Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 719,834 views

mniittymaki

Posts: 1,641

#41 • • mniittymaki

fallen angel:
Ei muakaan o lihavaks sanottu, mut en nyt ihan höyhensarjassakaan paini. Jos muita ei haittaa ni hyvä niin. Haluan hyvän olon.



Samoilla ”linjoilla” mennään... Itellä oli nyt lähinnä tarkotus tiputtaa painoa ja nostaa
samalla vähän kuntoa, sekin kun on tässä viimesen parin vuoden sisällä päässy
lopahtamaan ihan totaalisesti. Vois vaikka viel yrittää samalla lopettaa tupakoinnin.

Noissa kaikissa kun onnistuis ni vois kerranki olla itteensä tyytyväinen :)

.m
pyhimys

Posts: 622

#42 • • pyhimys
Kofeiini todellakin auttaa rasvan poistamiseen eikä sen pois jättämällä todellakaan paino tule takaisin. Ei se paino tule takaisin jättämällä kofeiini pois, vaan se tulee niitä vohveleita syömällä takaisin *nauru*... Siis kyllä se nopeuttaa aineenvaihduntaa keinotekoisesti, mutta aineenvaihduntaa voi nopeuttaa luonnollisesti juuri syömällä säännöllisesti jne.... En vain ymmärrä miksi se paino sieltä takaisin tulisi lopettamalla kofeiinin ottaminen *täh*... Eihän se nopeuta aineenvaihduntaa kuin tilapäisesti.
sakin

Posts: 178

#43 • • sakin

Lansetti:
---



Otetaas samanlainen tavote.. eli kun pituus on 177cm ja paino 64kg ni tähdätään siihen 70kg vaikka aluks.. Vaikea tehtävä tämäkin nimittäin viimeseen 7 vuoteen ei ole painoa tullut lisää kun ehkä kilon verran. (Vaikka ruokavalio koostuu lähinnä roskaruuasta)



mulla oli paino melkein 10 vuotta samassa n. 67 +/- 2 kg,, pituus 175cm nyt kesän jälkeen lihotin itseni parhailmillaan 75 kg, enkä voi sanoo ett hirveen ylpeä olin tost painosta !

viimeks ku painon katsoin oli se 71, tavoitteene kestävälle pohjalle se 69 !!
pikkuveli on kyll lohduttanut mua ettei toi exstra paino ainoastaan vyötäröön tai perseeseen oo tullut. ( punttia ollaan myös nostettu )

mut nyt saa riittää.


S.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#44 • • [Nuclear] el aprendiz

BlueWind:
edit: ja myös jos haluaa rasvanpolton maksimiin, niin kannattaa mitä suurimmassa määrin välttää hiilareita. Niin saa pidettyä hiilarivarastot koko ajan tyhjinä ;)


Sääli vaan et pastaruoat on sitä parasta herkkua ja niissä sitä riittää =D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

pyhimys

Posts: 622

#45 • • pyhimys

yusu:

Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.



CLA toimii kyllä aika hyvin *joo*
Jna

Posts: 613

#46 • • Jna

yusu:
Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.



Mulla menee kyllä pakki aivan sekaisin noista kofeiini-tableteista. Päälle vielä paha kuvotus, njoo ehkä se sit laihduttaa ku ei tee mieli syödä mitään.
S-T

Posts: 1,195

#47 • • S-T Pieni
Ja kofeiinista vielä:
Säännöllinen elämänrytmi edesautta painonhallintaa - kofeiini päinvastoin haittaa usein säännöllisen rytmin aikaansaamista, kun se keinotekoisesti vaikuttaa pirteystasoon. (Tiedän - säännöllinen elämänrytmi bilettävälle kansalle tarjoiltuna voi kuullostaa tosi utopistiselta, itsellänikin on tämän kanssa suuria ongelmia)

Ja vielä: kofeiini on monissa testeissä todettu a) addiktoivaksi ja b) epäterveelliseksi (karsinogeeniksi even?)

--
Pieni on kaunista.

Jusuplussa

Posts: 1,292

#48 • • Jusuplussa UG-///

Jna:
---
yusu:
Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.

---


Mulla menee kyllä pakki aivan sekaisin noista kofeiini-tableteista. Päälle vielä paha kuvotus, njoo ehkä se sit laihduttaa ku ei tee mieli syödä mitään.



ite syön noita laktoosittomii...voihan noita koittaa jauhaa ja sekottaa veteen, jos maha ei muuten kestä
pyhimys

Posts: 622

#49 • • pyhimys
a) juon sitä vain aamuisin ennen lenkille lähtöä eikä se todellakaan addiktoi minua
b) näin vähäisen määrän juominen ennen lenkille lähtöä tuskin sairauksia aiheuttaa eli en tarkoittanut, että sitä kahvia pitäisi litkiä pitkin päivää
pyhimys

Posts: 622

#51 • • pyhimys

Wert:

vähä turhan kalliita noi clat , ainaki opiskelijalle... lisää siis lenkkiä *nauru*



niinhän ne on *hmph*. Kahvi ja lenkit... sillä se lähtee. Itse painoin joskus 97 kiloa, josta pudotin sen tuonne 70 kg:n ja nyt painan joku 78kg, johon mukaan on tullut joku kilo lihastakin *aplodit*
Avatar
#52 • • astaroth Guest

flaikku:
Vois vaikka viel yrittää samalla lopettaa tupakoinnin.


Lopettamaan innokkaat voisivat aloittaa yhdessä ”Klubituksen kevätlakko”-threadin!*hih* Haluaisin itse kovasti lopettaa, jos vaikka nostaisi kissan tässä lähiaikoina pöydälle?! Sitten voisimme avautua hirveistä raivokohtauksistamme ja tuskankouristelustamme päivä päivältä, ja tupakoimaton kansa voisi nauraa lopettavien tuskailulle!*nauru* Ei joo, tahtoo lopettaa!!!*aplodit*
dixoff

Posts: 199

#53 • • dixoff hmm Terve
Mä en ole koskaan ollut mikään itse pinkeys, mutta viime kesänä alkoi toden teolla elopaino ottaa päähän. Olen 178 senttiä ja painoa silloin viime kesänä oli sellaiset 82 kiloa. Parin kaverin kanssa otettiin pieni dieettitavoite, jonka seurauksena 4 viikon aikana lähti 8,5 kiloa, ja sen jälkeen vielä lisää. Ilmeisesti olen onnistunut pitämään painon poissa, koska edelleen eräät housuni, jotka ennen dieettiä kiristivät, meinaavat tippua jos en käytä vyötä. En siis itse omista vaakaa, joten tuo housuindikaattori ja peili ovat ainoat tavat joilla seuraan tilannetta. Eli kai se paino jossain 70 kilon nurkilla nykyään huitelee.

Mutta kuinka itse siis tiputin painoa:

1. Sokerilimsat ja muut sokerijuomat pois.
Tämä oli oikeasti aika oleellinen asia: jos ajatellaan että minun kokoinen heppu tarvitsee n. 2000 kaloria päivässä, tuli tuosta 2000:sta 1/3 jo sillä että vetäisi päivässä litran tuoremehua + puolen litran kokiksen.

2. Karkit, sipsit ja muu naposteltava pois.
Niin hyviä kuin sipsit ovatkin, yhdestä reilunkokoisesta pussista saa helposti puolet tai jopa yli päivittäisestä energiatarpeesta

3. Jukurteista ja juustoista vähärasvaiset versiot käyttöön ja meetvurstin sijaan kinkkua ja siipikarjaleikkeleitä. Leiväksi mahdollisimman paljon täysjyvää ja ruisleipää.

4. Ei roskaruokaa enemmän kuin kerran viikossa

5. Kun ennen oli tapana ottaa aina duuniruokalassa salaatti ja pääruoka eri lautaselle, aloin tunkea koko roskan samalle lautaselle siten, että ensin lautaselle reilusti salaattia ja sitten muuta ruokaa sen verran kuin mahtuu. Annoskoko siis pieneni sopivasti noin.

5 b. Muitakin annoskokoja pienensin, vaikka söinkin yhtä monta kertaa päivässä kuin ennenkin.

6. Bisseä vähän vähemmän kuin ennen.

7. Enemmän ulkoilua ja lenkkeilyä. Lisäksi havaitsin, että monet paikasta toiseen siirtymiset joita oli ihan huomaamattaan tehnyt julkisilla, saattoi ihan hyvin kävelläkin.

Sellaisia mulla, sitten kun se paino oli saatu alas, saattoi noista listaamistani menetelmistä alkaa tinkiä. Itse olen dieetin jälkeenkin pyrkinyt noudattamaan kohtia 1, 5 ja 7, ja kakkosen ja nelosenkin kohdalla pyrin pysymään kohtuudessa. Loppujen lopuksihan elopainon poisteluun on tasan kaksi tapaa, syödä vähemmän kuin kuluttaa tai kuluttaa enemmän kuin syö.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#54 • • Lost-Soul los pallos
söin juuri paljon rasvaisia lettuja... slurps ;)

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

ezzy

Posts: 8,060

#55 • • ezzy Droid-pappa
Biletys vähenee = bileissä tanssii vähemmän = pousaaminen lisääntyy = kilot lisääntyy.

Näin on käynyt omalla kohdallani ja paino on tasaisesti noussut viimeisen vuoden aikana varmaan 15+kg. Ennen tanssiminen piti kilot kurissa mainosti, mutta sitten jotakin tapahtui...Edelleen tanssin, mutta nivelet ei vaan kestä painoa enää niin hyvin, kun sitä massaa alkaa olemaan 130kg. Duuni vie voimat vaan niin tehokkaasti, että illalla kun pääsee himaan (joskus 18 ->), niin ei vaan jaksa säätää enää mitään. Auton hankinta oli vielä vihoviimeinen niitti koko yhtälölle.

Uuden kämpän myötä duunimatka lyhenee 8km:iin, jonka voisi ehkä kesällä vetäistä fillarilla, jos jaksaa...

”tarttis varmaan tehrä jotain” *ding*

ps. sentään kevyempiin tuotteisiin(maidot, levitteet jne.) ollaan siirrytty jo aikaa sitten.

Lost-Soul:
söin juuri paljon rasvaisia lettuja... slurps ;)



samoin *plur*

[muokattu 4.4.2004 23:58]
blender

Posts: 2,552

#56 • • blender Arcade | KAIKU
mukana ollaan, nyt pitää alottaa kuntoa kasvattaa palvelukseen...

185cm pitkä / 84 kg, en sit tiedä onko tarkotus pudottaa painoa, kun oon puntilla käyny jo viikon ja jatkan...

mutta ainakin läskit lähtee heinäkuuhun mennessä kun lenkkeilen noin. 4km /pv

..toivottavasti... *hymy*
Avatar
#57 • • astaroth Guest
Mulla on aina ollut se pahe, että kyllästyn kaikkeen, jota teen enemmän. Sen takia urheilukin on alkanut pikkuhiljaa hiipua. Kyllä varmaan jaksaisin lenkkeillä pari viikkoa, mutta sitten taas alkaa sellainen ”joo jätän tänään väliin, huomenna sitten”-periaate pikkuaivoihin...*uuh* Se on kumma, kun laiskotteluun ei voi kyllästyä...
Jusuplussa

Posts: 1,292

#58 • • Jusuplussa UG-///

tulppaani:
Mulla on aina ollut se pahe, että kyllästyn kaikkeen, jota teen enemmän. Sen takia urheilukin on alkanut pikkuhiljaa hiipua. Kyllä varmaan jaksaisin lenkkeillä pari viikkoa...



No lenkkeily on kyllä aika tylsää puuhaa..mutta mites rullaluistelu, pyöräily? Ottaa hyvää musaa ja lähtee luistelee pariks tunniks auringon alle *sydän*
anqqa

Posts: 4,034

#59 • • anqqa tirehtööri
hmph. oisit puol vuotta aiemmin heittäny haastetta kehiin, siitä on meinaan noin 8kg tultu alas ja matka jatkuu :D

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

blender

Posts: 2,552

#60 • • blender Arcade | KAIKU

yusu:
No lenkkeily on kyllä aika tylsää puuhaa..mutta mites rullaluistelu, pyöräily? Ottaa hyvää musaa ja lähtee luistelee pariks tunniks auringon alle *sydän*



hyviä vaihtoehtoja tylsyydelle, mutta kyllä kuntoon eniten itsellä ainakin tehoaa toi lenkkeily, just semmonen noin 30 min ja ripee vauhti että on ihan jalat hellänä kun sielt pois tulee, rasvanpolton kannalta ei tietty tehokkain oo mut ei käy tylsäks ihan puolessa tunnissa... ja nyt ku hankikin kestää ni on paljon kivempaa vaa juosta missä sattuu ni ei tylsisty maisemiin...