Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 728,969 views

wiwi

Posts: 1,575

#1521 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Pätkis, 4.2.2009 17:13:
---
wiwi, 4.2.2009 16:14:

IMO ihmisen ei edes tarvitsisi tietää painoaan, jos on ok olo.
---
Tästä syystä oon ottanut tavaksi välillä katsoa sitä vaakaakin, koska farkut venyy ja pikku hiljaa tulleeseen vatsamakkaraan tottuu..


Joo, tuokin on hyvä pointti. Eikä se pahaksi ole vähän seurailla missä mennään. Lähinnä tarkoitin sellaista pakkomielteistä vaa`an toljottamista ja painon pitämistä kaikista tärkeimpänä kriteerinä oman kondiksen suhteen. Kyllä mäkin käyn silloin tällöin uimahallilla vaa`alla, mutta en hetkahda erityisemmin sen lukemista. :)

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Apo

Posts: 1,574

#1522 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

ezzy, 4.2.2009 17:58:
Painoa on ns. vitusti liikaa (en mahdu tohon taulukolle edes) ja vitutus nousi niihin sfääreihin, että roudasin kuntopyörän partsilta ineen ja ilmoittauduin samalla firman Kickboxing-fightclubiin (aloittelijakurssille) jotta sais homman "isolle".



Kannattaa ottaa polvien yms. suhteen varovainen liikkeellelähtö. Massalla saa helposti paikat rikki jos niveliä tukevat lihakset eivät ole priimakunnossa.
ezzy

Posts: 8,060

#1523 • • ezzy Droid-pappa

Apo, 10.2.2009 16:06:
---
ezzy, 4.2.2009 17:58:
Painoa on ns. vitusti liikaa (en mahdu tohon taulukolle edes) ja vitutus nousi niihin sfääreihin, että roudasin kuntopyörän partsilta ineen ja ilmoittauduin samalla firman Kickboxing-fightclubiin (aloittelijakurssille) jotta sais homman "isolle".

---


Kannattaa ottaa polvien yms. suhteen varovainen liikkeellelähtö. Massalla saa helposti paikat rikki jos niveliä tukevat lihakset eivät ole priimakunnossa.



Juu, en ole itseäni menossa tappamaan sinne, sen verran heikko happi on polvillakin. Harmillisesti taitaa toi kickboxing-projekti olla sittenkin vastatuulessa, kun ei saatu tarpeeks jengiä, mutta roudasin kuntopyörän partsilta ineen :) Nyt kun vaan yskä vielä lähtis, niin vois alottaa sotkemisen.

Alottelin ruokavaliomuutosta aloittamalla päivän aamupuurolla, en ole aamiaista syönyt varmaan 15 vuoteen kotona... Jätin sokerilimut pois ja olen duunissa vetänyt kanasalaatti+rasvaton jugurtti-linjaa tässä nyt puolisen vuotta varmaan. Joskus vaihteluna jotain muutakin, mutta toi on yleensä duunissa perussetti.

Mutjoo, baby steps, baby steps.
$

Posts: 1,802

#1524 • • $ Destination weekend!
Viidessä viikossa paino on pudonnut 7kg. Nyt vakiopaino on +-89,5kg ja 82kg olisi tavoite.

Kehittelin oman ruokavalion joka sisältää:

Ruoka:

Tattaripuuro
Tuoreet hedelmät, kasvikset ja sienet (ja tölkkipavut)
Naudanliha (filee tai paistijauheliha)
Soijavalmisteet kuten tofu ja soijarouhe (lihan sijaan usein)
Raejuusto
Kaikki keitot (lounasta varten ystävien kanssa)
Salmiakki

Juoma:

Vesi
Kahvi&tee
Sokerittomat juomat
Olut

Sushia olen syönyt kyllä pari kertaa, kuten myös intialaista (sis. riisiä). Keittojen yhteydessä tarjottava leipä on jäänyt väliin.

Tuo dieetti ei perustu mihinkään tieteelliseen tai olemassa olevaan ratkaisuun. Lähinnä se on johtanut siihen, että valmistan käytännössä jokaisen aterian itse. Oluen ja kovan salmiakin halusin pitää mukana "mukavuussyistä".

Liikuntaa on tullut nyt harrastettua 3-4krt viikossa. Uusin innostus on juoksu jota vihasin aikaisemmin. Töölönlahti 3 kertaa ympäri on ollut mielekäs, sisätiloissa taas n. 30-45 min. ovaalilla. Salilla tulee tehtyä vähän mitä sattuu, vatsoja sekä hartioita ehkä eniten.

Kun tavoite on saavutettu, sallin taas herkuttelun mutta tällä kertaa tarkkailen painoa vaa'n kanssa. Vaikka sanotaan, että peili on paras indikaattori, niin oma sekä lähipiirin silmä tottuvat nopeasti kuihtumiseen tai lihoamiseen. (Jos muistatte miten aina sukulaistantat päivittelivät pituuskasvua lapsena, mutta itse ei ollut mielestään kasvanut mitenkään huomattavasti).
turquoise

Posts: 732

#1526 • • turquoise e-ra2co
Olen ollut nyt reilu 8kk syömättä punaista lihaa, eikä kanaakaan ole usein tullut syötyä. Tänään mä muutan kaiken ja meen hakemaan ihan hillittömän tonkan naudan paistijauhelihaa. Oon himoinnu sitä jo useampia kuukausia. Tajusin, että kasvissyöjänä mun on vaikeampi pysyä mitoissa, koska hiilareistahan se ruokavalio silloin hyvin pitkälti koostuu. Soijarouhekaan ei mulle oikein sovi, sillä vatsassa alkaa sen jälkeen tapahtumaan kummia. Voi tosin olla, että palaan punalihattomaan elämään tiputettuani painoni.

Oon aiemmin laihduttanut hiilareita vähentämällä, ja mikään dieetti ei ole sopinut mulle ikinä paremmin kuin se. (Jos veriryhmädieettiin on uskominen, olen osuvasti ehdoton lihansyöjä, vanhin veriryhmä a.k.a. 0 (+)) Ainut haittapuoli hiilareiden jättämisellä on ollut mulle se, että olen aika AD/HD nukkumaankin mennessä, sillä ei juuri väsytä, ikinä. Ja eksän mukaan henkeni haisi parsakaalille. Se tosin kuulemma kuuluu ketoosiin.

Liikuntaa (lähinnä hölkkää) n. 4-5 x viikossa (aina aamuisin tyhjällä vatsalla) päälle. Ennen olen vedellyt aika tasasen pitkiä lenkkejä, n.30-45 min hölkkää + alku-ja loppukävelyt, mutta nyt oon aatellut kokeilla vaihtaa ton tasasen hölkän HIIT-treeniin http://musclenet.fi.customer.axxion.fi/hiit.php .

Oon aatellut semmosta 0,5-1,0 kg viikko. Pudotettavaa olis 5-7 kg, joten kesäksi ehtis hyvin.
Voin tulla raportoimaan tänne sit projektin edetessä, nyt tosin menee muutama päivä vielä aika hissukseen koska on pieni flunssa päässyt iskemään enkä uskalla lähtee lenkkipolulle. Kaverini laihduttaa samaan aikaan (tosin ei VHH). Olemme ajatelleet palkita itsemme parin kuukauden päästä kylpyläpäivällä. Hän myös aikoo ottaa napakorun. Itse oon ajatellut, että vois korjata vanhan tatuoinnin ja vihdoinkin saada aikaiseksi toisen ottamisen, alaselkään.

Peace & Lard people *hymy*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

remotion

Posts: 5,283

#1528 • • remotion nostatus guru
joo-o naama näyttää taas joltain elukalta.... mutta mistä repis motivaation hmmhmm... pacifiquen takiikaa ei jaksas oikee tsempata :D
La Petite

Posts: 1,160

#1529 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Ohhoh... sarjassamme kadonneiden vatsalihasten metsästys näyttää alkavan tuottaa pikkuhiljaa tulosta *whaat*

--
Rem tene, verba seqventur

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1530 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

La Petite, 19.2.2009 09:18:
Ohhoh... sarjassamme kadonneiden vatsalihasten metsästys näyttää alkavan tuottaa pikkuhiljaa tulosta *whaat*



Good for you girl.. Itsekin yritän niitä epätoivoisesti metsästää! Ehkäpä ne joku kesä sieltä vielä löytyy! *vink* *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

La Petite

Posts: 1,160

#1531 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Super-Kerttu, 19.2.2009 09:20:
---
La Petite, 19.2.2009 09:18:
Ohhoh... sarjassamme kadonneiden vatsalihasten metsästys näyttää alkavan tuottaa pikkuhiljaa tulosta *whaat*

---


Good for you girl.. Itsekin yritän niitä epätoivoisesti metsästää! Ehkäpä ne joku kesä sieltä vielä löytyy! *vink* *nauru*


*lmao* joo, mut ei tää tällä iällä oo enää mitään herkkua... Kauheen askeettista elämää, kun syö vaan salaattia ja hiki hatussa urheilee, satoi tai paistoi :D

--
Rem tene, verba seqventur

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1532 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

La Petite, 19.2.2009 09:23:


*lmao* joo, mut ei tää tällä iällä oo enää mitään herkkua... Kauheen askeettista elämää, kun syö vaan salaattia ja hiki hatussa urheilee, satoi tai paistoi :D



Joo huomattu on..Puolet vähemmän saa syödä, puolet enemmän saa urheilla ja silti tulokset ei oo samoja ku nuorempana! *igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Katzcu

Posts: 215

#1533 • • Katzcu
Neljä kiloa lähteny 1,5kuukaudessa *jiihaa* Ja homma jatkuu.

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

josbe

Posts: 1,982

#1534 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Super-Kerttu, 19.2.2009 09:40:
---
La Petite, 19.2.2009 09:23:


*lmao* joo, mut ei tää tällä iällä oo enää mitään herkkua... Kauheen askeettista elämää, kun syö vaan salaattia ja hiki hatussa urheilee, satoi tai paistoi :D

---


Joo huomattu on..Puolet vähemmän saa syödä, puolet enemmän saa urheilla ja silti tulokset ei oo samoja ku nuorempana! *igor*


Musta taas tuntuu, että tää on enemmän ja enemmän hengenasia nykyään. Olin kolme viikkoa lomalla. Söin ja join mitä sattuu ja ihan törkeen paljon - lopputulos: laihduin 2 kiloa. o_O

Sittemmin oon vähän kattonu, mitä oon syöny. Lopputulos: 1 kilo tullu takaisin. :D

Ei kai täs auta kuin panostaa treenaamiseen ja unohtaa koko syömisen säätely. Ehkä lopputulos on sitten toivottava: samat kilot mutta parempi kroppa. :)
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1535 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

josbe, 19.2.2009 12:41:


Musta taas tuntuu, että tää on enemmän ja enemmän hengenasia nykyään. Olin kolme viikkoa lomalla. Söin ja join mitä sattuu ja ihan törkeen paljon - lopputulos: laihduin 2 kiloa. o_O

Sittemmin oon vähän kattonu, mitä oon syöny. Lopputulos: 1 kilo tullu takaisin. :D

Ei kai täs auta kuin panostaa treenaamiseen ja unohtaa koko syömisen säätely. Ehkä lopputulos on sitten toivottava: samat kilot mutta parempi kroppa. :)



Joo, mut käsittääkseni sä kävit aika kovaa salilla ennen reissuu. Ainakin jossain topckissa puhuit, et tulokset salilla kasvo hurjaa vauhtia.. Joten lomalla laihduit, koska et käynyt salilla.. Nyt taas paino nousee, kun menit takas salille ja lihakset on pumpissa. Mäkin laihduin joulun aikaan pari kiloa, vaikka söin vain herkkuja..Mut en käynyt paljoo yhtään salilla. Tosin vaikka laihduin, niin maha muuttu ällöksi löllöksi! *nauru*

Eli meille käy kuin miehille: Kun treenaa ja syö oikein ja kunnolla, paino nousee. Kun ei treenaa ja syö mitä sattuu, paino laskee!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

josbe

Posts: 1,982

#1536 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Super-Kerttu, 19.2.2009 12:45:
Eli meille käy kuin miehille: Kun treenaa ja syö oikein ja kunnolla, paino nousee. Kun ei treenaa ja syö mitä sattuu, paino laskee!


Aaa... Ok. Thanx. :)
provision

Posts: 178

#1537 • • provision

_RixU_, 19.2.2009 12:47:
Awwhhh vihdoinkin mun Saksasta tilaama ihQ valko-turkoosi kuntopyörä tupsahti kotia! *hihu* Notta nytpä ei sit muutako *WRUUUUUMMMMMM*!



Kohta se on kallis pyykinkuivausteline :)
wiwi

Posts: 1,575

#1538 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Super-Kerttu, 19.2.2009 09:40:
---
La Petite, 19.2.2009 09:23:

*lmao* joo, mut ei tää tällä iällä oo enää mitään herkkua... Kauheen askeettista elämää, kun syö vaan salaattia ja hiki hatussa urheilee, satoi tai paistoi :D

---
Joo huomattu on..Puolet vähemmän saa syödä, puolet enemmän saa urheilla ja silti tulokset ei oo samoja ku nuorempana! *igor*


Onks tässä mystisessä 25:n vuoden rajapyykissä perää? Krapulat mulla ei voi juuri nykyisestä pahentua, mutta kilojen kertymistä odotan mielenkiinnolla. Onko loppuelämä vääjäämätöntä alamäkeä? :(


*nauru*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1539 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

wiwi, 19.2.2009 13:05:


Onks tässä mystisessä 25:n vuoden rajapyykissä perää? Krapulat mulla ei voi juuri nykyisestä pahentua, mutta kilojen kertymistä odotan mielenkiinnolla. Onko loppuelämä vääjäämätöntä alamäkeä? :(


*nauru*



On siinä! *nauru* Itse koin olevani parhaimmillani just 25 vuotiaana. Nyt kolme vuotta sen jälkeen, niin alaspäin on tultu. Ennen niin siloinen otsa, on nyt täynnä ryppyjä. Aurinkoa ei kauheasti voi enää ottaa, koska viime kesän reissun jälkeen tajusin, kuinka kamalalta mun naama näyttää paljon auringon oton jäljeen. Ei tarvitse edes hymyillä niin ryypyt näkyy silmäkulmissa! HUH! *hikoil* Ja painosta jo kerroinkin..

Eli tervemenoa alamäkeen..*vink* *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#1540 • • Edited ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

Super-Kerttu, 19.2.2009 13:09:
---
wiwi, 19.2.2009 13:05:


Onks tässä mystisessä 25:n vuoden rajapyykissä perää? Krapulat mulla ei voi juuri nykyisestä pahentua, mutta kilojen kertymistä odotan mielenkiinnolla. Onko loppuelämä vääjäämätöntä alamäkeä? :(


*nauru*

---


On siinä! *nauru* Itse koin olevani parhaimmillani just 25 vuotiaana. Nyt kolme vuotta sen jälkeen, niin alaspäin on tultu. Ennen niin siloinen otsa, on nyt täynnä ryppyjä. Aurinkoa ei kauheasti voi enää ottaa, koska viime kesän reissun jälkeen tajusin, kuinka kamalalta mun naama näyttää paljon auringon oton jäljeen. Ei tarvitse edes hymyillä niin ryypyt näkyy silmäkulmissa! HUH! *hikoil* Ja painosta jo kerroinkin..

Eli tervemenoa alamäkeen..*vink* *nauru*



Tottahan se on että enemmän saa tehdä töitä laihtumisen ja kiinteytymisen eteen kun ikää kertyy. Mäkin treenaan kun hullu mutta silti tuntuu että leviän kuin jokisen eväs. Tosin nyt oon onnistunut tiputtamaan painoa 1,5 kg alku vuodesta jee *pepsodent*
Onneks oon oppinut jo vähän päästämään irti tästä ulkonäkökeskeisyydestä menee elämä ihan hukkaan jos stressaa tollasista pikkujutuista, mulle pääasia on kuitenkin se että liikunnasta tulee hyvä olo, mieli ja jaksaa muutenkin paljon paremmin.
Ja mitä ryppyihin tulee niin mä ainakin tykkään mun naururypyistä silmäkulmissa *hihu* kaikki me vanhetaan se asia on vaan hyväsksyttävä :)

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_