Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 727,714 views

kilobitti

Posts: 2,419

#101 • • kilobitti 1-2-3 techno

Tres:
Toi painoindeksi lakkaa olemasta hyvä mittari
siinä vaiheessa jos sulla on vähänkään
lihasmassaa. Lihakset painaa enemmän
kuin läski.



Totta puhutte, mut mielestäni tota on ns. ”normaalina” ihmisenä ihan huba tsekata. Noi raavammaat habankasvattajat on varmaan aika hyvin selvillä omasta painosta ja sen oikeellisuudesta muutenkin...

tulppaani:
Sen mukaan ihannepaino pitäisi laskea näin: oma paino - 105.



Eli mun pitäis painaa 10kg enemmän...hmmm.

[muokattu 5.4.2004 14:12]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#103 • • astaroth Guest

tulppaani:
Sen mukaan ihannepaino pitäisi laskea näin: oma paino - 105.
---
niclas:
*täh*


Joo, ei kannata kysyä minulta perusteluita tällä painoteorialle. Tämä ko. expertti vain sanoi, että näin lasketaan todellinen ihannepaino. Eli tuon logiikan mukaan minun painoni pitäisi olla 70kg. Mutta ota nyt sitten selvää, mikä on oikea tapa laskea...*ding*

Varmaan todellakin paras tapa laskea paino on oma fiilis. Ja jos tietää, että 20 liikakilosta kaikki on lihasta, niin miksi valittaa...*joo*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#104 • • Jussi Soro choon!

tulppaani:

Joo, ei kannata kysyä minulta perusteluita tällä painoteorialle. Tämä ko. expertti vain sanoi, että näin lasketaan todellinen ihannepaino. Eli tuon logiikan mukaan minun painoni pitäisi olla 70kg. Mutta ota nyt sitten selvää, mikä on oikea tapa laskea...*ding*


Jos mä lasken omapaino - 105, ni painan sen jälkeen -28 kiloo :D
Avatar
#105 • • astaroth Guest
Eiku siis... Anteeksi kauheasti! Siis ”oma pituus - 105”!!!

Heh, tulipas kämmi... En huomannutkaan...*blush* Kiitti JussiS, en olisi muuten huomannutkaan.*nauru*
ville

Posts: 3,780

#106 • • ville olen oikeasti ujo

tulppaani:
Eiku siis... Anteeksi kauheasti! Siis ”oma pituus - 105”!!!

Heh, tulipas kämmi... En huomannutkaan...*blush* Kiitti JussiS, en olisi muuten huomannutkaan.*nauru*



Joopa joo ... eli mun ihannepaino tarkoittaisi, että hommaisin itselleni lisää 14 kg läskiä/lihasta ... jokainen mut nähnyt voi varmaan päätellä, että olisin kaikkea muuta kuin normaali tuon 14 kg jälkeen *iihhih*
Epailija

Posts: 5,636

#107 • • Epailija Physicist, 2nd class.

flaikku:
Eli mun jokaiseen aamuun & iltaan kuuluu tästä lähtien :

50 vatsalihasta
30 punnerrusta
30 selkälihasta



Ei huono, mutta vainko 30 selkälihasliikettä? Tietenkin noiden liikkeiden laatu vaikuttaa rasituksen määrään ja toisaalta taas yksi urbaani ohjesääntö on, että selkälihaksia olisi hyvä tehdä semmoiset 20% siitä määrästä, mitä tekee vatsalihasliikkeitä. Silti tuo 30 tuntuu niin pieneltä määrältä, ettei semmoinen useimmissa tapauksissa riitä mitään kuntoa kohottamaan. Vähän kuin tekisi viisi punnerrusta päivittäin, vaikka jaksaisi tehdä 40. *ding* Itse en tosin jaksa selkälihaksia erikseen treenata omalla ajallani yhtään. Tuntuvat olevan varsin hyvässä kunnossa ilmankin.

Allekirjoittanut voisi alkaa taas treenata leuanvetoa, punnertamista (käsillä seisoen) ja alavatsoja sekä kylkiä, että saisi noihin lihaksiin vähän voimaakin. Paino saisi kyllä pysyä tuossa 58kg:n tienoilla tai ainakin alle 60:n kg:n. Eli ei kiloja pois, eikä lisää - vähät rasvat vain lihaksiksi. *joo*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Orfeus

Posts: 5,872

#108 • • Orfeus

NextAce:
Perhana mulla toi lihotus ei onnistu sit millään..Paino ollu vuodesta 2001 aika tarkalleen sama. Mut mä en haluu läskiä lisää vaan massaa.


Jep jep, ei uskois et o nii vaikee lihottaa itteensä terveellisesti vaik söis kui paljo ja kuluttas 0!
ParodY

Posts: 2,483

#109 • • ParodY käsittämättömyyden huippu

tulppaani:
Eiku siis... Anteeksi kauheasti! Siis ”oma pituus - 105”!!!



Nooh ton terian mukaan mun pitäis painaa 14kg enemmän*iihhih*, joten jospa luottaisin edelleenki siihen peiliin ja itseeni*joo**hih*

[muokattu 5.4.2004 18:03]
n.

Posts: 599

#110 • • n.

tulppaani:
Eiku siis... Anteeksi kauheasti! Siis ”oma pituus - 105”!!!

Heh, tulipas kämmi... En huomannutkaan...*blush* Kiitti JussiS, en olisi muuten huomannutkaan.*nauru*



Sitä toi mun *täh* tossa oli kans...
Kolera

Posts: 4,256

#111 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
185cm 86-89kg tosta ku sais tiputettuu 75kg tän vuoden puolel ni olis jo hyvä. Lihakseksikin tuo läski saisi kyllä muuttua ni olis parempi =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

n.

Posts: 599

#112 • • n.
Siitä on aika turha haaveilla, että samaan aikaan polttelis rasvaa ja kehittäis lihasmassaa.
Jone

Posts: 8,258

#113 • • Jone Archibald Haddock

niclas:
Siitä on aika turha haaveilla, että samaan aikaan polttelis rasvaa ja kehittäis lihasmassaa.



Mua ei kyllä ainakaan haittaa. Lihakset kun ovat mun näkökulmastani lähinnä tiellä. Riittäis kun pääsisin vielä takaisin ”laiha teknopoju”-kondikseen vaiks pojuvuodet onkin ohi.
Flamie

Posts: 478

#114 • • Flamie
Mun paino indeksi on 24.9. Sitä on tullu tässä jalan paskomisen jälkeen sellaset 9kg lisää, nykyään painan 86 ja pituutta on 186cm.
Kyllä toi kaikki on tullu ihan tarpeeseen. Sitä on tullu nyt käytyä salilla jonkin verran tässä eli pieneen kesäkuntoon sitä yritetään että uskaltaa pelata tuolla sitä biitsiä ettei lokit hyökkää kimppuun.*justjoo*
Ozie

Posts: 1,389

#115 • • Ozie
Ens viikon maanantaina alkaa omat kiristelyt kesää varten.

Lähtökohta on nyt semmonen että pituutta on 179cm ja painoa melko tarkka 80kg. 2002 painoin ~66kg ja sillon alotin salilla käynnin. Kesällä sit inttiin jossa lihoin 66 -> 77kg. Intin jälkeen olin 3 viikkoa kipeenä ja paino tipahti 71kg:hen jonka jälkeen jatkoin salilla käyntiä. Intistä tulleitä läskejä vieläki sen verran mukana että nyt sitte niitä vähän pois ni saatais vähän mahalihastaki näkyviin.

Syön tällä hetkellä 5 ateriaa päivässä, kuudetta ei meinaa saada päiväjärjestykseen mukaan. Tarkotus olis vähentää hiilarit mahdollisimman alas ja syödä vaan hyviä rasvoja.

Salilla käyn 4 krt/vko ja sen lisäks 1 krt/vko salibandyä ja koht alkaa viel rullaluistelukausi.

Tavotteena olis saada läskiä pois eli varmaan paino johonki 75kg:n tietämille kesään mennessä, kuitenki niin että liha säilyis mahdollisimman hyvin.
Avatar
#116 • • BTB Guest
Olen 191/98
Jos saisi 5 kg pois niin se riittäisi enemmän kuin hyvin. Ei tässä onneksi läski olla mutta aina on mukava osallistua haasteisiin *hymy*
Paino nousi aikanaan 17kg kun aloitti rugbyn pelaamisen.
Avatar
#117 • • astaroth Guest

tulppaani:
Eiku siis... Anteeksi kauheasti! Siis ”oma pituus - 105”!!!
---
ParodY:
Nooh ton terian mukaan mun pitäis painaa 14kg enemmän*iihhih*, joten jospa luottaisin edelleenki siihen peiliin ja itseeni*joo**hih*


Joo, toi yhtälö sopii varmaan enemmän miehiselle sukkupuolelle. Dementation sanoi tuossa aikaisemmin, että luku voisi olla 110, tai ehkä yli. Varmaan voidaan suhteuttaa sukupuoleen. Mutta tietenkin geeniperimän mukana tullut ruumiinrakennekin vaikuttaa asiaan - osa on perinnöllisesti vähän vankempaa tekoa, kuin toiset. Itselläni kulkee suht vankka ruumiinrakenne suvussa, joten tuo 175cm -> 70kg olisi minulle ihanteellinen. Kun tuo ylimääräiset 5kg on aina vain roikkunut siinä vatsalla. Ne pois, niin ollaan tyytyväisiä.*nauru*

Toi sitten ruvetaan iskemään makaroonia naamaan, ja otetaan 10kg lisää ja tehdään siitä mister muskelia...*justjoo*
siveys

Posts: 2,492

#118 • • siveys lovely
Eka päivä takana.. Ei oikeen tuntunut missään - ehkä tässä vielä elellään aika hyvissä hiilarihuuruissa viimeviikoilta *heiii*
remotion

Posts: 5,283

#119 • • remotion nostatus guru
184cm/82kg, tavoite, kiinteyttää tää massa kesään mennessä, ilman vippaskonsteja tai mitään aineita.
Ruokavalioo pitäis muokkaa, samoin kuin istumatyö ja epäsäännölliset ruoka ja nukkumis ajat verottaa myös kuntoa.

haluan läskit pois ja vähän lihasta tilalle.

Toiminta suunnitelma:
-skarpimpaa työskentelyö salilla, n 2-3krt viikossa.
-maastopyöräily aloitetaan kun lumet on sulaneet.
-korjausta ruokavalioon
-salibandy säilyy ohjelmistossa.
-sulkapalloa vois taas harkita
Samu

Posts: 517

#120 • • Samu Bodhisattva

remotion:
Toiminta suunnitelma:
-maastopyöräily aloitetaan kun lumet on sulaneet.
-sulkapalloa vois taas harkita



Miksi vasta kun lumet on sulaneet!? Eikä se sulkapalloilun harkitseminen mitään auta! *nauru*

Multa sais muuten ostaa pois lähes käyttämättömät Salomonin rullaluistimet (kokoa 43), jos jotakuta kiinnostaa!

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson