Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 743,456 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#1501 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Andrei, 21.1.2009 09:23:
Suomessa laihoja naisia näkee (harmillisen) harvoin, kai se on geeneissä että ollaan vähemmän naisellisia kuin esimerkiksi itäiset sisarensa :)



Tässäkin on Suomessa alueellisia eroja. Länsisuomalaiset on sellasia kuikeloita ja itäsuomalaiset reheviä. Itsehän kuulun jälkimmäiseen *nauru*

Joten neuvoksi antaisin, että muuta Turkuun tai Vaasaan. Siellä niitä näkee enemmän. Tai sitten voi muuttaa myös vähän kauemmaksi.
La Petite

Posts: 1,160

#1502 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Andrei, 21.1.2009 09:23:
Suomessa laihoja naisia näkee (harmillisen) harvoin, kai se on geeneissä että ollaan vähemmän naisellisia kuin esimerkiksi itäiset sisarensa :)



MITÄ VITTUA!?!?!? Siis sun mielestä laiha=naisellinen.
Ja siis suomalaiset naiset on sun mielestä GENEETTISESTI epänaisellisia?!?!?

*aplodit* *lmao*

(ja urpo minä kun luulin, et naisellisessa kropassa on sellaisia juttuja kuin esim tissit, perse yms kivaa tavaraa) *lmao*

--
Rem tene, verba seqventur

Kolera

Posts: 4,256

#1504 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

La Petite, 21.1.2009 09:37:
---
Andrei, 21.1.2009 09:23:
Suomessa laihoja naisia näkee (harmillisen) harvoin, kai se on geeneissä että ollaan vähemmän naisellisia kuin esimerkiksi itäiset sisarensa :)

---


MITÄ VITTUA!?!?!? Siis sun mielestä laiha=naisellinen.
Ja siis suomalaiset naiset on sun mielestä GENEETTISESTI epänaisellisia?!?!?

*aplodit* *lmao*

(ja urpo minä kun luulin, et naisellisessa kropassa on sellaisia juttuja kuin esim tissit, perse yms kivaa tavaraa) *lmao*


no niin on miehekkäässäki kropassa nykyään tissit ja perse ja muita kivoja tavaroita =P On menny sukupuolet sekasin ropissa nykyää nii!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Andrei

Posts: 299

#1505 • • Edited Andrei

La Petite, 21.1.2009 09:37:
---
Andrei, 21.1.2009 09:23:
Suomessa laihoja naisia näkee (harmillisen) harvoin, kai se on geeneissä että ollaan vähemmän naisellisia kuin esimerkiksi itäiset sisarensa :)

---


MITÄ VITTUA!?!?!? Siis sun mielestä laiha=naisellinen.
Ja siis suomalaiset naiset on sun mielestä GENEETTISESTI epänaisellisia?!?!?

*aplodit* *lmao*

(ja urpo minä kun luulin, et naisellisessa kropassa on sellaisia juttuja kuin esim tissit, perse yms kivaa tavaraa) *lmao*



Voihan niitä laihoillakin olla. Taisi sitäpaitsi jäädä se hymiö huomaamatta, josta voisi päätellä että yritetään hieman provota :)

edit: Rupeaako joku nyt oikeesti väittämään että tuollaiset malli-tyyppiset naiset eivät oikeesti olisi niitä naisellisimpia naisia?

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

Dementation

Posts: 2,892

#1506 • • Dementation wednesday?

Andrei, 21.1.2009 13:37:
edit: Rupeaako joku nyt oikeesti väittämään että tuollaiset malli-tyyppiset naiset eivät oikeesti olisi niitä naisellisimpia naisia?



No nyt kaipaisin sulta paria esimerkkikuvaa siitä minkä tyyppisistä malleista puhut.
Nythän sentään on muuttumassa tuo kuvio, että haetaan persoonallisen näköisiä malleja eikä se anorexia ole enää vaatimuksissa, mutta perinteisempi vaatimustaso malleista on musta enemmän nukkemainen kuin naisellinen.

Mutta laita vaikka kuva kolmesta eri malli-tyyppisestä _naisellisesta_ naisesta, niin katsotaan sit uudestaan miten kaukana meidän ajatusmallit on toisistaan.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#1507 • • trusti Guest
naiselliset muodot kerrassaan!
Wiko

Posts: 185

#1508 • • Wiko Jääpaappikakastin / Jätepuristin
Painoindeksi kunniaan!!! Mä oon ollu vielä pari vuotta sit sairaalloisen lihava mutta nyt onneksi enää VAIN merkittävän lihava...eli pyyleviä vielä ollaan *jiihaa*

Niin ja T-Justicelle nostan hattua...loistavaa työtä *joo*
kotivalo

Posts: 190

#1509 • • kotivalo
Kilonpudotuksesta en tiedä, oishan tässä ehkä nafti kymppi ylimäärästä.
Työporukassa kuitenkin lupauduin juoksemaan puolimaratonin kesäkuun lopussa Paavo Nurmi-urheilutapahtumassa.
About nollakunnosta kun lähdetään, niin kai tässä treenatessa joku kilo tipahtaa, tai ainakin siirtyy tosta vattan seudulta johonkin muualle toivottavasti *tirsk*
Kolera

Posts: 4,256

#1510 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Öynöy! mä oon ollu jo intistä lähtien ylipainoinen =(
Mut ei saatana tuntuu ihan mahottomalta ees kelata et olis alle 80kg. 17kesäsenä linnunpoikasenaki mä painoin sen 80kg 185cm pitkänä ja ei saatana sinnekkö täs nyt muka pitäis yrittää tavotella =P
15kg pitäis rojauttaa samantien pois sit.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Jone

Posts: 8,258

#1511 • • Edited Jone Archibald Haddock
Nonni, nyt olis pikkasen ehkä jopa mainitsemisen arvoista pudotusta takana.

Tossa pari kuukautta sitten vaaka näytti stygeimmillään 103kg. Nyt se näyttää parhaimmillaan 94kg. Realistisesti ajatellen pudotus lienee n. 7 kiloa tähän mennessä.

Oon ihan tyytyväinen siihen miten muutos näkyy ja tuntuu, mutta en ehkä supertyytyväinen siihen miten toi on käytännössä tapahtunut.
wiwi

Posts: 1,575

#1512 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Tähän painokeskusteluun pari sanaa. Ei ole järkevää tuijottaa pelkästään niitä vaa`an lukemia, koska ne eivät kerro mitään muuta kuin ihmisen massan. Itsestäänselvyyksiä varmaan monelle, mutta lihas painaa enemmän kuin rasvakudos, joten tosi hyvässä kondiksessakin oleva ihminen voi olla ylipainoinen. Muutenkin painoindeksi on hyvin puutteellinen mittari: se ei (em. seikan lisäksi) ota huomioon ihmisten eroavaa ruumiinrakennetta.

Tuntuu, että varsinkin naisilla on usein taipumusta ottaa hirveitä paineita painostaan tai pienistäkin muutoksista siinä. Mun mielestä sen huomaa kyllä muutenkin, jos lihoo tai laihtuu merkittävästi - miksi panikoida jostain parista kilosta, jos ainoa mistä sen huomaa, on vaaka? IMO ihmisen ei edes tarvitsisi tietää painoaan, jos on ok olo.

Tietenkin, jos on tavoitteena pudottaa ylipainoa, on hyvä asettaa järkevä tavoite ja seurata sen toteutumista. Kannattaa kuitenkin tähdätä sellaiseen kokonaisvaltaiseen elämäntapamuutokseen, jota ei hylkää kun tavoitepaino on saavutettu.

Oon miettiny asiaa monesti kun esim. töissä kuuntelee kahvipöytäkeskusteluja. Ei sen painon pitäisi olla itseisarvo.

Tuli vaan mieleen tuosta Koleran viimeisimmästä postauksesta, vaikka tuskin oli ihan kuolemanvakavissaan kirjoitettu. :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#1513 • • niomic Guest

Jone, 4.2.2009 15:50:
Oon ihan tyytyväinen siihen miten muutos näkyy ja tuntuu, mutta en ehkä supertyytyväinen siihen miten toi on käytännössä tapahtunut.



Congrats, voitko aukaista tätä loppua hieman?
Avatar
#1514 • • niomic Guest

wiwi, 4.2.2009 16:14:
Oon miettiny asiaa monesti kun esim. töissä kuuntelee kahvipöytäkeskusteluja. Ei sen painon pitäisi olla itseisarvo.



Pääosin samoilla linjoilla, itseäni tuo paino kiinnostaa lähinnä kun vertailen menneisyyteen ja erinäisiin lihasmassakausiin (siis ei massakausiin, vaan et ollu eri määrä lihasta, mut muuten kohtuu samannäköinen).

Noissa kahvipöytäkeskusteluissa kuulee kyl niin idioottimaisia juttuja laihduttamisesta ja muutenkin ruokavaliosta et oikein myötähävettää. Liiankin usein kuultu laihdutustotuus(tm): "jätän aamupalan väliin ja juon enintään kupin kahvia" - jep, siitähän se lähtee, good luck.
Pätkis

Posts: 1,038

#1515 • • Pätkis Pikkis

wiwi, 4.2.2009 16:14:
IMO ihmisen ei edes tarvitsisi tietää painoaan, jos on ok olo.


Oon muuten tästä täysin samaa mieltä, mutta jos ei yhtään katso välillä mitä painaa ja shoppailee vielä hyvin satunnaisesti hyvin eri merkkien vaatteita, ei välttämättä tule huomanneeksi lipsuneensa vuosien mittaan ylipainon puolelle. Nimim. en omistanut vaakaa moneen vuoteen ja yhtäkkiä painoin +8 kiloa, joka ei ole enää vaan ihan pieni muutos. En suostu sanoo olleeni läski, mutta samaa tahtia jatkaen olisin sitä kohta ollut. Siinä vaiheessa kun vaaka ensimmäistä kertaa elämässä näytti uutta kymppilukua, oli pakko pysähtyä miettimään vähän syömisiä vaikka olossa ei ollutkaan mitään vikaa. Tulos: napostelukierre poikki ja pari kiloa alas. Tästä syystä oon ottanut tavaksi välillä katsoa sitä vaakaakin, koska farkut venyy ja pikku hiljaa tulleeseen vatsamakkaraan tottuu..

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Jone

Posts: 8,258

#1516 • • Edited Jone Archibald Haddock

niomic, 4.2.2009 16:29:
Congrats, voitko aukaista tätä loppua hieman?



Joo, voin. Käytännössä mun painoni on pudonnut melko radikaalisti mitenkään erityisesti yrittämättä sen johdosta, että ilmassa on ollut aikamoinen kasa stressiä sekä työ- että parisuhdepuolella. Niinpä olen elänyt käytännössä yhdellä kevyellä aterialla päivässä useimpina päivinä ja vetänyt sen lisäksi aivan saatanasti kofeiinia ja nikotiinia elimistööni. Valvotut yöt auttavat varmaan myös painon putoamiseen kun niitä on tarpeeksi.

En siis oo niinkään pudottanut painoa vaan kuihtunut käsiin. Lopputulos on kuitenkin käytännössä sama, joten en ole tosta suunnattoman pahoillani. En vaan suosittele sitä muille tapana pudottaa painoa, koska se on raskasta elimistölle ja... no, aika perseestä muutenkin. *nauru*

(PS. Joo, osaan nauraa asialle ihan oikeasti.)
Avatar
#1517 • • niomic Guest

Jone, 4.2.2009 17:38:
---
niomic, 4.2.2009 16:29:
Congrats, voitko aukaista tätä loppua hieman?

---


Joo, voin. Käytännössä mun painoni on pudonnut melko radikaalisti mitenkään erityisesti yrittämättä sen johdosta, että ilmassa on ollut aikamoinen kasa stressiä sekä työ- että parisuhdepuolella. Niinpä olen elänyt käytännössä yhdellä kevyellä aterialla päivässä useimpina päivinä ja vetänyt sen lisäksi aivan saatanasti kofeiinia ja nikotiinia elimistööni. Valvotut yöt auttavat varmaan myös painon putoamiseen kun niitä on tarpeeksi.

En siis oo niinkään pudottanut painoa vaan kuihtunut käsiin. Lopputulos on kuitenkin käytännössä käytännössä sama, joten en ole tosta suunnattoman pahoillani. En vaan suosittele sitä muille tapana pudottaa painoa, koska se on raskasta elimistölle ja... no, aika perseestä muutenkin. *nauru*

(PS. Joo, osaan nauraa asialle ihan oikeasti.)



Toi voi kyllä pompahtaa jonkin verran takaisin, varsinkin jos rytmi ja elämä muutenkin tasoittuvat. Kuvailemasi painonpudotus ei tosiaan ole kovinkaan tervettä tavoitteen saavuttamiseen tai muutenkaan, mutta sen varmasti (ja näköjään) ymmärrät itsekin. Mikäli tuota on jatkunut pidempään (pari kuukautta), suosittelisin kyllä toimimaan terveyden puolesta pikimmiten. Eipä siinä, nää asiat on monesti niin paljon helpommin sanottuja kuin tehtyjä. Haluan kuitenkin sanoa, jos sillä nyt olisi edes pientä vaikutusta parempaan :)

Toivottavasti elämä vähän tasoittuu ja löytyy terveellisempi rytmi missä uusi kevyempi paino pysyy ja ehkä siitä voi sitten jatkaa pudotusta järkevällä tavalla vielä alemmas :)
ezzy

Posts: 8,060

#1518 • • Edited ezzy Droid-pappa
Mehh, vaaka flippas ja ei o mitään rekkojen punnitusmestaakaan lähellä, jossa vois "projektin" alkupainon punnita. Painoa on ns. vitusti liikaa (en mahdu tohon taulukolle edes) ja vitutus nousi niihin sfääreihin, että roudasin kuntopyörän partsilta ineen ja ilmoittauduin samalla firman Kickboxing-fightclubiin (aloittelijakurssille) jotta sais homman "isolle".

Sopivaa motivaatiota loi myös duunikuvioiden muuttuminen, kun pääsi vaihtamaan talon sisällä duunia. Joululahjaksi firmalta saatu Suunto T3C-sykemittarikin pääsee käyttöön. Pc Pod pitäis varmaan hommata seurantaan tosin.

Katotaan miten tässä pystyy parin ekan treenikerran jälkeen kävelemään.
Avatar
#1519 • • niomic Guest

ezzy, 4.2.2009 17:58:
Mehh, vaaka flippas ja ei o mitään rekkojen punnitusmestaakaan lähellä, jossa vois "projektin" alkupainon punnita. Painoa on ns. vitusti liikaa (en mahdu tohon taulukolle edes) ja vitutus nousi niihin sfääreihin, että roudasin kuntopyörän partsilta ineen ja ilmoittauduin samalla firman Kickboxing-fightclubiin (aloittelijakurssille) jotta sais homman "isolle".

Sopivaa motivaatiota loi myös duunikuvioiden muuttuminen, kun pääsi vaihtamaan talon sisällä duunia. Joululahjaksi firmalta saatu Suunto T3C-sykemittarikin pääsee käyttöön. Pc Pod pitäis varmaan hommata seurantaan tosin.

Katotaan miten tässä pystyy parin ekan treenikerran jälkeen kävelemään.



Good luck! Kannattaa muistaa, että 2-4 viikkoa alussa voi olla kohtuu raskasta kun elimistö totuttelee uusiin kuvioihin monilta osin. Tuo on myös se aika, joka on tärkeintä päästä yli, sen jälkeen homma tavallaan helpottuu, kun kyseessä on tuttua kauraa vaikka työnsarkaa olisikin vielä runsaasti. Sama pätee toki mikäli pitää vähänkään pidempiä taukoja treeneistä jne.

Hyvä homma, että panostat liikuntaan. Haluaisin kuitenkin muistuttaa, että ruokavalio ja ruokailutottumukset ovat ainakin painonpudotuksessa huomattavasti tärkeämpiä komponentteja.
Jone

Posts: 8,258

#1520 • • Edited Jone Archibald Haddock

niomic, 4.2.2009 17:45:
Toi voi kyllä pompahtaa jonkin verran takaisin, varsinkin jos rytmi ja elämä muutenkin tasoittuvat. Kuvailemasi painonpudotus ei tosiaan ole kovinkaan tervettä tavoitteen saavuttamiseen tai muutenkaan, mutta sen varmasti (ja näköjään) ymmärrät itsekin. Mikäli tuota on jatkunut pidempään (pari kuukautta), suosittelisin kyllä toimimaan terveyden puolesta pikimmiten. Eipä siinä, nää asiat on monesti niin paljon helpommin sanottuja kuin tehtyjä. Haluan kuitenkin sanoa, jos sillä nyt olisi edes pientä vaikutusta parempaan :)

Toivottavasti elämä vähän tasoittuu ja löytyy terveellisempi rytmi missä uusi kevyempi paino pysyy ja ehkä siitä voi sitten jatkaa pudotusta järkevällä tavalla vielä alemmas :)



Joo, no worries. *vink*

Terveyden kanssa perseily on nimenomaan juuri sitä. Vaikka mulla onkin nyt jo taas ihan normaaleja näläntunteita, niin toivon kyllä että ne jäisivät tälle tasolle, jolla ne nyt ovat. Aikaisemmin mun piti vetää naamaani aika massiivisia settejä safkaa hyvinkin usein (...ja jokaisen kerran jälkeen väsytti aivan perhanasti), jotta näläntunne pysyi poissa tai heikkona. Nyt oon ihan mukavan kylläinen ja energinen jo pienemmänkin ruokailun jälkeen ja se on musta mukavaa.