Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 729,565 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1281 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

josbe, 7.5.2007 15:50:



Mulle tulee tollanen kipu iskias-lihaksen tulehduksesta ja viimeksi se tuli nimenomaan samalla tavalla kuin sulla. Juoksin juoksumatolla, lihakset kipeytyivät jonkin verran ja seuraavalla kerralla, kun yritin juosta, tuntui viiltävää kipua pakaralihaksen ja selkärangan välimaastosta.

Testi: Tuntuuko kipeältä, kun istut (etenkin tavallista alemmas, kuten vessanpöntölle)? *hymy*



Juuh iskias muakin (kai) vaivaa aika-ajoin.. Mut tää ei oo ihan samanlaista kipua..Alas istumaan meneminen ei satu, mut lauantaina ei oikein voinut istua kunnolla ollenkaan, kun koko pehva ja takareidet olivat ihan puuduksissa ja kipeät.. Tänään otin muutaman juoksuaskeleen ja ainakaan heti ei tuntunut kipua.. Tosin oikea pakaralihas on edelleen kipeä ja venyttäminen sattuu..*ding*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#1282 • • ALIEN Guest
hmm.. viime perjantaina 98kg.
La Petite

Posts: 1,160

#1283 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Housut on nyt jo ihan lököt ja maha kadonnu *ding*

--
Rem tene, verba seqventur

Avernian

Posts: 7,451

#1284 • • Avernian Kerettiläinen
Joo-o.
Päätin ottaa 4kg lisää painoa. Sen jälkeen voi katsoa onko siitä paljon fläsää.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

sts

Posts: 7,969

#1285 • • sts Sama pyynti aitta!

Avernian, 7.5.2007 21:29:
Joo-o.
Päätin ottaa 4kg lisää painoa. Sen jälkeen voi katsoa onko siitä paljon fläsää.



voisin ottaa kans ton lisäkilopaketin
Freja

Posts: 8,775

#1286 • • Freja Sihteeri

sts, 7.5.2007 21:31:
---
Avernian, 7.5.2007 21:29:
Joo-o.
Päätin ottaa 4kg lisää painoa. Sen jälkeen voi katsoa onko siitä paljon fläsää.

---


voisin ottaa kans ton lisäkilopaketin



Mä voisin lahjottaa iteltäni molemmille yhdet, ni oisko si kaikilla hyvä mieli? *pepsodent*
----

Oon mietiskellyt, et pitäisköhän mun käydä ravitsemusterapeutilla vai millä lie -neuvojalla. Mul on niiiiin huono tuntemus kaikista maailman ravinteista sun muista, että ehkä sieltä sais jotain osviittaa et mitä juuri minä tarvitsen ja mitä juuri minä en todellakaan tarvitse. Ei olis niin tietämätön olo, niinkuin nytkin, vaikka yritänkin kaikkialta imee tietoo itteeni.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

La Petite

Posts: 1,160

#1288 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Ravitsemusterapeuttejakin on niin joka lähtöön *uuh*

jotkut vanhan tyylisuunnan neuvojat neuvoo edelleen syömään pottua ja leipää, koska niistä saa kuitua.... Ja jättävät mainitsematta et ne on täynnä nopeita hiilareita ja siten sekoittavat insuliinitoimintaa ja lihottavat.

Erityisesti semmoinen nykyajan pelastusrengasvyötärö on pahimpia esimerkkejä mihin jamaan jo nuoret ihmiset saa itsensä ahtamalla itseensä vaaleeta leipää, nuudeleita, pottuja, karkkia ja SIIDERIÄ. Ah ja ei pidä unohtaa energiajuomia *dissaa*

Paras keino saada pysyviä laihdutustuloksia on jättää noi edellä mainitut ja panostaa vihanneksiin, hyviin proteiinilähteisiin ja rasvoihin. Ja unohtaa ne kevyt tuotteet ja rasvakammo.

*whaat* oho tulipas avauduttua

--
Rem tene, verba seqventur

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1289 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Hahaa, en oo sitten lukioaikojen painanu näin vähän ja ollu näin hyväkuntonen olo. Tästä ei voi mennä kuin parempaan suuntaan! Vielä kun jaksas vähän aamuaerobisia säännöllisesti ja siivota vähän ruokavalioo *iloinen*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jammailija

Posts: 3,224

#1290 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Paino ei oo muuttunu tippakaan: 71kg.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Pätkis

Posts: 1,038

#1291 • • Pätkis Pikkis

La Petite, 7.5.2007 21:16:
Housut on nyt jo ihan lököt ja maha kadonnu *ding*


Voisitsä mitenkään suunnitella mun ruokavalion*igor*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

La Petite

Posts: 1,160

#1292 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Pätkis, 10.5.2007 12:17:
---
La Petite, 7.5.2007 21:16:
Housut on nyt jo ihan lököt ja maha kadonnu *ding*

---

Voisitsä mitenkään suunnitella mun ruokavalion*igor*



Toki, jätä pois kaikki missä on sokeria, valkosta jauhoa, piilosokeria, lisäaineita, keinomakeutusaineita, tärkkelystä jne. *vink*

Eli tilalle vihanneksia raakoina ja kypsennetyinä, marjoja, maustamatonta rahkaa, raejuustoa, juustoja, kanaa, kalaa, lihaa, kananmunia + lisäks kalaöljykapseleita

Ruoan voi kypsentää VOISSA, se ei ole epäterveellistä *slurps* ja rasva ei lihota, vaan sokeri

Takaan että tällä tavalla läski lähtee kun syö esim:
aamupalana: pari kananmunaa joko paistettuna tai keitettynä + jotain vihannesta + kinkkua tms.
lounas: joko runsas salaatti oliiviöljyllä tai lämpimiä vihanneksia ja kanaa/kalaa/lihaa
välipala: rahkaa ja marjoja
iltaruoka: saman tapainen kuin lounas
myöhään illal voi viel ottaa vaikka rahkaa/raejuustoa/juustoa/maustamatonta jugua

--
Rem tene, verba seqventur

Pätkis

Posts: 1,038

#1293 • • Pätkis Pikkis

La Petite, 10.5.2007 12:34:
---
Pätkis, 10.5.2007 12:17:
---
La Petite, 7.5.2007 21:16:
Housut on nyt jo ihan lököt ja maha kadonnu *ding*

---

Voisitsä mitenkään suunnitella mun ruokavalion*igor*

---


Toki, jätä pois kaikki missä on sokeria, valkosta jauhoa, piilosokeria, lisäaineita, keinomakeutusaineita, tärkkelystä jne. *vink*

Eli tilalle vihanneksia raakoina ja kypsennetyinä, marjoja, maustamatonta rahkaa, raejuustoa, juustoja, kanaa, kalaa, lihaa, kananmunia + lisäks kalaöljykapseleita

Ruoan voi kypsentää VOISSA, se ei ole epäterveellistä *slurps* ja rasva ei lihota, vaan sokeri

Takaan että tällä tavalla läski lähtee kun syö esim:
aamupalana: pari kananmunaa joko paistettuna tai keitettynä + jotain vihannesta + kinkkua tms.
lounas: joko runsas salaatti oliiviöljyllä tai lämpimiä vihanneksia ja kanaa/kalaa/lihaa
välipala: rahkaa ja marjoja
iltaruoka: saman tapainen kuin lounas
myöhään illal voi viel ottaa vaikka rahkaa/raejuustoa/juustoa/maustamatonta jugua


Mä itken nyt jo sushin ja nuudeleiden perään... Nyyhkis. Mut pakkohan se on kokeilla kun tollee rautalankaa annetaan.

kiitos!

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Sallakat

Posts: 2,220

#1294 • • Edited Sallakat jungle, baby !

Pätkis, 10.5.2007 12:39:
---
La Petite, 10.5.2007 12:34:
---


Ruoan voi kypsentää VOISSA, se ei ole epäterveellistä *slurps* ja rasva ei lihota, vaan sokeri

Takaan että tällä tavalla läski lähtee kun syö esim:
aamupalana: pari kananmunaa joko paistettuna tai keitettynä ...

---
Mä itken nyt jo sushin ja nuudeleiden perään... Nyyhkis. Mut pakkohan se on kokeilla kun tollee rautalankaa annetaan.



PAITSI jos olet yhtään taipuvainen kohonneeseen kolestroliin, rasva on pahasta. Kananmuniakaan ei saa sillon syödä kuin max 2kpl /vko. Kyllä mä suosittelisin ainakin rasvatonta maitoa kevyen sijaan ja jotain omega3 margariinia voimariinin sijaan leivälle. Ruoan maistuvuuden vuoksi kyllä toki itsekin paistan esim lohen pannulla voissa.
Sellaisia päivittäin käytettäviä elintarvikkeita kannattaa painonpudottajan valita sieltä kevyemmästä päästä (maito, juusto, margariini).


Nuudelit on saatanasta, mutta sushihan ei ole hirveän epäterveellistä. Olen huomannut, että itselläni motivaatio terveelliseen ruokavalioon tulee siitä, että annan itseni herkutella ainakin kerran viikossa, jos siltä tuntuu. Eli ei sun tarvi sushia tyystin unohtaa.
Ja liikunta lisää motivaatiota pitää ruokavaliota yllä myös (itselläni ainakin).

Tärkeintä kuitenkin on se, että syö mahdollisimman monipuolisesti, eikä liikaa karsi ruokavaliota.
Charlotte

Posts: 303

#1295 • • Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato
16pv ja 2kiloa lähtenyt*hymy*
La Petite

Posts: 1,160

#1296 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Sallakat, 10.5.2007 13:04:
---
Pätkis, 10.5.2007 12:39:
---
La Petite, 10.5.2007 12:34:
---




---

---

PAITSI jos olet yhtään taipuvainen kohonneeseen kolestroliin, rasva on pahasta. Kananmuniakaan ei saa sillon syödä kuin max 2kpl /vko. Kyllä mä suosittelisin ainakin rasvatonta maitoa kevyen sijaan ja jotain omega3 margariinia voimariinin sijaan leivälle. Ruoan maistuvuuden vuoksi kyllä toki itsekin paistan esim lohen pannulla voissa.
Sellaisia päivittäin käytettäviä elintarvikkeita kannattaa painonpudottajan valita sieltä kevyemmästä päästä (maito, juusto, margariini).



Joo, täähän on sitä virallisterveellistä paskaa mitä syötetään silmät ja suut täyteen...
Tästö asiasta en kuitenkaan rupea sen enempää väittelemään täällä, mutta kannattaa perehtyä esim sellaisen lääkärin kuin Antti Heikkilän kirjoihin. Voi avata silmät monellakin tapaa.

--
Rem tene, verba seqventur

Sallakat

Posts: 2,220

#1297 • • Sallakat jungle, baby !

La Petite, 10.5.2007 13:40:

Joo, täähän on sitä virallisterveellistä paskaa mitä syötetään silmät ja suut täyteen...
Tästö asiasta en kuitenkaan rupea sen enempää väittelemään täällä, mutta kannattaa perehtyä esim sellaisen lääkärin kuin Antti Heikkilän kirjoihin. Voi avata silmät monellakin tapaa.



Niin, tässähän on vain kyse siitä kenen päätelmiin kukakin on päättänyt alkaa uskomaan omassa elämässään/ruokavaliossaan.
Kyllä herra Heikkilän ajatukset on mulle pääsääntöisesti tuttuja, useista asioista olen samaa mieltä, joistain en.

Mutta ei siitä minunkaan puolestani enää enempää.
Pätkis

Posts: 1,038

#1299 • • Pätkis Pikkis

Sallakat, 10.5.2007 13:04:
---

Nuudelit on saatanasta, mutta sushihan ei ole hirveän epäterveellistä. Olen huomannut, että itselläni motivaatio terveelliseen ruokavalioon tulee siitä, että annan itseni herkutella ainakin kerran viikossa, jos siltä tuntuu. Eli ei sun tarvi sushia tyystin unohtaa.
Ja liikunta lisää motivaatiota pitää ruokavaliota yllä myös (itselläni ainakin).

Tärkeintä kuitenkin on se, että syö mahdollisimman monipuolisesti, eikä liikaa karsi ruokavaliota.


Tosta herkuttelusta oon samaa mieltä.

Sääli vaan, että nyt mielestäni "herkuttelen kohtuullisesti", sekä treenaan pumpit, spinnit ja ratsastukset, enkä varsinaisesti kyllä mahamakkaraa ole pienemmäksi saanut. Tiedän millä se on tullut, sipseillä ja suklaalla. Eikä se tunnu lähtevän kun sushia, pastaa, paahtoleipää ja herkkujugurttia edelleen menee.

Siispä nyt oikeasti ajattelin pistää ruokavalion uusiksi, vaikka sitten tosi tiukastikin aluksi. Katsellaan sitten miltä alkaa tuntumaan.

Liikunnasta ainoa huoli on jo pitkään ollut se, että muistan syödä tarpeeksi usein, jotta oikeasti jaksan liikkua. Nuorempana olen tavannut syödä pari kertaa päivässä ja välipalaksi sitten karkkia*justjoo* Tästä pois opettelu jo itsessään on vaatinut pari kuukautta. Ihme tottumuksia sitä istuukin, ja sitkeässä..

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Avernian

Posts: 7,451

#1300 • • Avernian Kerettiläinen

Freja, 8.5.2007 21:34:

Mä voisin lahjottaa iteltäni molemmille yhdet, ni oisko si kaikilla hyvä mieli? *pepsodent*



Oisko IIb-tyypin lihassolukkoa tarjolla? Paljon pistät kilohinnaksi? :p

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*