Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 728,421 views

Jago

Posts: 4,039

#1061 • • Jago un-trained monkee
oon laihtunut 3 kiloo tänä keväänä. en kyllä oo ollu laihiksella, mutta 63.6 -> 60.8

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

hrdkvr

Posts: 3,929

#1062 • • hrdkvr KURGO

Remotion, 7.5.2006 17:07:
tänä aamuna oli 81kg tasan. oiskohan ennen kesää vielä 80 vaikka ny mitään laihdutakaan enää.
se ois kiva. alle 80 en anna kyl tippua, sehän ois taas melkä rääpälemäistä.



käyt kerran paskalla niin se on siinä..

mulla alkaa treenikausi vasta nyt

seliselinä duunikiireet, remontti, yleinen väsymys ja saamattomuus
ruokavalio on ollut jo jokusen aikaa kohdillaan ja paino on pysynyt samassa.. nyt vaan se liikuntapuoli kuosiin!

--
-keep it hard-

Jna

Posts: 613

#1065 • • Jna
Uusi treeniohjelma kyllä saa varmasti lisää intoa tähän taas! Ens viikolla on viel rasvaprosentin mittaus ni sit tietää syksyllä tarkemmin mitä on laihtunut ja mitä on tullut lisää. Hyvä fiilis!*hihu*
vaavu

Posts: 1,324

#1066 • • vaavu vara-vana
Esport Centerissä ravaaminen alkaa tuottaa tulosta: paino on mittarin mukaan pudonnut vajaan kilon, vaikka samaan aikaan lihaksiin on tullut silminnähden lisää tavaraa.

Asiaa on varmasti auttanut se, että olen nyt työkiireistä huolimatta pyrkinyt käymään sen 3 kertaa viikossa treenaamassa (treenin lisäksi tulee päivittäin liikuttua kaikki matkat pyörällä). Valitettavasti treeni kaksi kertaa viikossa ei auta kunnon kohottamisessa kovinkaan paljoa, lähinnä se vain ylläpitää saavutettua tasoa.

Toinen asiaan myötävaikuttanut juttu saattaa olla, että lisännyt repertuaariini säännöllisen BodyPumpin. Pumpissa tulee jotenkin helpommin kokeiltua raskaammilla painoilla, ja toistoja on pakko tehdä muiden mukana loppuun asti. Pumpissa saa kätevästi samassa paketissa punttiksen ja ohjatun ryhmätunnin hyvät puolet: ryhmän paine yhdistettynä tiukkaan lihastreeniin. Tosin onhan se vähän tylsää käydä kuuntelemassa samoja biisejä kolme kuukautta putkeen... Hyvä puoli toistuvassa ohjelmassa toki on se, että tietää hyvinkin tarkkaan, kuinka monta kiloa voi ladata missäkin ohjelmassa tangolle.
Angel-Of-Ice

Posts: 41

#1067 • • Angel-Of-Ice
pitäskö munki? ..ääh.. kai mä uskaltaisin pari kiloo tiputtaa.. sit oisin 53kg =) ..169 =) se on hyvä pituus =p
Avatar
#1068 • • Marianne Guest
tänään testailee Les Millsin uutta Body Jam tuntia*jiihaa* vähän vaihtelua pumppiin + combatiin
Cloud

Posts: 2,162

#1069 • • Edited Cloud Game Freak
jesh tässä vuoden sisään lihonut 5kiloa Xd noh toisaalta jos pituutta on 183 ja painoa nyt 75 niin ei kai sitä nyt kamalasti itkemään tarvitse.

Silti tuosta sen verran järkyttyneenä päätin aloittaa jonkinmoisen vatsa/selkä rääkin jotta sais edes vähän tota pelastusrengasta joka on syntynyt niin muokattua.

Muuten oon niin anti urheilia kuin kukaan voi olla. Liian raskasta mun hedonisti sielulle hehehe

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Blues

Posts: 5,414

#1070 • • Blues Koning van Afrika
197/96 näyttää speksit nyt. Rasvaa 19.2% jota on lähtenyt 3%-yksikköä talvesta. Pidempää projektia tässä kyllä väännetään joten ehkä vasta ensi vuonna päästään tavoitteisiin. Sitä ennen voi syödä vielä huoletta järkyttäviä määriä :D

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avernian

Posts: 7,451

#1072 • • Avernian Kerettiläinen

Blues, 29.5.2006 15:33:
197/96 näyttää speksit nyt. Rasvaa 19.2% jota on lähtenyt 3%-yksikköä talvesta. Pidempää projektia tässä kyllä väännetään joten ehkä vasta ensi vuonna päästään tavoitteisiin. Sitä ennen voi syödä vielä huoletta järkyttäviä määriä :D



Miten sä olet ton r% mitannut?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Skipi

Posts: 650

#1073 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///
Tää ottaa perinteisesti pari kiloo lisää..
20 vuotta lihotuskuurilla! *possu*
Avangion

Posts: 2,529

#1075 • • Avangion Punakardinaali
Painoa en ole nyt hetkeen katsonut, mutta sen olen huomannut ainakin että vaatteet tuntuu taas hyviltä päällä. Luulisin olevani samassa kuin ennen tähän istumatyöhön päätymistä. *hymy*
Tästä kun vielä hitusen parantaa, niin hyvä on! *hihu*


TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

vaavu

Posts: 1,324

#1076 • • vaavu vara-vana
Prk, alkaa kohta usko loppua. Olen käynyt nyt koko kesän treenaamassa sen kolme kertaa viikossa, poislukien työmatkat ja mökkeily. Tästä huolimatta peilikuva tuntuu menevän koko ajan ikävämpään suuntaan.

Treenin aloittaessani elättelin toivoa siitä, että saan kiinteytettyä itseäni pelkästään liikkumalla, ilman ikäviä laihdutusjaksoja. Kunhan vain syö terveellisesti ja säännöllisesti, niin liikunta hoitaa kropan kuntoon. No, lihasmassa onkin kyllä kasvanut aika paljon, sen näkee sekä peilistä että laitteisiin ladattavista painoista.

Ongelma vain on, että ruumiissa oleva rasva ei ole huvennut riittävästi kompensoimaan kasvanutta lihasmassaa. Niinpä tuloksena on ollut, että kiinteytymisen sijasta tietyt ruumiinkohdat näyttävät entistä tukevammilta. Esimerkiksi reidet ovat mulla tällä hetkellä isommat kuin joskus aikaisemmin, vaikka tavoitteeni oli solakoittaa eikä tukevoittaa niitä.

En tiedä mikä neuvoksi. Lopetanko BodyPumpin ja punttiksen kokonaan ja siirryn vain aerobisen liikunnan pariin? Vai onko pakko ruveta näkemään nälkää ja miettimään syömisiään, jotta rasva lähtisi pois? Vai tilaanko ajan rasvaimusta? :(


No, ehkä ei pidä vielä heittää kirvestä kaivoon. Kesällä kuitenkin tuli harrastettua jonkun verran epäterveellisiä aktiviteetteja, kuten alkoholin ja grilliherkkujen nauttimista. Ehkä tässä vielä on vähän ylimääräistä turvotusta päällä. Mutta jos tilanne ei ala korjaantua syksymmällä, alan kyllä jo huolestua.
Jago

Posts: 4,039

#1077 • • Jago un-trained monkee
okei paino on tasaantunut 58-59.. nyt oli 59.. ihan tyytyväinen oon.. mutta nyt pitäis saada lihasta... ja paljon..

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jammailija

Posts: 3,224

#1078 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Jago, 3.8.2006 19:24:
okei paino on tasaantunut 58-59.. nyt oli 59.. ihan tyytyväinen oon.. mutta nyt pitäis saada lihasta... ja paljon..


Punttisalikuuri! Rupeet treenaa mun kans Sörnäisten Blue Fitnesillä*hihu*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

remotion

Posts: 5,283

#1079 • • Edited remotion nostatus guru

vaavu, 3.8.2006 12:47:
Prk, alkaa kohta usko loppua. Olen käynyt nyt koko kesän treenaamassa sen kolme kertaa viikossa, poislukien työmatkat ja mökkeily. Tästä huolimatta peilikuva tuntuu menevän koko ajan ikävämpään suuntaan.



no siis periaattees ku jätät sekä urheilun, terveellisen ruuan sekä kaiken muun pois, niin keho näivettyy semmoseksi ultrapieneksi :D mutta eipä se pieni rasva ole kuin kaunista...

jos treenaat jatkuvasti ja syöt hyvin niin kehosta tulee semmonen tasapainoinen, ja se ei oo välttämättä se mitä haluis silti nähdä peilistä.
toki tuo airobinen on hyvä vaihtoehto. juoksemalla tiputin itse.

heh, itsellä ei ainakaan mitkään kevät pudotukset ole vielä menossa. eikä edes mielessä.
tässä on nyt kuukausi eletty ohrapirtelön ja minkä tahansa rasvaisen ruuan parissa. kiloja ei oo kyllä silti tullut kun puolitoista lisää.

joku jopa lomani viimeisenä päivänä kehui minun laihtuneen :D
eli ehkäpä siis kannattaa vetää viunaa vaan, riehua aamuun asti ja unohtaa syödä...

mutta. nyt on aloitettava imuirointi operaatio, jotta ehdin tänään vielä puntille.
Jago

Posts: 4,039

#1080 • • Jago un-trained monkee

Jammailija, 3.8.2006 19:45:
---
Jago, 3.8.2006 19:24:
okei paino on tasaantunut 58-59.. nyt oli 59.. ihan tyytyväinen oon.. mutta nyt pitäis saada lihasta... ja paljon..

---

Punttisalikuuri! Rupeet treenaa mun kans Sörnäisten Blue Fitnesillä*hihu*


käy.. tartten jonkun ruoskimaan mua samalla.. parikin kertaa alottanu ton kuntosalilal käymisen,, mutta se aina jää.... (kun tulee jotain "esteitä" eikä nyt vaan mitenkään "kerkee" mennä sinne "kiireiltään")

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe