Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 727,690 views

Avatar
#161 • • ALIEN Guest

niclas:
Fitness=kynis *vink*



Mikä on ”kynis”?? missä rajat siis kulkevat kyniksen ja sikaniskan välillä?

[muokattu 7.4.2004 07:54]
ella_

Posts: 1,329

#162 • • ella_

alien:
---
Mikä on ”kynis”?? missä rajat siis kulkevat kyniksen ja sikaniskan välillä?



kynis on kai kynäniska ?

--
Elementary, my dear.

Avatar
#163 • • ALIEN Guest

ella_:
kynis on kai kynäniska ?



eli?
kilobitti

Posts: 2,419

#164 • • kilobitti 1-2-3 techno

alien:
Ja sit tietty siitä ruokavaliosta voisitte valistaa tyhmää.



tosta löytyy aika hyviä neuvoja->

lisäravinteet

*vink*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#165 • • ALIEN Guest

kilobitti:
tosta löytyy aika hyviä neuvoja->

lisäravinteet

*vink*



eli vitusti lisäravinteita *nauru*
kilobitti

Posts: 2,419

#166 • • kilobitti 1-2-3 techno

alien:
---
kilobitti:
tosta löytyy aika hyviä neuvoja->
lisäravinteet
*vink*
---
eli vitusti lisäravinteita *nauru*



viittasin lähinnä noihin jotka oli tarkoitettu hevosille*vink*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#167 • • ALIEN Guest

kilobitti:
viittasin lähinnä noihin jotka oli tarkoitettu hevosille*vink*



*nauru**justjoo*

Aika pitkälle on mennyt kehitys... Ainut vaan, et noita ei varmaan ole vielä pahemmin testattu ihmisillä (?)
Jone

Posts: 8,258

#168 • • Jone Archibald Haddock

William-78:
ps. miehet, kai tiedätte, että jos hauiksenne ympäryysmitta on senteissä pienempi kuin puolet painostanne, olette niin sanotusti kukkakeppejä, pulkannaruja.....
*iloinen*



Sama suomeksi:
”Vittuilenpa avoimesti ja sanon että mulla on niin isot tumput, että ne joilla on pienemmät ovat itseäni huonompia ihmisiä, koska isojen hauisten tulee olla jokaisen miehen tavoitelistalla. Lopuksi laitan tähän vielä hymiön perään mukaneutraloimaan tämän vittuilun, jotta voin sitten myöhemmin kutsua kaikkia siitä vittuuntuvia ihmisiä tosikoiksi.”

Saisko jokainen nyt kuitenkin kehittää itse itselleen ihan ihkaoman kauneusihanteen ja tavoitteen ilman että kaikenmaailman helvetin besserwisserien täytyy tulla esittämään niihin älyvapaita korjauksia?

-

William-78:
Ei tietenkään! Kunhan vitsailin *iloinen*



”...ja katsos, nyt pääsinkin jo käyttämään tätä vitsivitsi-korttia.”

William-78:
Meikäläinen kuitenkin tykkää että luun ja nahan välissä olisi edes hiaman lihasta, ettei näytä aivan 12 vuotiaalta pikkupojalta.



”Nyt ajattelinkin tähän perään jatkaa vittuilua ja sanoa taas että kaikki ne, joiden tavoitteet oman kehonsa suhteen eivät vastaa omiani, ovat poikia, eivät miehiä.”

Hyvä että tykkäät. Tykkää mistä lystäät ja anna muiden tykätä ihan rauhassa omista jutuistaan. Niin mäkin antaisin ellei sun olisi ollut pakko tulla sorkkimaan siihen väliin.

William-78:
Fitness on jees, ja varmaan aika monen muunkin mielestä, vai löytyykö esim: poikakalentereista 50 kiloisia, sairaanloisen laihoja miehiä?



”Poikakalenterien ihmisille tarjoama kauneusihanne on ainoa oikea. Tämän olen oppinut jättämällä ajattelun väliin ja siksi pohjaankin käsitykseni omasta itsestäni muiden mielipiteisiin. Teidän muidenkin tulisi tehdä samoin jotta voisimme kaikki olla yhtä suurta samasta muotista valettua miesperhettä. Ne joiden kehon rakenne on fitnessharrastukseni suosimasta mallista poikkeava ovat sairaita.”

Poikakalenterit (joiden olemassaolon mielekkyys muussa kuin huumorimielessä on mun mielestäni vähintäänkin kyseenalaista) tarjoavat ihmisille siinä formaatissa jota tarkoitat ihmisille tasan tarkkaan sitä mainstreameintä ja pliisuinta mahdollista tavaraa. Tämän tarkoituksena on luonnollisesti korkea myynti kuten muidenkin pliisujen ja mainstreamien juttujen suhteen. Mielestäni yhteiskunta, jossa ihmisen malli haetaan poika- ja tyttökalentereista, on vähintäänkin kieroutunut ja henkilökohtaisesti kieltäydyn ottamasta siihen osaa sen paremmin kuluttajanäkökulmasta kuin mallien omaksumisen puolestakaan.

William-78:
Mielestäni kaunis vartalo on terveen näköinen vartalo. Piriveikot eivät näytä terveiltä, päin vastoin. *sars*



”Terveen näköinen vartalo = minun kauneusihanteeni mukainen vartalo. Haluaisin vielä korostaa, että kaikki muu on sairasta vetämällä vertauksia päihdeongelmaisiin. Päihdeongelmaiset ne vasta pohjasakkaa muuten ovatkin!”

William-78:
Kauneisihanteen kuitenkin kaikilla omat, kyllähän tuolla bodymuokkaus sivuilla on osa miehistä leikannut esim terskansa kahtia kun pitävät tätä hienona, eli kaikki tyylillään, en minä silti ole heitä osoittelemassa.



”Ollakseni aivan hillittömän ovela laitan nyt tähän vittuilun perään mukaneutralisoivan loivennuksen, mutta haluaisin kuitenkin jälleen ottaa mukaan ääriesimerkin, jolla voin luokitella ihmisiä parempiin ja huonompiin. En minä ketään halua osoitella, mutta osoitanpa kuitenkin.”


-

William-78:
Jaa! *iloinen* Itse rakastan yli kaiken treenattuja tytteleitä, mutta kyllähän heihin vähän eri säännöt pätee....yritys on pääasia! *iloinen*
ps, sinähän olet mainiossa kunnossa....kyllähän minä olen sinut salilla huomannut....*nauru*



”Haluaisin nyt korostaa, että paremmuudentuntoni on sukupuolisidonnaista; kunhan saan osoitettua neitien silmissä olevani Alfauros-materiaalia, niin ei muulla nyt niin väliä ole. Aikaisemminkin olen jo antanut ymmärtää, että treenaan muita (l. vastakkaista sukupuolta) miellyttääkseni.

PS. Miten olis... tietsä niinq jos vähäsen vaan...?”

Onneksi mun ei tarvitse taipua tollaseen säälittävään vonkaamiseen. Kokisin sen omaa arvoani alentavana.

William-78:
pss. mahtavaa etten ole ainoa klubbari joka tykkää urheilusta! *iloinen**aplodit*



”PPS. Urheilu = fitness, mainitsinko vielä?”

-

William-78:
Sullehan ei sitten näytä kelpaavan mikään muu ajattelumalli kuin omasi, täytyy sitten varmaan hyväksyntäs vuoksi lopettaa treenaaminen ja kasvattaa kaljamaha, ja sitten ilmottautua tänne laihduttajaksi?



”Voi vittu! Onpas jollain pulkannarulla otsaa asettua vastarintaan kun vittuilen niille?! Luulis nyt sen tajuuvan et tää mun juttuni on se ainoo oikee, joten asetunpa tässä nyt sitten uhrin asemaan ja ristiinnaulitsen itseni fitness-Jeesuksena pääsiäisen kunniaksi. Haluaisin myöskin korostaa, että kun pulkannaru käy vastarintaan fitness-ihmistä vastaan, niin silloin ko. pulkannaru on ahdasmielinen, en minä!”

Mulle kelpaavat itseasiassa melkeinpä kaikki mahdolliset ajatusmallit. Ainoastaan muita ajattelumalleja ulossulkevat tapaukset koen äärimmäisen vastenmielisinä; olen klassinen tapaus ihmisestä joka suvaitsee melkein mitä tahansa paitsi suvaitsemattomuutta ja oma suvaitsemattomuuteni kumpuaa pintaan harvoin muulloin kuin silloin kun havaitsen jossain kapeakatseisia näkökantoja.

William-78:
Ps. jokainen tavallaan? Kyllä tyttöjen kanssa telmiminen aina runkaamisen voittaa..



”PS. Mukaloiventelenpa taas. Ainiin, pulkannaruilla ei muuten käy flaksi mimmien kanssa.”

Ajattele tosta ihan mitä lystäät. Mä olen saanut jo syntyessäni niin ison egon ettei mun tarvitse sitä boostailla millään keinotekoisilla tavoilla.

-

William-78:
Herranjestas mikä huuto jostain treenausharrastuksesta!!!



”Nyt kun pääsin tänne ristille saakka, niin huutelenpa täältä kaikkea älytöntä ja koitan kääntää koko alkuperäisen jutun päälaelleen...”

Kukaan ei ole huutanut sulle sun treenausharrastuksestasi. Itse olen ”huutanut” sulle siitä, että tarjoilet omaa malliasi muille suosituksena.

William-78:
Katoisit nyt itteäs vähän peilistä.....haukutko kaikki lätkäpelaajatkin down seuraavaksi?
Jos muistellaan nyt mistä minulle vittuillaan, niin siitä että myönsin treenaavani jo, ja pieni vitsi hauiksesta saa näin älähtämään! kamoon!! *täh*



”...eli yritän väittää, että minä olen nyt tässä se uhri, jolle vittuillaan täysin ilman omaa syytä ja vieläpä harrastuksestani!”

Suoraan sanoen en niin kauheasti lätkästäkään perusta sen paremmin itse pelattuna kuin katsottunakaan, mutta toisin kuin sinä en koe tarvetta vähätellä muiden haluja harrastaa jotain tiettyä lajia, seurata sitä tai olla harrastamatta tai seuraamatta.

William-78:
Tarkoitus ei ollut meikäläisellä missään nimessä vittuilla, ja se kyllä tulee esille viesteistänikin!



”Siis vaikka olen kuinka kapeakatseinen paskiainen, niin aina voin pyyhkiä kaiken sanomani merkityksen piiloon sanomalla että en vittuile. Vittuilen, mutta sitä ei saa pitää vittuiluna, koska sanon ettei se ole vittuilua.”


William-78:
Sinähän näytät oikein nauttivan toisten ihmisten haukkumisesta....voidaanko kuitenkin laittaa jäitä hattuun, ja pyydän anteeksi jos loukkasin jutuillani. ok? *vink*



”Fitness-ihmisillä on oikeus vittuilla ilman, että siitä saa loukkaantua. Pulkannaruilla ei ole oikeutta vittuilla takaisin vaikka niille sanois mitä. Anteeksi nyt ihan kauheesti että et ole vielä huomannut tota!”

Kyllä, mä nautin sellaisten ihmisten verbaalisesta läimimisestä, joilla on mun omasta näkökulmastani enemmän kusta päässä kuin kallon sisään edes teoreettisesti mahtuu. Verbaalisen läimimisen tavoitteena on saada kalloon vähintään pieni reikä, jonka kautta suurimmat kuset pääsisivät vapaasti virtaamaan katuojaan tai lattiakaivoon.

William-78:
ps. kun kuitenkin viellä varamasti viimeisen sanan ajot sanoa, ilmoitan etten itse mielestäni aikusena ihmisenä ajo siihen enää vastata, varsinkaan kun en näe mitään järkevää syytä tälle riidalle ja kun kuitenkin kirjoitat jokaiselle viestilleni vastauksen, jossa pyrit mollaamaan enemmän ja enemmän.



”Tähän loppuun vedän nerokkaasti aikuisuuden mukaan sanomalla käytännössä, että jos vastaat niin et ole aikuinen. Aikaisemmin olen jo todennut, että pulkannarut eivät ole miehiä. Jos siis vastaat ja olet pulkannaru, niin et ole sen paremmin aikuinen kuin mieskään. Lopuksi ajattelin vielä tirauttaa muutaman kyyneleen, jotta kaikki varmasti ymmärtäisivät että minä olen tässä se uhri ja saisin vielä sympatiaakin.”

William-78:
Eihän tämän mikään pattiväittelypalstan pitänytkään olla, vaan asiallinen painonpudotuspalsta.



Jos nyt pelkkä threadi kuitenkin? ...ja joo, niinhän sen piti olla ja toivottavasti onkin tästä eteenpäin. Tarkoitus oli, että jokainen saa ihan itse itselleen asettaa haluamansa tavoitteet ilman että kukaan lähtee niihin puuttumaan, mutta sun kaltaiset ”vitsiveikot” kyllä aika tehokkaasti rikkovat sitä vastaan.

[muokattu 7.4.2004 10:43]
Avatar
#169 • • ALIEN Guest
ohoh.... Ja vittuiluun vastataan vittuilulla x 1000 000 *nauru*
Avatar
#171 • • ALIEN Guest

remotion:
*släp* *ding* *justjoo* *taputapu* *nukkuu* OFF TOPIC! *igor*



eipäs oo... urheilu aiheinen topic ;)
Jone

Posts: 8,258

#172 • • Jone Archibald Haddock

alien:
ohoh.... Ja vittuiluun vastataan vittuilulla x 1000 000 *nauru*



Totta munassa. Tapana on ollut et jos joku tuo pussin herneitä ja putken rajalle ja onnistuneesti sujauttaa yhden herneen siitä pussista sieraimeeni, niin vastaisku tulee sitten ns. ”täydeltä laidalta.”

*sydän* From Kerava with love *sydän*

alien:
---
remotion:
*släp* *ding* *justjoo* *taputapu* *nukkuu* OFF TOPIC! *igor*

---

eipäs oo... urheilu aiheinen topic ;)



...ja johan nyt prkl jos en saa itse perustamassani ”häröily”-puolen topicissa kirjoittaa myös täysin offtopicia? *nauru*

Takaisin topiciin kuitenkin:

Itse olen nyt sitten aloittanut päivittäisten turhien kalorien pudottamisen siitä, että olen juonut tämän viikon Pepsi Maxia normaalin Kokiksen sijaan.

[muokattu 7.4.2004 10:23]
n.

Posts: 599

#173 • • n.

alien:
Ja sit tietty siitä ruokavaliosta voisitte valistaa tyhmää. Älkää unohtako myöskään kertoa, kuinka paljon käytätte testosteronia, dekaa, vinstroo yms, mitkä todellakin ovat tunnettuja teidän harrastusksisanne. TOSIN tehän olette ihan hyss hyss, niistä asioista, koska

A) ne ovat tarkoitettu niille, joilta puuttuu pitkäjänteisyys omien lihasten luonnollisen kehittymisen suhteen
B) ovat suuruuden hulluja
C) hormonit ovat erittäin epäterveellisiä keholle ja päälle
D) ne EIVÄT TODELLAKAAN OLE REHELLISTÄ URHEILUA, koska siinä miehestä tulee ”monta miestä” ja hän saa monen miehen voimat. Ai niin, onhan niitä naisiakin :)

eli myös elämäänne kuuluvat ristiinsidotut pallit ja mielipuolen järki varsinkin humalassa *vink* Sori nyt pieni yleistys, mutta _tiedän_, etten puhu myös paskaakaan. Onhan se varmasti miehekästä olla iso, mutta mulle henkilökohtaisesti tulee aina ensin terveys, järki ja rehellisyys *hymy*

[muokattu 7.4.2004 09:09]



Sulla on varmaan noista omakohtasta kokemusta kun tiiät noin hyvin. Ja jos ensin tulee terveys niin sä et myös sitten juo varmaan viinaakaan... *vink*
Jusuplussa

Posts: 1,292

#174 • • Jusuplussa UG-///

alien:
Ja sit tietty siitä ruokavaliosta voisitte valistaa tyhmää. Älkää unohtako myöskään kertoa, kuinka paljon käytätte testosteronia, dekaa, vinstroo yms, mitkä todellakin ovat tunnettuja teidän harrastusksisanne. TOSIN tehän olette ihan hyss hyss, niistä asioista, koska


www.pakkotoisto.com rekkaat tonne, niin pääset lukemaan bodareitten roinakuureja.

D) ne EIVÄT TODELLAKAAN OLE REHELLISTÄ URHEILUA, koska siinä miehestä tulee ”monta miestä” ja hän saa monen miehen voimat. Ai niin, onhan niitä naisiakin :)



huippu-urheilu ei ole rehellistä.
Avatar
#175 • • ALIEN Guest

niclas:
Sulla on varmaan noista omakohtasta kokemusta kun tiiät noin hyvin. Ja jos ensin tulee terveys niin sä et myös sitten juo varmaan viinaakaan... *vink*



Ei ole omakohtaista kokemusta, eikä varmaan tule olemaankaan. Olen katsos täysin tyytyväinen omaan ulkomuotooni ja mittoihin, joten en näe tarvetta moisille *vink*

En mäkään mikään ”enkeli” ole, ettenkö nyt viinaan koskisi *iihhih* Jos vähän löytyy järkeä/tietoa niin sehän päivän selvä asia, että horkilla on todella paljon huonommat vaikutukset elimistölle ja aivoille, kuin viinaksilla. Ja suvun jatkamiselle. Nehän huonontavat huomattavasti siittiötuotantoa (?) *hahjust*

[muokattu 7.4.2004 10:28]
Avatar
#176 • • ALIEN Guest

yusu:
huippu-urheilu ei ole rehellistä.



Niin, koska sinne eksyy niitä, jotka eivät kilpaile ”omana itsenään”? *vink*
Jusuplussa

Posts: 1,292

#177 • • Jusuplussa UG-///

alien:
---
yusu:
huippu-urheilu ei ole rehellistä.
---
Niin, koska sinne eksyy niitä, jotka eivät kilpaile ”omana itsenään”? *vink*


kaikkihan ne on natuja, kun eivät ole jääneet kiinni. Ja jos jäävät, niin silloin joku on tunkenut vahingossa nappeja kaakaon sekaan.

edit: menee vähän nyt offtopikikx, mutta menköön ;-)

[muokattu 7.4.2004 10:29]
Avatar
#178 • • ALIEN Guest

yusu:
kaikkihan ne on natuja, kun eivät ole jääneet kiinni. Ja jos jäävät, niin silloin joku on tunkenut vahingossa nappeja kaakaon sekaan.



Ei kannata sekoittaa kaikkia huippu urheilijoita toisiinsa *vink* Aivan varmasti on olemassa täysin naturaaleja urheilioita, myös huipuista.

On kuitenkin ihan normaalia epäillä kaikkia muita samasta asiasta, mitä itse on tehnyt *hymy*

[muokattu 7.4.2004 16:22]
display23

Posts: 3,069

#179 • • display23

William-78:
haukutko kaikki lätkäpelaajatkin down seuraavaksi?



Kaikki lätkänpelaajat on ihan vitun pellejä.
Jusuplussa

Posts: 1,292

#180 • • Jusuplussa UG-///

alien:
On kuitenkin ihan normaalia epäillä kaikkia muita samasta asiasta, mitä itse on tehnyt


oliko toi mulle?

[muokattu 7.4.2004 10:40]