Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 728,456 views

T-Justice

Posts: 892

#1481 • • Edited T-Justice
Uskokoon jokainen mihin haluaa. tärkeitä on että tulokset näkyy.

ohessa before/after kuva mun etumuksesta, eli painoa lähti tuolloin -28kg.
treenasin salilla 3-4kert/vko välipäivät lenkkeilin.

vedin dieetin ruokani punniten ja kalorit laskien. -500kcal/pvä makroravinteet jotakuinkin p 30% hh 40% r30% protskua tuli 2-3g per painokilo.

läskiä lähti paljon ja varmasti myös lihasta!

No nyt on massaa hankittu noista kuvista 8kg lisää ja nyt mennään kohti kesää ja ibizan rantoja, -6kg ois tarkotus kiristyä *joo*
T-mu

Posts: 2,980

#1482 • • T-mu Läskimooses
Tuli hommattua heräteostona kävelysauvat ja kaupasta kotiin (n.30min kävely) testaillessa täytyy sanoa et vaikutus on HUOMATTAVA. Tuntuu (ja varmasti näyttää) saatanan hölmöltä mutta normaali kävelyvauhdilla puski ihan hyvät soijat ja sykkeet sai kaipaamaani kohotusta (~135 -> ~150). Huomen täytyy lähtee vetää kunnon setti ja kattoo onko noista sitte oikeesti mihinkään.
Katzcu

Posts: 215

#1484 • • Katzcu
Täällä(kin) o/ Viitisen kiloa pitäs tiputtaa. Nyt oon menny suht vähähiilarisella ruokavaliolla ja nesteet on ainaki lähteny liikkeelle ja vaaka näyttää kivempia lukemia ku pari viikkoa sitten *hymy* Herkut veks arkipäivistä, viikonloppuisin saa vähän herkutella, muttei järjettömästi.

Paceihin mennessä siis pitäis olla ainakin -4kg lähteny.

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

T-Justice

Posts: 892

#1485 • • Edited T-Justice

Wert, 20.1.2009 20:39:
---
T-Justice, 20.1.2009 19:08:


ohessa before/after kuva mun etumuksesta, eli painoa lähti tuolloin -28kg.


---


Missä ajassa noin paljo oot pudottanu? Itsellä vielä noin 15kg pitäs lähtee.. saa nähdä lähteekö ennen kesää :)



1v6kk meni tuohon aikaa. oikeastaan se ei ollut dieetti vaan elämäntapamuutos jonka mukaan elän vieläkin. Nyt oon saanu nostettua painoa 8kg josta toivon edes osan olevan lihaa jonka toivon säilyvän läpi tän kevään kiristelyn *hymy*

TSEMPPIÄ KAIKILLE! *joo*
DJ Rx

Posts: 2,527

#1486 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings
Joulukilot saatu vihdoinki pois, vielä kun sais ton oluen vaihdettua punkkuu nin vois suht iisisti pitää nykystä painoa. Paino indeksi tällä hetkellä 20.5 eli hyvissä mitoissa ollaan taas. Reippailtuu tulee kyl viikottain 4-6 kertaan (lähinnä salia ja vähintää 20km viikos lenkkii) ja ruokavaliomuutos (kaikki paskaravinto pois, liha vaihtu soijaan ja muutenkin tiukempi linja kaikkeen mitä suuhun tunkee) tuli tossa taannoin tehtyä, et kaipa noi vaikuttaapi jonku verran asiaan *lmao*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

DJ Rx

Posts: 2,527

#1487 • • DJ Rx FINRG Recordings
6105323.gif

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

turquoise

Posts: 732

#1488 • • turquoise e-ra2co

La Petite, 20.1.2009 14:38:
Brasseihin jäi 5 kiloa ja nyt viel saanu pari turistettua pois.



= Brasilialaiseen vahaukseen?

Ehehe. *justjoo*

Joo. Mä en jaksa enää sillain laihduttaa ku ennen (aikoinaan -10 kg, ei oo tullu takasin mutta ei ois haittaa vaikka olisin vieläkin kevyempi, eh). Jäi silloin elämä elämättä kun koko ajan vaan stressas urheiluista, dokailuista, juhlista ja kaikesta tommosesta ja kaikki pyöri niitten kaloreiden ympärillä. Tulos oli toki ihan miellyttävä palkinto siitä.

Kyllä mä siltikin joudun nykyään koko ajan vähän kattoon, että mitä syö. Lihan ja leivän oon jättäny kokonaan poies. Lähinnä mulle on toi naapuri-Makuuni turmiollisin... Alotettiin kyl kaverin kans tänään karkkilakko, et kyl se tästä *vink* Kevättä odottelen, että pääsee taas nauttimaan kipakasta ilmasta lenkkipolulla. Pääsishän toki nytkin, jos jaksais! Kamalaa aikaa tää talvi ja vähävaloisuus, ku vois nukkuu vaikka kolmeen joka päivä ja ruokahalu on kasvanu iha hirveesti. Toki se urheilu piristäis. Hmmm.

Tsemppiä kaikille tavoitteisiin pääsyssä *jiihaa*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Auacusha

Posts: 1,097

#1489 • • Auacusha Koneradio

DJ Rx, 20.1.2009 21:52:
6105323.gif



Merkittävä lihavuus ( yläpäätä viel... *nauru* ) ton mukaan, ja paskan marjat sanon mä, se o vaan elintasomahaa :D
humpuukia tommoset sanon mä , mun mielest jokanen on just niin laiha tai lihava kun itse ajattelee :)

( muutaman kilon tosin ajatellut itsekin tiputtaa, mut jos ei tipu ei khyl liikauta mua suuntaa tai toisee )

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Skenemursu

Posts: 1,568

#1490 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
ohos lieve lihavuus... mutta kuitenkin niin etta pitais 14kg pudottaa etta olis tuolla sopivassa haarukassa... jotenkin tuntuu etta 70kg on kylla aika vahan... siihe loppuu kylla sitten jo urheilu kun muthan kavellaan kumoon futis ja latkakentilla sen jalkeen.
hrdkvr

Posts: 3,929

#1491 • • hrdkvr KURGO
uuden kämpän oston jälkeen, kun keittiö oli remontissa, tuli 12kg lisää elopainoa jo valmiiksi turvonneeseen habitkseen. Nyt joutu hakee punttiskortin takas hyllyltä ja 4x viikossa huhkimaan ja ruokavalio remonttiin.

--
-keep it hard-

La Petite

Posts: 1,160

#1492 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

sativa, 20.1.2009 22:22:
---
La Petite, 20.1.2009 14:38:
Brasseihin jäi 5 kiloa ja nyt viel saanu pari turistettua pois.

---


= Brasilialaiseen vahaukseen?

Ehehe. *justjoo*



*lmao* ei vaan sillä tavalla, et käytiin lenkil melkein joka aamu, sit uin ja vesijumppasin ja söin sikäläiseen tyyliin eli hedelmiä, LIHAALIHAALIHAA, kanaa, katkiksia, pekonimunakkaita jne *slurps* ja toki se et siel ei tarvinnu stressaa vaikutti myös *pihkassa*

--
Rem tene, verba seqventur

Jone

Posts: 8,258

#1493 • • Jone Archibald Haddock

DJ Rx, 20.1.2009 21:52:
Taulukko



Ton mukaan mun "normaali" painoalueeni on 70-90kg.

Musta se kertoo tosta taulukosta aika paljon. *nauru*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1494 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ylipäätänsä kokopaino indeksi ja tollanen taulukko ei kauheesti kerro mitään. Paitsi ehkä sellaisille tytöille ja pojille, jotka ei kauheesti treenaa.
Esim. tosi kovassa kunnossa oleva mies, joka on pitkä 180 cm saattaa helposti painaa 100 kiloa. Eli ton taulukon mukaan olis jo kysymys vakavasta ylipainosta! Koskahan jengi uskoo, et lihas nyt vaan painaa paljon enemmän kuin läski.
Jos kyse on tytöstä tai pojasta, joka ei paljoakaan urheile, niin sit varmaan toi taulukko on ihan ok.

Suosittelen mielummin katsomaan peiliin, kuin tollasta taulukkoa tai vaakaa! Ite ainakin näytän mielummin lihaksikkaalta ja pinkeeltä ja painan pikkasen liikaa omaan kokooni nähden. Kuin että olen rimpula kukkakeppi, joka painaa ton taulukon mukaan tarpeeksi vähän.

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

T-Justice

Posts: 892

#1495 • • T-Justice
Juu noi taulukot ei ole aktiiviselle ihmiselle tehtyjä.
Kuten ei myöskään ravintosuositukset esim suolan määrästä.
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#1496 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Olen siis lievästi lihava, mut täähän olikin jo tiedossa :D pitänee kai vähentää tota salilla riehumista.

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Jone

Posts: 8,258

#1497 • • Edited Jone Archibald Haddock

Super-Kerttu, 21.1.2009 08:27:
Ite ainakin näytän mielummin lihaksikkaalta ja pinkeeltä ja painan pikkasen liikaa omaan kokooni nähden. Kuin että olen rimpula kukkakeppi, joka painaa ton taulukon mukaan tarpeeksi vähän.



Nyt kun oon lukenut tarpeeksi monta kertaa näitä "rimpula kukkakeppi"-juttuja ja muita vastaavia, niin mun täytyy pyytää "lihaksikkaita ja pinkeitä" vähän miettimään sanojensa asettelua niitä kirjoitellessa. Kauneusihanteita on monenlaisia ja musta on harmillista, että oma näkemys ilmaistaan muodossa, joka käytännössä loukkaa kaikkia omaan vertaisryhmään kuulumattomia.

On mullakin "lihaksikkaista ja pinceistä" näkemykseni ja sen luonteva ilmaiseminen tapahtuisi aika toisella tavalla kuvaavin sanoin. Olisko kiva jos heittelisin sitä teidän naamallenne? *hymy*

(Teille on muuten edelleen se oma punttistopiccinne. Puhukaa siellä mitä lystäätte.)
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1499 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Jone, 21.1.2009 08:55:



Nyt kun oon lukenut tarpeeksi monta kertaa näitä "rimpula kukkakeppi"-juttuja ja muita vastaavia, niin mun täytyy pyytää "lihaksikkaita ja pinkeitä" vähän miettimään sanojensa asettelua niitä kirjoitellessa. Kauneusihanteita on monenlaisia ja musta on harmillista, että oma näkemys ilmaistaan muodossa, joka käytännössä loukkaa kaikkia omaan vertaisryhmään kuulumattomia.

On mullakin "lihaksikkaista ja pinceistä" näkemykseni ja sen luonteva ilmaiseminen tapahtuisi aika toisella tavalla kuvaavin sanoin. Olisko kiva jos heittelisin sitä teidän naamallenne? *hymy*

(Teille on muuten edelleen se oma punttistopiccinne. Puhukaa siellä mitä lystäätte.)



Pahoittelen mikäli loukkasin jonkun tunteita. Totta, ei hoikkia ja laihoja saa sanoa rimpuloiksi, sen enempää kuin ylipainoisia läskeiksi jne. Huono sanavalinta. Tarkoitin siis todella hoikkia ihmisiä, joilla ei paljoakaan lihasta ole, eivätkä paljoakaan liiku.

*piis*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Andrei

Posts: 299

#1500 • • Andrei
Suomessa laihoja naisia näkee (harmillisen) harvoin, kai se on geeneissä että ollaan vähemmän naisellisia kuin esimerkiksi itäiset sisarensa :)

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake