Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 729,706 views

Sallakat

Posts: 2,220

#1241 • • Sallakat jungle, baby !

ezzy, 20.4.2007 17:26:

Vituttaa vaan niin armottomasti kokoajan ettei riitä vitutukselta energia liikehtimiseen minnekään suuntaan.


jos vaa saisit ittesi liikkumaan niin voin vakuuttaa ett vitutuskin laskisi monta prosenttia. Tiedän tosin kyllä itsekin miten vaikeaa voi olla ottaa se eka askel ilman motivaatiota. Mutta sen ottaminen kyl palkitsee ihan kybällä *hymy*
ezzy

Posts: 8,060

#1242 • • ezzy Droid-pappa

Sallakat, 20.4.2007 18:37:
---
ezzy, 20.4.2007 17:26:

Vituttaa vaan niin armottomasti kokoajan ettei riitä vitutukselta energia liikehtimiseen minnekään suuntaan.

---

jos vaa saisit ittesi liikkumaan niin voin vakuuttaa ett vitutuskin laskisi monta prosenttia. Tiedän tosin kyllä itsekin miten vaikeaa voi olla ottaa se eka askel ilman motivaatiota. Mutta sen ottaminen kyl palkitsee ihan kybällä *hymy*



Kaikki tää on kyllä tiedossa, mut motivaatio on vaan täysin below zero-tasolla, kun mikään ei mene niin kuin pitäisi :) Kuntopyörä on tosin hankinnassa, jos sillä reipastelu olis tarpeeks matakynnyksistä...
pyllyjumala

Posts: 469

#1243 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis

LilB, 18.4.2007 12:10:
---
pyllyjumala, 9.4.2007 14:09:
Mmm, paasto tuli nyt sitten pidettyä, viisi päivää mun piti sitä pitää, mutta en kestänyt kuin kolme päivää *nauru* Kaksi kiloa lähti onneksi huitsin nevadaan *aplodit*

---


ne ekat kaks, kolme kiloo on nestettä..
T.Kosmetologi


Tuo pitää paikkansa *joo*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

Tyeicha

Posts: 5,807

#1244 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
ja ny se alkais taas.. *blush* ehkä vielä ehtii kesäks kuntoon.

--
-Tyeicha-

Rocca

Posts: 3,064

#1245 • • Edited Rocca Diiva UG / Superfint Crew
kovin alotin kuntoilun ja nyt tuli hemmetin huonot kelit niin siinä sitä sitten ollaan... nooh kohta jatkuu sitten taas :) jos kesäks sais 7-10kg vielä pois :)

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Fyrisch

Posts: 4,525

#1246 • • Fyrisch

Tyeicha, 21.4.2007 08:05:
ja ny se alkais taas.. *blush* ehkä vielä ehtii kesäks kuntoon.



kevyeesti, täshän on 2kk aikaa treenata tehokkaasti .)
Peikko-IP

Posts: 6

#1247 • • Peikko-IP Seurapiirifauni
Jeh, ainainen "kesäksi kuntoon"- kampanja on alkanut täälläkin suunnalla. Mutta jotenkin sitä ajautuu liian helposti sohvan nurkkaan röhnöttämään, sen sijaan että lähtisi salille tai edes kunnon lenkillä. Olen tähän mennessä joka kevät aika lahjakkaasti laiminlyönyt nämä treenit. Ja joka kesä on sitten kaduttanut. Ja urakalla. *grr*

--
Väliäkö mentaalipuolella, kunhan vaan näyttää hyvältä?

zeniii

Posts: 163

#1248 • • zeniii adhd
Voi kyllä,mä olen onnistunut tähän mennessä jopa viikon pysyyn mun omassa pienessä kunto-ohjelmassani kiinni! *aplodit*wau! Tänään kyllä vissiin vähän skipata urheilut kun sen verta heikko olo vieläkin jääkiekko kassissa nukutun yön jälkeen! :DD

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

Peikko-IP

Posts: 6

#1249 • • Peikko-IP Seurapiirifauni

zeniii, 21.4.2007 23:12:
Voi kyllä,mä olen onnistunut tähän mennessä jopa viikon pysyyn mun omassa pienessä kunto-ohjelmassani kiinni! *aplodit*wau! Tänään kyllä vissiin vähän skipata urheilut kun sen verta heikko olo vieläkin jääkiekko kassissa nukutun yön jälkeen! :DD



Onneksi olkoon vaan! Minäkin päätin tänään ryhtyä herkkulakkoon. Huuh, siitä tulee tiukkaa kun ei saa syödä suklaata. *pepsodent*

--
Väliäkö mentaalipuolella, kunhan vaan näyttää hyvältä?

La Petite

Posts: 1,160

#1250 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Kahdessa viikossa vähän päälle kolme kiloa lähtenyt.. Tervemenoa vaan *pepsodent*

ja projekti jatkuu *jiihaa* *hikoil*

--
Rem tene, verba seqventur

Rocca

Posts: 3,064

#1251 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
noniin tänää jatkuu sitten laihdutus :P eli pyörä alle ja menoks <3

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

zeniii

Posts: 163

#1252 • • zeniii adhd

Peikko-IP, 22.4.2007 11:53:
---


---


Onneksi olkoon vaan! Minäkin päätin tänään ryhtyä herkkulakkoon. Huuh, siitä tulee tiukkaa kun ei saa syödä suklaata. *pepsodent*



haha, kiitos kiitos!*nauru* mä en oo siinä herkkujen karsimisessa hirveen hyvin onnistunu,mutta kuntoilussa ehkä sit paremmin! :DD

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

-Santtu-

Posts: 1,965

#1253 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Äääh..viikot onnistuu joskus jopa olla reippaana ja pitää syömiset järkevinä, mut viikonlopuks aina repsahtaa pizzaan jne. mässyyn! ..Ja maanantaina pakko saada herkkuja kun se on muuten niin paska päivä*grr* Mä en vaakaa paljoo tuijottele, vaan välillä huomas jo että mahduin joihinkin pienempiin vaatteisiin, mut nyt ei taas puhettakaan*uuh*

Mut tänään parin viikon tauon ja kipeenä olon jälkeen jumpat käyntiin niin jospa tää tästä lähtis taas.. Kun vaan jaksas pitää sen rytmin yllä, se näyttää mulle olevan se paha paikka..
Liisulin

Posts: 25

#1254 • • Liisulin

-Santtu-, 24.4.2007 14:13:
Äääh..viikot onnistuu joskus jopa olla reippaana ja pitää syömiset järkevinä, mut viikonlopuks aina repsahtaa pizzaan jne. mässyyn! ..Ja maanantaina pakko saada herkkuja kun se on muuten niin paska päivä*grr* Mä en vaakaa paljoo tuijottele, vaan välillä huomas jo että mahduin joihinkin pienempiin vaatteisiin, mut nyt ei taas puhettakaan*uuh*

Mut tänään parin viikon tauon ja kipeenä olon jälkeen jumpat käyntiin niin jospa tää tästä lähtis taas.. Kun vaan jaksas pitää sen rytmin yllä, se näyttää mulle olevan se paha paikka..




Hei mulla on tuo ihan sama virsi aina!*joo* Viikonloput menee mässyilyksi ja maanantaina tekee ihan saakelisti vielä herkkuja kun pitäs taas ryhdistäytyä. Kun herkkupäiviä pitäis olla se yksi, esim lauantai, niin se venyy koko viikonlopuksi.
Ja just välillä ne housut todella alkaa mahtuun paremmin, mutta odotas kun taas syöpöttelee koko viikonlopun niin maanantaina ei ole toivoakaan*igor*

Jojoilu on tosi terveelistä*eikä*
Kuukausi aikaa kesäkuuhun...
Sallakat

Posts: 2,220

#1255 • • Sallakat jungle, baby !
no mutt kyllä viikkoon mahtuu herkkupäivä tai kaksi. Varsinkin jos tiukka ruokakuri ei tule luonnostaan, on järkevää antaa itsensä herkutella vaikka ensin kaksi päivää viikossa ja sitten kun tiukempaan kuriin alkaa tottumaan niin tiputtaa yhteen herkkupäivään viikossa.
Kyllä itsekin mässäilen vloppuna. esim karkit yms nachotsalsat shipsit mitä voi tehdä mieli siiderin kanssa, kuuluu vloppuun mun kohdalla. Kyllähän sitä vois vähemmänkin niitä syödä *justjoo* mutta kunhan arkipäivisin saa syötyä hyvin, eikä vloppunakaan määrät ole ihan älyttömiä mässyjen suhteen, niin en oo jaksanut piiskata itseäni (koska kuitenkin liikun minimissään 3 viikossa kunnolla).
Infinitee

Posts: 272

#1256 • • Infinitee
Ei mitään painonpudotusta. Tavoitteena saada vielä tän vuoden aikana 7kg lisää.. ehkä enemmän. Sit ens keväänä diettiä.
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#1257 • • Peikkotyttö
-10kg

must ois helvetin kiva jos pystyis syömään,eikä pyörryttäis ja vapisuttais koko ajan.

--
Groove is in the Heart

Slind

Posts: 116

#1259 • • Slind Lake Doom beachboy
No helvetti, mukana ollaan! Pituus on 190cm ja painoa on kertynyt 93kg. Voin selitellä että eihän tämä paino missään näy, eikä se oikeasti näykkään (ihan tosi!). Silti vaan olisi kiva omistaa enempi lihata/vähempi rasvaa koska kesä menee kuitenkin rantelentopallon parissa. Siispä, yritän hiivuttaa painoa tuonne 85kg:hen asti. Aikarajana olkoot elokuun loppu. Sinänsä tämä ei auta rantalentopalloon lainkaan mutta ehkä paino tällä tippuu ja askel käy kesän lopussa kepeämmin. Ensi vuonna sitten ajoissa liikkeelle.

--
If it is too hard, you are too old

Lou

Posts: 60

#1260 • • Lou Club Serenity
hö vieläkin alipainoinein. ja runsaasti. vois safkat pysyä sisällä.

--
Serenity now.