UnityF:
---
Christinah:....
---
no jaa-a... jos noi normaalipainoset ja laihat ei pitäis huolta niitten kunnosta / ruokavaliosta niin luuletko että ne olis sen näköisiä kun ovat?
mä ainakin luulen vai pitäisikö sanoa, että tiedän muutaman aikuisen, jotka syövät paljon (lue myös useasti) normaalia ja roskaruokaa eikä treenaa koskaan ja silti omaavaat laihan vartalon. Mut sehän ei kuitenkaan tarkoita sitä, että olisi "sisäisesti" hyvässä kunnossa ;)
Rehellisesti sanoen mäkään en kyllä Christinan tavoin jaksa enää kuunnella muiden vikinää ja huomionkeräämistä oman vartalon takia... jos se ei miellyytä.
Tehkööt asialle jotain! ei se valittamalla miksikään muutu ja kunto ennen ulkonäköä!
Itse olen lopettanut urheilemisen toistaiseksi syystäkin, eikä ole mitään kiirettä takaisin hyvään kuntoon. Tiedän, että kesällä kuitenkin tekee taas mieli lähteä juoksee. Nyt keskityn vain niihin asioihin, mitkä näen tärkeämmäksi itseni kannalta ja se ei todellakaan ole treeni. Ja muuten vieläkin olen erittäin tyytyväinen kroppaani, vaikka se ei ihan timmissä olekaan. Ei tarvitse ja miksi pitäisi? Jos en miellytä jotain ulkoisesti niin sehän on sen ongelma, ei mun. Mieluummin pelaan himassa Warcraftia, kuin lähden treenaa! :DD Terve omatunto ennen kaikkea