1,827 posts, 92 pages, 856,561 views
alien:
---
Dueno:
2002 syyskuussa 69kg
2004 maaliskuus 82kg
Eri sarjassa painitaan *iihhih*
---
näin kävi meikäläiselläkin 15 --> 17 -vuotiaana. Tosin tais kilot olla 70kg --> 85kg

Ozie:
---
yusu:
tammikuussa 85kg -> nyt 94kg..hyvin etenee
---
Oho jätkällähän on ollu Weight Gainerit tosikäytössä...aika hienoo tulosta kuitenki

Ei nän. 

ja paras laihdutus vinkki... ei syö MITÄÄN!!!! vetää aina semmosii neljän päivän settejä kerran paris viikossa niin johan lähtee paino tippuu!!! FAKTA!!!
yusu:
---
Ozie:
---
yusu:
---
Oho jätkällähän on ollu Weight Gainerit tosikäytössä...aika hienoo tulosta kuitenki
---
se on se lihasmuisti..tulee nopee takas mitä on lähteny
Ozie:
---
yusu:
---
Ozie:
---
yusu:
---
---
se on se lihasmuisti..tulee nopee takas mitä on lähteny
---
Tippuks paino paljonki intin aikana?
Hyzenthlay:
---
alien:
---
Dueno:
2002 syyskuussa 69kg
2004 maaliskuus 82kg
Eri sarjassa painitaan *iihhih*
---
näin kävi meikäläiselläkin 15 --> 17 -vuotiaana. Tosin tais kilot olla 70kg --> 85kg
---
täytyyhän pojasta mies tulla
ei mun olekaan tarkoitus kasvaa kankeaksi epäkäytännölliseksi bödäriksi, koska harrastan semmoisia lajeja, missä liiasta lihasta alkaa enemmänkin olemaan vain haittaa. Enkä yhtään ihmettelekään, etten näytä kuuripetojen silmissä miltään lihaksikkaalta, enkä edes halua, koska silloinhan mä olisin ilmeisesti bodari 

Keniro:
Hmm, mä oon 176cm pitkä ja painan vaan 54 kiloo, mä syön ihan helvetisti eikä kiloja tu yhtään lisää, wtf?haluisin olla ainakin 10 kiloo painavampi enkä tällänen kukkakeppi