Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 720,152 views

discopöllö

Posts: 128

#381 • • discopöllö Bijou

BlueWind:
Niijoo noinhan se menikin (jostain muistin sopukoista alkaa taas muistua noi jutut mieleen..) mutta hmm.. eikö rasvaa kun kertyy elimistöön niin sitä ihan kertyy ilman rasvasolujakin mm. verisuonen seinämiin jne. ilman niitä solujakin? En kyllä tiedä tästä sen enempää.



Kyllä justiinsa... tämän lisäksi rasvaa kertyy myös sisäelimiin. Ja rasva, joka kertyy sisäelimiin ja näiden väliin, on vaarallisempaa kuin ihon alle tai ns. päärynävartaloisilla naisilla reisiin ja lanteille kertynyt rasva. *possu*

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.

T-mu

Posts: 2,980

#382 • • T-mu Läskimooses
njäh... rantakunto lähenee, (enää) 73 mittarissa ja olemus muistuttaa jo muutenkin kuivan kesän oravaa. Kaljamaha on lähes hävinny kokonaan ja vyöhön oon joutunu poraa kaks reikää lisää. Yhteensä nyt 6 kiloo pudonnu 3:ssa kuukaudessa.*jiihaa**aplodit*
Uhuu

Posts: 844

#383 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
2,5 kiloo lähtenyt, mut viel on kesäkuntoon 5kg matkaa....
ei taida ihan ehtii, kun ei viitsi syömättömäks heittäytyä.
mut parempi hitaasti kuin ei ollenkaan!!

-läskilaulamaanuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

MaSari

Posts: 1,986

#385 • • MaSari space jammer
Joopa joo, kevät se tossa on mennykkin mut nyt vasta ruvetaan sit laihduttaa.. Onneks en oo yksin siinä asias tässä kämpässä *iihhih* Lasketaan kaloreitakin jo, mut nyt taas huomaa et pärjää kyl niin paljon vähemmällä!

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Avatar
#386 • • Cera Guest
Tuntuu muuten aika loistavalta kun jaksaa raahautua heti aamusta paceen. ^_____^

En kyl tiedä. tuntuu et oon jämähtänyt tähän samaan painoon ja en saa sitä alaspäin enempää.. mut onneks ei nousekkaan..
vaik kyl viel haluisin sen -2kg :D :| siin vois sit pysyä ni oisin ihanteessani.
Avatar
#387 • • ALIEN Guest

ilarip:
nyt 197 / 79
tavote 197 / 100



missä ajassa?
ilarip

Posts: 731

#388 • • ilarip

alien:
---
ilarip:
nyt 197 / 79
tavote 197 / 100

---


missä ajassa?



Kyllähän tuohon aikaa menee. vuoden vaihteessa sain 3 kiloa kreatiinin ansiosta mutta ne olikin nesteitä jotka lähti kävelee ku lopetti syömisen ja puntin
ella_

Posts: 1,329

#389 • • ella_

ilarip:
nyt 197 / 79
tavote 197 / 100



miks :|

--
Elementary, my dear.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#390 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
kyllä miehessä lihaa pitää olla *slurps*

(*nauru*)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Fezz

Posts: 24

#391 • • Fezz

Fezz:
Mulla on tavoitteena puolittaa rasvaprosentti puolessa vuodessa. Kävin viikonloppuna mittauttamassa ja nyt ollaan 3 kuukaudessa tultu 20%:sta 15%:tiin. Samalla tahdilla siis pääsen tavotteeseen eli 10%:tiin heinäkuun alkuun mennessä.

Tähän mennessä ollaan edetty lähinnä ravintomuutoksen avulla. Nyt vois ruveta hieman treenaamaankin kun jalka nousee aika lailla (12kg) kevyemmin =)



Nyt ollaan 12%:ssa ja on vielä reilu kuukausi aikaa päästä siihen 10%:in. Hyvin ollaan aikataulussa =)

--
Have Fun - Stay Young

ella_

Posts: 1,329

#392 • • ella_
mullakin etenee tää *joo*
joka päivä (paitsi aina yksi välipäivä joskus) tulee treenattua jotakin ja selvää pinceytymistä havaittu :)

--
Elementary, my dear.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#393 • • [Nuclear] el aprendiz
Mulla taasen näyttäis siltä et kun on pari viikkoa pitäny salista taukoa ja lähestulkoon vaan ollut himassa tekemättä mitään, niin nyt on sitä painoa lähteny ihan näin silmämääräisesti arvioiden...Elikkä urheilu lihottaa! *lmao*

[muokattu 24.5.2004 20:45]

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#394 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mäkin olen kai vähän kiristynyt (hitaasti mutta varmasti *nauru*) mutta nyt taas parina päivänä on tullut syötyä kaikkea turhaa mitä ei olis pitänyt syödä. Takaisin raiteille *joo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ilarip

Posts: 731

#395 • • ilarip

ella_:
---
ilarip:
nyt 197 / 79
tavote 197 / 100

---


miks :|



Toimis ehkä paremmin ku huomio ton suhteen.
patis

Posts: 1,158

#396 • • patis 10
Hahhaa, tänään alittui 67kg:n rajapyykki. Paino alkaa toisinsanoen olla kohdallaan. Toi maha on vaan silti edelleen ongelma.
S-T

Posts: 1,195

#397 • • S-T Pieni
Täällä on mennyt vähän läskiksi koko touhu kun on ollut koulustressiä, niin ei ole kotona viitsinyt niin katsoa mitä mättää suuhunsa ja kuntoilukin on jäänyt murto-osaan entisestä... Nyt kun pahin kiirus on ohi niin voisi ehkä taas yrittää... uudelleen aloittaminen tosin on niiiin vaikeaa *igor*

--
Pieni on kaunista.

ella_

Posts: 1,329

#398 • • ella_

S-T:
Täällä on mennyt vähän läskiksi koko touhu kun on ollut koulustressiä, niin ei ole kotona viitsinyt niin katsoa mitä mättää suuhunsa ja kuntoilukin on jäänyt murto-osaan entisestä... Nyt kun pahin kiirus on ohi niin voisi ehkä taas yrittää... uudelleen aloittaminen tosin on niiiin vaikeaa *igor*



mä olen puolestani hyvä aloittamaan, mutta se ylläpitäminen onkin toinen juttu :D

--
Elementary, my dear.

Avatar
#399 • • ALIEN Guest

ilarip:
---
ella_:
---
ilarip:
nyt 197 / 79
tavote 197 / 100

---


miks :|

---


Toimis ehkä paremmin ku huomio ton suhteen.



Kieltämättä ton pituisella on aika ”tyylikästä” olla myös niitä kiloja. Näyttää aika paljon massiivisemmalta, mikä tuo luonnostaan ”kunnioitusta” monilta. Tosin se tapa, miten saa ton verran kiloja on suht mielenkiintoista. Oli se läskiä tai lihasta. Anyway, onnea yritykselle *hymy*

Mä taas puolestani yritän yllä pitää painon siinä 83kg:ssa, koska kesän tullessa tulen joka tapauksessa olemaan ”yli kireessä” kunnossa (joka vuotinen pahe *nauru* ), eikä se enää ole niinkään terveellistä. Urheilusta en luovu!! *vink*

[muokattu 24.5.2004 21:38]
Leppäkerttu

Posts: 225

#400 • • Leppäkerttu
Joku vois lahjottaa vähän ekstralihaa mulle*nauru*
olen liian ohut..