niclas:
Fitness=kynis
Mikä on kynis?? missä rajat siis kulkevat kyniksen ja sikaniskan välillä?
[muokattu 7.4.2004 07:54]
1,827 posts, 92 pages, 749,931 views
niclas:
Fitness=kynis
ella_:
kynis on kai kynäniska ?
alien:
Ja sit tietty siitä ruokavaliosta voisitte valistaa tyhmää.
alien:
---
kilobitti:
tosta löytyy aika hyviä neuvoja->
lisäravinteet
---
eli vitusti lisäravinteita
kilobitti:
viittasin lähinnä noihin jotka oli tarkoitettu hevosille*vink*
William-78:
ps. miehet, kai tiedätte, että jos hauiksenne ympäryysmitta on senteissä pienempi kuin puolet painostanne, olette niin sanotusti kukkakeppejä, pulkannaruja.....
William-78:
Ei tietenkään! Kunhan vitsailin
William-78:
Meikäläinen kuitenkin tykkää että luun ja nahan välissä olisi edes hiaman lihasta, ettei näytä aivan 12 vuotiaalta pikkupojalta.
William-78:
Fitness on jees, ja varmaan aika monen muunkin mielestä, vai löytyykö esim: poikakalentereista 50 kiloisia, sairaanloisen laihoja miehiä?
William-78:
Mielestäni kaunis vartalo on terveen näköinen vartalo. Piriveikot eivät näytä terveiltä, päin vastoin.
William-78:
Kauneisihanteen kuitenkin kaikilla omat, kyllähän tuolla bodymuokkaus sivuilla on osa miehistä leikannut esim terskansa kahtia kun pitävät tätä hienona, eli kaikki tyylillään, en minä silti ole heitä osoittelemassa.
William-78:
Jaa! Itse rakastan yli kaiken treenattuja tytteleitä, mutta kyllähän heihin vähän eri säännöt pätee....yritys on pääasia!
ps, sinähän olet mainiossa kunnossa....kyllähän minä olen sinut salilla huomannut....
William-78:
pss. mahtavaa etten ole ainoa klubbari joka tykkää urheilusta!
William-78:
Sullehan ei sitten näytä kelpaavan mikään muu ajattelumalli kuin omasi, täytyy sitten varmaan hyväksyntäs vuoksi lopettaa treenaaminen ja kasvattaa kaljamaha, ja sitten ilmottautua tänne laihduttajaksi?
William-78:
Ps. jokainen tavallaan? Kyllä tyttöjen kanssa telmiminen aina runkaamisen voittaa..
William-78:
Herranjestas mikä huuto jostain treenausharrastuksesta!!!
William-78:
Katoisit nyt itteäs vähän peilistä.....haukutko kaikki lätkäpelaajatkin down seuraavaksi?
Jos muistellaan nyt mistä minulle vittuillaan, niin siitä että myönsin treenaavani jo, ja pieni vitsi hauiksesta saa näin älähtämään! kamoon!!
William-78:
Tarkoitus ei ollut meikäläisellä missään nimessä vittuilla, ja se kyllä tulee esille viesteistänikin!
William-78:
Sinähän näytät oikein nauttivan toisten ihmisten haukkumisesta....voidaanko kuitenkin laittaa jäitä hattuun, ja pyydän anteeksi jos loukkasin jutuillani. ok?
William-78:
ps. kun kuitenkin viellä varamasti viimeisen sanan ajot sanoa, ilmoitan etten itse mielestäni aikusena ihmisenä ajo siihen enää vastata, varsinkaan kun en näe mitään järkevää syytä tälle riidalle ja kun kuitenkin kirjoitat jokaiselle viestilleni vastauksen, jossa pyrit mollaamaan enemmän ja enemmän.
William-78:
Eihän tämän mikään pattiväittelypalstan pitänytkään olla, vaan asiallinen painonpudotuspalsta.
remotion:
*taputapu* OFF TOPIC!
alien:
ohoh.... Ja vittuiluun vastataan vittuilulla x 1000 000
alien:
---
remotion:
*taputapu* OFF TOPIC!
---
eipäs oo... urheilu aiheinen topic ;)
alien:
Ja sit tietty siitä ruokavaliosta voisitte valistaa tyhmää. Älkää unohtako myöskään kertoa, kuinka paljon käytätte testosteronia, dekaa, vinstroo yms, mitkä todellakin ovat tunnettuja teidän harrastusksisanne. TOSIN tehän olette ihan hyss hyss, niistä asioista, koska
A) ne ovat tarkoitettu niille, joilta puuttuu pitkäjänteisyys omien lihasten luonnollisen kehittymisen suhteen
B) ovat suuruuden hulluja
C) hormonit ovat erittäin epäterveellisiä keholle ja päälle
D) ne EIVÄT TODELLAKAAN OLE REHELLISTÄ URHEILUA, koska siinä miehestä tulee monta miestä ja hän saa monen miehen voimat. Ai niin, onhan niitä naisiakin :)
eli myös elämäänne kuuluvat ristiinsidotut pallit ja mielipuolen järki varsinkin humalassa Sori nyt pieni yleistys, mutta _tiedän_, etten puhu myös paskaakaan. Onhan se varmasti miehekästä olla iso, mutta mulle henkilökohtaisesti tulee aina ensin terveys, järki ja rehellisyys
[muokattu 7.4.2004 09:09]
alien:
Ja sit tietty siitä ruokavaliosta voisitte valistaa tyhmää. Älkää unohtako myöskään kertoa, kuinka paljon käytätte testosteronia, dekaa, vinstroo yms, mitkä todellakin ovat tunnettuja teidän harrastusksisanne. TOSIN tehän olette ihan hyss hyss, niistä asioista, koska
D) ne EIVÄT TODELLAKAAN OLE REHELLISTÄ URHEILUA, koska siinä miehestä tulee monta miestä ja hän saa monen miehen voimat. Ai niin, onhan niitä naisiakin :)
niclas:
Sulla on varmaan noista omakohtasta kokemusta kun tiiät noin hyvin. Ja jos ensin tulee terveys niin sä et myös sitten juo varmaan viinaakaan...
yusu:
huippu-urheilu ei ole rehellistä.
alien:
---
yusu:
huippu-urheilu ei ole rehellistä.
---
Niin, koska sinne eksyy niitä, jotka eivät kilpaile omana itsenään?
yusu:
kaikkihan ne on natuja, kun eivät ole jääneet kiinni. Ja jos jäävät, niin silloin joku on tunkenut vahingossa nappeja kaakaon sekaan.
alien:
On kuitenkin ihan normaalia epäillä kaikkia muita samasta asiasta, mitä itse on tehnyt