mites meinasit pituutta saada ? :)




pituutta saa vain korkokengillä ja kasvuhormooneilla (eikä siitäkään taida tulla ku tsägäl sentti? *ding*) :DD

munkin tavoite vois olla 190cm ja 95kg kireenä!! *nauru*
jansku=p

Posts: 108

#636 • • jansku=p sheikkeri
5 kiloo pois kesax*jiihaa*!!!Se ei varmaan mahdoton tehtava ois kunhan massyttelysta paasee eroon..7kiloo ois kyl parempi*hih*...Sysksylla tuli vahan sorruttua syopottelemaan...ja loppuhuipennuksena joulu jolloi paino nous reilu 2kiloo..hui!!*hmph*...neste kuurille vaan..*känni*

--
Everything looks bad if you remember it

Nacu

Posts: 1,293

#637 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Ainakin 5kg pois, ennen kun joutuu uusille vaatekaupoille kun vanhat kuluu puhki. Kaapissa oottelee monia asusteita vain päälle pääsemistä *juonittel*

Peppu nousee perjantaina, kun meen tutustuun (mulle) uuteen (opiskelijaystävälliseen) kuntosaliin *jiihaa* Vanhassa lakkasin käymästä, kun 5 / kerta on pikkasen liikaa tälle budjetille *uuh*

Syksy-talvi on muutenkin mulle aina vähän lörväilyaikaa. Ei viitti lähtee huvikseen tonne ulos liukasteleen ja sisällä on muutenkin niin kiva olla sohvalla peiton alla kultsin kainalossa sipsipussukka vieressä *hihu*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Illustrator

Posts: 3,171

#638 • • Illustrator
Pudottasin varmasti, jos olis jotain pudotettavaa...*iihhih*
Rocca

Posts: 3,064

#639 • • Edited Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Ookei meitsin viime vuoden saldo kröhöm -27kg *iloinen* ja tän puolen vuoden aikana olis vielä tarkotus pistää semmoset 5kg matalak tai vastaavaa..ja kiinteyttää salilla..ja rutistus alko tällä viikolla ja todella hyvin pitäny tähän saakka vielä ainakin *hymy* ja intoa on *joo*

Ps. joku päivä mä basteen tänne vanha Rocca ja uus Rocca kuvat vierekkäin et kyllä kovalla tahdolla ja tekemällä laihtuu *vink*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

W

Posts: 1,049

#640 • • W

ALIEN:
pituutta saa vain korkokengillä ja kasvuhormooneilla (eikä siitäkään taida tulla ku tsägäl sentti? *ding*) :DD
munkin tavoite vois olla 190cm ja 95kg kireenä!! *nauru*



Mulle korkokengät!! *kuolaa* Sopii hyvin muuhun mun tyyliin...*iihhih*