Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 721,426 views

hrdkvr

Posts: 3,929

#961 • • hrdkvr KURGO

trusti, 23.2.2006 18:33:
Tällä hetkellä 188cm/88kg ja tarkoitus olisi pudottaa 8kg reilussa parissa kuukaudessa HIIT:llä ja säätämällä ruokailuja. Aloin käymään tuossa 5kk sitten enemmän tai vähemmän säännöllisesti salilla ja paino on noussut jotain 5kg siitä, varmaankin sen takia että aloin syömään enemmän. Jotain minimaalista lihasten kasvua saattaa olla havaittavissa mutta suurin osa on tullut läskinä vyötärölle. Penkkimaksimi on tosin noussut jostain 55-60 kilosta 80-85 kiloon. Tämän vuoden loppuun mennessä olisi tarkoitus saada sen verran lihasta että se 100 kiloa nousisi ja itse painaisin vielä 80kg. Vuoden 2007 loppuun mennessä 120 kiloa penkistä ja itse vielä kireät 80kg *hymy*



pitää kyl tähän väliin viel muistuttaa kaikkia hiitistä.. true laihdutus business!!
siin hiki lentää, rasva palaa ja kuntokasvaa

parhaita treenei mitä tiedän..

10 min ihan piippuun aamulla.. thats it

--
-keep it hard-

Avernian

Posts: 7,451

#962 • • Avernian Kerettiläinen

La Petite, 24.2.2006 10:21:
Anyways esim. kilpailuihin treenaavat kehonrakentajat useimmiten treenavat 4-5 kertaa viikossa ja pyhittävät todellakin lepopäivät. Mut hyvä jos joku jaksaa painaa joka päivä treeniä, mä en näe siinä edes mitään järkeä. Usein ne jotka valittavat että treenistä ei kasva, vaik mitä tekis salilla, syövät päin peetä ja lepäävät liian vähän. Kas levossa se lihas KASVAA *slurps*



Kaikkihan eivät tietysti sitten etsi sieltä salilta lihasKASVUA, vaan tavoitteita voi olla muitakin. Hyvänä esimerkkinä esimerkiksi voiman hankkiminen. Väsymistä kannattaa välttää, ja toisaalta niitä perusnostoja treenata usein. Joten työn jakaminen mahdollisimman monelle kerralle on hyvinkin järkevää.
Kuten tuli sanottua, riippuu täysin siitä mitä siellä tekee (ja henkilön ominaisuuksista). *vink*


*nimimerkillävuosisittenpuolessavuodessakymmenkiloalisäälihaaneljäkertaaviikossatreenilläjasäännölliselläjaoikeallaruokavaliolla*



*kuulostaaaikauskomattomanhyviltägeeneiltätuokymmenenkiloalihastapuolessavuodessaonneksiolkoonhih*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

La Petite

Posts: 1,160

#963 • • Edited La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Jep! That's me! *pepsodent*

mut juu siis kukin tyylillään *piis*

--
Rem tene, verba seqventur

pietari

Posts: 337

#964 • • pietari -..-
armoton treeni pääl ja paino vaan nousee.. toisaalta se ei haittaa, ku se on lihasmassaa.. ..vatsan seudulla *hymy* treenaan "isoa vatsalihasta" *hih*

ei ihan pysytty tavoitteessa.. nyt pitäis olla kilo poissa, mut kaks tuli lisää.

--
...umdah...

Avatar
#965 • • Kirsikka Guest
Noniin, mäkin olen sitten aloittanut kuntoilun - tosin vähän laiskemmanpuoleisesti, mutta kuitenkin. Päätarkoituksena ei ole niinkään painonpudotus, vaan kunnon kohottaminen, mutta olishan se ihan hauskaa jos pari kiloa lähtisi, tai jos vähän kiinteytyisi samalla. Tänä aamuna paino oli vähemmän kuin moniin vuosiin - tosin vain hetken, kun join ison kupin kahvia, niin nousi taas entiseen. Mutta hauskaa kuitenkin :)
minttu83

Posts: 179

#966 • • minttu83
Joo maa liityn nyt kylla tanne !
Ottaa paahan kun just popsin suklaarasian putkeen. Ei siita tullutkaan sit kun 900 Kcal !! Olis eri asia jos kerkeis saannollisesti kaymaan salilla mut kun ei kerkee. Valitettavasti taysi herkuttomuuskaan ei ens viikolla tule onnistumaan kun vietan 4 paivaa Lontoossa mutta sen jalkeen kylla ei mitaan herkkuja ainkaan kuukauteen ja niin paljon liikuntaa kun kerkee !

--
Wake me up when September ends

Dementation

Posts: 2,892

#967 • • Dementation wednesday?
Voitteko joku lahjoittaa mulle joku 5-10 kiloa?
Kun en liho millään ja se on oikeesti mulle ongelma...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

minttu83

Posts: 179

#968 • • minttu83

Dementation, 6.3.2006 00:53:
Voitteko joku lahjoittaa mulle joku 5-10 kiloa?
Kun en liho millään ja se on oikeesti mulle ongelma...



Joo taalta tulee !
Ready?

--
Wake me up when September ends

Avernian

Posts: 7,451

#969 • • Avernian Kerettiläinen

Dementation, 6.3.2006 00:53:
Voitteko joku lahjoittaa mulle joku 5-10 kiloa?
Kun en liho millään ja se on oikeesti mulle ongelma...



Yksinkertaista : syö enemmän kuin kulutat.

Mitä sä syöt päivittäin?
Mitä teet, urheiletko paljon tms. muuten vaan juoksentelet paikasta toiseen?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Dementation

Posts: 2,892

#970 • • Dementation wednesday?

Avernian, 6.3.2006 12:06:
Yksinkertaista : syö enemmän kuin kulutat.

Mitä sä syöt päivittäin?
Mitä teet, urheiletko paljon tms. muuten vaan juoksentelet paikasta toiseen?



Syön vähintään kerran päivässä kunnon ruokaa, sen lisäksi tulee päivittäin vedettyä sipsejä tai poppareita, yleensä myös suklaata tai muuta mässyä, leipää tai muroja aamuisin, käytän ruuan valmistuksessa aika paljon rasvaa ja suolaa ja juon päivittäin myös pullokaupalla limpparia ja yleensä myös maitoa/kaakaota.

Ai mitä teen? En juuri mitään.. Löhöän sängyllä, istun koneella, ajan autolla...
Ja kun on bileet, tanssin kuin hullu...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avernian

Posts: 7,451

#971 • • Avernian Kerettiläinen

Dementation, 6.3.2006 22:03:
Syön vähintään kerran päivässä kunnon ruokaa, sen lisäksi tulee päivittäin vedettyä sipsejä tai poppareita, yleensä myös suklaata tai muuta mässyä, leipää tai muroja aamuisin, käytän ruuan valmistuksessa aika paljon rasvaa ja suolaa ja juon päivittäin myös pullokaupalla limpparia ja yleensä myös maitoa/kaakaota.

Ai mitä teen? En juuri mitään.. Löhöän sängyllä, istun koneella, ajan autolla...
Ja kun on bileet, tanssin kuin hullu...



Kulutus ei varmaan ole siis kovin iso. Enpä osaa kovin tarkasti arvioida paljon kuluttaisit, tai tolla kuvailulla edes paljon syöt, mutta esim. www.kalorilaskuri.fi auttanee sua. *hymy* Lääketieteellisiä epätavanomaisuuksia lukuunottamatta ihminen kyllä kasvaa kun syö enemmän kuin kuluttaa.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Camfer

Posts: 259

#972 • • Camfer
whee!! tähän minäkin osallistun..!

pituutta nyt 194 ja painoa 120!! god dammit, unohtui toi omasta itsestäni huolehtiminen pariksi vuodeksi niin tuli toi 20kg ylimääräistä.

mutta, tässä nyt hölkkäämässä joka toinen päivä ja ruokavalio muutetaan. ja toivotaan että ensi vuoden kesäksi olisi viimeistään nämä ylimääräset karanneet vaikka Ruattiin ja sit se 5-10kg Dementationille.. voi kun mä olen reilu.
Cloudberry

Posts: 493

#973 • • Cloudberry
Ekaksi pelkäsin, että tupakoinnin lopettamisen aiheuttama lohtusyöpöttely pyöristäis kovastikin, mutta sitten neljän viikon työharjoittelusta seurasi ylimääräistä pyöräilyä ja kevyempää syömistä, ja paino tippui niin alas, että viimeksi yläasteen lopulla tais olla. Kiinteydyinkin ihan kivasti ja ois ollu ihan hyvä sauma lähteä jatkamaan tuosta kohti oikeasti terveellistä elämää, venytellä säännöllisesti, parantaa turnauskestävyyttä bileissä (nyt ei jaksa kahta iltaa peräkkäin ku loppuu kunto, noloa) jne. ja olla heti kesän alussa bikinikunnossa, mutta voihan helevetti..
Neljä (4!) päivää isin ja äitin jääkaapilla ja kaikki kilot tulivat takasin! *grr*

Nyt ei tietenkään puhuta mistään suurista kilomääristä (itse asiassa varmaan kyse oli enempi suolan ja muun kuonan keräämästä nesteturvotuksesta, joka ensin lähti ja tuli sitten takas, mutta pienikin määrä vaan tuntuu suurelta, jos on tottunu ajatteleen jokaisen kilon kahtena voipakettina..), eivätkä nuo bumerangi-kilot sentään ole ehtineet tuoda kavereita mukanaan, joten pitänee hipsiä heti tänään takas kotia omaan normaaliarkeen ja puuroa syömään.. Masentaa vaan miten helposti sitä lipsuu takas vanhoihin kuvioihin, siihen "tuttuun & turvalliseen", vaikka se ois kuinka perseestä.. Pätee mun tapauksessa vähän kaikkeen, ei vain syömistottumuksiin.. Ei jaksais enää jojoilla..

Jos ei pakastimessa ole suklaakermajäätelöä niin ok, pärjään ihan hyvin ilmankin, mutta jos sitä on, mun on pakko keitää kahvit ja herkutella sillä jäätelöllä, en muuten saa sitä mielestäni. Siinä sivussa sitte vedän pari viipaletta pullaa, tai pari munkkia, ja keksejä.. Sitten on jano. No jopas, jääkaapissa on sokeri-mehua tai limpparia, tai molempia, hyvä kompromissi joo. No sitten onkin ällöolo kaikesta siitä makeasta ja pitää saada välillä jotain suolaista. Cheddar-viipale paahtoleivällä ja..
Se on ihan hillitön lumipalloefekti, minkä täällä hengailu saa aikaan! Isä varsinkin on ihan törkee herkkumokkeri, ja yllättäen ylipainoinen, kihti ja korkea verenpaine vaivaa jne. Ei mikään hemaiseva tulevaisuuden kuva tuollainen.. *dissaa*

Pitäs vaan saada kaikin puolin joku roti tähän elämään..
Freja

Posts: 8,775

#974 • • Freja Sihteeri
Mul ois nyt aikaa vihdoin aukasta se pilates-paketti ja kokeilla yks satsi sitä. Miks se on nii hemmetin vaikeeta alottaa? Kyllä se siitä sitten lähtisi, mutta miks se ensimmäinen askel on nii samperin hankala!?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

lohikarme

Posts: 1,730

#975 • • lohikarme RitariVittupää
Mul on kevät kilonkeräys :P Viel 5 kiloo pitäs saaha läskitöntä massaa lisää O___o

--
Qualis artifex pereo

Jago

Posts: 4,039

#976 • • Jago un-trained monkee
haluun joko pudottaa kilon, kiinteytä tai hankkii lihaksia.. vikaa haluisin eniten, mutta oon liian laiska

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

hrdkvr

Posts: 3,929

#977 • • hrdkvr KURGO
hitto kun nyt ei ole muutamaan kk päässy treenaa ollenkaan.. läskit entisellään..
toivottavasti elämä jo kohta normalisoituis

--
-keep it hard-

yawiz

Posts: 236

#978 • • yawiz

Dementation, 6.3.2006 00:53:
Voitteko joku lahjoittaa mulle joku 5-10 kiloa?
Kun en liho millään ja se on oikeesti mulle ongelma...



mulle kans.
hrdkvr

Posts: 3,929

#979 • • hrdkvr KURGO

yawiz, 8.3.2006 11:33:
---
Dementation, 6.3.2006 00:53:
Voitteko joku lahjoittaa mulle joku 5-10 kiloa?
Kun en liho millään ja se on oikeesti mulle ongelma...

---


mulle kans.



wtf!!

hitto!!

*kateellinenhymiö*

mä kun syön yhen sipsin niin heti se sulautuu perseeseen :D

--
-keep it hard-

yawiz

Posts: 236

#980 • • yawiz
mä en lihoo millää vaikka syön koko ajan enkä kyl tee oikee mitää muutaku töitä ja viikonloppusin sillon tällön käyn vähä tamppailee