Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 722,253 views

Jusuplussa

Posts: 1,292

#361 • • Jusuplussa UG-///

Lene:
Pitäisi saada toi peppu pois, mutta se vaan kasvaa vaikkakin kiinteytyy myös. Mitenkäs sen saisi pienemmäksi? Älkääkä sanoko, että tee kyykkyjä, koska se tässä pahin aiheuttaja taitaa ollakin. *hmph*



Läskit lähtee laihduttamalla. Voi jaloille tehdä muitaki liikkeitä, ku kyykkyä. Syväkyykky kasvattaa ainakin persettä, mut kyykyssä voi tehä osatoistojakin (ei laske alas asti). Smith-kyykky ja hack-kyykky toimii hyvin etureisille. Kannattaa rohkeesti tehä muitakin liikkeitä, kuin reidenkoukistusta, reidenojennusta ja annan-en-anna -laitetta (lähentäjä/loitontaja ;-)
Avatar
#362 • • ALIEN Guest

Lene:
---
alien:
rupea anorektikoksi niin varmasti lähtee! ...ainakin osittain *joo*
---

No itseasiassa sentyyppinen (ei siis täysin anorektikon elämää) elämäntapa nimenomaan kerää sen vararasvan lantiolle ja reisiin ja kroppa alkaa panttaamaan ja sitten sitä ei saa hevilläkään pois.



En puhunutkaan elämäntavasta, vaan lopeta syöminen kokonaan *nauru*

Rullailu kyl kasvattaa aika paljon perselihaksia, mutta ainakin omien näkemyksieni mukaan ihan hyvässä muodossa. Ja se kiristää huomattavasti enemmän, kuin joku kyykky, jos siis rullaat suht paljon. Muista käyttää kypärää! *iloinen*

[muokattu 11.5.2004 23:02]
Avatar
#363 • • ALIEN Guest

Lene:
Mä painan 40-44 kiloa (oma vaaka näyttää 40 kg, terkkarin 43 kg), joten mistäköhän sitä laihduttaisi? Syväkyykkyjä en tee vaan oon tehnyt ”kevyemmällä” tavalla. Enkä kuntosalilla käy kun ne vehkeet on mulle liian isoja. *dissaa*



one word - rasvaimu


eiks jep?! *vink**nauru*
Jusuplussa

Posts: 1,292

#364 • • Jusuplussa UG-///

Lene:
Mä painan 40-44 kiloa (oma vaaka näyttää 40 kg, terkkarin 43 kg), joten mistäköhän sitä laihduttaisi? Syväkyykkyjä en tee vaan oon tehnyt ”kevyemmällä” tavalla. Enkä kuntosalilla käy kun ne vehkeet on mulle liian isoja. *dissaa*



No mä epäilen et sulla ei oo kovin iso perse, jos painat 40kg (mun vasen pakara painaa jo 40kg ;-) Ainakin meijän kuntosalilla voi säätää noita vehkeitä ja smith-kyykkyä ja hack-kyykkyä voi tehdä ”kaikki”

Musta tuntuu et voit aika huoletta mättää ruokaa kunnolla ja treenaa kovaa
Avatar
#365 • • ALIEN Guest

Lene:
Mitäs jos mun peffa onkin pelkkää lihasta? *nauru*



*nauru*
sit mä ymmärtäisinkin paremmin sun seksuaalista suuntautumistasi, koska silloinhan SINÄ OLISIT MIES!! *lmao*

edit: sek-suaa-li-sen suun-tau-tu-mi-sen *iihhih*

[muokattu 11.5.2004 23:10]
Avatar
#366 • • ALIEN Guest

Lene:
You little bastard! *kivatsulle**pelle* Homoilu on muuten miesten hommaa. *vink*



*hali* ei mikään ihme, että tunnen vetoa myös suhun *pihkassa*

*hih*
Avatar
#367 • • ALIEN Guest

Lene:
Homoilu on muuten miesten hommaa. *vink*



yep, senhän sä tiedät! *vink**nauru*

[muokattu 11.5.2004 23:15]
Avatar
#368 • • ALIEN Guest

Lene:
---
alien:
yep, senhän sä tiedät! *vink**nauru*

---


Olen siis oikeasti homo mies, eiks jeh? *hih*



*super* -uros
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#369 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

annan-en-anna -laitetta (lähentäjä/loitontaja ;-)



*nauru* toi on vähän kyseenalainen (monen mielestä ihan turha) mutta mä ainakin saan noilla niin paljon tuntumaa ja tulosta etten raaski luopua :)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#370 • • Nancy Guest

Lene:
---
Elikkä pitäisi syödä tarpeeksi, ettei kroppa ala varastoimaan.

[muokattu 11.5.2004 22:57]



Ihmisessä on rasvakudosta joka täyttyy kun ravinnosta saa liikaa rasvaa. Jos haluu saada tämän varaston tyhjenemään täytyy tarkkaillaa ruoan rasvapitoisuutta, eli mässy pois. Eikä kannata tuudittautua ajatukseen että nämä rasvakudokset minnekkään häviää, ne pysyy siellä ja täyttyy aina mahdollisuuden tullen.

Jeps mut ilmottaudun myös pullukkakerhoon...Viimeisen parin viikon aikana olen saannu kuulla siittä kuinka paljon kivempaa olis jos laihduttaisin itteni timmiksi. Mul tahtoo olla sellanen luonne että kun tarpeeksi ärsytettään niin päätän näyttää että mistä se kana kusee...viime syksynä otin itteeni niskasta kiinni ja laihdutin kahdes kuukaudes 7kg. Se oli aika rääkkiä, mut sairasta kyllä, mä nautein oikeastaan siittä. Ja varsinki tuloksista. Jotenki sitten joulunpyhien aikaan kuuri pääs vähän repsahtamaan, tuli syötyy kinkkuu ja nannaa vuorotellen ja liikuntakaan ei enään jaksanu kiinnostaa. Kilothan sit tuli takas. Nyt ollaan sit siinä vaihees et oon päättäny uusii syksysen. Ja mikä parasta, pysyä tässä ihannepainossa, mikä tunnetusti on vaikeinta tässä laihdutus- episodissa....Tilanneraportti: eilen 8km:n hölkkä lenkillä, tänään hikoilin tunnin salilla...
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#371 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mä taas luulen, ettei satunnaisissa mässäilyissä mitään pahaa ole (kunhan satunnainen ei ole liian usein *hih*). Pikemminkin voi olla niin, että keho ”hämääntyy” kun siihen tulee eri kalorimääriä eri päivinä...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ella_

Posts: 1,329

#372 • • ella_
mä mässäilen kyllä liian usein :( onneks se ei päällepäin näy. huono omatunto onkin sitten toinen juttu :D

--
Elementary, my dear.

S-T

Posts: 1,195

#373 • • S-T Pieni

Nancy:
Ihmisessä on rasvakudosta joka täyttyy kun ravinnosta saa liikaa rasvaa. Jos haluu saada tämän varaston tyhjenemään täytyy tarkkaillaa ruoan rasvapitoisuutta, eli mässy pois. Eikä kannata tuudittautua ajatukseen että nämä rasvakudokset minnekkään häviää, ne pysyy siellä ja täyttyy aina mahdollisuuden tullen.



Oliks tää vitsi?

--
Pieni on kaunista.

Avatar
#374 • • Nancy Guest

BlueWind:
---
Nancy:
Ihmisessä on rasvakudosta joka täyttyy kun ravinnosta saa liikaa rasvaa. Jos haluu saada tämän varaston tyhjenemään täytyy tarkkaillaa ruoan rasvapitoisuutta, eli mässy pois. Eikä kannata tuudittautua ajatukseen että nämä rasvakudokset minnekkään häviää, ne pysyy siellä ja täyttyy aina mahdollisuuden tullen.

---


Oliks tää vitsi?



*ding* öööö...ei.....
innae

Posts: 1,377

#376 • • innae PaskaJätkä

remotion:
ei kuulkaas hyvin mee... en vaan osaa tarkkailla syömisiäni...




En ole ainoa jolla sama ongelma. Ja tulee tuota yösyömistä kun on duunis... Mutta jotain positiivistakin; kyllä nuo jalat ovat hieman kavenneet*hih*

--
PaskaJätkä

Jusuplussa

Posts: 1,292

#377 • • Jusuplussa UG-///
pitäis ehkä tota syömistä snadisti tsiigaa, ku painoo tullu taas joku pari kiloo lisää *nauru*
S-T

Posts: 1,195

#378 • • S-T Pieni

Nancy:
*ding* öööö...ei.....


No siinä tapauksessa:


Nancy:
Ihmisessä on rasvakudosta joka täyttyy kun ravinnosta saa liikaa rasvaa.


Ai niinkun rasvakudos on vähänniinkun ilmapallo, joka on ihmisen sisällä ja sit se täyttyy rasvalla, jota saa ruuasta? Ihmisen ruuansualtus tekee kaikesta ylimääräisestä energiasta, niin rasvoista kuin hiilihydraateistakin, rasvakudosta, jota kertyy sitten joka puolelle elimistöä.

Nancy:
Jos haluu saada tämän varaston tyhjenemään täytyy tarkkaillaa ruoan rasvapitoisuutta, eli mässy pois.


Ja mässyssä, eli karkissa kuten minä ja aika moni muu sen kai ymmärtää, nimenomaan ei juuri rasvoja ole, vaan sen sijaan hiilihydraatteja, tosin niitäkin tulisi ylläolevan sepustuksen nojalla siis välttää. Tietenkin jos tarkoitit ”mässyllä” yleisestikin kaikkea mässäiltävää, niin... Se on muutenkin nykytietämyksen valossa aika turhaa vaan vähentää rasvan määrää ruokavaliosta, jos jatkaa kaiken muun ylenpalttista syömistä.

Nancy:
Eikä kannata tuudittautua ajatukseen että nämä rasvakudokset minnekkään häviää, ne pysyy siellä ja täyttyy aina mahdollisuuden tullen.


Kyllä, rasvakudos ihan oikeasti häviää, kun laihtuu. Tosin se myös kertyy, ei täyty, takaisin jos laihdutuskuurin jälkeen palaa epäterveelliseen ja liikaa energiaa sisältävään ruokavalioon...

--
Pieni on kaunista.

discopöllö

Posts: 128

#379 • • discopöllö Bijou

BlueWind:
---
Nancy:
*ding* öööö...ei.....

Niin ei toi kyllä mikään vitsi ole. Tarkasti sanottuna:

Rasvasolut ovat kookkaita pallon muotoisia soluja, jotka ovat välttämättömiä ihmisen elossa pysymiselle. Ne varastoivat energiaa ja säätelevät aineenvaihduntaa ja edelleen lihavuutta.
Ihon alle ja vatsaontelon sisälle on pakkautunut keskimäärin noin 60 miljardia rasvasolua. Lihavalla ihmisellä määrä voi olla suurempi.
Aiemmin ajateltiin, että rasvasolut ovat ikuisia. Uskottiin, että niiden lukumäärä ratkeaa lapsuudessa eikä muutu myöhemmällä iällä. Näin pulska lapsi olisi tuomittu lihavuuteen myös aikusena.
1990-luvulla tutkijoille on selvinnyt, että lihomisen myötä rasvasolut sekä suurenevat että lisääntyvät. Kypsät rasvasolut eivät pysty jakautumaan, mutta kudoksessa olevista sidekudossolujen esiasteista kypsyy jatkuvasti uusia rasvasoluja. Vastaavasti laihtuessa solut kutistuvat ja niiden määrä vähenee.

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.

S-T

Posts: 1,195

#380 • • S-T Pieni
Niijoo noinhan se menikin (jostain muistin sopukoista alkaa taas muistua noi jutut mieleen..) mutta hmm.. eikö rasvaa kun kertyy elimistöön niin sitä ihan kertyy ilman rasvasolujakin mm. verisuonen seinämiin jne. ilman niitä solujakin? En kyllä tiedä tästä sen enempää.

--
Pieni on kaunista.