Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 729,042 views

Flash

Posts: 108

#1441 • • Flash
Tarkotus vetää kevääl dieetti.. tarkotuksena kiristää 5kg 3kk:ssa..

Keinot: kalorit ekas kuukaudes 2500:aan.. seuraavat 2kk mennään 2000:lla.. ateriat vähintään 3 tunnin välein.. varmistetaan proteiinin saanti... tokas kuukaudes otan aamulenkit käyttöön... jota olis tarkotus jatkaa kolmanteen kuukauteen kans.. noin 40- 50 minuuttii reipasta kävelyy... syke 110-120... salitreenin jälkeen aina 20 minuuttia polkemista.. ja treeniä tosiaan normi 4krt/vko... mahdollisesti dieetin aikana vielä kerta viikkoon bodypumppia... kyllä rasva rupeaa tirisemään.. !!!

--
Da playah...

KooKie

Posts: 4,338

#1442 • • KooKie aka. Petress Pan

Amarie, 8.12.2008 15:21:
7kg lähtenyt kahdessa kuukaudessa. En oo muuttanut elämäntapojani juuri muuten kuin lopettanut alkoholin käytön kokonaan. Baarissa oon silti käynyt, toisinaan tanssimassa, toisinaan juottamassa kavereille viinaa. Jospa tää paino alkais tätä tahtia tippua, vuodessa kuitenkin lihonut sen 15kg.



Mulla myös lähti seitsemän kiloa kahdessa kuukaudessa nimenomaan alkoholin käyttölakon ansiosta vuonna 2006. Tosin olinkin selkeästi pyylevöitynyt, ja sitä tiputusvaraa oli 61 kilosta. Ajattelin pitää taas tipattoman tammikuun ja humalattoman helmikuun, tarkoituksena puhdistaa hieman elimistöä tämän fuksisyksyn jälkeen, kiloja tuskin lähtee yhtä reippaasti, kun alkupaino on siinä 56.5 kilossa.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Pätkis

Posts: 1,038

#1443 • • Pätkis Pikkis

remotion, 18.6.2008 12:27:
kannattaa syödä tasapainoisesti, 3tunnin välein pieniä aterioita.


Toi on kyl varmaan syy siihen, miks musta ei koskaan tuu todella silakkavartista neitokaista: kuka KERKEE syödä kolmen tunnin välein? Itsellä on ainaki sellai fiilis et tota varten tarttis laittaa kello herättämään jotta muistaisi syödä, ja silti ei mitään takeita siitä et ehtis, tai edes kiinnostais pysähtyä mätöstämään jotain. Hyvä ku 2x päivässä saa tankattua ja silti tuntuu et koko ajan on ruoka-aika *ding* Plus et siihen jatkuvaan syömiseen, kuten myös pitkiin ruokailuväleihin tottuu, ja voi luoja sitä sit joka estäisi mua saamasta ruokaa kolmen tunnin välein, jos siihen olisin tottunut *possu*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Amarie

Posts: 261

#1444 • • Amarie täysipäiväinen lusmu

KooKie, 8.12.2008 18:09:
---
Amarie, 8.12.2008 15:21:
7kg lähtenyt kahdessa kuukaudessa. En oo muuttanut elämäntapojani juuri muuten kuin lopettanut alkoholin käytön kokonaan. Baarissa oon silti käynyt, toisinaan tanssimassa, toisinaan juottamassa kavereille viinaa. Jospa tää paino alkais tätä tahtia tippua, vuodessa kuitenkin lihonut sen 15kg.

---


Mulla myös lähti seitsemän kiloa kahdessa kuukaudessa nimenomaan alkoholin käyttölakon ansiosta vuonna 2006. Tosin olinkin selkeästi pyylevöitynyt, ja sitä tiputusvaraa oli 61 kilosta. Ajattelin pitää taas tipattoman tammikuun ja humalattoman helmikuun, tarkoituksena puhdistaa hieman elimistöä tämän fuksisyksyn jälkeen, kiloja tuskin lähtee yhtä reippaasti, kun alkupaino on siinä 56.5 kilossa.


Mulla on viimeset kaks vuotta mennyt tosi viinaisasti, niin tota ylimääräistä kyllä on kertynyt. Toi ylimääräinen kyllä lähtee helposti, mutta mitä lähemmäs normaalipainoa menee, sitä hitaammin ainakin mulla paino tippuu. Ajattelin kattoa mitä käy painolle, jos oon vuoden juomatta, enkä kauheasti muuta muita elämäntapoja (lähinnä siksi en muuta, koska oon niin laiska ja tykkään elämäntavoistani).

--
In her eyes I see the sky.

Lyylikki

Posts: 2,975

#1445 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Pätkis, 8.12.2008 18:18:
---
remotion, 18.6.2008 12:27:
kannattaa syödä tasapainoisesti, 3tunnin välein pieniä aterioita.


---

Toi on kyl varmaan syy siihen, miks musta ei koskaan tuu todella silakkavartista neitokaista: kuka KERKEE syödä kolmen tunnin välein? Itsellä on ainaki sellai fiilis et tota varten tarttis laittaa kello herättämään jotta muistaisi syödä, ja silti ei mitään takeita siitä et ehtis, tai edes kiinnostais pysähtyä mätöstämään jotain. Hyvä ku 2x päivässä saa tankattua ja silti tuntuu et koko ajan on ruoka-aika *ding* Plus et siihen jatkuvaan syömiseen, kuten myös pitkiin ruokailuväleihin tottuu, ja voi luoja sitä sit joka estäisi mua saamasta ruokaa kolmen tunnin välein, jos siihen olisin tottunut *possu*



Ja tässäkin kannattaa pitää järki kädessä, että mitä ohjetta seurailee. Juuri joku terveydenhuoltoalan ammattilainen/laihdutustyyppi oli sitä mieltä, että ihmiselle riittää, kun syö 3 ateriaa päivässä. Hänen mukaansa aikuinen ihminen selviää päivästä ihan hyvin ilman välipaloja. Myös ruuansulatuselimistön pitäisi myös antaa levätäkin välillä.

Kun tämän jutun näin, niin saatoin lopettaa ne turhat & ylimääräiset välipalat, kun paremmalta itsestä tuntuu, kun syö säännöllisesti, mutta ei niin saakelin usein.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1446 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Pätkis, 8.12.2008 18:18:
Toi on kyl varmaan syy siihen, miks musta ei koskaan tuu todella silakkavartista neitokaista: kuka KERKEE syödä kolmen tunnin välein?



o/ No, meitä on niin moneen junaan :D Mun mielestä 3h on aika sopiva väli syödä, mut toisaalta ihmiset reagoi tollaseen "paastoon" (puol päivää syömättä) aika eri lailla. Myös ateriat on pieniä, kun syö usein. Mulla laskee verensokeri ton 3h jälkeen kun lehmän häntä, mikä tietty johtaa siihen et pitää ruokkia itseensä usein.

toi kerkeeminenkin on aika suhteellista. Töissä ei mukamas kerkee syömään ennen kello yhtä, mut itse syön lähes aina protskupatukkaa aamupäivällä ennen lounasta :)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Ozma

Posts: 867

#1447 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Missäs on Klubituksen kilonlisäys topic :(
remotion

Posts: 5,283

#1449 • • Edited remotion nostatus guru

Lyylikki, 8.12.2008 19:01:
---
Pätkis, 8.12.2008 18:18:
---
remotion, 18.6.2008 12:27:
kannattaa syödä tasapainoisesti, 3tunnin välein pieniä aterioita.


---

Toi on kyl varmaan syy siihen, miks musta ei koskaan tuu todella silakkavartista neitokaista: kuka KERKEE syödä kolmen tunnin välein? Itsellä on ainaki sellai fiilis et tota varten tarttis laittaa kello herättämään jotta muistaisi syödä, ja silti ei mitään takeita siitä et ehtis, tai edes kiinnostais pysähtyä mätöstämään jotain. Hyvä ku 2x päivässä saa tankattua ja silti tuntuu et koko ajan on ruoka-aika *ding* Plus et siihen jatkuvaan syömiseen, kuten myös pitkiin ruokailuväleihin tottuu, ja voi luoja sitä sit joka estäisi mua saamasta ruokaa kolmen tunnin välein, jos siihen olisin tottunut *possu*

---


Ja tässäkin kannattaa pitää järki kädessä, että mitä ohjetta seurailee. Juuri joku terveydenhuoltoalan ammattilainen/laihdutustyyppi oli sitä mieltä, että ihmiselle riittää, kun syö 3 ateriaa päivässä. Hänen mukaansa aikuinen ihminen selviää päivästä ihan hyvin ilman välipaloja. Myös ruuansulatuselimistön pitäisi myös antaa levätäkin välillä.

Kun tämän jutun näin, niin saatoin lopettaa ne turhat & ylimääräiset välipalat, kun paremmalta itsestä tuntuu, kun syö säännöllisesti, mutta ei niin saakelin usein.



No mutta jos dietata haluaa niin kannattaa syödä pitkäkestoista energiaa pienissä osissa tasaisin välein. normaaliin elämään ei mullakaan tuollainen kuulu. enkä nytkään jaksa ihan tuota tahtia, mutta jos edes kahtena päivänä viikossa pääsisi tuohon tavoitteeseen niin kyllä se vaan hyvää tekee.
En minäkään ole tuolla konttorilla nähnyt kenenkään vetävän kello 14 sheikkeri kourassa ja proteiinia ja oliiviöljyä kaapissa mutta sehän ei ole multa pois jos itse huolehdin omasta dietistä.
Flash

Posts: 108

#1450 • • Flash
tärkeintä on syödä usein ja pieniä aterioita.. varmistaakseen aineenvaihdunnan käynnissä pysymisen.. tärkee on huolehtia kuitujen ja proteiinin riittävästä saannista.. sekä pitkäketjuisista hiilihydraateista..

Sopiva määrä aterioita on 6-7päivää kohti.. sen lisäksi että syö oikean määrän päivässä. on myös tärkeätä että ravinto on oikein ajoitettua.. kuten hiilarit painottuvat aamuun sekä ennen treeniä, kun kroppa ne kuluttuaa.. sekä treenin jälkeen.. proteeinissa liika on huonoksi.. koska muuten energia menee proteiinin polttamiseen.. jos haluaa hoikistua.. ja säilyttää lihasmassan olisi suotava määrä 1,0-1,5g/painokiloa kohden... liiallinen määrä hidastaa myöskin laihtumista siis...

--
Da playah...

Nitta

Posts: 5,021

#1451 • • Edited Nitta Sateenkaaren päässä
http://www.kuntoplus.fi/Crosslink.jsp?d=103&a=7080&submit.x=15&submit.y=5

Ja tällainen olen testin mukaan ja olen kyllä oikeastikin :DD


Olet lyhytjännitteinen laihduttaja
Elät täydesti ja noudatat mielihalujasi ja tunteitasi. Et pidä suunnitelmista ja säännöistä.


Näin laihdut parhaiten
Täytä kaappisi terveellisillä, kevyillä herkuilla, niin löydät aina jotain mieleistäsi purtavaa.

Unohda annosten ja aineksien punnitseminen ja mittaaminen ja käytä lautasia, kulhoja ja laseja, joihin mahtuu vain pienehkö annos, tai osta yhden hengen valmispakkauksia.

Älä säilytä kotona lihottavia ruokia tai muuten sorrut helposti mässäilemään, kun mieliteko yllättää, ja laihduttamisesi saattaa loppua siihen.

Aseta itsellesi lyhyen aikavälin tavoitteita, kuten hedelmän syöminen jälkiruuan sijaan. Pitkän aikavälin suunnitelmat eivät innosta sinua.

Sinulle voisi olla hyötyä omavalmentajasta, joka suunnittelee vaihtelevan ohjelman ja tukee sen noudattamisessa.

Heikkoutesi
Koska et jaksa eikä sinua huvita sinnitellä, pyri järjestämään olosuhteet sellaiseksi, että ne tukevat pyrkimyksiäsi. Jos lupaavasti alkanut painonhallinta katkeaa, aloita uudestaan.



Lähtöpainoni 77,5 kg

Tavoitepainoni on 67,5

Eli tavoite on 10 kg pois ja aikaa siihen menee noin puolitoista vuotta. Alan katsoa millä jää- ja ruokakaappini täytän ja varaan työpaikalle ruokaa etukäteen, jolloin en sorru syömään mitä sattuu.

Aamen.
WuZuul

Posts: 181

#1452 • • WuZuul
6kk ja -20kg takana. Lihasmassaa tullut reilusti lisää, tosin vielä on tavoteltavaa : Pelastusrenkaan jämät vyötäröltä pois 7.3. mennessä. Totesin pari viikkoa sitten mitä pelkän aamupalan uudelleen järkkäily saa aikaan, kaurapuuroa ja pari raakaa kananmunaa niin jaksaa keveästi pitkälle iltaan ennenkuin alkaa tulemaan nälkä. Ei niinkään yllättäen myös lihaskuntoa on alkanut tulla taas lisää lisääntyneen proteiinin (?) myötä. Vielä pientä hiomista niin hyvä tulee.

--
Wannabe bilekone.

ezzy

Posts: 8,060

#1453 • • ezzy Droid-pappa

WuZuul, 19.12.2008 11:11:
Totesin pari viikkoa sitten mitä pelkän aamupalan uudelleen järkkäily saa aikaan, kaurapuuroa ja pari raakaa kananmunaa niin jaksaa keveästi pitkälle iltaan ennenkuin alkaa tulemaan nälkä.



Ei toi voi kyllä kovin tervettä olla...
Sirppu

Posts: 685

#1454 • • Sirppu
mie olen päässy johonki tavoitteeseen jo kun on jo 9kiloa pois.. ehkä tuo lääkitys tekee sen ettei ruoka maita kauheana.sivuvaikutuksenahan siinä oli anokreksia..mutta pysyy ainaki mielialanvaihtelut kurissa.. et mitäs tuossa.. pallero oon ollu aina ja palleroks jään en mihinkää mallinmittoihin haluukkaa, ei mul oo ees pitki säärii, ko oon tämmönen pirun vinkkura saamelainen jolla on hampaat vinos ja silmät kieros*hihu* mut mul on vaa nii hyvä olla.. ei se niist kiloista oo kyse:D
Nitta

Posts: 5,021

#1458 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Wolverine, 24.12.2008 10:07:
pakko kyl käydä tuolla, noi hoitsut + ruoka = heaven


No tervetuloa sen jälkeen takaisin tähän threadiin *vink*
T-Justice

Posts: 892

#1460 • • Edited T-Justice

WuZuul, 19.12.2008 11:11:
6kk ja -20kg takana. Lihasmassaa tullut reilusti lisää



Anteeksi vaan, mutta tuota epäilen. Olet ollut keskimäärin -800kcal/pvä joka on aika vahvasti miinuksella jolloin lihas ei totisesti kasva. Todennäköisesti lihaksesi on vain "kiinteytyneet" ja tulleet näkyviin ihran alta, mikä on loistava asia *joo*