Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 725,571 views

n.

Posts: 599

#141 • • n.

William-78:
ps. miehet, kai tiedätte, että jos hauiksenne ympäryysmitta on senteissä pienempi kuin puolet painostanne, olette niin sanotusti kukkakeppejä, pulkannaruja.....
*iloinen*



Hyvä kun jotkut SM-tason bodaritkin on sit kukkakeppejä, että älä jauha paskaa.. Monilla rinta-hauis-pelleillä on hauis ton vaatimuksen mukaan tarpeeks iso, mutta silti ne on kyniksiä, kun muualta ei lihaa sit löydykää...

[muokattu 6.4.2004 21:10]
Jusuplussa

Posts: 1,292

#142 • • Jusuplussa UG-///
mä voisin laihduttaa mun pakaroista 20kg
W

Posts: 1,049

#143 • • W

niclas:
---
William-78:
ps. miehet, kai tiedätte, että jos hauiksenne ympäryysmitta on senteissä pienempi kuin puolet painostanne, olette niin sanotusti kukkakeppejä, pulkannaruja.....
*iloinen*
---


Hyvä kun jotkut SM-tason bodaritkin on sit kukkakeppejä, että älä jauha paskaa.. Monilla rinta-hauis-pelleillä on hauis ton vaatimuksen mukaan tarpeeks iso, mutta silti ne on kyniksiä, kun muualta ei lihaa sit löydykää...

[muokattu 6.4.2004 21:10]



Jaa, ei selkeesti määritelmä jonka heitin vitsinä, näytä mielyttävän, joten varmaan täytyy hiota: mitäs jos lisätään 7% rasvat, ja reiden ympäryys oltava sama, ku vaikka pituuden loppu-osa? Älkääkä ottako nokkiinne, kunhan turistaan....
HUOMIO: tämä ei ole vakavissaan kirjoitettu viesti!!!!!! kaikille tiedoksi!!!!!!
*heiii*

Ps.. kerroppas yksi menestynyt kehorakentaja jolla tämä hauisjuttu ei pitäisi
paikkaansa? Kyllä esim 80kg jätkillä hauikset liikkuu jo lähellä 50cm, jnp...
Todella raskaansarjan kaverit.....jaa....epäilen kyllä sielläkin....110kg kaverin hauis jos on alle 55 on kyllä suhteessa aika pieni tumppu keskivartaloon.....*igor*

[muokattu 6.4.2004 21:25]
n.

Posts: 599

#144 • • n.
Noviiseissa raskaassa sarjassa aika monilla. Voin laittaa sulle vaikka privaa...

Ja ei sen tarvii olla erityisesti menestynyt. Jos lavalla on finaalissa niin ei sitä kynikseks voi sanoa.

[muokattu 6.4.2004 21:27]
n.

Posts: 599

#145 • • n.
Jotenkin tuntuu, että sä et ees tiiä mistä sä itte puhut.

[muokattu 6.4.2004 21:30]
Jusuplussa

Posts: 1,292

#146 • • Jusuplussa UG-///
ruhl paino viime m.oossa ~135kg .. markuksella tuskin on 67,5cm hauikset.
1IMG_7742-med.jpg
aika kynis ;-)
W

Posts: 1,049

#147 • • W
Ihan pulkanaru *iloinen* HEHHEHEHEHHEh, hello ukot, ehkä noilla miehillä painaa jo pernakin 50kg, et vähän eri juttu ku fitnesissä, enkä minä mitään raamattua kirjoittanutkaan, kuten jo mainitsin.

ps, voi mutten ollakin 67,5!!! aika vitun levee ukko!!
pss. tolla noi jalat painaa jo enemmän ku normaali klubitus-mies!

[muokattu 6.4.2004 22:08]

[muokattu 6.4.2004 22:10]
n.

Posts: 599

#148 • • n.
Fitness=kynis *vink* eli sä oot vähän hakuteillä.
Jone

Posts: 8,258

#149 • • Jone Archibald Haddock

niclas:
Jotenkin tuntuu, että sä et ees tiiä mistä sä itte puhut.



Jotta jatkettais näitä stereotypioiden viljelemistä, niin kyllä mä ymmärrän ihan loistavasti ettei herra William tiedä mistä se puhuu; sikaniskathan yrittävät kompensoida ajattelukyvyn ja älyn puutetta lihaksia lisäämällä ja fitness-pojuthan vaan koittavat peitellä neitimäisellä ”mukaäijä”-harrastuksellaan sitä faktaa että chearleading sopisi niille paremmin harrastukseksi.

(...ja ei, en oo oikeasti tota mieltä.)

[muokattu 6.4.2004 22:15]
n.

Posts: 599

#150 • • n.
Niin kun sanoin jo, että sitä lihaa pitää olla muuallakin kun siinä hanskassa. Ei iso hanska susta isoa tee kuin teinityttöjen silmissä kun pullistelet baarissa hihattomassa *nauru*
W

Posts: 1,049

#151 • • W
Heko Heko *igor*
n.

Posts: 599

#152 • • n.

Jone:

Jotta jatkettais näitä stereotypioiden viljemistä, niin kyllä mä ymmärrän ihan loistavasti ettei herra William tiedä mistä se puhuu; sikaniskathan yrittävät kompensoida ajattelukyvyn ja älyn puutetta lihaksia lisäämällä ja fitness-pojuthan vaan koittavat peitellä neitimäisellä ”mukaäijä”-harrastuksellaan sitä faktaa että chearleading sopisi niille paremmin harrastukseksi.

(...ja ei, en oo oikeasti tota mieltä.)

[muokattu 6.4.2004 22:14]



*nauru* *hih*
Jone

Posts: 8,258

#153 • • Jone Archibald Haddock

William-78:
Heko Heko *igor*



Et ei muuta kuin hyppyjä ja cheareja treenaamaan. Have so much fucking fun. *joo*
W

Posts: 1,049

#154 • • W

Jone:
---
William-78:
Heko Heko *igor*

---


Et ei muuta kuin hyppyjä ja cheareja treenaamaan. Have so much fucking fun. *joo*



Sullehan ei sitten näytä kelpaavan mikään muu ajattelumalli kuin omasi, täytyy sitten varmaan hyväksyntäs vuoksi lopettaa treenaaminen ja kasvattaa kaljamaha, ja sitten ilmottautua tänne laihduttajaksi?
Ps. jokainen tavallaan? Kyllä tyttöjen kanssa telmiminen aina runkaamisen voittaa..
Jone

Posts: 8,258

#155 • • Jone Archibald Haddock

William-78:
Sullehan ei sitten näytä kelpaavan mikään muu ajattelumalli kuin omasi, täytyy sitten varmaan hyväksyntäs vuoksi lopettaa treenaaminen ja kasvattaa kaljamaha, ja sitten ilmottautua tänne laihduttajaksi?
Ps. jokainen tavallaan? Kyllä tyttöjen kanssa telmiminen aina runkaamisen voittaa..



Tajuutko oikeesti edes millainen vitun spede olet? Mulla ei valitettavasti ole nyt aikaa hakata sua verbaalisesti henkihieveriin, koska nainen odottaa tossa sohvalla. Lupaan kuitenkin että syön sun kaltaisen mukasuvaitsevaisen fitnessneidin huomenna aamupalakseni osoittamalla kuinka sä olet tässä threadissä se, jonka ignorantit ja asenteelliset kommentit ovat saaneet juuri sen mitä pitääkin.

Sitä saa mitä tilaa. Varo etten tuu ja tönäise sua kumoon kaljamahallani, pikkuinen.
W

Posts: 1,049

#156 • • W
[
Tajuutko oikeesti edes millainen vitun spede olet? Mulla ei valitettavasti ole nyt aikaa hakata sua verbaalisesti henkihieveriin, koska nainen odottaa tossa sohvalla. Lupaan kuitenkin että syön sun kaltaisen mukasuvaitsevaisen fitnessneidin huomenna aamupalakseni osoittamalla kuinka sä olet tässä threadissä se, jonka ignorantit ja asenteelliset kommentit ovat saaneet juuri sen mitä pitääkin.

Sitä saa mitä tilaa. Varo etten tuu ja tönäise sua kumoon kaljamahallani, pikkuinen.
[/q

Herranjestas mikä huuto jostain treenausharrastuksesta!!!
Katoisit nyt itteäs vähän peilistä.....haukutko kaikki lätkäpelaajatkin down seuraavaksi?
Jos muistellaan nyt mistä minulle vittuillaan, niin siitä että myönsin treenaavani jo, ja pieni vitsi hauiksesta saa näin älähtämään! kamoon!! *täh*
Tarkoitus ei ollut meikäläisellä missään nimessä vittuilla, ja se kyllä tulee esille viesteistänikin!

Sinähän näytät oikein nauttivan toisten ihmisten haukkumisesta....voidaanko kuitenkin laittaa jäitä hattuun, ja pyydän anteeksi jos loukkasin jutuillani. ok? *vink*

Eihän tämän mikään pattiväittelypalstan pitänytkään olla, vaan asiallinen painonpudotuspalsta.
ps. kun kuitenkin viellä varamasti viimeisen sanan ajot sanoa, ilmoitan etten itse mielestäni aikusena ihmisenä ajo siihen enää vastata, varsinkaan kun en näe mitään järkevää syytä tälle riidalle ja kun kuitenkin kirjoitat jokaiselle viestilleni vastauksen, jossa pyrit mollaamaan enemmän ja enemmän.

The End

*nukkuu*

[muokattu 6.4.2004 23:24]
n.

Posts: 599

#157 • • n.

William-78:


Eihän tämän mikään pattiväittelypalstan pitänytkään olla, vaan asiallinen painonpudotuspalsta.



Tai ehkä ihan viestiketju vaan eikä ihan kokonainen palsta *vink*
nemo

Posts: 656

#158 • • nemo Wanha kettu
Jotta ei menisi ihan tappeluksi niin laitetaan väliin yks lisäilmoittautuja. Kävin äsken vaa'alla ja se näytti 77kg, eli vielä 3kg enemmän kuin luulin painavani!! Itsellä tavoite 68 kiloa ja siihen aikaa 2kk, aika alkaa ensi viikolla. Tämän hetken mitat siis 177/77.

Kerran olen pudottanut 8 viikossa 12,6kg ja se oli kyllä aika rankkaa. Muutamina päivinä töissä tuntui että taju lähtee tms. kun ei syönyt juuri muuta kuin salattia ja liikkui todella paljon. Sen jälkeen on paino pysynyt suht kurissa, nyt tosin viime syksystä tullut tuo 8kg lisää. *eiei*

Myös peruskunto on rapistunut aika paljon, eli ensi viikolla kaivan mun rakkaan fillarin taas esille ja sitten alkaa sotkeminen... työmatkat 'bout 10km/sivu ja sen lisäks iltaisin/viikonloppuisin/vapaa-aikoina fillarilenkkejä/maastoa. Pyöräily kun on todella lähellä mun sydäntä niin sellanen joku 50-70km lenkki tuntuu vaan ihanalta kun makuun pääsee.

Jone olit kyllä aivan oikeassa siinä että nuorempana pystyi syömään ihan niin paljon kuin halusi, mutta ei enää... kun 30 vuotta alkaa kolkuttelemaan ovella niin jotenkin mystiseesti aineenvaihdunta vaan hidastuu ja vanhat ruokatottumukset aiheuttavat outoja kohoumia eri puolile kehoa. Valitettavasti lähinnä poskiin ja vyötärölle. *eiei*

Anyways, ensi viikolla alkaa! Tämä viikko menee vielä lomaillessa ja syödessä *nauru*

--
Tää on mun sigu

Avatar
#159 • • pipa Guest

nemo:
Jotta ei menisi ihan tappeluksi niin laitetaan väliin yks lisäilmoittautuja. Kävin äsken vaa'alla ja se näytti 77kg, eli vielä 3kg enemmän kuin luulin painavani!! Itsellä tavoite 68 kiloa ja siihen aikaa 2kk, aika alkaa ensi viikolla. Tämän hetken mitat siis 177/77.

Kerran olen pudottanut 8 viikossa 12,6kg ja se oli kyllä aika rankkaa. Muutamina päivinä töissä tuntui että taju lähtee tms. kun ei syönyt juuri muuta kuin salattia ja liikkui todella paljon. Sen jälkeen on paino pysynyt suht kurissa, nyt tosin viime syksystä tullut tuo 8kg lisää. *eiei*

Myös peruskunto on rapistunut aika paljon, eli ensi viikolla kaivan mun rakkaan fillarin taas esille ja sitten alkaa sotkeminen... työmatkat 'bout 10km/sivu ja sen lisäks iltaisin/viikonloppuisin/vapaa-aikoina fillarilenkkejä/maastoa. Pyöräily kun on todella lähellä mun sydäntä niin sellanen joku 50-70km lenkki tuntuu vaan ihanalta kun makuun pääsee.

Jone olit kyllä aivan oikeassa siinä että nuorempana pystyi syömään ihan niin paljon kuin halusi, mutta ei enää... kun 30 vuotta alkaa kolkuttelemaan ovella niin jotenkin mystiseesti aineenvaihdunta vaan hidastuu ja vanhat ruokatottumukset aiheuttavat outoja kohoumia eri puolile kehoa. Valitettavasti lähinnä poskiin ja vyötärölle. *eiei*

Anyways, ensi viikolla alkaa! Tämä viikko menee vielä lomaillessa ja syödessä *nauru*

Ja vittu sä et todellakaan laihduta noin paljoa!! prkl! max 5kg!!!!!
ella_

Posts: 1,329

#160 • • ella_
osallistun tähän en kylläkää painoa pudottamalla, koska paino on juuri siinä missä haluan sen olevan (163/48), mutta yleisellä trimmauksella. eli haasteena on saada kroppa toivottuun kuntoon kesään mennessä *piis*

ja tota hauiksenympärysjuttua en oikein allekirjoita.. ainakaan naisten kohdalla.

[muokattu 7.4.2004 07:16]

--
Elementary, my dear.