Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 728,419 views

Camfer

Posts: 259

#1021 • • Camfer
noniin mun puolueeton vaaka vissiin tilttas.. tai patterit tais loppua kun painoin yhtäkkiä 75kg.. mut kävin sitten yks päivä vanhusten luona niin tuli siellä sitten pompattua vaa'alle.

-7KG!!!! wohoo! vaikka olin tossa sairaslomilla pari viikkoa kun nivelsiteet repes nilkasta niin ei lenkille päässyt. mutta söin usein päivässä.. vähän ja enimmäkseen vähäkalorista tavaraa...

kyllä vielä on matkaa 13 kiloa alaspäin.. mutta kun tämän saavutan niin voin sanoa että painelen sinä päivänä heselle ja ostan mega-aterian.

ja sitten taas jatkuu tämä tarkkailu, eikä se olisi vielä pahitteeksi senkään jälkeen pudottaa kiloja pois..



Tsemppia kaikki laihduttajat!! *aplodit**aplodit**aplodit*
Avernian

Posts: 7,451

#1022 • • Avernian Kerettiläinen

Camfer, 11.4.2006 16:20:
--
-7KG!!!! wohoo! vaikka olin tossa sairaslomilla pari viikkoa kun nivelsiteet repes nilkasta niin ei lenkille päässyt. mutta söin usein päivässä.. vähän ja enimmäkseen vähäkalorista tavaraa...

kyllä vielä on matkaa 13 kiloa alaspäin.. mutta kun tämän saavutan niin voin sanoa että painelen sinä päivänä heselle ja ostan mega-aterian.



Eli tavoitepaino on 55kg? Mille pituudelle?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Camfer

Posts: 259

#1023 • • Camfer

Avernian, 11.4.2006 20:17:
---
Camfer, 11.4.2006 16:20:
--
-7KG!!!! wohoo! vaikka olin tossa sairaslomilla pari viikkoa kun nivelsiteet repes nilkasta niin ei lenkille päässyt. mutta söin usein päivässä.. vähän ja enimmäkseen vähäkalorista tavaraa...

kyllä vielä on matkaa 13 kiloa alaspäin.. mutta kun tämän saavutan niin voin sanoa että painelen sinä päivänä heselle ja ostan mega-aterian.

---


Eli tavoitepaino on 55kg? Mille pituudelle?



juu siis lähtöpaino ei todellakaan ollut toi 75kg!

lähtöpaino oli 120kg.. ja 100kg tavote 194cm karvaturrille..
cHRISSe

Posts: 463

#1024 • • cHRISSe TURKU_BASEMENT
Kuurittelua, hiilarit vek tai max.18g/pvä, liikuntaa, liikuntaa ja liikuntaa. Itsehillinnälle työtä, tekee hyvää sekä fysiikalle että psyykkeelle ja mieli kiittää + rasva palaa. Mitä mielipiteitä tahansa, niin toimii.

--
ô_ô

cHRISSe

Posts: 463

#1025 • • cHRISSe TURKU_BASEMENT

Camfer, 11.4.2006 16:20:

.. mutta kun tämän saavutan niin voin sanoa että painelen sinä päivänä heselle ja ostan mega-aterian.



Joillakin kierteeseen riittää tuo yksi järkyttävä ateria, mutta toivottavasti kantti kestää sanoa kräpille EI :)

--
ô_ô

zenny

Posts: 1,145

#1026 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Tavotteena laihtuu 3-5kiloo kesään mennessä.. *hymy* *joo*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

vaavu

Posts: 1,324

#1027 • • vaavu vara-vana
Töissä on ollut niin kiire, että liikkuminen on jäänyt vähälle. Paino on itsepinteisesti jymähtänyt sinne 54kg paremmalle puolelle, ja nyt olisi tarkoitus saada sitä hilattua vähän alemmas ilman, että lihasmassa pienenee olennaisesti.
Jna

Posts: 613

#1028 • • Jna
Olis vielä sellaset 1,5kg rutistettavana ekaan tavoitteeseen. Alkaa kyl kyllästyttää toisinaan noi porkkanat ja appelsiinit...*igor*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1029 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Ajattelin taas skarpata ja liittyä tänne (heh). Ärsyttää vaan se, että aina kun yritän syödä terveellisesti, tulee aterian jälkeen huono olo *täh* Tänään sain hyvän idean vetäistä ison kulhollisen kanasalaattia, mutta hyi helvetti sitä oloa sen jälkeen. Pari tuntia ihan ällö olo, ja sitten nälkä. Ei tollasta kyllä varmaan kauaa kestä... Raa'oissa vihanneksissako vika?

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

cHRISSe

Posts: 463

#1030 • • cHRISSe TURKU_BASEMENT

Hyzenthlay, 11.4.2006 21:34:
... Raa'oissa vihanneksissako vika?



Jep, sitähä ne toimistojen jokinorsutkin mussuttaa kahvihuoneissaan, ja näyttävätkö laihtuvan.. eivät. Syö lihaa hyvä ihminen, ei tule nälkä kun on sitä proteiinia kunnolla.

--
ô_ô

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1031 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
tos salaatissa oli ainakin ~200g kanaa, eli 60g proteiinia *nauru* Ongelma on se, että vaaleeta leipää/riisiä/pastaa pitäisi syödä mahd. vähän mutta ei oikein meinaa onnistua kun niitä tekee mieli *hmph*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

remotion

Posts: 5,283

#1032 • • remotion nostatus guru
noniin, pääsin tänä aamuna tavoitteeseen 82Kg elopainoa.
Tosin tässä on vielä 2 viikkoa kevennetyllä ruokavaliolla, että odotan painon tippuvan tasan 80 kohdalle! :)
Camfer

Posts: 259

#1033 • • Camfer
Millään en uskoisi, mutta pakko kai se on.. pääsiäisen ryyppäämisen ja rälläämisen jälkeen paino on tipahtanut kilolla.. en ymmärrä vaikka kuinka kiskoi kaikkea mikroruokaa kun krapulassa ei jaksanu muuta tehdä, ja sitten illalla älyämpäriin..

no, -8kg on ihan kiva.. mutta tarvii alkaa tekee töitä vähän raskaamman kautta. tarvii katsella paremmin mitä syö että jaksaa painaa..
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1034 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Jooh..nyt taas takaisin ruotuun. Kuukausi mennyt lusmutessa ja herkkuja syödessä. Ja pääsiäinen viimeinen niitti. Tuli syötyä ja juotua niin, että lihoin varmaankin 5 kiloa!

Tänään kiireesti salille ja salaattia mussuttamaan!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1035 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Hyzenthlay, 11.4.2006 21:34:
Ajattelin taas skarpata ja liittyä tänne (heh). Ärsyttää vaan se, että aina kun yritän syödä terveellisesti, tulee aterian jälkeen huono olo *täh* Tänään sain hyvän idean vetäistä ison kulhollisen kanasalaattia, mutta hyi helvetti sitä oloa sen jälkeen. Pari tuntia ihan ällö olo, ja sitten nälkä. Ei tollasta kyllä varmaan kauaa kestä... Raa'oissa vihanneksissako vika?



Mulla on aika usein sama juttu.. Varsinkin jos olen käynyt salilla ja sen jälkeen syön jotain kevyttä, kuten kanasalaattia. Sen jälkeen on pari tuntia todella kuvottava olo. Olen myös miettinyt, että johtuisko tuo huono olo heti salin jälkeen nautitusta protskujuomasta?! Jos jollain joku järkevä selitys, niin olis kiva kuulla. Tuo kuvotus kun ei ole mikään kivoin olotila!

Tosin laihtuuhan niinkin..Mutta toisaalta taas lihakset kaipais ravintoo!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

vaavu

Posts: 1,324

#1036 • • vaavu vara-vana
Liityn pääsiäisen morkkistelijoiden kuoroon. Pyhien aikana tuli juotua alkoholia 5 iltaa putkeen - ei tosin isoja määriä, mutta kuitenkin. Lisäksi neljänä päivänä viidestä tuli syötyä ateriaksi hirvittävä määrä karitsan ja naudan sisäfilettä. Vähemmästäkin vatsa meni solmuun. Eikä salillakaan ehditty käydä tänä aikana kuin kerran. *hmph*

Nyt on onneksi loma koko tämän viikon. Olen antanut itselleni lupauksen siitä, että käytän loman kuntoiluvajeen paikkaamiseen.
peepe

Posts: 904

#1037 • • peepe

Super-Kerttu, 18.4.2006 09:37:
---
Hyzenthlay, 11.4.2006 21:34:
Ajattelin taas skarpata ja liittyä tänne (heh). Ärsyttää vaan se, että aina kun yritän syödä terveellisesti, tulee aterian jälkeen huono olo *täh* Tänään sain hyvän idean vetäistä ison kulhollisen kanasalaattia, mutta hyi helvetti sitä oloa sen jälkeen. Pari tuntia ihan ällö olo, ja sitten nälkä. Ei tollasta kyllä varmaan kauaa kestä... Raa'oissa vihanneksissako vika?

---


Mulla on aika usein sama juttu.. Varsinkin jos olen käynyt salilla ja sen jälkeen syön jotain kevyttä, kuten kanasalaattia. Sen jälkeen on pari tuntia todella kuvottava olo. Olen myös miettinyt, että johtuisko tuo huono olo heti salin jälkeen nautitusta protskujuomasta?! Jos jollain joku järkevä selitys, niin olis kiva kuulla. Tuo kuvotus kun ei ole mikään kivoin olotila!

Tosin laihtuuhan niinkin..Mutta toisaalta taas lihakset kaipais ravintoo!



Mä olen jostakin lukenut, että kuvottava tunne tulee siitä kun verensokeri nousee liian nopeasti, mutta en tiedä onko toi samasta syystä johtuvaa.
Amuck

Posts: 2,396

#1038 • • Amuck dub-i-dub

Hyzenthlay, 11.4.2006 21:58:
Ongelma on se, että vaaleeta leipää/riisiä/pastaa pitäisi syödä mahd. vähän mutta ei oikein meinaa onnistua kun niitä tekee mieli *hmph*



Pasta on tällaiselle sokeririippuvaiselle kuin minä oikea pirulainen. Siihen tulee niin valtava himo... ruispasta on vähän parempaa sentään.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

La Petite

Posts: 1,160

#1039 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Jep, paha olo ruokailiun jälkeen johtuu useimmiten verensokerin heilahtelusta. Liian pitkät välit syömisten välillä on usein syynä tuohon pahaan oloon. Samoin palautumisjuomissa on nopeita hiilareita, joiden tarkoitus on palauttaa mahd nopeasti -> nostavat myös verensokeria nopeasti. Joissain palareissa on sitten taas keinomakeutusaineita, niistä voi tulla todella paha olo.

Jos ateria on pääasiassa kasviksia ja proteiinia, tulisi sen sisältää myös rasvaa. Esim. öljyä salaatin päälle. Ihmisen keho voi olla joko rasvalla taikka sokerilla käyvä, jos ei saa kumpaakaan olo on *poks*

*nukkuu* tulipas taas kirjoitettua tylsää tekstiä *haukottel*

--
Rem tene, verba seqventur

LAZ

Posts: 245

#1040 • • LAZ Re-form
Ei hätää kaverit! Omasta ja Re-formin puolesta on ilo kertoa, että Re-form aikoo helpottaa kilojen karistelua lanseeraamalla markkinoille ensimmäisen oheistuotteensa; Reform-Fat Attack laihduttelupillerit. Olkaa hyvät! *hymy*