Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 729,681 views

Progress

Posts: 955

#601 • • Progress

GoA:
---
yusu:
edit: rasvaimu + DNP jos haluu laihtua *nauru*

[muokattu 27.5.2004 14:41]

---


Juu kaikki vaan käyttämään DNP:tä. sillä voi polttaa noin 8 kiloa rasvaa parissa viikossa.

Ainiin, se on muuten teollisuusmyrkky jonka käyttämisessä tehokkaan annoksen ja kuoleman välillä on todella pieni raja. Sivareihin kuuluu mm. sperman värjäytymine keltaiseksi., Järkyttävä hikoilu (sänky joka aamu oikeasti märkä), aerobisen kunnon kova lasku ym. Ja kyllähän pieni osa pro bodareista tuota käyttävät. Myös amfetamiinia on käytetty laihduttamiseen. Nykyään suosittuja aineita ovat clenbutorol ja efedriini.

Jos jokainen käyttää järkeään niin ehkä kuitenkin on järkevämpää pysyä noissa terveellisissä luonnonmukaisissa tavoissa laihtua mutta jos haluaa käyttää apuna aineita niin sehän on sitten jokaisen oma asia. =)




Efedriinin käyttö urheilusuorituksen parantamiseen tai laihduttamiseen on kyseenalaista, sillä aineen antama apu on olematon. Sen sijaan efedriiniä käyttävät voivat olla 2-3 kertaa suuremmassa vaarassa kärsiä mm. mielenterveysongelmista, sydämen tykytyksestä sekä maha-suolikanavan oireista. Tämä käy ilmi JAMA-lehdessä julkaistusta meta-analyysistä. Efedrakasvi ja sen vaikuttava aine efedriini soveltuvat yhdysvaltalaisanalyysin perusteella ehkä lyhytaikaiseen laihduttamiseen. Ne ovat siinä kuitenkin varsin tehottomia, sillä efedriinivalmisteet tehostavat laihtumista vain alle kilolla kuukaudessa eikä yli puolen vuoden seurantaa ole julkaistu. Urheilusuoritusta parantavasta vaikutuksesta ei löytynyt näyttöä, vaikka aine luetaankin dopingiksi. Tutkijat huomauttavat, että efedriinin vaikutuksia on vaikea tutkia, sillä valtaosa sitä sisältävistä tuotteista sisältää myös kofeiinia. Lehden pääkirjoituksessa pohditaan pitäisikö efedriinin käyttö ravinnelisissä kieltää kokonaan raportoitujen yksittäisten vakavien haittojen, jopa kuolemantapausten vuoksi. Ainakin efedriiniä sisältäviä tuotteita ja niiden markkinointia olisi syytä valvoa tarkemmin.
Uutispalvelu Duodecim
(JAMA 2003;289:1537-1545)




Efedriiniä käytetään Suomessa mm. yskänlääkkeissä ja joissain allergialääkkeissä. Suurina annoksina efedriini aiheuttaa levottomuutta, ahdistuneisuutta, unettomuutta, päänsärkyä, sydämentykytystä, vapinaa ja jopa psykooseja sekä sydän- ja aivoinfarkteja. Tanskassa nousi viime vuonna kohu, kun erään efedriiniä ja kofeiinia sisältävän laihdutuslääkkeen havaittiin liittyvän mm. psykoottisiin oireisiin, unettomuuteen sekä rytmihäiriöihin. Suomeen efedriinipitoisia valmisteita kulkeutuu mm. Yhdysvalloista, missä niitä on laajasti saatavilla ilman reseptiä. Vaikka efedriini kuuluu urheilijoilta kiellettyihin dopingaineisiin, on sen väärinkäyttö aineen piristävien ominaisuuksien vuoksi yleistä.

et sillee...*hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

zari

Posts: 716

#602 • • zari Team Tamppaajat
nytpäs liitynkin tänne *hih* pituutta 155cm ja painoa vois saada pois hmm,ehkäpä 5-10 kiloo ni vois näyttää omastakin mielestä paremmalta,tjsp *igor*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Cloudberry

Posts: 493

#603 • • Cloudberry
Itämaisen tanssin alkeiskurssi kerran viikossa + uinti + kävely + hieman säännöllisemmät elintavat + järkevämpi syöminen ja.. tadaa! Olen päässyt tavoitepainooni. *jiihaa*
Nyt pitäis vaan saada se pysymään suht tässä.. *iihhih*

Muutenkin on ollut meneillään terveysremontti vähän joka suhteessa.. Kävin reilun vuoden aikomisen jälkeen hammaslääkärissä, aloitin lääke-, vitamiini- ja hivenainekuurit; fysioterapeutilta sain uudet ortoosit ja jumppaohjeet, sekä mahdollisuuden kokeilla akupunktiota.
Toivottavasti ajatus selkäkivuttomasta elämästä riittää motivaatioksi jatkamaan reippaasti läpi talven.. Tunnen vaan itseni niin hyvin, että on aihetta epäilykseen. *hmph*

Tsemppiä kaikille jotka koittaa keventää syksyä! *hymy*
Dacey

Posts: 671

#604 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
alottas vaikka tänään reippaalla kävelylenkillä.. koska mähän en juokse *igor*
Kolera

Posts: 4,256

#605 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
aloittamisesta tippunut noin 0.5kg/kk ja sekin lähinnä viime kuukautena et eiköhän ne kohta taas tuu takasin ku rupee vetää koulumättöö hymysuin naamarii. Mut jos jatkan tätä tahtia niin olen noin 15v päästä kadonnut

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

MaSari

Posts: 1,986

#606 • • MaSari space jammer
Okei nyt ei oo kyl kevät, mut mulla alko laihari *iloinen* Kiloja on jo tippunut ja kunto kohonnut, vaikka viikon olenkin vasta tätä harrastanut.. IHANA olo! *aplodit*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Fyrisch

Posts: 4,525

#607 • • Edited Fyrisch
Tarkotuksena olis tiputtaa rasvaprosenttei, kiloja ei luultavasti tuu tippuu ollenkaa.

Pituus: 168cm Paino :62.2kg Rasvaprosentit: 18.5%
India

Posts: 475

#608 • • India
*huoh*

En muista mikä on ollut paino viimeksi kirjoittaessani tänne.
Tilanne on nyt kuitenkin tämä, 174 ja 65-67 kiloa päivästä riippuen. Olen alkanut käymään salilla muuttaakseni tuon röpyläbeban hieman siloisempaan muotoon ja jos noihin sivulla roikkuviin risuihinkin sitten saisi hieman mutkaa aikaiseksi.

Syömisiä olen tasan katsonut sen verran että poimin hyllystä ne hieman kevyemmät versiot ostoskoriin.
Mutta jos joku tarjoaa mulle eteen oikein kermasen kastikkeen herkku perunoitten kera en varmasti kieltäydy.

Niin ja olen yrittänyt pitää myös karkkipäivää, ettei ihan joka ilta mässäilis herkkuja ( paino sanalle yrittänyt ).

Tarkotus ois saada maha litteeks ja beba pienemmäks, se riittää minulle. En tiedä kuinka monta kiloa se vaatii, mutta peili olkoon tuomarini.
remotion

Posts: 5,283

#609 • • remotion nostatus guru
nojoo, meni itseltä kans toi kevät kilonpudotus vähän niinku lepikon läpi katon kautta kierähtäen maitolaiturille. a kesän bissee&passoa linja ei ollut hyvä strategia painonpudottamiseksi. Nyt sairastelujen jälkeen sain kuitenkin uudelleen kiinni sählyn ideasta hyvien pelien ansiosta ja treenikin on ruvennut maistuu entistä kovemmin. ajattelin vielä ottaa protskun siihen seuraksi ja ehkä aineenvaihduntaa nopeentavia juttuja, hedelmiä ja ehkä jotain öljypillereitä että eiköhän tässä kohtas viimeinkin ala tapahtua. toi syömispuoli muuten on vielä ihan hunningolla...
Dacey

Posts: 671

#610 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
muuten hyvä, vaatteet alkaa roiikkuu päällä pikkuhiljaa mut ei se paino mihinkään tipu.. päinvastoin *täh* kai sitä pitäis sitte vaan uskotella et joo,se on lihasta mut sit oon kyl aika pro jos lihakset kasvaa tällä mun "urheilun"määrällä *nauru*
Avatar
#611 • • Equalizer Guest
Mä oisin kyl rusina jos tästä viel pitäs laihtua..*nauru*
Avatar
#612 • • ALIEN Guest
nyt on kyllä vuoro saada lisää kiloja ja läskillä niitä saa nopeiden!! ^____^
Selkä paskana on parempi keskittyä sen kuntouttamiseen, eikä himo-treenaamiseen ja ainahan sitä voi myöhemminkin olla kunnossa, jos vain huvittaa :P
Lin

Posts: 230

#613 • • Edited Lin Kebab - ilman valkosipulia
Paino pudonnut n. 10 kg vuoden 2004 aikana. Pituus 165 cm ja paino 50 kg. Muutamien lihasten takaisin hankkiminen, kiinteytyminen ja yleinen kunnon kohennus olisi suunnitelmissa tämän vuoden aikana. Saa nähä tuleeko onnistumaan, urheilu kun ei ole niin kovin mieleistä mulle...

Heikosti lähtenyt käyntiin...
Shame on me.
Byhyy. *eiei**igor*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

KittysDead

Posts: 381

#614 • • Edited KittysDead Trooper
173::50kg.

Kesällä oli 40kg *plur* Ikävä niit aikoja jollon vyötärö oli 56cm... *uuh*

Tosin 10kg:n laihduttaminen ei ole ongelma tai mikään *hihu* kesällä sitten taas. Luuranko go go.

TAlvella pitää olla lämmöneritysläskiiiii..

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

hKt

Posts: 121

#615 • • hKt hökötti
Hmm, ainahan sitä vois yrittää päästä siihen biitsikuntoon. *hmph*

--
*sydän*

Avatar
#616 • • pipa Guest

KittysDead:
173::50kg.

Kesällä oli 40kg *plur* Ikävä niit aikoja jollon vyötärö oli 56cm... *uuh*

Tosin 10kg:n laihduttaminen ei ole ongelma tai mikään *hihu* kesällä sitten taas. Luuranko go go.

TAlvella pitää olla lämmöneritysläskiiiii..

Oksettavaa.. *eiei* tosi tervettä..
Avatar
#617 • • Fiamma Guest
Pitäis laihduttaa kolmen viime vuoden aikana tulleet 8 kg. *poks*
Avatar
#618 • • ALIEN Guest
pitäisi, voisi, jos jaksaisi tai mitäs jos vain tekisitte asialle jotain, ettekä vain jossittele! :D
Kolera

Posts: 4,256

#619 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

ALIEN:
pitäisi, voisi, jos jaksaisi tai mitäs jos vain tekisitte asialle jotain, ettekä vain jossittele! :D


mut ei nyt vaan jaksaisi vaikka voisi ja pitäisi

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#620 • • Fiamma Guest

ALIEN:
pitäisi, voisi, jos jaksaisi tai mitäs jos vain tekisitte asialle jotain, ettekä vain jossittele! :D



Mä teenkin, eli alotan huomenna treenaamisen *hymy*