Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 727,715 views

Jaques

Posts: 1,390

#121 • • Jaques HUGC / So Nice!

BTB:
Olen 191/98
Jos saisi 5 kg pois niin se riittäisi enemmän kuin hyvin. Ei tässä onneksi läski olla mutta aina on mukava osallistua haasteisiin *hymy*
Paino nousi aikanaan 17kg kun aloitti rugbyn pelaamisen.



Jaahas täälkin on muita rugbyn harrastajia!*aplodit*
Jos joku haluu hauskan lajin jossa on vähän munaa ja laittaa kropan hyvään kuosiin niin koikeilkaa rugbya. --> www.helsinkirugby.org

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Jone

Posts: 8,258

#122 • • Jone Archibald Haddock

Dj Jaques:
---
BTB:
Olen 191/98
Jos saisi 5 kg pois niin se riittäisi enemmän kuin hyvin. Ei tässä onneksi läski olla mutta aina on mukava osallistua haasteisiin *hymy*
Paino nousi aikanaan 17kg kun aloitti rugbyn pelaamisen.

---

Jaahas täälkin on muita rugbyn harrastajia!*aplodit*
Jos joku haluu hauskan lajin jossa on vähän munaa ja laittaa kropan hyvään kuosiin niin koikeilkaa rugbya. --> www.helsinkirugby.org



Rugbystä en tiedä, mutta ainakin jenkkifutista pelatessani paino nousi (muistaakseni) 16kg ja sain kaupan päälle kummatkin polvet, oikean olkapään ja rintalastan pysyvästi ”paskaksi.” Suosittelen ko. lajia lähinnä sadisteille (tai masokisteille jos on mua pienempi heppu).

[muokattu 6.4.2004 11:58]
Jaques

Posts: 1,390

#123 • • Jaques HUGC / So Nice!

Jone:
---
Dj Jaques:
---
BTB:
Olen 191/98
Jos saisi 5 kg pois niin se riittäisi enemmän kuin hyvin. Ei tässä onneksi läski olla mutta aina on mukava osallistua haasteisiin *hymy*
Paino nousi aikanaan 17kg kun aloitti rugbyn pelaamisen.

---

Jaahas täälkin on muita rugbyn harrastajia!*aplodit*
Jos joku haluu hauskan lajin jossa on vähän munaa ja laittaa kropan hyvään kuosiin niin koikeilkaa rugbya. --> www.helsinkirugby.org

---


Rugbystä en tiedä, mutta ainakin jenkkifutista pelatessani paino nousi (muistaakseni) 16kg ja sain kaupan päälle kummatkin polvet, oikean olkapään ja rintalastan pysyvästi ”paskaksi.” Suosittelen ko. lajia lähinnä sadisteille (tai masokisteille jos on mua pienempi heppu).

[muokattu 6.4.2004 11:58]



Kyl sitä rugbya voi ihan kuka tahansa pelata. Kunha treena oikein niin lihakset kiinteytyvät ja polvet jne kestävät paremmin. Voihan aina taklaus tilanteissa sattuu jotain mut mulle ei oo viel tapahtunu mitään vakavaa ja mä pelaan viel etulinjassa (taklaus linja) Mullakaan paino ei oo noussu yhtään mut läskit sen sijaan on alkanu lähtee lomalle. Pitää vaan muistaa et lihas painaa enemmän kuin läski ja jos on hento rakenteinen niin tässä läjissa kehittyy lihakset ja voima aika paljon alussa. Siisti laji kuitenkin. Kantsii kokeilla tai ainaskin käydä kattoo.

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

henkka

Posts: 4,973

#124 • • henkka

Jone:

Rugbystä en tiedä, mutta ainakin jenkkifutista pelatessani paino nousi (muistaakseni) 16kg ja sain kaupan päälle kummatkin polvet, oikean olkapään ja rintalastan pysyvästi ”paskaksi.” Suosittelen ko. lajia lähinnä sadisteille (tai masokisteille jos on mua pienempi heppu).

[muokattu 6.4.2004 11:58]



Nooh noh *vink*... Jenkkifutis on upee laji ja suosittelen kaikille jotka pitävät kunnon joukkuelajeista. Mulla tuli 15 kg lisää aikana jolloin pelasin, toisaalta sillon kasvoin vielä muutenkin. Hassua että nyt kun aktiivisesti ei enään urheile niin paino pysyy paikallaan.
henkka

Posts: 4,973

#125 • • henkka

Dj Jaques:
Kyl sitä rugbya voi ihan kuka tahansa pelata. Kunha treena oikein niin lihakset kiinteytyvät ja polvet jne kestävät paremmin. Voihan aina taklaus tilanteissa sattuu jotain mut mulle ei oo viel tapahtunu mitään vakavaa ja mä pelaan viel etulinjassa (taklaus linja) Mullakaan paino ei oo noussu yhtään mut läskit sen sijaan on alkanu lähtee lomalle. Pitää vaan muistaa et lihas painaa enemmän kuin läski ja jos on hento rakenteinen niin tässä läjissa kehittyy lihakset ja voima aika paljon alussa. Siisti laji kuitenkin. Kantsii kokeilla tai ainaskin käydä kattoo.



Tohon kans vaikuttaa miten ne vastustajat taklailee... hirvees vauhdis suoraan polveen tms. niin riski loukkaantua kasvaa varmasti.

'puun takaa' tyylit on pahimpia tilanteita jolloin kolisee mut erittäin herkullisia taklaajan kannalta.
S-T

Posts: 1,195

#127 • • S-T Pieni
Alkoi kai hyvin - ei tullut ostettua kaupasta herkkuja, vaan salaattia, hedelmiä, rasvatonta jogurttia jne... Kyl tää tästä. Olen viimepäivinä harrastanut kätevää hyötyliikuntaa ravaamalla eri yliopiston laitosten väliä kävellen, kun on noin kivat ilmatkin - ei muuten kannata ostaa kuukausilippua, jos etäisyydet on vaan suhteellisen inhimilisesti käveltävissä *vink*

Ainoa mikä vähän häiritsee jääkaapissa on vanhempien sinne kiikuttamat Mignon-munat *kuolaa*

--
Pieni on kaunista.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#128 • • Lost-Soul los pallos

BlueWind:
Ainoa mikä vähän häiritsee jääkaapissa on vanhempien sinne kiikuttamat Mignon-munat *kuolaa*


Mä voin helpottaa sun tuskaa noitten suhteen ihan mielelläni. Varsinkin kun itselläni ei ole menossa kiljon pudottelut

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#129 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

William-78:
ps. miehet, kai tiedätte, että jos hauiksenne ympäryysmitta on senteissä pienempi kuin puolet painostanne, olette niin sanotusti kukkakeppejä, pulkannaruja.....
*iloinen*



päteekös sama naisilla? innostuin itse laskeskelemaan, ja tuon mukaan minä en olisi kukkakeppi (?) Peili kertoo vähän toista *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#130 • • ALIEN Guest
keväällä alkaa hormonit hyrrää ja muna laulamaan 300% normaalia enemmän, et totaa...... siinä kiristyy ja kunto nousee *vink*
flygfisk

Posts: 327

#131 • • flygfisk
Jollain on tavoitteet hieman toisenlaiset:
Nyt 191/78. Tavoite olisi sellaiset 85-90kg tammikuuhun 2005 mennessä. Viime kesän alussa painoin 71kg ja kesän ja alkusyksyn tiukalla punttikuurilla sain painon nousemaan tuohon 78kg. Nyt alan näyttämään jo ihmiseltä, mutta lisää, haluan lisää!
Jone

Posts: 8,258

#132 • • Jone Archibald Haddock

William-78:
ps. miehet, kai tiedätte, että jos hauiksenne ympäryysmitta on senteissä pienempi kuin puolet painostanne, olette niin sanotusti kukkakeppejä, pulkannaruja.....
*iloinen*



...ja ketä muuta kuin ns. ”sikaniskoja” moinen kiinnostaa? On se kumma kuinka kehonrakentajapiireistä löytyy huomattavan suuri määrä sellaisia paukapäitä, jotka kuvittelevat että heidän vaalimansa ”kauneusihanne” on jotenkin universaalisti allekirjoitettu ja tunnustettu ainoa oikea.

[muokattu 6.4.2004 16:25]
Anne

Posts: 424

#133 • • Anne The Apina.
Itsekin varmaan voisin liittyä tähän kilojenpudottaja-joukkoon.
Duunin elektroninen vaaka ilmoitti painokseni 58,1 kg, jolloin siinä on mielestäni muutama kilo liikaa. Pituutta on siis n. 169cm.

Tavoitteena olisi aluksi 55 kg, jonka aion saavuttaa seuraavia asioita noudattaen;
- aamupalana kaurapuuroa (tai ei mitään)
- välipaloina ainoastaan hedelmiä
- yritän vierottautua sokerista ja karkeista (syön ensiksi vain nuo taxfree-turkinpippurini..*blush*)
- yritän edes kerran vko:ssa lenkille ja ainakin kaksi (2) krt vko:ssa ohjatuille tunneille
- kävelen/pyöräilen kaikki matkat, jotka voi näillä kulkuvälineillä kulkea
- vaaleat leivät pois ruokavaliosta

Luulisi näillä eväillä pääsevän edes alkuun.. Ja varsinkin, kun duuniporukka on melkoisen laihdutus-/terveysintoista niinkin paljon, että jokaisella aterialla lasketaan Painonvartioiden pisteitä ja kytätään vieruskaverin aterian rasvapitoisuutta. *nauru*

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

ville

Posts: 3,780

#134 • • ville olen oikeasti ujo
[Q]William-78:
ps. miehet, kai tiedätte, että jos hauiksenne ympäryysmitta on senteissä pienempi kuin puolet painostanne, olette niin sanotusti kukkakeppejä, pulkannaruja.....
*iloinen*
[/quote]

Hmm, hauis on suurempi kuin puolet painosta mutta silti mua sanotaan välillä kukkakepiksi *ding*

tästä lähtien voinkin sanoa, että ei pidä paikkaansa *nauru*
itis

Posts: 2,518

#135 • • itis Morning Star
Mut mun jenkkakahvat on leveemmät kun hauis. Liityn laihduttajiin *hih*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

W

Posts: 1,049

#136 • • W

Jone:
---
William-78:
ps. miehet, kai tiedätte, että jos hauiksenne ympäryysmitta on senteissä pienempi kuin puolet painostanne, olette niin sanotusti kukkakeppejä, pulkannaruja.....
*iloinen*

---


...ja ketä muuta kuin ns. ”sikaniskoja” moinen kiinnostaa? On se kumma kuinka kehonrakentajapiireistä löytyy huomattavan suuri määrä sellaisia paukapäitä, jotka kuvittelevat että heidän vaalimansa ”kauneusihanne” on jotenkin universaalisti allekirjoitettu ja tunnustettu ainoa oikea.

[muokattu 6.4.2004 16:25]



Ei tietenkään! Kunhan vitsailin *iloinen* Ei sitä moni mikään sikaniska halua ollakkaan, kuten en minäkään. Meikäläinen kuitenkin tykkää että luun ja nahan välissä olisi edes hiaman lihasta, ettei näytä aivan 12 vuotiaalta pikkupojalta. Fitness on jees, ja varmaan aika monen muunkin mielestä, vai löytyykö esim: poikakalentereista 50 kiloisia, sairaanloisen laihoja miehiä? Mielestäni kaunis vartalo on terveen näköinen vartalo. Piriveikot eivät näytä terveiltä, päin vastoin. *sars*

Kauneisihanteen kuitenkin kaikilla omat, kyllähän tuolla bodymuokkaus sivuilla on osa miehistä leikannut esim terskansa kahtia kun pitävät tätä hienona, eli kaikki tyylillään, en minä silti ole heitä osoittelemassa.

[muokattu 6.4.2004 20:01]
W

Posts: 1,049

#137 • • W

Hyzenthlay:
---
William-78:
ps. miehet, kai tiedätte, että jos hauiksenne ympäryysmitta on senteissä pienempi kuin puolet painostanne, olette niin sanotusti kukkakeppejä, pulkannaruja.....
*iloinen*

---


päteekös sama naisilla? innostuin itse laskeskelemaan, ja tuon mukaan minä en olisi kukkakeppi (?) Peili kertoo vähän toista *nauru*



Jaa! *iloinen* Itse rakastan yli kaiken treenattuja tytteleitä, mutta kyllähän heihin vähän eri säännöt pätee....yritys on pääasia! *iloinen*
ps, sinähän olet mainiossa kunnossa....kyllähän minä olen sinut salilla huomannut....*nauru*

pss. mahtavaa etten ole ainoa klubbari joka tykkää urheilusta! *iloinen**aplodit*

[muokattu 6.4.2004 20:43]
Samu

Posts: 517

#138 • • Samu Bodhisattva

William-78:
pss. mahtavaa etten ole ainoa klubbari joka tykkää urheilusta! *iloinen**aplodit*



Et todellakaan ole ainut! Nimimerkillä Aamulenkki ennen duunia ja sali duunin jälkeen 4krt/vko.

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

Avatar
#139 • • GoA Guest


William-78:
ps. miehet, kai tiedätte, että jos hauiksenne ympäryysmitta on senteissä pienempi kuin puolet painostanne, olette niin sanotusti kukkakeppejä, pulkannaruja.....
*iloinen*



No niinpä. Tämän takia sitä salilla käydäänkin. *nauru*
blender

Posts: 2,552

#140 • • blender Arcade | KAIKU

William-78:

ps. miehet, kai tiedätte, että jos hauiksenne ympäryysmitta on senteissä pienempi kuin puolet painostanne, olette niin sanotusti kukkakeppejä, pulkannaruja.....
*iloinen*



ei pidä kyl paikkaansa.

ainakin mun tietämyksen mukaan kukkakepiksi ei sanota ns. plösöä jolla on normi kädet (ei treenatut) ja kaljakessi... sillon ei tuota vaikeutta tuo puolikkaan painon alittaminen...

ja itse pitkänä ihmisenäkään en oo mikää kukkakeppi (omasta mielest) 185/85 ja käyn kyllä puntilla, hauiksen ympärys jotain 36cm...