Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 729,591 views

Free Rider

Posts: 9

#721 • • Free Rider
Juu sehän ois just paras jos pääsee tekeen kummatkin testit.

Eli sähköö ja pihtejä, saa tarkan tiedon siit %:sta ja sit sähköl mitatessa viel kaikkee muuta hyödyllistä kuten :

painoindeksit,pv keskikulutuksen levossa, kehon vesipitoisuuden, läskistä vapaan massan ja puhtaan rasvan määrän yms yms...

Kyl jos näit jaksaa parin kk välein iteltään testailla nii saa jo ihan kivasti sellasta kuntokäyrää tehtyä.. Taitaa olla kyl vähän väärä forum näille jutuille mut olkoon =D
Texx

Posts: 650

#722 • • Texx ^_^
Mä painoin lokakuussa 6kg enemmän kuin nyt *sydän*
Kiitoksia vaan uudelle harrastukselle.

Lähtisköhän vielä toiset kuus kesään mennessä *vink*

--
*piis*

Avatar
#723 • • Viola00 Guest
Mä en voi ymmärtää miksi näissä keskusteluissa ravaa oikeasti normaalipainoisia/hoikkia ihmisiä valittamassa "liikakiloistaan" ja jauhamassa laihduttamisesta. Vika on kyllä jo korvienvälissä silloin -ei niinkään kiloissa/kropassa. Ymmärrän toki todellisen laihduttelun tarpeen, mutta en turhaa vikinää ja huomionkerjäämistä. Säälittävää ja typerää lähinnä. *eiei*

Puhtaalla omallatunnolla voin sanoa,etten ole kiloakaan pudottamassa vaan oon tyytyväinen itseeni näin. Ei oo liikakiloi eikä alipainokaan vaivaa -> ei stressiä siis. Ainut mitä aion kesää ennen tehdä, on parantaa kuntoa.
Ois vaan kiva nähdä näissä keskusteluissa enemmänkin ihmisiä jotka on tosissaan koko homman suhteen tai kilojenpudotuksen tarpeessa.. niin ja sellasia jotka tosiaan kykenee syömään sen kakkupalan ilman 3viikon vikinää et iiiiiiiiiiiiik mä lihoooooooooooooooooon!!!!!! *lmao*


Mutta onnee hei teille kaikille kevätkilonpudottajille kuitenkin! Ja tsemppiä vaan !
Gnizhak

Posts: 701

#724 • • Gnizhak iku

ville:
Atkinsia oikeesti kannattaa harkita.

Siitä taatusti on haittaa jos sitä tekee vaikka 6kk vuodesta, mutta lyhyissä pätkissä ja todella harvoin siitä ei ole löydetty haittoja. Ton dietin etuna kuitenkin on, että voi syödä niin paljon kun napa vetää.

Mun mielestä atkinsin huonoin puoli on, että se ei vaadi minkäänlaista tapojen muutosta. Sen takia helposti käy niin, että paino alkaa nousta kun atkinsin lopettaa :/


Vaikken mikään kuntoilija olekaan, päinvastoin, vaikuttaamusta Atkins vähän tyhmältä tavalta lähestyä asiaan. Jos siis tosiaan haluu pudottaa painoa, ja samalla kerätä itelle sitä lihasta, niin ei niitä hiilareita oikeesti kannata pudottaa lähes kokonaan pois. Ei keho sitä kaikkea proteiiniakaan pysty lihakseksi muuttamaan edes kovalla työllä. Eli pikkasen tsekkailee ravintoarvoja ja syö kuitenkin kunnolla. Yks iso askel on monelle ees se että ottaa käyttöön säännölliset ruokailu-ajat ja astetta säännöllisemmän elämänrytmin. Esim. ruokailun jälkeen tekee senverran hommaa että se ravinto palaa kunnolla, ja pyrkii välttämään ruokailua kolmea-neljää tuntia ennen nukkumista. Näin oon käsittäny, korjatkaa jos tossa on jotain oikeesti virheellistä, niin saatan minäkin oppia.

--
Don't Just Stand There

Caro²

Posts: 5,301

#725 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Voishan tuossa kilon tai kaksi pudottaa, elopaino about 140kg+ tällähetkellä :]
jansku=p

Posts: 108

#726 • • jansku=p sheikkeri
Siis ei kyllä yhtään onnistunun mun painon pudous.jos oli se 5gk tavoitteena se saavutettu mutta toiseen suuntaan..Ei herran jumala kuin kalja voi lihottaa noin paljon!!!Olin irkuissa ja luulin juoneeni paljon,mutta ku pääsin saksaan täällä olut melkeen ilmasta plus ilmasix kaljamaha päälle=)...HUH!!Mä en varmaa kehtaa enäää suomeen tullakkaan..paisunu pois kuosista ihan tosissaan.Nyt kyllä otin ruoan suhteen salaatti linjan, mutta kaljaa ei pysty pois jättämään...sen sitä saa mitä pyytää

--
Everything looks bad if you remember it

Bellezaaa

Posts: 573

#727 • • Bellezaaa Afrodite*

[Nuclear]:

Noi über vähärasvaset juustot on ku vessapaperia leivän päälle laittais.



Suurin osa on mut ihme ja kumma Polar 5 on jopa makua. Kannattaa testata *sydän*
Ja aika hyvä on kans sellanen Turunmaan tyyppinen kevytjuusto, jossa 5 % rasvaa.
jadexsiy

Posts: 143

#728 • • jadexsiy norja ja nopea
Onneks ei tarvi tästä asiasta murehtia..*iloinen*
remotion

Posts: 5,283

#729 • • remotion nostatus guru
mulla alkoi hedelmädietti. eli syön muuten normaalisti kaikkea skeidaa mutta korvaan kotiin töistä tullessa ison aterian hedelmäsalaatilla tai sitten syön iltapalaksi pari hedelmää.
lounaalla mahdollisimman runsaasti ja aamulla jotain jos ehtii, kuntosalin jälkeen heti pieni proteusdrinkki... sanokaa onko tuosta mitään hyötyä mihinkään... luulis ainakin...
Kolera

Posts: 4,256

#730 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
ollaan sillä viime vuonna alotetul kuuril vieläki...eli mitään ei tule tapahtumaan.
Sais tota masua vähän pois ni ei ahistais niin paljon housut ja sohval röhnöttäminen.
Jos jaksais tos lämpimämmil säillä ees kävellä kouluu joka päivä ni olis jo hyvä.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Jaques

Posts: 1,390

#731 • • Jaques HUGC / So Nice!

remotion:
mulla alkoi hedelmädietti. eli syön muuten normaalisti kaikkea skeidaa mutta korvaan kotiin töistä tullessa ison aterian hedelmäsalaatilla tai sitten syön iltapalaksi pari hedelmää.
lounaalla mahdollisimman runsaasti ja aamulla jotain jos ehtii, kuntosalin jälkeen heti pieni proteusdrinkki... sanokaa onko tuosta mitään hyötyä mihinkään... luulis ainakin...



No toi salinjälkeinen drinkki pitäs olla sellainen palautumis juoma jossa on sopivat määrät protskuu, hiilarii ja hivenaineita. Se auttaa lihaksia palautumaan. Sit noista hedelmistä niin onahn se ihan toimiva dietti mut pitää muistaa et pääsääntöisesti jos syöt monipuolisesti, vähennät rasvan, sokerien ja jalostetun jauhon määrää, juot paljon vettä ja syöt ainaskin 3 krt päivässä (aamu (kuitupitoinen), päivällä (suurin ateria) ja illalla (kevyt) niin kyl noita kiloja lähtee. Mut pitää myös muistaa et jos nostelee puntteja niin lihakset kasvaa ja ne painaa enemmän kuin läski joten paino ehkä putoo alussa ja sit hidastuu koska lihakset kasvavat. Mut suuremmat lihakset kuluttavat myös enemmän energia myöhemmässä vaiheessa. Mielummin tarkastaa omia mittoja ja rasvaprosenttia kun painoa, siitä se oikea tulos näkyy.

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

remotion

Posts: 5,283

#732 • • remotion nostatus guru
mites muuten laskettiin painoindeksi ja mitkä rajaarvot ois 22v 184cm jätkälle... painan nyt jotain 90 kg... ehkä jopa enemmänkin... aika jännä juttu kyllä kun ekaa kertaa vedin hiukan proteiinia niin paino nousi samantien lähes 10 kiloa... rasvaa on kyllä silti vielä kropassa liikaa ja ngh on tää niin vaikeeta.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#733 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Christinah:
Mä en voi ymmärtää miksi näissä keskusteluissa ravaa oikeasti normaalipainoisia/hoikkia ihmisiä valittamassa "liikakiloistaan" ja jauhamassa laihduttamisesta.



*ding* Pakko kysyä, että miksei saisi näyttää siltä miltä haluaa? kyllä mun mielestä normaalipainoisellakin ihmisellä on oikeus laihduttaa ja puhua siitä.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

W

Posts: 1,049

#734 • • Edited W
Pyh, peetä kaikki...klubituksen kevätkilonlisäys se vasta on poikaa! *jiihaa**nauru*
keisha

Posts: 1,394

#735 • • keisha bullet with butterfly wings

Cride:
---
[Nuclear]:

Noi über vähärasvaset juustot on ku vessapaperia leivän päälle laittais.

---


Suurin osa on mut ihme ja kumma Polar 5 on jopa makua. Kannattaa testata *sydän*
Ja aika hyvä on kans sellanen Turunmaan tyyppinen kevytjuusto, jossa 5 % rasvaa.



Toi Turunmaa on muuten oikeesti hyvää! Yllätyin tosissaan kun maistoin sitä, ei ollut läheskään niin kumista kuin kevytjuustot yleensä. Polar on liian vahvaa mun makuun :/

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

milla

Posts: 3,699

#736 • • milla
taas se alkaa! ostinm tänää farkut mitkä sain myyjän avul just kiinni. koht aion mahtuu niihin sillai kunnol. (tosin farkutki venyy.)
MM

Posts: 215

#737 • • MM kaappimörkö

W:
Pyh, peetä kaikki...klubituksen kevätkilonlisäys se vasta on poikaa! *jiihaa**nauru*



Joo otetaaks kisa, kumpi tiputtaa enemmän kiloja:D

--
Humppaa ja kuole:)

UnityF

Posts: 15,721

#738 • • Edited UnityF joo just se

Christinah:
Mä en voi ymmärtää miksi näissä keskusteluissa ravaa oikeasti normaalipainoisia/hoikkia ihmisiä valittamassa "liikakiloistaan" ja jauhamassa laihduttamisesta. Vika on kyllä jo korvienvälissä silloin -ei niinkään kiloissa/kropassa. Ymmärrän toki todellisen laihduttelun tarpeen, mutta en turhaa vikinää ja huomionkerjäämistä. Säälittävää ja typerää lähinnä. *eiei*

Puhtaalla omallatunnolla voin sanoa,etten ole kiloakaan pudottamassa vaan oon tyytyväinen itseeni näin. Ei oo liikakiloi eikä alipainokaan vaivaa -> ei stressiä siis. Ainut mitä aion kesää ennen tehdä, on parantaa kuntoa.
Ois vaan kiva nähdä näissä keskusteluissa enemmänkin ihmisiä jotka on tosissaan koko homman suhteen tai kilojenpudotuksen tarpeessa.. niin ja sellasia jotka tosiaan kykenee syömään sen kakkupalan ilman 3viikon vikinää et iiiiiiiiiiiiik mä lihoooooooooooooooooon!!!!!! *lmao*



no jaa-a... jos noi normaalipainoset ja laihat ei pitäis huolta niitten kunnosta / ruokavaliosta niin luuletko että ne olis sen näköisiä kun ovat? *ding*

Minä ainakin luen topikkia ja olen suorastaan iloinen kun he kirjoittavat miten he ylläpitävät kuntoaan ja millaista ruokavaliota he käyttävät koska niistä voi oppia paljon ja niin se on kehitystä sitten siihin kun itse juuri muutan ruokavaliotani. Mulla esim ei ole koskaan ollu mitään hajuu mistään hiilari proteiini ym jutuista mut nyt oon jo paljon viisaampi kun tossa 1v sitten suunilleen kun tää topikki aloitettiin.

Oma painonpudotus on menny hiljalleen kokoajan alaspäin hitaasti joskus jopa matelevan hitaasti mut suunta on ollu kokoajan alaspäin. Kuntoa oon alkanu nostamaan ennemmin ja ruokavaliomuutos ei vaan tapahdu sekunissa / päivässä saatikka mun kohalla ees viikossa koska opettelen pikkuhiiljaa.. Takapakkia joskus tulee mut sen sitten korjaan kattomalla et mikä meni pieleen.

Tällä viikolla oon ajatellu laittaa tänne kuvan mitä olin tossa 1,5 vuotta sitten ja no nykyisen tilan näkee uusimista kuvistakin... Mut huoh.. mikä muutos!! ja mistään en oo periaatteessa luopunu katon vain vähän mitä syön ja mihin aikaa. Mun tavoite on näyttää 2 vuoden päästä normaalipainoselta ja mä toivon et ainakin seuraavan 2 vuoden ajan noi laihat ja normaali painoset jaksais kirjoittaa tänne vinkkejä jne jne niin miekin viisastun kokoajan enemmän ja enemmän. *joo*

Iloista kevättä vaan otuksille.. *hihu*
Avatar
#739 • • Edited ALIEN Guest

UnityF:
---
Christinah:....
---


no jaa-a... jos noi normaalipainoset ja laihat ei pitäis huolta niitten kunnosta / ruokavaliosta niin luuletko että ne olis sen näköisiä kun ovat? *ding*



mä ainakin luulen vai pitäisikö sanoa, että tiedän muutaman aikuisen, jotka syövät paljon (lue myös useasti) normaalia ja roskaruokaa eikä treenaa koskaan ja silti omaavaat laihan vartalon. Mut sehän ei kuitenkaan tarkoita sitä, että olisi "sisäisesti" hyvässä kunnossa ;)

Rehellisesti sanoen mäkään en kyllä Christinan tavoin jaksa enää kuunnella muiden vikinää ja huomionkeräämistä oman vartalon takia... jos se ei miellyytä. *poks* Tehkööt asialle jotain! ei se valittamalla miksikään muutu ja kunto ennen ulkonäköä!

Itse olen lopettanut urheilemisen toistaiseksi syystäkin, eikä ole mitään kiirettä takaisin hyvään kuntoon. Tiedän, että kesällä kuitenkin tekee taas mieli lähteä juoksee. Nyt keskityn vain niihin asioihin, mitkä näen tärkeämmäksi itseni kannalta ja se ei todellakaan ole treeni. Ja muuten vieläkin olen erittäin tyytyväinen kroppaani, vaikka se ei ihan timmissä olekaan. Ei tarvitse ja miksi pitäisi? Jos en miellytä jotain ulkoisesti niin sehän on sen ongelma, ei mun. Mieluummin pelaan himassa Warcraftia, kuin lähden treenaa! :DD Terve omatunto ennen kaikkea *hymy*
Zarabel

Posts: 83

#740 • • Zarabel Kultasiipi
Lopahti tuossa taas jotenkin tuo treenaus. Ja siitä syystä huono fiilis kun en pääse tavoitetta kohti. *uuh*
Kiloja ei tarvitse edelleenkään lähteä pois. Olen kiitollinen siitä että voin syödä melko huoletta mitä haluan ja aineenvaihdunta huolehtii ettei pääse liikaa ylimääräistä kertymään. Mutta mahan seutu on jotenkin pahasti päässyt villiintymään kevään aikana, mikä on erittäin uuttaa ja pelottavaa tälläisen ikuisen hoikkiksen mielestä. Noh mutta siitä ei voi syyttää kuin itseään ja suurta mässyhimoa *blush*
Ja se on mielenkiintoista miten tuossa vuosi sitten tarkoituksella, suurella vaivalla ja monipuolisella ruualla lisätyt kilot tuntuivat kertyvän vain vatsan seutuville.. *hmph*
Noh mutta, lihaskunto treeni alkoi taas tänään, ei helppo ohjelma tiedossa mut pakko on tehdä töitä ja yrittää rakentaa kunnon lihasta kroppaan että tää tyttö pysyisi kasassa .. *hihu*

*sisulla siitä selviää*

--
Hymyily on toiseksi paras asia mitä huulilla voi tehdä.

..kaunis hymy vie jokaiselta jalat alta..