[
Tajuutko oikeesti edes millainen vitun spede olet? Mulla ei valitettavasti ole nyt aikaa hakata sua verbaalisesti henkihieveriin, koska nainen odottaa tossa sohvalla. Lupaan kuitenkin että syön sun kaltaisen mukasuvaitsevaisen fitnessneidin huomenna aamupalakseni osoittamalla kuinka sä olet tässä threadissä se, jonka ignorantit ja asenteelliset kommentit ovat saaneet juuri sen mitä pitääkin.
Sitä saa mitä tilaa. Varo etten tuu ja tönäise sua kumoon kaljamahallani, pikkuinen.
[/q
Herranjestas mikä huuto jostain treenausharrastuksesta!!!
Katoisit nyt itteäs vähän peilistä.....haukutko kaikki lätkäpelaajatkin down seuraavaksi?
Jos muistellaan nyt mistä minulle vittuillaan, niin siitä että myönsin treenaavani jo, ja pieni vitsi hauiksesta saa näin älähtämään! kamoon!!
![*täh* *täh*](/smiley/tah.gif)
Tarkoitus ei ollut meikäläisellä missään nimessä vittuilla, ja se kyllä tulee esille viesteistänikin!
Sinähän näytät oikein nauttivan toisten ihmisten haukkumisesta....voidaanko kuitenkin laittaa jäitä hattuun, ja pyydän anteeksi jos loukkasin jutuillani. ok?
Eihän tämän mikään pattiväittelypalstan pitänytkään olla, vaan asiallinen painonpudotuspalsta.
ps. kun kuitenkin viellä varamasti viimeisen sanan ajot sanoa, ilmoitan etten itse mielestäni aikusena ihmisenä ajo siihen enää vastata, varsinkaan kun en näe mitään järkevää syytä tälle riidalle ja kun kuitenkin kirjoitat jokaiselle viestilleni vastauksen, jossa pyrit mollaamaan enemmän ja enemmän.
The End
[muokattu 6.4.2004 23:24]