Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 729,693 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1221 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Mun viimeset pari viikkoa:

Paljon: tonnikalaa, kanaa, rahkaa, ananasta, rasvatonta vähärasvaista jugurttia, vähärasvasia juustoja, kinkkua, kalkkunaleikettä, vihreetä teetä, mustaa kahvia, vettä

kohtuullisesti: ruisleipää, maitoa, jauhelihaa, tummaa makaronia

tuntuu kun tuloksia olis tullu jo parissa viikossa, mutta ehkä se on psykologista *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#1222 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE

pyllyjumala, 9.4.2007 14:09:
Mmm, paasto tuli nyt sitten pidettyä, viisi päivää mun piti sitä pitää, mutta en kestänyt kuin kolme päivää *nauru* Kaksi kiloa lähti onneksi huitsin nevadaan *aplodit*



ne ekat kaks, kolme kiloo on nestettä..
T.Kosmetologi

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

Sallakat

Posts: 2,220

#1223 • • Sallakat jungle, baby !
kyllä laihdutuksessa tärkein rooli on ruokavaliolla, se loppunipistys tulee liikunnalla.
Itse olen taas täsmentänyt ruokavaliotani ja aloittanut kunnon sykettä ylläpitävän liikuntaharrastuksen. Vielä kuitenkin tulee viikonloppuisin syötyä mitä sattuu (epäsäännöllisesti, liian vähän ja liian huonolaatuisia ruokia), mutta vloppu on sellaista nautiskeluaikaa, etten viitsi kaikesta nipistää. Koetan vastapainoisesti lisätä liikuntaa.
extramppa

Posts: 217

#1224 • • extramppa hengailija
Multa on lähtenyt viidessä viikossa 5,9kg ja senttejä vyötäröltä kolmessa viikossa 6.
En oo joutunut oleen nälässä tai muutenkaan kärsinyt. Muokkasin vaan ittelleni sopivan laihdutusohjelman ja oon tosi tyytyväinen tähän.
remotion

Posts: 5,283

#1225 • • remotion nostatus guru
tää on nyt menny tähän et viikolla syödään rasvastakin mut ei kumminkaa liikaa kerralla ja kuntoillaan parikertaa viikossa ainakin. sit viikonloput menee dokaillessa tanssiessa remutessa. kyllähän toi dokaus selkeesti pistää tän yhtälön kuralle. mut elämä on...
T-Justice

Posts: 892

#1226 • • Edited T-Justice
mul ois nyt lähten 23kg sitte viime vuoden tammikuun, jihuu! *joo*
tavoiteesta puuttuu viel noin 3kg, tosin aloittaessani tätä urakkaa ei todellakaan tavoiteeni ollu noin kova.
btw. Toi dokaaminen on kyl tosi huonoksi dieetille, helposti menee viikko siihen "jojoilmiöön" et ma-pe saa painonsa ennätyslukemiin ja sit la viinaa ja kebabii ja su krapulamättöö ni paino on taas alkuviikosta pari kiloo koholla ja sen saa just taisteltua pois viikonlopuksi ja sitte taas....sama uusiks! *igor*

Vielä kun jaksais hiukka puristaa ni sitte tulee kesä, kärpäset ja IBIZA! *jiihaa*
Trixie

Posts: 1,342

#1227 • • Trixie
Jep kep kep, muutama kilo pudonnu jo*hihu*

--
face your fears and live your dreams

Charlotte

Posts: 303

#1228 • • Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato
Paastosin viime kesänä ja painoa lähti peräti 6kg! Tästä 2kg (eli nesteet) tuli takasin. Paaston tarkoituksena on puhdistaa kroppaa ja se ei ole tarkoitettu laihduttamiseen. Se on kuitenkin hyvä startti ennen laihdutuksen aloitusta. Nopeasti tippuneet kilot ja vähentynyt ruokahalu motivoi jatkamaan terveellisiä ruokailutottumuksia ja kuntoilua. On kuitenkin myös hyvä muistaa, ettei paasto sovi kaikille. Paastoon ei kannata ryhtyä ellei ole tosissaan muuttamassa esim.ruokailu tottumuksia paaston jälkeen. Jos ei tottumuuksia muuta paastosta voi olla jopa haittaa siten, että kilot kertyvät vielä herkemmin takaisin.
Itselläni kilot tuli takaisin perheessä sattuneen murheen takia. Nyt yritän karistaa muutaman kilon ja muokata vartaloani ahkeralla kuntoilulla ja syömällä hyvin*pepsodent*
josbe

Posts: 1,982

#1229 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Mun "kevätkilojen pudotus" onnistui. Kävin viimeksi puntarissa vuosi sitten lääkärikäynnin yhteydessä. Nyt kävin samalla asialla, ja paino oli pudonnut viime vuodesta 3 kiloa. Tiedä sit, oliko se tapahtunut keväällä vai milloin *nauru*
Dana

Posts: 647

#1230 • • Dana
meikä kans ottanut kunnon spurtin tänä keväänä. käyn bodypumpissa ja spinnissä 4-6krt viikossa. aaah.. alkaa haba kasvaa *nauru*

tänään aamulla vaivauduin puntarillekin piiiiitskästä aikaa kun se siinä pukuhuoneessa könötti: 0kg! JEE *tirsk* hypin pois ja takas, ja silti 0kg.. hyvältä näyttää *nauru*
Marjo

Posts: 1,796

#1231 • • Marjo pupuTupuna

Charlotte, 19.4.2007 12:32:
Paaston tarkoituksena on puhdistaa kroppaa ja se ei ole tarkoitettu laihduttamiseen. Se on kuitenkin hyvä startti ennen laihdutuksen aloitusta. Nopeasti tippuneet kilot ja vähentynyt ruokahalu motivoi jatkamaan terveellisiä ruokailutottumuksia ja kuntoilua. On kuitenkin myös hyvä muistaa, ettei paasto sovi kaikille. Paastoon ei kannata ryhtyä ellei ole tosissaan muuttamassa esim.ruokailu tottumuksia paaston jälkeen. Jos ei tottumuuksia muuta paastosta voi olla jopa haittaa siten, että kilot kertyvät vielä herkemmin takaisin.



Juuri näin. *joo*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1232 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tää topicki masentaa..ite oon ihan laiskistunut ja lysähtänyt..*igor*

Hmm..Miten sais itseään tai niskasta kiinni..?

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Birgie

Posts: 1,311

#1233 • • Birgie Kikati
Nyt oon huhtikuun alusta jättäny suurimman osan herkuista pois ja lisänny liikuntaa ja lihastreenejä niin on ainaki jo parempi fiilis tässä kropassa. En tiedä onko painoa tippunut enkä kyllä uskalla vaa'allekkaan astua tai voi tulla itku puseroon. *hih*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Marjo

Posts: 1,796

#1234 • • Marjo pupuTupuna

Super-Kerttu, 19.4.2007 14:26:
Tää topicki masentaa..ite oon ihan laiskistunut ja lysähtänyt..*igor*

Hmm..Miten sais itseään tai niskasta kiinni..?



Kyllä se motivaatio aina jossain vaiheessa palaa, usko pois. *hali*Ja sulla ei ole kuule ulkoisesti mitään hätää. Moni tyttö näilläkin sivustoilla olisi enemmän kuin tyytyväinen, jos omistaisi yhtä timmin kropan kuin sinulla. Sitä on vaan itseään kohtaan aina se pahin kriitikko.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1235 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

pupuTupuna, 19.4.2007 14:54:


Kyllä se motivaatio aina jossain vaiheessa palaa, usko pois. *hali*Ja sulla ei ole kuule ulkoisesti mitään hätää. Moni tyttö näilläkin sivustoilla olisi enemmän kuin tyytyväinen, jos omistaisi yhtä timmin kropan kuin sinulla. Sitä on vaan itseään kohtaan aina se pahin kriitikko.



No juu..Lähinnä suurinta lysähtäminen onkin tuolla henkisellä puolella. Urheilusta ja kunnon treenistä kun saa kivasti poveria elämään. Nyt vaan ei jaksa..No heti kun muutto ja remppa ohi, niin otan itseäni niskasta kiinni..Onhan mulla vielä toukokuu aikaa! *tirsk*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

josbe

Posts: 1,982

#1236 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Super-Kerttu, 19.4.2007 15:00:
No juu..Lähinnä suurinta lysähtäminen onkin tuolla henkisellä puolella. Urheilusta ja kunnon treenistä kun saa kivasti poveria elämään. Nyt vaan ei jaksa..No heti kun muutto ja remppa ohi, niin otan itseäni niskasta kiinni..Onhan mulla vielä toukokuu aikaa! *tirsk*


Mun elämää tällä saralla on helpottanut se, että oon viime vuosina _oikeasti_ sisäistänyt, ettei kaikkea tarvi jaksaa yhtä aikaa. Sähän remppaat ja oot muutenkin aktiivinen ihminen! Jos kävisit väsyneenä salilla ilman motivaatiota, niin siitä olis todennäköisesti enemmän haittaa kuin hyötyä niin henkisesti kuin fyysisestikin. Pääasia on nauttia elämästä *plur**nauru*
Damien

Posts: 2,882

#1237 • • Damien [tr3ox]
Vittu kävin vaalla, enkä paina enää ku 102. Jouluna se oli vielä komea 110.
Enkä oo ees tehny mitään, ruvennu vaan syömään oikein. Kesällä saattaa vielä lähteä lisää ku pääsee skulaa korista, nyt on enää 1krt viikossa reenit...
Avatar
#1239 • • *Mirri* Guest

Super-Kerttu, 19.4.2007 14:26:
Tää topicki masentaa..ite oon ihan laiskistunut ja lysähtänyt..*igor*

Hmm..Miten sais itseään tai niskasta kiinni..?



Niin samoissa ajatuksissa. Tosin mulla meni treenailut vtuiks jo viime kesänä ton selän takii enkä o ihan viel uskaltanu alottaa uudelleen. Alkuvuodest tuli syötyy terveellisest mut sit ku makas siel sairaalas ja sen jälkeen kotona ni oli vaan pakko mässäillä ku oli niin kökkö olo muutenki. *nauru*
ezzy

Posts: 8,060

#1240 • • ezzy Droid-pappa
Teidän pitää selkeesti saada perspektiiviä hommaan, mulla on tullu 4v aikana joku 40kg lisää. *jeesus* Tuntuu kivasti jo polvissa ja nivelissä.
Vituttaa vaan niin armottomasti kokoajan ettei riitä vitutukselta energia liikehtimiseen minnekään suuntaan.