Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 750,046 views

#641 • • emantae Guest
173cm pitkä ja 20kg liikaa. *blush* Viikossa ja 3päivässä tippunut 4,9kg. *aplodit*
Miika

#643 • • Miika
187cm ja 75kg, vaikka miten yrittäisin niin ei se tästä nouse. Välillä katoaa joku 2kg ja palaa taas hetken päästä takasin... Tavoite kesäksi on polkea pyörää entistä lujempaa. Miten painon kaa käy, ihan sama kunhan ei pahasti laske. Turhaa ressata painon suhteen muutenkin, ellei harrasta jotain painoluokitettua urheilua...
Tyeicha

#644 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
hmm.. mäkin voisin kevätkilonpudottaa -2kg. täytyis ostaa salikorttiki. *hmph* kunhan vaan aikaa sais jostain tähän operaatioon..

--
-Tyeicha-

Howdy

#645 • • Howdy Oldie
Ei kyl taaskaan jaksa .. ei täs iäs oo enään parilla vararenkaalla niin väliä *nauru*

--
Käpy vailla vertaa

peepe

#646 • • peepe
Joo eipä kyllä jaksa ei. Mä en mieti vaatteita, et mahtuuks ne päälle vai ei, enkä sitä et tarviiks saada kilo vai viis poies, vaan sitä, että joka päivä koitan syödä mahdollisimman terveellisesti, mahdollisimman vähän sokeria, suolaa, rasvaa tai jotain mitä elimistö ei todellakaan tarvitse. Näin kun pyrkii ajattelemaan, niin ei tarvitse kauheesti pohtia kilojen pudotusta.
India

#647 • • India
No salilla käynti ja ruokavalion snadi muuttaminen on saanut aikaan muutamien kilojen putoamisen. jesh.
eli nyt 174 ja 63 painoa eli meikäläinen rupee olemaan kutakuinkin tyytyväinen painoon. Vajaassa vuodessa painoa lähtenyt n.14 kiloa

kesä täältä tullaan.
se mun suunniteltu karkkipävä ei pitänyt eli herkuttelen juuri silloin kuin huvittaa. nams
Jusuplussa

#650 • • Jusuplussa UG-///

W:
Kesätavoitekunto:

Pienet on tavotteet ;D ..hyvä kondis tolla tyypillä kyllä: lihaa, kireyttä ja muotoa löytyy
#651 • • Kirsikka Guest
Mä voisin liittyä tänne seuraan... en nyt tässä viitsi mittoja mainita, mutta liikaa on. Läskiä siis. Olen käynyt salilla muutaman kerran, ja yrittänyt (huom. yrittänyt) syödä terveellisemmin. 1 kilo lähti mutta tuli takaisin, eli eipä ole vielä edistystä tapahtunut. Ei se liikunnan lisääminen niin vaikeaa ole kuin syömisen vähentäminen, syöminen kun on niin kivaa...
e-will

#652 • • e-will joor worst naitmeir
kevätkilonpudotus, hmm... oma tavoitteeni olis kesäks parikiloa lisää, tosin vyötäröltä vähä pois ja sit kiinteemmäsmuodos muualle =)

--
vailla täyttä ymmärrystä

hemuz

#653 • • hemuz kätevä emäntä

Kirsikka:
syöminen kun on niin kivaa...

*joo* mums *iloinen*
2000

#654 • • 2000 Opetuslapsi
Juu-u, meni viime viikko melkein 40 asteen kuumeessa, hävisi tästä muutenkin mäkihyppääjämallisesta kropasta 5 kiloa, joten ei tässä muuta kuin syömään syömään syömään!!!!

--
2 nasty 4 U

Jna

#655 • • Jna
Tää on kyllä käynnissä koko vuoden ympäri. Nyt käynnissä lähinnä Pacifiquen kevätkiinteytys*hihu* *painojennostel*
#656 • • Edited ALIEN Guest
puntari näytti tänään 90kg, et totaa... onneks 5-10kg saa pois parissa vkossa jos vaan haluaa.
Hyzenthlay

#657 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
hmm.. itse oon onnistunut jo viikon syömään terveellisemmin *hymy* vähemmän muroja, enemmän rahkaa. Mahd. vähän vaaleaa leipää, paljon proteiinia ja täys donitsilakko *nauru* mitään muutakaan herkkuu en oo suuhuni tunkenut. Seuraavaks vois vähentää hiilareita tai jättää ne ainakin illalla pois *juonittel*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Tipsu

#658 • • Tipsu RONTTI =)
Musta tuntuu että...itse taidan kokeilla kevätkilonlisäyksen!...niin tai yrittänyt koht vuoden mut...syö mitä tahansa, kui paljon hyvänsä niin ei!*uuh*...Ei se näinkään ole kivaa...*hmph*

--
Kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan...

#659 • • Lep-1 Guest
Kyllä tosta vatsasta olis tarkotus saaha hiukan pois, et vois kesällä sillä pestä pyykit*iihhih*heh! ja sit tietty ylä kroppa muodokkaammaks. ->*painoja nostelemaan*
SikaihQ

#660 • • SikaihQ faijas

Tipsu:
Musta tuntuu että...itse taidan kokeilla kevätkilonlisäyksen!...niin tai yrittänyt koht vuoden mut...syö mitä tahansa, kui paljon hyvänsä niin ei!*uuh*...Ei se näinkään ole kivaa...*hmph*

Et vaan ole syönyt tarpeeksi... Tosta ei pääse yli eikä ympäri. Tarpeeksi kun syö niin paino nousee.