1,827 posts, 92 pages, 750,215 views
ALIEN:
mä rupean nostattaa kiloja läskillä!
ALIEN:
joo tavoitteena olisi sata kiloinen LÄSKI!! *APLODIT*
Ana:
---
ALIEN:
---
Pah. Mä painan aika tarkalleen tasan sata kiloa, eikä se tee musta läskiä :)
ALIEN:
---
Ana:
---
ALIEN:
---
Pah. Mä painan aika tarkalleen tasan sata kiloa, eikä se tee musta läskiä :)
---
ihanko totta!? =D
lue: tavoitteena olisi sata kiloinen LÄSKI!!! . Eli, jos mä painaisin 100kg niin mä aika varmasti olisin läski, koska en mitään ylimääräisiä hormooneja vedä
( eihän 100 kiloiset kehonrakentajatkaan ole läskejä :)
[muokattu 17.8.2004 17:03]
Ana:
Pfft, no, sun epätarkka kirjallinen ilmaisusi sisälsi piiloväittämän siitä, että satakiloinen olisi läski. Mitenvaan. Oonhan mä vähän pullukka mut imho läskit on sellasia, joilla tulee hiki syödessä.
W:
Jos sata kiloa on painoa, pitää pituuttakin olla aika lailla, muuten on läski mikä läski....jos olet alle 190 etkä treenattu, olet läski. Karu vittuilu, mutta totta, tosin meikäläisen tyyliset spedet tykkäävät olla todella kireässä kunnossa, niin kireässä että useat sanovat jo HYI! Mun mielestä jos ei näy yhtään vatsalihaksia miehellä, läski mikä läski. Lihakset ovat ihan epäoleellisia, kunhan ollaan kireitä.
ps. mäkin oon nyt vähän läski, ajattelin alkaa taas diettailee.....loputon kierre.....voi vittu....tervettä meininkiä..
Ana:
Mä pesen pyykkini koneessa kuitenkin.
Lene:
Paljonkos noihin sarjoihin muuten sisältyy toistoja? Punnerruksiakin kannattaisi varmaankin tehdä ja treenata selkää. Niinku salin ulkopuolella tehtynä. Ja puntithan olisi hyvä olla kotonakin.
Jostain syystä itse teen aina vatsoja 2x100 ja jos innostaa niin 3/5 x 100. Tosin kevyellä tyylillä, koko ajan jännittäen vatsaa. Ja sitten alavatsoja 2/3x40. Ristikkäisiä jalat sängyllä ollen molemmilla puolilla 50/100 toistoa. Ja sillä tavalla, että vastakkainen kyynärpää koskee vastakkaista polvea niin varmaankin 2x40. Ja onhan näitä muitakin tapoja ja kaikkea muuta muille kehonosille.
(Ja toi kaikki joka päivä jos vaan huvittaa. Yleensä muutama lepopäivä kyllä löytyy ellei enemmänkin.)
[muokattu 17.8.2004 19:54]