Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 728,429 views

Dementation

Posts: 2,892

#61 • • Dementation wednesday?


tulppaani:
Mulla on aina ollut se pahe, että kyllästyn kaikkeen, jota teen enemmän. Sen takia urheilukin on alkanut pikkuhiljaa hiipua. Kyllä varmaan jaksaisin lenkkeillä pari viikkoa...



Todellakin tuo pyöräily on kätevää... Eli lopeta omalla autolla ajo ja yleisten kulkuvälineiden käyttö ja siirry polkemaan ainakin kaikki alle 10 kilometrin matkat ja mieluiten myös sitä isommatkin matkat silloin kun ei ole järjetön kiire.

Polkupyörällä pääsee helposti sen 5km/10 - 15min joten ei vie matkat paljon aikaa...

[muokattu 5.4.2004 02:26]

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#62 • • Cera Guest
Mäki oon laihduttanut joulust asti.
tippunut noin 4kg :) mut ajattelin vielä ainakin toiset 4tipauttaa.
Tiedä sitten miten onnistuu..mut yritän kuitenkin. :)
Avatar
#63 • • GoA Guest
Kokeilin diettiä pari viikkoa. Ei kiitos enään. Jatkan lihasmassan ja voiman keruuta. 177/83. *hih*

EDIT: Samalla tulee läskiä mutta minkäs teet. Jos nyt diettaisin niin tuloksena olisi tasapaksu ruipelo (ainakin omasta mielestä) jollainen en halua olla. Mielummin kerään nyt lihasmassaa ja läskiä. Diettailee sitten kun on jotain näytettävää siellä läskien alla...

[muokattu 5.4.2004 09:06]
Avatar
#64 • • ALIEN Guest

Jone:Oman suoritukseni suhteen olen sangen skeptinen; duunia tehdessäni vedän noin 3l Kokista / päivä ja muutenkin ruokailutottumukseni painottuvat kaikkeen epäterveelliseen koska se laardi vaan nyt on niin hyvää.



ohhoh! en taida olla ainoa ”Cola-nisti” täällä *nauru* Mullakin menee helposti päivässä se 1,5 l Colaa *slurps* Sen juomista varmaan kannattaisi vähentää, jos miettii, kuinka huonoksi se on hampaille. Muuten mä voin syödä roskaruokaa niin paljon, kuin sielu kestää, eikä se edes näy missään ulkoisesti *hih*

Mä olen kyllä aika sinut oman painoni kanssa. Ei pari kiloa lisää ole pahitteeksi, mutta tällä hetkellä mä yksinkertaisesti olen juuri niissä mitoissa, mitkä koen erittäin käytännöllisiksi harrastuksieni suhteen. Mul ei pahemmin ole tavoitteita paitsi, että yritän ”ylläpitää” kuntoani *vink*

Urheilu on ihanaa!!! *sydän*

(183/83)
Avatar
#65 • • Enkeli Guest
Mä lupaan yrittää (huom: yrittää) lihottaa itseäni 3-4kg.
tällä hetkellä 180cm pitkä ja painoo 55kg... et silleen
laihduttamaan ei tarvi ryhtyy, lihotuskuuri vois tehä poikaa...*hymy*
välillä näinkin päin...
Orfeus

Posts: 5,872

#66 • • Orfeus

Enkeli:
Mä lupaan yrittää (huom: yrittää) lihottaa itseäni 3-4kg.
tällä hetkellä 180cm pitkä ja painoo 55kg... et silleen
laihduttamaan ei tarvi ryhtyy, lihotuskuuri vois tehä poikaa...*hymy*
välillä näinkin päin...


Mäki vähä kaavailin jotai kalja/makkara diettii et sais vähä lisäkiloja*joo*
Avatar
#67 • • Leon Guest
Joopa jooo, eli jos alkuun kerrotaan tämänhetkinen tilanne. Eli ollaan suunnilleen mitoissa 183/75.

Painonpudotus ei varmaankaan oikea termi kuvaamaan tavoitetta, vaan lähinnä kropan kuntoon saaminen. Se tarkoittaaa niin salilla käyntiä, lenkkeilyä ja muuta vastaavaa. Ruokailu puoleen en vielä ole suuremmin kiinnittänyt huomiota (sillä se on suhteellisen hyvin kunnossa eräiden minusta riippumattomien takia, eli ainakin ruookailu ajankohdat ovat melko oikeat - ei välttämättä kuitenkaan ruokavalio).

Mutta siis pointtina lähdetään hakemaan yleistä kuntoa, siihen kuuluupi samalla hyvä ruokavalio ja suhteellisen vakituinen treeni. Oli se treeni sitten mitä tahansa, niin tavoitehan olisi kuitenkin saada itselle parempi olo. Toivottavasti myös jotkut lihakset ärtyisivät sen verran, että hieman kasvaisivat - saa nähdä.

Ei muuta kuin kaikki vaan hyvillä kevät keleillä kävelemään, juoksemaan, uimaan, salille tai johonkin muualle, mutta nautitaan nyt perk ku kerrankin on suomessa hianot kelit !!!
lostgone

Posts: 2,493

#68 • • lostgone
Mä taidan kanssa ilmoittautua mukaan klubituksen painonvartioihin. Eli pituus n. 178 cm ja paino n. 80 kg. Ja taidan laittaa tavoitteeksi 72 kg.
Tulen varmastikin panostamaan liikkumiseen, olen ollut lukukauden linnoittautunut koneen ääreen, joten liikkuminen entiselle urheilijalle on selkeä ratkaisu.
Ruoan kanssa en taida pystyä enää kauheasti painoa pudottamaan, mutta syömistäni voisin kyllä vielä järkeistää. *joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#69 • • liikkuva muna an egg on the move
Teenpä tämän käänteisenä.. 186cm / 65kg yritän nostaa painon tohon 75 kiloon *hih*. Jone voi laardit lähettää tänne nummelaan.
NextAce

Posts: 2,505

#70 • • NextAce Alienated
Perhana mulla toi lihotus ei onnistu sit millään..Paino ollu vuodesta 2001 aika tarkalleen sama. Mut mä en haluu läskiä lisää vaan massaa.

--
-Alienation-

-----

vaavu

Posts: 1,324

#71 • • vaavu vara-vana
Oh. Pikkuhiljaa on tännekin päähän juuttunut ajatus siitä, että \”tarttis tehrä jotakin\”. Mun kohdalla se jotakin ei varsinaisesti ole kilojen hilaamista alaspäin, koska mitat on tällä hetkellä 172/53. Enemmänkin se on kyllästymistä siihen, kuinka huonokuntoinen ja vähälihaksinen mä olen. Mun tavoitteena ensi kesäksi onkin samat mitat, mutta enemmän lihasta ja parempi kunto. Ja jos vielä saisi siihen päälle vähän järkeistettyä syömistä ja vähennettyä herkkujen vetämistä, olisin enemmän kuin iloinen.

Koska yksin on niin vaikeaa tehdä asioita, pitää yrittää potkia Villeäkin kaveriksi. Nyt kun lumetkin on sulamassa, voisi vaikka kaivaa lenkkarit kaapista ja kokeilla pientä lenkkiä pitkin Lehtisaaren rantoja.

Yksi tehokas keino on pitää kirjaa liikkumisistaan. Ehkä mä voisin laittaa töihin seinälle kalenterin ja piirtää jokaisesta liikuntakerrasta yhden rastin ruutuun. Tietokoneen ääressä istuessa sitten se rastien puuttuminen pistäisi ikävästi silmään.


Nimim. tänään ensimmäistä päivää pyörällä töihin *joo*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#72 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Avernian:

Silti ei tällaisella menolla ainakaan sixpäkkiä kesäksi tule



no hei, jos mä saan päkin ittelleni kesäks, niin kyllä sullakin pitää olla! *vink*

[muokattu 5.4.2004 10:22]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#73 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
odottelen muuten erittäin innolla, että pääsen lenkille *jiihaa* ostan mp3-soittimen, niin lenkillekkin tulee vähän lisää virikettä. Myös ton uimisen vois ottaa aerobiseksi, ainoa vaan, etten osaa tekniikkaa yhtään *poks*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jone

Posts: 8,258

#74 • • Jone Archibald Haddock
Sivujuonteena ihmeteltäköön seuraavaa:

En ole koskaan pystynyt hahmottamaan urheilun harrastamista järkevänä ajanviettotapana silloin kuin sitä tehdään siinä määrin, että ko. atleetit eivät juuri muuta elämässään saakaan aikaiseksi. FFS, saatan olla nördaava läski, mutta ainakin mulla on kaiken aikaa menossa helvetillisiä määriä yleishyödyllisiä tai itseäni ja ystäväpiiriäni eteenpäin vieviä proggiksia, joiden tuloksia en koskaan vaihtaisi vaikkapa nyt sikspäkkiin (ellei puhuta oluesta).

Rajat nyt sentään itsensä ja oman kehonsa palvomisellekin.

[muokattu 5.4.2004 10:16]
ville

Posts: 3,780

#75 • • ville olen oikeasti ujo

vaavu:
Koska yksin on niin vaikeaa tehdä asioita, pitää yrittää potkia Villeäkin kaveriksi. Nyt kun lumetkin on sulamassa, voisi vaikka kaivaa lenkkarit kaapista ja kokeilla pientä lenkkiä pitkin Lehtisaaren rantoja.

Nimim. tänään ensimmäistä päivää pyörällä töihin *joo*



Niin ... ja kukas sitä joutui hieman pakottamaan, että tolla pyörällä menit *blush*

Itselläni on myös olo, että lihasta voisi hommata vähän lisää painoa pudottamatta. Tällähetkellä mitat on 176/57 eli tavoitteena voisi olla maaginen 60kg raja *heiii*
Karski

Posts: 6,049

#76 • • Karski Pomon kätyri

anqqa:
hmph. oisit puol vuotta aiemmin heittäny haastetta kehiin, siitä on meinaan noin 8kg tultu alas ja matka jatkuu :D



Sama juttu \o/

Tavotteena viel toiset 8 syksyyn mennessä.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#77 • • Jussi Soro choon!

Tres:
---
anqqa:
hmph. oisit puol vuotta aiemmin heittäny haastetta kehiin, siitä on meinaan noin 8kg tultu alas ja matka jatkuu :D

---


Sama juttu o/

Tavotteena viel toiset 8 syksyyn mennessä.


Joulun jälkeen 7 kiloo pois, alan oleen pikkuhiljaa rantakunnossa :))
mniittymaki

Posts: 1,641

#78 • • mniittymaki
Noniin.. eka ”treeni” takana..

Eli mun jokaiseen aamuun & iltaan kuuluu tästä lähtien :

50 vatsalihasta
30 punnerrusta
30 selkälihasta

Ja sitten ajattelin viel pari kertaa viikossa ruveta käymään lenkillä, eiköhän noilla pitäs lähtee läski muuttumaan lihakseks :)

.m
styrOx

Posts: 485

#79 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
Joo onhan sitä todellakin kertynyt liikaa tohon keskelle.
170/75 joskus oon ollu jossain 55 tienoilla, jos nyt vaikka sais ees johonkin alle 70 ja mahaa pienemmäks ni sitä olis ite ihan tyytyväinen

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

[Nuclear]

Posts: 5,855

#80 • • [Nuclear] el aprendiz

Jone:
Sivujuonteena ihmeteltäköön seuraavaa:

En ole koskaan pystynyt hahmottamaan urheilun harrastamista järkevänä ajanviettotapana silloin kuin sitä tehdään siinä määrin, että ko. atleetit eivät juuri muuta elämässään saakaan aikaiseksi. FFS, saatan olla nördaava läski, mutta ainakin mulla on kaiken aikaa menossa helvetillisiä määriä yleishyödyllisiä tai itseäni ja ystäväpiiriäni eteenpäin vieviä proggiksia, joiden tuloksia en koskaan vaihtaisi vaikkapa nyt sikspäkkiin (ellei puhuta oluesta).

Rajat nyt sentään itsensä ja oman kehonsa palvomisellekin.


Eli et siis ymmärrä/arvosta kilpaurheilua ollenkaan? Mitä nyt ite tossa vuos jos toinenkin pelasin lätkää, niin voinen sanoa et jos aikaa riittäis nykyisin samoin kun nuorempana niin alkaisin harrastamaan taas samalla tavalla (ihan fiktiivisesti ajateltuna). Urheilemisesta muodostuu vaan elämäntapa ja se teki mut ainakin tyytyväiseks.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku