Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 727,679 views

Avatar
#281 • • ALIEN Guest
yep! *vink* Mä osaan ottaa kaiken ilon irti nuoruudesta ja sen tuomista ”eduista”. Mut kyllä mä uskon, että vanhempanakin olen helvetin hyvässä kunnossa, jos vain paikat pysyvät ehjinä. Hyvillä geeneillä ja treenillä se todellakin on mahdollista.

[muokattu 17.4.2004 17:52]
s4ga

Posts: 325

#282 • • s4ga
Tänään alkoi meikän kiristelyt, puuh. Kauhee kiire töihin mut piti tulla julkisesti ilmoittamaan asiasta ettei vaan pääse heti lipsumaan, kun itsekurini ei ole ihan siitä tiukimmasta päästä.. *nauru*

--
Miau. ^__^

ella_

Posts: 1,329

#283 • • ella_

Hyzenthlay

edit: mutta se on kyllä totta, että suurempi lihasmassa=suurempi peruskulutus. Tuo lihhasmassa auttaa varmaan sullakin



entä kun on pieni tyttö ja saa silti syödä mitä haluaa kuitenkaan näyttämättä anorektikolta. eli siis joo kyllä treenaan, mutta en tavallista enemmän, eikä siinä määtin ole sitä lihasmassaa että uskoisin sen kulutukseen vaikuttavan ja silti syön ku alien :D eikä näy missään

--
Elementary, my dear.

Jone

Posts: 8,258

#284 • • Jone Archibald Haddock

ella_:
---
Hyzenthlay

edit: mutta se on kyllä totta, että suurempi lihasmassa=suurempi peruskulutus. Tuo lihhasmassa auttaa varmaan sullakin

---

entä kun on pieni tyttö ja saa silti syödä mitä haluaa kuitenkaan näyttämättä anorektikolta. eli siis joo kyllä treenaan, mutta en tavallista enemmän, eikä siinä määtin ole sitä lihasmassaa että uskoisin sen kulutukseen vaikuttavan ja silti syön ku alien :D eikä näy missään



Olet 20. Lue toi oma tekstisi viiden vuoden päästä ja kelaa onko asiat edelleen samoin. *vink*
ville

Posts: 3,780

#285 • • ville olen oikeasti ujo
Laihtua voi vain yhdellä tavalla: Kulutat enemmän kuin syöt.

Se mitä syöt on lopulta aika yhdentekevää, ellei ruokaympyrä ole aivan viturallaan (esim. pelkkää rasvaa & hiilaria). Kuitenkin normaalilla nuorella, joka syö suht järkevästi, on täysi mahdollisuus laihtua pelkästään liikuntaa lisäämällä. Mutta se vaatii hikeä, joka onkin huomattavasti hankalampaa kuin tuoteselosteen tuijottaminen ....
Jaques

Posts: 1,390

#286 • • Jaques HUGC / So Nice!
Jos haluaa päästä pehmusteista eroon niin perus ohje on aika yksinkertainen. Kuluta enemmän kuin syöt. Ja ruokavalio ei pitäisi olla minkään dietin määräämä muutamien ruokien pakkosyönti. Syö monipuolisesti, lisää kasviksien syönti, syö ainaskin 3 kertaa päivässä (suurimmat ateriat aamiainen ja lounas, illalla kevyt ateria), jätät liiallisen sokerin syönti, käytä terveellisiä rasvoja ja älä syö et tulee ähky vaan just niin paljon että et ole nälkäinen enää. Make it simple! Ei tarvita mitään kohu diettiä, pillereitä tai juomia, hyvä perus ruoka valio ja liikunta siinä se on.

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Fezz

Posts: 24

#287 • • Fezz
Mulla on tavoitteena puolittaa rasvaprosentti puolessa vuodessa. Kävin viikonloppuna mittauttamassa ja nyt ollaan 3 kuukaudessa tultu 20%:sta 15%:tiin. Samalla tahdilla siis pääsen tavotteeseen eli 10%:tiin heinäkuun alkuun mennessä.

Tähän mennessä ollaan edetty lähinnä ravintomuutoksen avulla. Nyt vois ruveta hieman treenaamaankin kun jalka nousee aika lailla (12kg) kevyemmin =)

--
Have Fun - Stay Young

cheat

Posts: 796

#288 • • cheat
Joo joulusta jäi jotain ylimääräistä, kauhee rullauskuuri päälle ja fillarilla kouluun ja jos bussi houkuttaa kuitenkin niin kävelen ainakin pari pysäkkiä kauemmas. Sit tuli nenunvalkaisu kans, eiköhän siinäkin tipu toi energiansaanti kun jättää ne breezerit imemättä...
Kaveri antoi käytettäväksi painonvartijoiden points vihon, mutta mä en valitettavasti ainakaan jaksa niitä pisteitä laskea, koitan kesäkuun loppuun ilman, ja jos ei yhtään ole siihen mennessä tippunut niin ehkä sitten alkaa laskeminen.
Ainakin yhet farkut ei enää kiristä...

Jos aikoo painossaan pysyä niin faktahan on se että jokainen ylimääräinen kolmekin kiloa pitäis pyrkiä pudottamaan heti, tai se jää...kuten kävi allekirjoittaneelle.

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

siveys

Posts: 2,492

#289 • • siveys lovely
On kyllä mennyt aika seinille viimepäivinä..

Kädetin yks päivä jotain ja sit tuli semmonen morkkis et oli pakko syödä jotain ja sen jälkeen oon vedellyt viimepäivinä vaan kasoittain nopeita hiilareita ja tänäänkin aloitin päivän PULLALLA....

...Ja sen kyllä huomaa fiiliksestä.. Ei oo kyllä taas hetkeen ollu näin v**un vetelä olo.

.. Mutta ehkä se tästä taas lähtee vähitellen käyntiin..
Avatar
#290 • • niomic Guest
Nyt lähtee yhdeksän päivän maratoni käyntiin, kattoo nyt jos sais hyvän startin tähän toimintaan.

Suuntana on siis Orlando ja ohjelmana lähinnä uinti, puntti ja golffi. Jos sieltä saa halvalla vuokrattua bleidit niin niillä tulee kans viiletettyy aika huolel (omat niin isot ettei maksa vaivaa viedä niit lätäkön toisel puolel)

Harmi vaan et USA on mulle aina ollu herkkujen ja vitun hyvien pikkusafkojen luvattu maa ja saa kyl taas koetella mielenlujuutta ettei mee perseilyks.

mmmm, brownies and ding dongs, washed down with a gallon of Dr. Pepper *nauru**iloinen*
Jna

Posts: 613

#291 • • Jna

niomic:
mmmm, brownies and ding dongs, washed down with a gallon of Dr. Pepper *nauru**iloinen*



Joo! Ja Double Whopper with onion rings...yummy!!

no joo.. itse jätin juuston syömisen kokonaan pois, ja vähensin leivän syömistä. Katsotaan miten käy-> varmaan tulee vieroitusoireita kun en saa juustoa!
noemi

Posts: 535

#292 • • noemi
Onnea yritykselle Jone! *hymy*

Mä tein uutenavuanna semmottisen periaatepäätöksen, et ennen kesää on painoo saatavaa 10 kiloo lisää, taij sit eij mennä rannalle ollenkaan - tai ainekaas ennen lumentuloa *heiii*
Noh, kaikesta karkinmäsytyksestä hualimatta oon viälä kuuen kilon pääs tavotteesta, mut onhan täs viäl pari kuukautta aikaa...ehkä teen sen *joo*

P.S. Valion suklaa-pansku-jäätelö med mycket chockladsås *kuolaa*

--
Oikeutta koneille!

Lana83

Posts: 95

#293 • • Lana83
Mun pitäs saada painoa lisää, en tohi edes puntarille mennä, kun viimeeks painoin vaan 45 kg.
Avatar
#294 • • Zacheus Guest
Ilmoittaudun myös mukaan kilojen pudotukseen. Tavoitteena saada kevään ja kesän aikana tipautettua painoa 4-5kg ja muutettua elämäntavat muutenkin terveellisemmiksi. Ajattelin ensi viikosta lähtien alkaa polkemaan pyörällä töihin bussin sijasta. Ruokavaliota olen alkanutkin tarkkailemaan jättämällä kaiken turhan naposteltavan pois. En kuitenkaan aio pelkälle salaattilinjalle siirtyä. *joo*

[muokattu 24.4.2004 01:09]
Avatar
#295 • • Zacheus Guest

Jone:
---
ella_:
---
Hyzenthlay

edit: mutta se on kyllä totta, että suurempi lihasmassa=suurempi peruskulutus. Tuo lihhasmassa auttaa varmaan sullakin

---

entä kun on pieni tyttö ja saa silti syödä mitä haluaa kuitenkaan näyttämättä anorektikolta. eli siis joo kyllä treenaan, mutta en tavallista enemmän, eikä siinä määtin ole sitä lihasmassaa että uskoisin sen kulutukseen vaikuttavan ja silti syön ku alien :D eikä näy missään

---


Olet 20. Lue toi oma tekstisi viiden vuoden päästä ja kelaa onko asiat edelleen samoin. *vink*



Amen.

Ennen sai syödä mitä tahansa ja kuinka paljon tahansa eikä vyötäröllä näkynyt vaikkei paljoa liikuntaa harrastanutkaan. Nyt kun ikää karttuu ja syö entiseen malliin niin huomaakin ettei vaatekaapista löydykään sopivia vaatteita...
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#296 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Jna:
---
niomic:
mmmm, brownies and ding dongs, washed down with a gallon of Dr. Pepper *nauru**iloinen*

---


Joo! Ja Double Whopper with onion rings...yummy!!

no joo.. itse jätin juuston syömisen kokonaan pois, ja vähensin leivän syömistä. Katsotaan miten käy-> varmaan tulee vieroitusoireita kun en saa juustoa!



ei kannata jättää juustoa pois! vaihda ne kevyempiin juustoihin. Itse olen (myös *hymy*) varsinainen juustofriikki, joten polar5 ja arlan delite on *slurps*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

[Nuclear]

Posts: 5,855

#297 • • [Nuclear] el aprendiz

Hyzenthlay:
ei kannata jättää juustoa pois! vaihda ne kevyempiin juustoihin. Itse olen (myös *hymy*) varsinainen juustofriikki, joten polar5 ja arlan delite on *slurps*


Noi über vähärasvaset juustot on ku vessapaperia leivän päälle laittais.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#298 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mä ainakin tykkään *iloinen*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ella_

Posts: 1,329

#299 • • ella_

Jone:
Olet 20. Lue toi oma tekstisi viiden vuoden päästä ja kelaa onko asiat edelleen samoin. *vink*



jos lääkäriä on uskominen niin en tule kuulemma ennen keski-ikää pahemmin lihomaan. aineenvaihdunta kuulemma sellainen. käy tietysti mulle. mutta kun ei se lihomattomuus yksin auta, vaan kyllä nätin kropan hankkiminen myös (omasta mielestäni) treeniä kaipaa *iloinen*

--
Elementary, my dear.

Avatar
#300 • • ALIEN Guest

Zacheus:
---
Jone:
Olet 20. Lue toi oma tekstisi viiden vuoden päästä ja kelaa onko asiat edelleen samoin. *vink*
---
Amen.

Ennen sai syödä mitä tahansa ja kuinka paljon tahansa eikä vyötäröllä näkynyt vaikkei paljoa liikuntaa harrastanutkaan. Nyt kun ikää karttuu ja syö entiseen malliin niin huomaakin ettei vaatekaapista löydykään sopivia vaatteita...



Ei _yksinkertaisesti_ pidä paikkaansa jokakaisen kohdalla. Aineenvaihdunta on yksilöllistä ja tiedän todella monta tapausta, jotka ovat jo 30 + ja silti ovat ihan \”ruikkuja\”, vaikka syövät mitä tahansa roskaa päivästä toiseen.

Tässä on myös semmoinen \”etu\”, että sen ansiosta lihakset erottuvat paremmin(varsinkin miehillä) , jos sitä lähtee hakemaan salilla käymisessä.


ella_:
jos lääkäriä on uskominen niin en tule kuulemma ennen keski-ikää pahemmin lihomaan. aineenvaihdunta kuulemma sellainen. käy tietysti mulle. mutta kun ei se lihomattomuus yksin auta, vaan kyllä nätin kropan hankkiminen myös (omasta mielestäni) treeniä kaipaa *iloinen*



Ella_ taitaa olla tyypillinen esimerkki *vink*