Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 728,967 views

Jammailija

Posts: 3,224

#701 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Jahas, paino noussu kesästä 9 kg ja eipä taida olla pelkkää lihasta. Rupes tympimään kaverien leikkimieliset heitot masusta, joten ny taidan treenata itteni kireeksi tohon kesän alkuun mennessä. Jääkööt massat saamatta ja pysytään kireenä reivipoikana*nauru**super*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

*tappi*

Posts: 203

#702 • • *tappi* Pieni ja Punainen.

S-T:
---
eihän se sitten ole mikään ihme, jos et liho. Lihomista tapahtuu kun saatu kokonaisenergia ylittää kokonaiskulutuksen. Jos viikon syöt kuin hevonen ja sitten viikon kuin hiiri, niin on hyvin todennäköistä, että kahden viikon saatu energia on enintään sen verran, mitä kulutat samassa ajassa.


En sitä aivan noin tarkottanu..
en usko että se menee noin jos oon syöny todella runsain mitoin ja
kaloripitoisesti myös n.6kk putkeen (tietenkin samalla syönyt hedelmiä ja salaattejakin)
mutta mitään ei tapahdu. 2kg on parhaimpia saavutuksia.

JA EN koskaan syö kuin hiiri *joo*
And thats a fact *vink*

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

ezzy

Posts: 8,060

#703 • • ezzy Droid-pappa

ville:
Tsemppiä ekaan laihikseen :)

Jos tavoitteena on ns sairaalloinen painonpudotus eli kymmeniä kiloja mä melkein suosittelen jotain atkinsia, koska se tehoaa ja oikeesti paino tippuu radikaalisti.



Joop, jotain suht dramaattista olis tarkoitus tehdä, mutta ei terveyden/mielenterveyden kustannuksella.
S-T

Posts: 1,195

#704 • • S-T Pieni

sinitys:
En sitä aivan noin tarkottanu..
en usko että se menee noin jos oon syöny todella runsain mitoin ja
kaloripitoisesti myös n.6kk putkeen (tietenkin samalla syönyt hedelmiä ja salaattejakin)
mutta mitään ei tapahdu. 2kg on parhaimpia saavutuksia.


No onhan se sitten jo hieman painonlisäystä...
Ja tähän pätee sitten se, mitä kirjoitin ihan ensimmäisenä, että se "paljon" ei välttämättä oikeasti olekaan niin paljon kuin luulisi. Kirjoita ylös (punniten ruuat vaa'an kanssa), laske kalorit ja hämmästy *vink*

--
Pieni on kaunista.

ville

Posts: 3,780

#705 • • ville olen oikeasti ujo

ezzy:
---
ville:
Tsemppiä ekaan laihikseen :)

Jos tavoitteena on ns sairaalloinen painonpudotus eli kymmeniä kiloja mä melkein suosittelen jotain atkinsia, koska se tehoaa ja oikeesti paino tippuu radikaalisti.

---


Joop, jotain suht dramaattista olis tarkoitus tehdä, mutta ei terveyden/mielenterveyden kustannuksella.



Atkinsia oikeesti kannattaa harkita.

Siitä taatusti on haittaa jos sitä tekee vaikka 6kk vuodesta, mutta lyhyissä pätkissä ja todella harvoin siitä ei ole löydetty haittoja. Ton dietin etuna kuitenkin on, että voi syödä niin paljon kun napa vetää.

Mun mielestä atkinsin huonoin puoli on, että se ei vaadi minkäänlaista tapojen muutosta. Sen takia helposti käy niin, että paino alkaa nousta kun atkinsin lopettaa :/
Marjo

Posts: 1,796

#706 • • Marjo pupuTupuna
Hii!!! mahdun taas kesällä ostettuihin housuihin, joihin en moneen kuukauteen mahtunut. Jumppa tuottaa tulosta. *hihu*
p.s.Käykö kenelläkään muulla silleen, että syksyllä aina kerääntyy pari kiloa, jotka sitten viimeistään kesällä lähtee pois?
Joskus jostain olen lukenut, että syksyllä elimistö pyrkii keräämään rasvaa varastoon. Onko mitään perää?
vaavu

Posts: 1,324

#707 • • vaavu vara-vana

pupuTupuna:
p.s.Käykö kenelläkään muulla silleen, että syksyllä aina kerääntyy pari kiloa, jotka sitten viimeistään kesällä lähtee pois?
Joskus jostain olen lukenut, että syksyllä elimistö pyrkii keräämään rasvaa varastoon. Onko mitään perää?



Mun käsittääkseni ihminen lihoo vähän talveksi ja laihtuu vähän kevääksi. Käsittääkseni primääri syy tolla on ruumiin kompensoituminen kylmään ilmaan: paksumpi rasvakerros lämmittää talvella. Muita tekijöitä saattaa olla juuri toi energian varastoiminen ja vähäisempi liikunta talvella.

Periaatteessa talvella pitäisi kulua enemmän energiaa kuin kesällä, koska perusenergiankulutus on talvella suurempi - kylmällä ilmalla lämpimänä pysymiseen kuluu energiaa. Näemmä keho kuitenkin kompensoi ton suuremman energiankulutuksen vaatimalla kahta kauheammin ruokaa, jotta rasvakerrosta varmasti kertyisi.
pr0ton

Posts: 588

#708 • • pr0ton mörökölli

pr0ton:
Kuukaudessa lähteny 5 kiloa ihan vaan kattomalla paremmin, mitä moskaa suuhunsa laittaa. Ja nyt saanu syömisestä jotenki säännöllistä, kun se aikasemmin oli et aamulla ja päivällä ei mitään ja sit alkuillasta kauheet mätöt. Tavoitteena olis vielä toiset 5 kiloa saada pois.

edit: ja lähtöpainohan oli 95 ja pituutta 179. Lopetin 1.1.2003 röökinpolton ja tuolloin painoin 75 kiloa. Aikamoinen kukkakeppi, ja nyt onkin tarkoitus saada tuo paino tuohon 85 kilon hujakoille.



Väliaikatietoja:

Nyt paino siis 81kg, eli lähtenyt jo 14 kiloa lähtöpainosta, joka on jo 4 kiloa vähemmän kuin tavoite. Vieläkin tuntuu, että vatsan ympärillä ja kyljissä olis vähän ylimääräistä, mut se taitaa olla vaan liikunnan puutetta. Oli aika yllätys, kun ostin vaa'an kotiin (sellaista ei ole koskaan ennen ollut), että paino oli laskenut noin paljon. Oikeastaan ainut asia josta huomasin laihtuneeni ennen vaa'an ostoa oli, että vanhat housut mahtuivat pitkästä aikaa päälle. Kesällä ostetut vaatteet taas roikkuvat päällä.

--
onks kaikki oke? oooookke.

nunnu

Posts: 76

#709 • • nunnu
Täähän on hyvä idea. Mä vaan aina mietin et jotain pitäs itelleen tehä mutta koskaan en saa aikaseks... Kiloja tulee ja menee mut mitään pysyvää en oo saanu aikaseks. jos semmosen 10kg läskiä pois ja 5kg lihasta tilalle. *ding*
micqo

Posts: 1,094

#710 • • Edited micqo
joo,pikku skarppaus kesää kohden on päällä,prhn kun on perinyt mutsin geenit niin joutuu aina kattoo mitä suuhunsa laittaa...tän viikon olin ns. "nesteenpoistodieetillä" kilo per päivä pois. *joo*
aika kidustusdieetti,en suosittele *eiei* mut lähti 4 päivään about 4kg poiskin...tänään dieetti jäihin ja vknkppua viettää. *iloinen*
Laihduttaminen on syvältä!! *dissaa*
Fyrisch

Posts: 4,525

#711 • • Edited Fyrisch

26.10.2004
Tarkotuksena olis tiputtaa rasvaprosenttei, kiloja ei luultavasti tuu tippuu ollenkaa.

Pituus:168cm Paino :62.2kg Rasvaprosentit: 18.5%



Pieni välitarkastus mis mennää:

Paino: 62.7kg Rasvaprosentit: 17.2% *plur* Pasifique ja kesä, täältä tullaan!

Terveellistä safkaa, vaaleen leivän vaihdoin tummaan, perunat korvaan vihanneksil aina välil, roskaruokaa kerran viikos jos on kova darra ja niin edelleen. 1-3 kertaa viikos maastoon pyöräilee ~tunniks. Salille en oo jaksanu raahautuu kertaakaa tän vuoden puolel, kotona harjottelen 5 kertaa viikos vatsa/selkälihaksii ja punnerruksii, käsipainoil vähäsen kans! Hyvä olo :)

Edit: mittaus siis sähkömittaril
Free Rider

Posts: 9

#712 • • Free Rider
Yhaa! Onneks rasva-% ei ollut testissä sen enempää kuin 7.2

Tästä on ihan hyvä pohja lähtä tekeen viimesiä valmistavia keho treenejä Ultimate Partya varten!

Eli nyt naiset ja miehet pitkää sarjaa siel salilla ja erottuvuutta lihaksiin. Sitten muutaman kerran solariumiin ja biitsikunto on valmis. Onneks tuli tää pohjatyö kropalle alotettuu jo 6-7 vuotta sitten =D
W

Posts: 1,049

#713 • • W

Free Rider:
Yhaa! Onneks rasva-% ei ollut testissä sen enempää kuin 7.2



Jossain vanhasta Fitness lehdestä luin äskettäin mielenkiintoisen artikkelin erillaisista rasvaprosentin mittaus keinoista...eri keinoilla saaduissa tuloksissa oli sellaiset 15% heittoa. Korkein prosentti tuli muistaakseni sellaisessa "allasmittauksessa" ja toisiksi korkein magneettikuvauksessa...alhaisin tuli sellaisella sähkömittarilla... Hienoa keskitietä näytti pihtimittaus.
Häiskän prossa heitti siis tuossa testissä kaikkea about n.10-n.20% välillä...kuvissa näytti ihan perus jannulta, eli ei ollu armoton sixpack *vink*
Syder

Posts: 2,255

#714 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
10kg varissu sitten lokakuun. Jos sitä yrittäis välillä toiseen suuntaan ja harjottaa aktiivisesti liikuntaa ni pysyy nättinä :)

--
Divida et impera.

Avatar
#715 • • Cera Guest
mulla alkaa näyttää nyt tosi hyvältä. sitten joulun oon saanut ihan kivasti putoamaan.
tosin en vielä yhtään tarpeeksi.
kerron sitten kaikille iloisena kun oon päässyt tarpeellisiin tuloksiin.. :)
Free Rider

Posts: 9

#716 • • Free Rider

W:
---
Free Rider:
Yhaa! Onneks rasva-% ei ollut testissä sen enempää kuin 7.2

...

Häiskän prossa heitti siis tuossa testissä kaikkea about n.10-n.20% välillä...kuvissa näytti ihan perus jannulta, eli ei ollu armoton sixpack *vink*



Mut eihän mulla edes ole vielä pakista kuvaa täällä =D
Avatar
#717 • • Kirsikka Guest
Pari-kolme kiloa lähtenyt vuodenvaihteen jälkeen, mutta vielä pitäis muutaminen pudottaa.. ei se vaan oo niin kauhean yksinkertaista ja helppoa...
Ozie

Posts: 1,389

#718 • • Ozie

W:

Jossain vanhasta Fitness lehdestä luin äskettäin mielenkiintoisen artikkelin erillaisista rasvaprosentin mittaus keinoista...eri keinoilla saaduissa tuloksissa oli sellaiset 15% heittoa. Korkein prosentti tuli muistaakseni sellaisessa "allasmittauksessa" ja toisiksi korkein magneettikuvauksessa...alhaisin tuli sellaisella sähkömittarilla... Hienoa keskitietä näytti pihtimittaus.
Häiskän prossa heitti siis tuossa testissä kaikkea about n.10-n.20% välillä...kuvissa näytti ihan perus jannulta, eli ei ollu armoton sixpack *vink*



Kerran testannu sähkölaitetta ja sain 4,5% vaik olin aika "tuhdissa" kunnossa. Oikee tulos olis ehkä ollu jossain 15%> *nauru*
Free Rider

Posts: 9

#719 • • Free Rider

Ozie:
---
W:

Kerran testannu sähkölaitetta ja sain 4,5% vaik olin aika "tuhdissa" kunnossa. Oikee tulos olis ehkä ollu jossain 15%> *nauru*



Eikös niis sähköllä mitattavissa rasvaprosenteissa ole aika tiukat ohjeet siitä miten "käyttäydytään" muutaman pv ennen testiä. Eli siis kaikki ruokailut ja liikunnat pitää olla ohjeen mukaiset jotta se antaa oikean tuloksen.

Ja sitten taas erosta pihtimittauksen voi sanoo sen että kun pihdeil mitataan niin se antaa vaan hyvän "yleiskuvan" kehon rasvasta koska mittausta tapahtuu kuitenkin aika harvosita kohdista ja täten voi ylimääräinen rasvakerros vaikka vatsan alueella vaikuttaa nostavasti prosenttiin.

Sähköllä mitatessa taas mitataan koko kehon rasvaprosentti, eikä vaan niitä määrättyjä kohtia.

Paljohan näistä on puheita puolesta ja vastaan mutta kun oikeen tehdään noi kummatkin testit niin toleranssi on kyllä jotain ihan muuta kuin 10-20%
Ozie

Posts: 1,389

#720 • • Ozie

Free Rider:

Eikös niis sähköllä mitattavissa rasvaprosenteissa ole aika tiukat ohjeet siitä miten "käyttäydytään" muutaman pv ennen testiä. Eli siis kaikki ruokailut ja liikunnat pitää olla ohjeen mukaiset jotta se antaa oikean tuloksen.

Ja sitten taas erosta pihtimittauksen voi sanoo sen että kun pihdeil mitataan niin se antaa vaan hyvän "yleiskuvan" kehon rasvasta koska mittausta tapahtuu kuitenkin aika harvosita kohdista ja täten voi ylimääräinen rasvakerros vaikka vatsan alueella vaikuttaa nostavasti prosenttiin.

Sähköllä mitatessa taas mitataan koko kehon rasvaprosentti, eikä vaan niitä määrättyjä kohtia.

Paljohan näistä on puheita puolesta ja vastaan mutta kun oikeen tehdään noi kummatkin testit niin toleranssi on kyllä jotain ihan muuta kuin 10-20%



Joo no se nyt oli vaan jossain ku ne yritti myydä sitä ja sitä sai siin testata. Rupes vaan lähinnä naurattaa. En oo sen jälkeen uskaltanu mitata *nauru* Pitäis kyl varmaan mitata pihdeillä joku päivä....