Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 725,566 views

Ozie

Posts: 1,389

#321 • • Ozie
Kesä 2002: 66kg
Kesä 2003: 77kg
Huhtikuu 2004: 80kg
Ja nyt 78kg

Tavote: 75kg

Jääännä nähä! *hymy*


EDIT: ai niin eli nyt 2 viikko ollu diettiä pystys eli 1kg = 1vko

[muokattu 28.4.2004 21:49]
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#322 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

alien:
---
Dueno:
2002 syyskuussa 69kg
2004 maaliskuus 82kg

Eri sarjassa painitaan *iihhih*

---


näin kävi meikäläiselläkin 15 --> 17 -vuotiaana. Tosin tais kilot olla 70kg --> 85kg



täytyyhän pojasta mies tulla *iloinen*

[muokattu 28.4.2004 21:48]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ella_

Posts: 1,329

#323 • • ella_
hyvin edistyy uskoisin :) :) :)

--
Elementary, my dear.

Jusuplussa

Posts: 1,292

#324 • • Jusuplussa UG-///
tammikuussa 85kg -> nyt 94kg..hyvin etenee *super*
Ozie

Posts: 1,389

#325 • • Ozie

yusu:
tammikuussa 85kg -> nyt 94kg..hyvin etenee *super*



Oho jätkällähän on ollu Weight Gainerit tosikäytössä...aika hienoo tulosta kuitenki *joo*
Jusuplussa

Posts: 1,292

#326 • • Jusuplussa UG-///

Ozie:
---
yusu:
tammikuussa 85kg -> nyt 94kg..hyvin etenee *super*

---


Oho jätkällähän on ollu Weight Gainerit tosikäytössä...aika hienoo tulosta kuitenki *joo*



se on se lihasmuisti..tulee nopee takas mitä on lähteny
s4ga

Posts: 325

#327 • • s4ga
Tulipa kokeiltua uhkarohkeana sellaista proteiinipitoista diettimättöä kuin tonnikala + maitorahka. En suosittele tätä kellekään makuhermoja omaavalle, enkä käsitä kuinka jotkut voi oikeasti ravita itseään moisella sekoituksella (tiedän pari tapausta). *nauru**nauru* Ei nän. *nauru*
Muuten kevätkilonpudotus ihan hyvin meneillään kai, mitä nyt kevätflunssa ja pääsykoekirjojenpänttäämispaineet vähän lannistaa. *nuha*

wanted: selkäranka ja kärsivällisyyttä.

--
Miau. ^__^

kipzu

Posts: 67

#328 • • kipzu
alotus tapahtu 2002 vuoden alus... sillon 97kg... 2003 vuoden kesällä 73kg... nyt 78kg... vois taas kyl lähtee pudottaa!!! niin ja oon 173cm... eli jos joku 70kg pääsis niin siit en enään alas päin haluu ees mennä!!! mut kattoos ny!!! *hymy* ja paras laihdutus vinkki... ei syö MITÄÄN!!!! vetää aina semmosii neljän päivän settejä kerran paris viikossa niin johan lähtee paino tippuu!!! FAKTA!!!
OlliS

Posts: 3,999

#329 • • OlliS Further

yusu:
---
Ozie:
---
yusu:
tammikuussa 85kg -> nyt 94kg..hyvin etenee *super*

---


Oho jätkällähän on ollu Weight Gainerit tosikäytössä...aika hienoo tulosta kuitenki *joo*

---


se on se lihasmuisti..tulee nopee takas mitä on lähteny


Paitsi, että se lihasmuisti toimii niin, että hermotukset lihaksiin kehittyvät nopeasti aiemmalle tasolle = voiman nousu. Ei se menetetty lihasmassa noin nopeasti tule takaisin ”lihasmuistilla”.. toki tietysti nopeammin kuin jos olisit aloittanut nollasta.
Ozie

Posts: 1,389

#330 • • Ozie

yusu:
---
Ozie:
---
yusu:
tammikuussa 85kg -> nyt 94kg..hyvin etenee *super*
---
Oho jätkällähän on ollu Weight Gainerit tosikäytössä...aika hienoo tulosta kuitenki *joo*
---
se on se lihasmuisti..tulee nopee takas mitä on lähteny



Tippuks paino paljonki intin aikana?
Jusuplussa

Posts: 1,292

#331 • • Jusuplussa UG-///

Ozie:
---
yusu:
---
Ozie:
---
yusu:
tammikuussa 85kg -> nyt 94kg..hyvin etenee *super*
---
Oho jätkällähän on ollu Weight Gainerit tosikäytössä...aika hienoo tulosta kuitenki *joo*
---
se on se lihasmuisti..tulee nopee takas mitä on lähteny

---


Tippuks paino paljonki intin aikana?



mitä nyt jotain 14kg..hoho, no sen siitä saa, ku ramppaa lomilla vaa bileissä ja ei jaksa treenaa
cheat

Posts: 796

#332 • • cheat
tupakkilakko toi mukanaan muutaman lisäkilon vielä että ihan ei tavoite siintele silmissä...
tää nyt menee hiukan offtopic, mutta oliskohan täällä joku rullaluisteleva ihminen joka osais sanoa mikä mulla on tekniikassa vikana kun alaselkä kipeytyy niin pirusti pitempien lenkkien aikana?
vai onko mulla vaan niin s--nan huonot selkälihakset... *ding*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#333 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mun piti pikkusen kiristellä kesää kohti, mutta ei ainakaan vielä ole mitään tapahtunut *iihhih* voi kyllä johtua tästä jahkailusta... vähää lihasmassaa ei haluaisi lähtevän, mutta ainahan sitä löysää tuntuu löytyvän vääristä paikoista *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#334 • • ALIEN Guest

Hyzenthlay:
---
alien:
---
Dueno:
2002 syyskuussa 69kg
2004 maaliskuus 82kg

Eri sarjassa painitaan *iihhih*

---


näin kävi meikäläiselläkin 15 --> 17 -vuotiaana. Tosin tais kilot olla 70kg --> 85kg

---


täytyyhän pojasta mies tulla *iloinen*



ja jotkut pysyy aina poikina? *vink*
Avatar
#335 • • Supermusta Guest
Alien, ei millään pahalla mutta noi sun neuvot on tosi huonoja. Jos voit ite syödä pizzaa, cokista, karkkia tai mitä lystäät ja silti pitää rasvat suht alhaalla niin luuletko että se toimii kaikille muille? Päinvastoin, monien pitää juuri paneutua siihen ruokavalioon ja silti lisätä liikuntaa päälle että saa tuloksia.

Ja sun kuvia nähneenä en sanoisi sua lihaksikkaaksi. Tietty tähän vaikuttaa se oma vertailukohta. Ite harrastanut kehonrakennusta kohta 5v joten vähän eri käsitykset siitä paljon puhutusta ”hyvästä kropasta”. Tolla sun nykyisellä ruokavaliolla et saa niitä lihaksia ja tää on fakta. Mut pääasia että on ite tyytyväinen ja sun aikomus ei varmaan olekaan kasvaa 110 kiloiseks 6% rasvoilla.
Avatar
#336 • • ALIEN Guest
Supermusta, jep *vink* ei mun olekaan tarkoitus kasvaa kankeaksi epäkäytännölliseksi bödäriksi, koska harrastan semmoisia lajeja, missä liiasta lihasta alkaa enemmänkin olemaan vain haittaa. Enkä yhtään ihmettelekään, etten näytä ”kuuripetojen” silmissä miltään lihaksikkaalta, enkä edes halua, koska silloinhan mä olisin ilmeisesti bodari *poks*

Mä saan jo muutenkin sen verran hyvää palautetta kropastani, ettei yksinkertaisesti kiinnosta, mitä kehonrakentajat ajattelevat. Mä kirjaimellisesti olen tyytyväinen omaan kehooni ja se on ihanaa. Ei tarvitse itkeä, kuin teini-ikäinen tyttö peilin edessä, kun ei ole ns. tyytyväinen *nauru*

Mulle ainakin henkilökohtaisesti kehonhallinta-kestävyys-notkeus-voima ovat paljon tärkeämpiä tekijöitä, kuin sen ”ulkonäkö”, vaikka sekin on kehittynyt ja kehittyy tässä vuosien varrella ja ihan vain luonnon mukaan. En siis todellakaan tarvitse mitään ylimääräisiä hormoneja saadakseni lihakset esille. Ja muuten niitähän mulla todellakin on, jos et ole huomannut. Sulla taitaa vaan piirit olla siellä finniselkäisten bodarien luona *vink*

Eikä tota mun ruokaneuvoa todellakaan tarvitse ottaa vakavissaan. Se oli lähinnä vitsi, että ”syökää niin, kuin minäkin” *nauru*

[muokattu 30.4.2004 17:52]
Avatar
#337 • • niomic Guest
Noh, Orlandohan kosahti =D

Selityksen makua:

Lähdin matkalle kuumeessa (pari päivää poissa kuvioista)
Bleideij ei saanu vuokrattuu (tosi läheltä)
New York style cheesecake r0k

Tuli käveltyä viikon aikana varmaan joku 40km,
ja tuli vedettyy aika hyvää tahtii Smirnoff Blackia ja Dr. Pepperiä =D

Enpä oo viel kerinny puntaroimaan, mut vähän semmonen fiilis et ois kuitenkin lähteny vähä, vähä
ja tänään on kyl niin (jet)lagissa et taitaa punttikin jäädä väliin, mut huomenna!

Ja tietenkin 20. kertaa jenkkilässä ni oli taas pakko vetää turistit ja polttaa kädet ja rinta ja selkä (eiks se rasva kestäkkään koko päivän paahtoo ja hikoiluu? wtf?)
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#338 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
huh, tänään eka aamulenkki... kunhan tulis vielä tavaksi, niin vois vähän rasvaa karista ennen kesää *ding*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Keniro

Posts: 369

#339 • • Keniro
Hmm, mä oon 176cm pitkä ja painan vaan 54 kiloo, mä syön ihan helvetisti eikä kiloja tu yhtään lisää, wtf? *täh* haluisin olla ainakin 10 kiloo painavampi enkä tällänen kukkakeppi *uros*
Ozie

Posts: 1,389

#340 • • Ozie

Keniro:
Hmm, mä oon 176cm pitkä ja painan vaan 54 kiloo, mä syön ihan helvetisti eikä kiloja tu yhtään lisää, wtf? *täh* haluisin olla ainakin 10 kiloo painavampi enkä tällänen kukkakeppi *uros*



Kannattaa syödä joku 6 ateriaa päivässä. Ja niinku Avernian sano niin kyllä kaikki lihoo kun vaan syö tarpeeks. Auttaa paljon jos vaikka viikon ajan laskee paljon syö kcal, hiilareita, protskua ja rasvaa. Sitte ku se on joku lähemmäs 3000kcal ni pitäis ruveta ainaki painoa tulee, riippuen nyt tietenki mitä harrastaa.