Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 728,857 views

Avatar
#1041 • • + Guest

Super-Kerttu, 18.4.2006 09:37:
---
Hyzenthlay, 11.4.2006 21:34:
Ajattelin taas skarpata ja liittyä tänne (heh). Ärsyttää vaan se, että aina kun yritän syödä terveellisesti, tulee aterian jälkeen huono olo *täh* Tänään sain hyvän idean vetäistä ison kulhollisen kanasalaattia, mutta hyi helvetti sitä oloa sen jälkeen. Pari tuntia ihan ällö olo, ja sitten nälkä. Ei tollasta kyllä varmaan kauaa kestä... Raa'oissa vihanneksissako vika?

---


Mulla on aika usein sama juttu.. Varsinkin jos olen käynyt salilla ja sen jälkeen syön jotain kevyttä, kuten kanasalaattia. Sen jälkeen on pari tuntia todella kuvottava olo. Olen myös miettinyt, että johtuisko tuo huono olo heti salin jälkeen nautitusta protskujuomasta?! Jos jollain joku järkevä selitys, niin olis kiva kuulla. Tuo kuvotus kun ei ole mikään kivoin olotila!

Tosin laihtuuhan niinkin..Mutta toisaalta taas lihakset kaipais ravintoo!



Mulle ainakin tulee paha olo, jos mättää raakoja vihanneksia kamalan määrän itteensä. Mieluummin syö keitettyjä kasviksia ja vaan vähän salaattia sen kalan/kanan kans.
Camfer

Posts: 259

#1042 • • Camfer
Mä syön sillon kuin on oikeasti nälkä.. sellanen pikkunen normaali nälkä ei kelpaa mulle että syön. vaan siis oikein kunnon nälkä.

sitten syön silloin vähän ja mahdollisimman monipuolisesti. ja pienen tauon pidän että ruoka ehtii laskeutumaan, syön sitten vähän lisää jos siltä tuntuu. mutta ainakin olen pudottanut syömiseni puoleen. ja säännöllistänyt sitä. melkein tasan samoina kellon aikoina syön.

paprika on hyvää!!
ella_

Posts: 1,329

#1043 • • ella_
Tekis niin mieli liittyä tähän mutta kun itsekuri on mitä on ja aikaakaan ei hirveästi ole liikaa..... :(

--
Elementary, my dear.

ville

Posts: 3,780

#1044 • • ville olen oikeasti ujo
Tasaiseen tahtiin käyty punttiksella joulukuun alusta. Painoa tullut nyt about 2.5kg lisää ja rasvaa lähtenyt eli varmaan joku 4kg lihasta tullut viidessä kuukaudessa. Tahtina aika sopiva, vielä pari kiloa voisin lihasta ottaa, mut sit alkaa kyllä riittää.

Eilen salilla oli ilmainen rasvaprosenttimittaus niin piti käydä kokeilemassa. Mittari tosin sellainen, joka ottaa vain ylävartalosta, mutta mulla on kyllä aika samaa paria ylä- ja alavartalo eli tuskin toi paljoa nousisi vaikka olisi koko ruumis.

Tuloksena 5.5% *blush**nauru*

Mittaajan eka kommentti: "Tää laite on varmaan rikki, ei kukaan oo saanut noin alhaista" *iloinen*

Toka mittaustulos: Edelleen 5.5%

Mussa on siten rasvaa about 3.5kg eli varmaan ei kannata liikaa yrittää niitä poltella .... tosin on kyllä punttis ollut koko ajan aika raskailla painoilla vääntämistä, jos ei lasketa pumppia, jossa yhtä lihasryhmää treenataan kuitenkin se 5min.
remotion

Posts: 5,283

#1045 • • Edited remotion nostatus guru

ville, 26.4.2006 09:18:
Toka mittaustulos: Edelleen 5.5%

Mussa on siten rasvaa about 3.5kg eli varmaan ei kannata liikaa yrittää niitä poltella .... tosin on kyllä punttis ollut koko ajan aika raskailla painoilla vääntämistä, jos ei lasketa pumppia, jossa yhtä lihasryhmää treenataan kuitenkin se 5min.



huh, tuo on vaarallisen pieni tulos jo...
eipähän tarvitse paljoa tehdä noita pitkiä sarjoja. että ei muuta kun isoilla ja lyhyitä sarjoja niin rupee vähän saamaan massaa.

itellä aamulla paino näytti taas 82, eli jumitan tässä samassa kohtaa vaikka vedän salaattia ja juoksen ja treenaan. höh.
vaavu

Posts: 1,324

#1046 • • vaavu vara-vana

ville, 26.4.2006 09:18:
Tasaiseen tahtiin käyty punttiksella joulukuun alusta. - - -
Eilen salilla oli ilmainen rasvaprosenttimittaus niin piti käydä kokeilemassa. Mittari tosin sellainen, joka ottaa vain ylävartalosta




Mun lukemaksi tuli 16,1%. Puoli vuotta sitten tulos oli samanlaisella laitteella 19,8%. Eli aika hyvin toi lukema on tippunut, mutta toisaalta on toi ihan odotettuakin. Puoli vuotta sitten mulla oli juuri takana 2kk sairasloma, jonka aikana lihakset olivat rappeutuneet aika pahasti. Välittömästi ton mittauksen jälkeen aloitin uudestaan jokapäiväisen työmatkapyöräilyn ja vähän myöhemmin treenauksen.


Tosin mulla toi tulos olisi varmasti suurempi, jos mittaus suoritettaisiin koko vartalon läpi. Sen verran tota vararavintoa on kertynyt reisiin ja takapuoleen. *nauru*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1047 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Noi elektroniset mittarit voi antaa aika kummia tuloksia. Kannattaa ainakin huolehtia, että mittaa rasvaprosentin aina samaan aikaan (esim. just heränneenä ja ei syöneenä) että tulokset on vertailukelpoisia. Ennen kun aloitin treenaamisen 3 vuotta sitten, mittari näytti mulle 9,2. Nykyään se näyttää 16-20 *ding*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1048 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mä mittasin rasvaprosenttini sellaisella laitteella viime kesänä ja tulos oli jotain 16% paikkeilla..Ja olin aika ihmeissäni, että se oli niin pieni.. Joulun aikoihin kävin taas mittaamassa rasvaprosenttini sellaisella laitteella. Tulos oli tyrmistyttävät 24%!!!! En millään pysty siis uskomaan, että tuollainen mittari antaa kovin oikeita tuloksia. Painoni ei ollut kesästä noussut, enkä muutenkaan ollut kokenut löystyneeni tai lihoneeni yhtään. Luulen, että tulokseen vaikutti myös se, että minulla oli talviulkovaatteet päällä..*ding*

Nyt tammikuussa kun aloitimme kunnon treenaamisen salilla otimme 7 kohtaisen pihtimittauksen, joka varmasti on paljon totuudenmukaisempi kuin tuo toinen mittari. Tulokseksi tuli 19,8%. Olin siihen oikein tyytyväinen. Jaloista mulla löytyi eniten rasvaa, mikä olikin ihan odotettua.

Tarkoituksena oli maalis-huhtikuun vaihteessa mennä ottamaan toinen mittaus, mutta just niihin aikoihin mun kuntokuuri koki pahan repsahduksen ja jäi siis menemättä. Enhän halunnut huonompaa tulosta. Nyt oon taas yrittänyt ottaa itteäni niskasta kiinni, et jos sitä sit tossa toukokuun lopulla uskaltautuis uuteen mittaukseen..*hikoil*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ville

Posts: 3,780

#1049 • • ville olen oikeasti ujo

Hyzenthlay, 26.4.2006 10:55:
Noi elektroniset mittarit voi antaa aika kummia tuloksia. Kannattaa ainakin huolehtia, että mittaa rasvaprosentin aina samaan aikaan (esim. just heränneenä ja ei syöneenä) että tulokset on vertailukelpoisia. Ennen kun aloitin treenaamisen 3 vuotta sitten, mittari näytti mulle 9,2. Nykyään se näyttää 16-20 *ding*



Suurissa lihaksissa on usein myös nestettä enemmän ja tästä syystä esim punttiskarjut saa ihan liian korkeita lukemia. Samasta syystä jos on juonut niin sen pitäisi nostaa.

Mut ei noiden käsittääkseni pitäisi antaa mitenkään hirveesti liian pieniä lukemia ts niin että ne antaa vaikka puolet siitä mikä on oikea prossa.

Mun tapauksessa kone ei ainakaan voinut näyttää liikaa ja vaikka se olisi näyttänyt 100% liian vähän niin silti mulla tuntuu sitä rasvaa olevan aika vähän :D
La Petite

Posts: 1,160

#1050 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Joo noi elektroniset rasvaprosentin mittarit on hanurista.

Ainakin siihen, jota mä testasin syötettiin paino ja pituus, ja tulos pohjautui osittain painoindeksiin. Jos siis on paljon lihasmassaa (en väitä et mulla olis *hih*) niin näyttää ihan väärin.

Tuon mittarin mukaan meikäläinen oli 35% rasvaa *jiihaa*

Lisäksi ne tulokset voi ilmeisesti mennä aivan pyllylleen, jos on juuri treenannut, juuri juonut paljon, syönyt paljon, ei ole juonut tai on kuuma.

Ainoa oikea tapa mitata rasvaprosenttia on pihdit *nips* *nips* *possu*

--
Rem tene, verba seqventur

bubbelgum

Posts: 2,477

#1052 • • bubbelgum ~sylikissa~
Heh, mä oon osallistunu tähän ihan vahingossa. Joulukuussa mitatusta painosta oli tippunut 5 kiloo pääsiäiseen mennessä. Enpä tiedä mitä oon tehny erilailla, tai jättäny tekemättä. Katotaan sit vaikka juhannuksena seuraavan kerran mitä vaaka sanoo. *nauru*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#1053 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
kevät on kohta loppu ja minä olen saavuttanut ihanat -19kg 1.tammikuuta lähtien.. viel vois mennä joku 5-6kg.. *hymy*

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

tomppi

Posts: 1,600

#1054 • • tomppi thzombie ™
Kevään eka 10 km juostu äsken. *hikoil* Huomenna pitäis ostaa uudet kengät, lippis ja joku vyösysteemi minne saa juomapullon ja taksirahaa jos sammuu joskus matkalla.

--
My fellow Americans. I&#039;m pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1055 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Taisinpa pitää päivän tauon täältä... tuli vetästyy aikamoiset mätöt äsken, 1065kcal *tirsk* huomen vaik takas ruotuun *justjoo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

remotion

Posts: 5,283

#1056 • • remotion nostatus guru
tänä aamuna oli 81kg tasan. oiskohan ennen kesää vielä 80 vaikka ny mitään laihdutakaan enää.
se ois kiva. alle 80 en anna kyl tippua, sehän ois taas melkä rääpälemäistä.
AnderS

Posts: 470

#1057 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

LilB, 7.5.2006 14:22:
kevät on kohta loppu ja minä olen saavuttanut ihanat -19kg 1.tammikuuta lähtien.. viel vois mennä joku 5-6kg.. *hymy*



Upee suoritus!*aplodit* Nostan hattua todella!
Avernian

Posts: 7,451

#1058 • • Avernian Kerettiläinen
Alkuperäinen tavoite saavutettu, nostanut jo kaloreitakin jopa yli lähtötason. Painon lasku jatkuu silti *nauru**ding*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avangion

Posts: 2,529

#1059 • • Avangion Punakardinaali
Aloitus: 174 cm ja 77 kg. *uuh* Kävin jo aiemmin 75ssä.
Nyt tähtäimessä olisi ~70 kg.


TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Ova

Posts: 220

#1060 • • Ova
Kyl täs täytyy kesäks tähdätä kuntoon ton jalkapallon ja oman hyvän mielen takia. Tammikuussa leikattiin polvi taas ja sen jälkeen on kundi päässyt löystymään. Sinänsä kiloja ei oo tullu kauheesti lisää (eilen 80,5kg, ennen leikkausta ~77-78kg), mutta nyt on tullu pikkasen mahaa ja lihakset heikentyny. Nyt kun on taas pystyy jo liikkumaan ja urheilemaan suht hyvin, niin heinäkuun alussa vois olla sellanen n.78 kg ja paljon timmimpi kunto tavoitteena. *iloinen*

--
Mielummin liikaa kuin liian vähän!