Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 729,638 views

Inferno@Tre

Posts: 678

#1401 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Kilo lähteny joulun jälkeen mut viä on pari kiloo matkaa viime syksyn mittoihin.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Dementation

Posts: 2,892

#1404 • • Dementation wednesday?

nomic, 10.4.2008 19:14:
Tavoite on, että näkee pippelin, kun käy pissillä! *jiihaa*



Mulle tulee aina välillä yhteen roskapostilaatikkoon semmosia hyviä tarjouksia millä tää onnistuu laihtumattakin *tirsk*
Voin laittaa sun sähköpostiosoitteen niille jos haluat *vink*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

Posts: 2,892

#1405 • • Dementation wednesday?
Eli nyt olis fillari haettu.
79551448.jpg
Tollaisella mä aattelin tästä lähin noi työ- sekä kauppamatkat ja mahdollisimman paljon myös vapaa-ajanmatkoista hoitaa.
Penkkiä on siis kuvan ottamisen jälkeen nostettu ja tarkoitus olis vielä tohon eteen semmonen kori hankkia, jossa kulkee tavarat kivasti.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#1406 • • Peikkotyttö
3 kiloo lähteny,viel ku 5 kiloo sais tippumaan,oisin tyytyväinen*joo*

ainoo vaan et tammikuussa hajonnutta polvea särkee treenatessa edelleen ja se vähän hidastaa tahtia:(

--
Groove is in the Heart

Jaques

Posts: 1,390

#1407 • • Jaques HUGC / So Nice!
Nyt tuli vihdoinkin revittyy ittensä lenkille (varmaan vuos taukoo). Yllättävän helposti meni se 10km. Hissukseen 60 minsaan se tuli vedettyy eikä edes tehny tiukkaa.*jiihaa*Nyt vaan sama tänään.

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

epicuros

Posts: 7,734

#1408 • • epicuros
93,5 tänään samalla puntarilla ja samaan aikaan.

--
Valid criticism does you a favor.

nomic

Posts: 4,120

#1409 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Nykyään 80,5kg. Vielä viisi kuloa pois. :)
Epailija

Posts: 5,636

#1410 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Urgh. Karkintäyteiset leffaillat ja liikunnan roima väheneminen näkyy. Ensimmäistä kertaa elämässäni vaaka näyttää yli 62 kg:n lukemia. Helmikuussa pyörittiin vielä jossain vähän reilussa 59 kg:ssa. Noh, kyllä tämä tästä kun ottaa tuon liikunnan takaisin ohjelmistoon ja vähentää makeisten popsimista.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

isokeksi

Posts: 260

#1411 • • isokeksi iskekosi
Vaikka ruokavalio on parantunut (täysviljaa, säännölliset ruokailut, ei raskaita aterioita etc.) ja liikunnan määrä noussut tuntuu, että paino pysyy ennallaan tai nousee :D Noh, onhan tässä vielä vähän aikaa kerätä turhat kilot pois. Vaakaa en omista, joten on aika vaikea sanoa tän hetkistä painoa, mutta veikkaan, että perus talvipaino pyörii edelleen, eli n.57kg.
kestmi

Posts: 16

#1412 • • kestmi Sketsi
Noin nelisen kiloa tippunut muutamassa kuukaudessa. Lääkkeenä liikunnan lisäys aerobiselle sektorille ja hiilareiden asteittainen vähennys. Välillä tuntuu, että ei meinaa oikein palautua kun ei saa tarpeeksi hiilareita. Sit kuitenkin yllättävän hyvin lenkki kulkee jne.

Nyt painoa 81,5kg ja pituutta 182cm. Vielä puolitoista kiloa pois, niin avot!
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1413 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
5 viikkoa ollu dieetillä ja reilu kilo pudonnut :D oon aika sankari. Viel kun toisen sais pois..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jone

Posts: 8,258

#1414 • • Jone Archibald Haddock
Kolme viikkoa ja 5 kiloa painonpudotusta takana. Matkaa kunnianhimoiseen maaliin olis 7 lisää.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1415 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Hyzenthlay, 28.4.2008 21:09:
5 viikkoa ollu dieetillä ja reilu kilo pudonnut :D oon aika sankari. Viel kun toisen sais pois..



Vaikuttaa hyvin pitkälti mun dietiltä! *nauru* Tosin mulla on toi painokäyrä vaan ylöspäin, vaikka kuinka mussutan vaan kanaa ja raejuustoa. Alan varmaan kohta jo kotkottaa! KOT KOT! Mut joo mulla olis se 2-3 kiloo tavotteena, huonosti tosin mennyt!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

WuZuul

Posts: 181

#1416 • • WuZuul
Mun sekadieetillä on lähteny nyt 3vk aikana about 5kg litomaan. Matkaa olis vielä ainaki toinen samanmoinen ja samalla vähän habaa lisää. Kesäkunto täältä tullaan!

p.s. sekadieetti = joskus syödään joskus ei.. Ei jaksa stressata siitä mitä naamariin lyö, kunhan liikkuu *justjoo*

--
Wannabe bilekone.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1417 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Super-Kerttu, 30.4.2008 12:02:
---
Hyzenthlay, 28.4.2008 21:09:
5 viikkoa ollu dieetillä ja reilu kilo pudonnut :D oon aika sankari. Viel kun toisen sais pois..

---


Vaikuttaa hyvin pitkälti mun dietiltä! *nauru* Tosin mulla on toi painokäyrä vaan ylöspäin, vaikka kuinka mussutan vaan kanaa ja raejuustoa. Alan varmaan kohta jo kotkottaa! KOT KOT! Mut joo mulla olis se 2-3 kiloo tavotteena, huonosti tosin mennyt!



Joo, mulla alko putoon hiljalleen vasta sen jälkeen, kun lisäsin liikunnan 6-7 kertaan viikossa *hikoil* tän vähempää en ilmeisesti ainakaan osaa syödä *igor* mut positiivista on se, että kun painoa lähtee hitaasti, niin liha säästyy todennäköisesti :)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1418 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Hyzenthlay, 30.4.2008 14:22:



Joo, mulla alko putoon hiljalleen vasta sen jälkeen, kun lisäsin liikunnan 6-7 kertaan viikossa *hikoil* tän vähempää en ilmeisesti ainakaan osaa syödä *igor* mut positiivista on se, että kun painoa lähtee hitaasti, niin liha säästyy todennäköisesti :)



Munkin pitäis lisätä aerobista liikuntaa. Liikun kyl tarpeeksi, mut pääosin se koostuu saliharjoittelusta, et siinä ehkä syy..(toivottavasti ainakin *nauru*)

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

josbe

Posts: 1,982

#1419 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Super-Kerttu, 30.4.2008 14:24:
---
Hyzenthlay, 30.4.2008 14:22:

Joo, mulla alko putoon hiljalleen vasta sen jälkeen, kun lisäsin liikunnan 6-7 kertaan viikossa *hikoil* tän vähempää en ilmeisesti ainakaan osaa syödä *igor* mut positiivista on se, että kun painoa lähtee hitaasti, niin liha säästyy todennäköisesti :)

---

Munkin pitäis lisätä aerobista liikuntaa. Liikun kyl tarpeeksi, mut pääosin se koostuu saliharjoittelusta, et siinä ehkä syy..(toivottavasti ainakin *nauru*)


Tai sitten te syotte aina niin kevyesti, ettei kroppa huomaa eroa. ;)

Ja Kerde, kuvasta paatellen sun ei saa enaa laihtua! *grr* :)
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1420 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

josbe, 30.4.2008 14:56:


Tai sitten te syotte aina niin kevyesti, ettei kroppa huomaa eroa. ;)

Ja Kerde, kuvasta paatellen sun ei saa enaa laihtua! *grr* :)



Täl hetkellä n.1650 kaloria päivässä ja tohon ei ole laskettu viel palkkaria ja protskua, et eiköhän ne oo ihan kohillaan.. Syynä ehkä välillä pienet lipsumiset (kuten tuolla odottava munkki *kuolaa*) ja viinakset! *känni* *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..