Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 729,601 views

vaavu

Posts: 1,324

#681 • • vaavu vara-vana

Kirsikka:
Mutta mun mielestä mä syön ihan normaalisti, kaks lämmintä ateriaa, aamu- ja iltapalan, ja ihan terveellisesti, koulussa mitä nyt siellä on, ja kotona itse tehtyä kohtalaisen kevyttä ruokaa. (en syö punaista lihaa enkä kanaa)



En tiedä missä koulussa käyt, mutta toi kouluruoka saattaa oikeasti olla yksi mahdollinen tekijä painon lisäyksessä. Ainakin opiskelijaruokaloissa on välillä niin epäterveellistä mättöä kuin olla ja voi. Koska hyvälaatuinen proteiini on yleensä kallista, laitetaan ruokaan kylläisyyttä lisäämään paljon rasvaa. Kannattaa vaikka katsoa lautasen kiiltoa aterian syötyään: ruoasta irronnut rasva näkyy lautasella rasvalammikoina.

Muutenkin kasvissyöjällä saattaa olla vaarana se, että ruoan mukana tulee liian vähän proteiinia ja liikaa rasvaa. Tämä erityisesti silloin, jos ei itse tee ruokaansa, vaan syö ravintoloissa tai ruokaloissa tai ostaa valmisruokia. Mulla on sellainen kutina, että juuri kasvisruokiin lisätään helposti reilusti sitä rasvaa, jotta ruoasta saataisiin ravitsevan tuntuista.
Avatar
#682 • • Enkeli Guest
Teen parhaani *ding*
Bellezaaa

Posts: 573

#683 • • Bellezaaa Afrodite*

Jna:
Tää on kyllä käynnissä koko vuoden ympäri. Nyt käynnissä lähinnä Pacifiquen kevätkiinteytys*hihu* *painojennostel*



Niin myös täällä! *joo*
Avatar
#684 • • sakk303 Guest
Kuinkahan saisin aikaiseksi kevätkilonkohotuksen *ding* ..tarttisin varmaan 3-5kg lisää kesään mennessä, mut tulee kulutettua aika paljon eri liikuntamuodoissa, ja salia en kylläkään harrasta..eli onko mitään älypillereitä tai ravinnekuuria anti-sali-ihmiselle, joka syö paljon, mutta mikään ei tunnu jäävän näkyvästi roppaan ku liikkuu kuiteskin aika paljon.. jelps!
Zarabel

Posts: 83

#686 • • Zarabel Kultasiipi
Onneksi ei tarvitse syömisiä vahtia. Minulta ei kiloja pois, ehkä jokunen kilo sais tulla jopa lisää, mutta oikeassa muodossa ja oikeisiin paikkoihin -kiitos! *hymy*
Vatsan seutu ei vielä siinä mallissa missä haluaisin.. -treeni jatkukoon.

--
Hymyily on toiseksi paras asia mitä huulilla voi tehdä.

..kaunis hymy vie jokaiselta jalat alta..

vaavu

Posts: 1,324

#687 • • vaavu vara-vana
Lauantaina punnitsin itseni ensimmäistä kertaa kuukauteen, ja tulos oli jossain määrin yllätys: 52,5kg. Kuukaudessa multa on lähtenyt kilo pois painosta pelkästään sillä, että olen käynyt punttiksella säännöllisen epäsäännöllisesti.

Tosin eipä toi paino kauheasti mitään indikoi - parempi melkein, että kävisin kerran kuussa mittauttamassa rasvaprosentin. Sehän ei haittaa, vaikka painoa tulisi lisääkin, kunhan vain rasvaa lähtisi pois.

No, ensi kuussa on luvassa hyötyliikuntaa parhaimmillaan: remontointia joka ilta! Eiköhän sillä saa trimmattua Pacifiqueta varten vielä vähän rasvaa pois.
kilobitti

Posts: 2,419

#688 • • kilobitti 1-2-3 techno

Zarabel:
Onneksi ei tarvitse syömisiä vahtia. Minulta ei kiloja pois, ehkä jokunen kilo sais tulla jopa lisää...



Sama täällä...tai oikeastaan vahdin, että syön tarpeeksi paljon.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

ezzy

Posts: 8,060

#689 • • Edited ezzy Droid-pappa
Avokin kanssa päätettiin aloittaa kevyempi elämä. Meikäläisellä lähtöpainona keijukaismaiset 143kg *iihhih*
Ensimmäinen laihis ever alkakoon.

pitäis vaan bilettää useammin, niin lähtis putoomaan taas...ennen se pysyi samassa, kun tuli käytyä joka viikko radalla, nykyään ehkä 1½kk välein. ja se näkyy (ja tuntuu)
Lin

Posts: 230

#690 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

sakk303:
Kuinkahan saisin aikaiseksi kevätkilonkohotuksen *ding* ..tarttisin varmaan 3-5kg lisää kesään mennessä, mut tulee kulutettua aika paljon eri liikuntamuodoissa, ja salia en kylläkään harrasta..eli onko mitään älypillereitä tai ravinnekuuria anti-sali-ihmiselle, joka syö paljon, mutta mikään ei tunnu jäävän näkyvästi roppaan ku liikkuu kuiteskin aika paljon.. jelps!



Syö koko ajan ja monta kertaa päivässä, vaikka ei olisi nälkä. Niinku mä teen (ja mä en todellakaan tarvii mitään kilonkohotusta!)

Syöminen*sydän*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

*tappi*

Posts: 203

#691 • • *tappi* Pieni ja Punainen.

-Linda-:
---
sakk303:
Kuinkahan saisin aikaiseksi kevätkilonkohotuksen *ding* ..tarttisin varmaan 3-5kg lisää kesään mennessä.
---
Syö koko ajan ja monta kertaa päivässä, vaikka ei olisi nälkä. Niinku mä teen (ja mä en todellakaan tarvii mitään kilonkohotusta!)

Syöminen*sydän*



NIIN mä teen enkä liho silti *igor* mikä on joissain määrin tosi rassaavaa..

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

S-T

Posts: 1,195

#692 • • S-T Pieni

sinitys:
---
-Linda-:
Syö koko ajan ja monta kertaa päivässä, vaikka ei olisi nälkä. Niinku mä teen (ja mä en todellakaan tarvii mitään kilonkohotusta!)

Syöminen*sydän*

---

NIIN mä teen enkä liho silti *igor* mikä on joissain määrin tosi rassaavaa..


Kirjaa parilta päivältä ylös mitä syöt, saatat yllättyä kuinka vähän se on. Niin mulle kävi.

--
Pieni on kaunista.

Lin

Posts: 230

#693 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

sinitys:
NIIN mä teen enkä liho silti *igor* mikä on joissain määrin tosi rassaavaa..



Mitä sä sit syöt? Sun pitää alottaa joku massakausi... eli syöt joka päivä jotain bic mac -aterioita tms. (oikeestikin lihottavia asioita) niin, että paino nousee väkisinkin. Vähennät samalla ihan vähän treenaamista. Sit kun oot lihonnut, muutat sen kaiken lihakseksi. Niin olen kuullut joidenkin tekevän. Mä en kyllä tosiaan ole mikää ammattilainen näissä.

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

ville

Posts: 3,780

#694 • • Edited ville olen oikeasti ujo

ezzy:
Avokin kanssa päätettiin aloittaa kevyempi elämä. Meikäläisellä lähtöpainona keijukaismaiset 143kg *iihhih*
Ensimmäinen laihis ever alkakoon.

pitäis vaan bilettää useammin, niin lähtis putoomaan taas...ennen se pysyi samassa, kun tuli käytyä joka viikko radalla, nykyään ehkä 1½kk välein. ja se näkyy (ja tuntuu)



Tsemppiä ekaan laihikseen :)

Jos tavoitteena on ns sairaalloinen painonpudotus eli kymmeniä kiloja mä melkein suosittelen jotain atkinsia, koska se tehoaa ja oikeesti paino tippuu radikaalisti.

Sit jos tavoitteena on ylipäätään korjata nykyistä suuntaa ja tiputtaa vaikka 1kg/kk, homma hoituu about sillä, että alkaa kävelemään ihan pikkusen (ei käytä hissiä ja ei käy autolla kaupassa)
*tappi*

Posts: 203

#695 • • *tappi* Pieni ja Punainen.

-Linda-:
---
sinitys:
NIIN mä teen enkä liho silti *igor* mikä on joissain määrin tosi rassaavaa..
-
joka päivä jotain bic mac -aterioita tms. (oikeestikin lihottavia asioita) niin, että paino nousee väkisinkin. Vähennät samalla ihan vähän treenaamista.

mä en todellakaan syö terveellisesti kuin kausittain *hymyÄ
treenaus? mitä se on..
ja oon ollu mielettömillä lihotuskuureilla mut mitään ei tapahdu!

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

*tappi*

Posts: 203

#696 • • *tappi* Pieni ja Punainen.

S-T:
---
sinitys:
---
-Linda-:
Syö koko ajan ja monta kertaa päivässä, vaikka ei olisi nälkä. Niinku mä teen (ja mä en todellakaan tarvii mitään kilonkohotusta!)

Syöminen*sydän*
---
NIIN mä teen enkä liho silti *igor* mikä on joissain määrin tosi rassaavaa..
--
Kirjaa parilta päivältä ylös mitä syöt, saatat yllättyä kuinka vähän se on. Niin mulle kävi.


joo no siis, mulla menee noi kausittain..mut joskus syön taas ku iso mies.
että ei sekään oo jeesannu..juossu vaan useemmin vessassa.

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

Lin

Posts: 230

#697 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia
Hmm... käy lääkärissä kysymässä neuvoja...?!
Sulla varmaan sit vaan on sellanen aineenvaihdunta, ettet liho. Ole tyytyväinen, mä ainakin olisin. Kai niitä kiloja iän myötä lisää tulee, myös sulle.

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

S-T

Posts: 1,195

#698 • • S-T Pieni

sinitys:
joo no siis, mulla menee noi kausittain..mut joskus syön taas ku iso mies.
että ei sekään oo jeesannu..juossu vaan useemmin vessassa.


No eihän se sitten ole mikään ihme, jos et liho. Lihomista tapahtuu kun saatu kokonaisenergia ylittää kokonaiskulutuksen. Jos viikon syöt kuin hevonen ja sitten viikon kuin hiiri, niin on hyvin todennäköistä, että kahden viikon saatu energia on enintään sen verran, mitä kulutat samassa ajassa.

--
Pieni on kaunista.

vaavu

Posts: 1,324

#699 • • vaavu vara-vana

-Linda-:
Mitä sä sit syöt? Sun pitää alottaa joku massakausi... eli syöt joka päivä jotain bic mac -aterioita tms. (oikeestikin lihottavia asioita) niin, että paino nousee väkisinkin. Vähennät samalla ihan vähän treenaamista. Sit kun oot lihonnut, muutat sen kaiken lihakseksi. Niin olen kuullut joidenkin tekevän. Mä en kyllä tosiaan ole mikää ammattilainen näissä.



Kaipa se parhaimman näköinen lihominen saadaan aikaan syömällä riittävän paljon ja riittävän proteiinipitoista ruokaa, yhdistettynä tietysti liikkumiseen. Silloin se massa ei mene läskiksi, vaan (toivottavasti) kertyy suoraan lihakseksi.
MaSari

Posts: 1,986

#700 • • MaSari space jammer
Mulla on vähän tullu enemmän kontrollia. Nyt en tiedä painostani miten paljon se eroaa esim. viime lokakuun painosta, mutta lihasta on tullu tänne jonnekki massan alle *iihhih* Ihan hyvin menee, ja menee viel paremmin kun pystyn taas liikkumaan,jotten enää saa mitään keuhkoputkentulehdusta uudestaan *iloinen*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*