24h elinaikaa, mitä tekisit?

204 posts, 11 pages, 66,842 views

Fucking Nobody

Posts: 393

#141 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!
Jotakin kivaa. Jotakin sellaista mikä vie ajatukset muualle....Harrastaisin ehkä seksiä. Ja paljon. *nauru*
Timmo

Posts: 657

#142 • • Timmo

mayah:
---
Timmo:
23:50 kokeilisin takaperinvolttia polkupyörällä.

---


Jätät kuitenkin vähän pelivaraa, et jos se vaikka onnistuis.. *nauru*



Joo, koska viime minuutilla kokeilisin uusiks. *hymy*

--
Elämä On Raato

armed_ahmed

Posts: 35

#143 • • Edited armed_ahmed armed_ahmed
bileet! *muhaha*

--
korvat soi vieläkin.

Progress

Posts: 955

#144 • • Progress
oman rakkaani kanssa jotai tekisin...eli varmaan köllitiköö ja sillee! *plur*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Avatar
#145 • • ikj Guest
jos vaik jotenki pysäyttäis ajan ;)
sbanc

Posts: 255

#146 • • sbanc
nii tai pistäis sen menee nopeemmin niin ei tarttis venaa niin kauan kuolemaa *hmph*
Dacey

Posts: 671

#147 • • Edited Dacey Hän joka saa sinut ..

ALIEN:
Kirjoittaisin kirjeet parhaille frendeilleni, ex-muijille ja varsinkin perheelleni. Sit viettäisin viimeiset tunnit tärkeinpien henkilöiden kanssa.



tossa se aika nätisti tuli..
tosin kirjottaisin ystävilleni ja perheelleni..

sitte ystävien kanssa myllykukkoon syömään subia (vissiin maistuis jos kertoisin ennen syömistä et "terve,ei nähtä enää ikinä" ja sitte viimisiks tunneiks erään erittäin tärkeän ihmisen syliin silitettäväks. Siihen vois olla ihana nukahtaa iki-uneen..
Daverian

Posts: 491

#149 • • Daverian
Minä luulatavasti vain kertoisin asiasta muille ja sanoisin että saa tulla katsomaan jos haluaa. Sitten vaan jäisin himaan ja klo. 23.59 toteaisin että ei sitten kukaan tullutkaan.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

oZq

Posts: 153

#150 • • oZq
Vähintään pyrkisin kertomaan ja osoittamaan niille harvoille mulle oikeasti tärkeille ihmisille sen, kuinka tärkeitä he todellakin minulle ovat.
hallucinogen

Posts: 8,190

#151 • • hallucinogen Edain
Ensin mentäisiin rentaliin ja vuokrattaisiin maserati 3200gt ja sen kanssa lähettäisiin hakemaan ystäviä stadiin. Sitten mentäisiin kämppiin ja vuokrattaisiin mannerheim-sviitti ja juotaisiin pullo dom perignon vintagea vuodelta -62. Sitten pyydettäisiin limousine ovelle ja suunnattaisiin kohti ludviginkatua ja chez dominiqueta jossa nautittaisiin yhdeksän ruokalajin illallinen juomineen. Siitä voitaisiin suunnata takaisin kämpille saunomaan ja viettämään loppuiltaan parhaiden ystävien kanssa *iloinen*

--
pikku-*possu*

Urjala

Posts: 134

#152 • • Urjala vauhko
Tuli mieleen että yks vaihtoehto olisi kahtoa 24 eka tuotantokausi :P
KittysDead

Posts: 381

#153 • • KittysDead Trooper
MYCKE OM SEX *jiihaa*
Med monga extra hottis pojkar *sydän*

Ja tatuointia. Ottaisin vitun ison lainan ja tekisin tatuoinnin jonka oon halunnut.

Vikoida elinhetkinäni haluan vetää mycke om huumeita ja kuolla iloinen pervo ilme naamallani 20ihanan alastoman pojan ympäröimänä. KIITOS! *aplodit*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#154 • • Aziz Combat Fighter

mikkihiiri:
Soittaisin aivan jokaisen tytölle, jonka numeron löytäisin puhelimesta ja vonkaisin seksiä...



Aattelit lähteä tyylillä? Kudos!
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#155 • • Aziz Combat Fighter

angelus:
Enpä tiedä oikein. varmaankin viettäisin koko päivän minulle rakkaiden/tärkeiden ihmisten kanssa ja varmaankin itkisin (tota tosin teen joka päiväkin)



Itket vai? "Dude.."
-P

Posts: 4,972

#156 • • Edited -P

Ana:
---
angelus:
Enpä tiedä oikein. varmaankin viettäisin koko päivän minulle rakkaiden/tärkeiden ihmisten kanssa ja varmaankin itkisin (tota tosin teen joka päiväkin)

---


Itket vai? "Dude.."



Hei! löytyy mustakin joitain herkkiä puolia, ja kuten tiedät, oonhan ihan wussy girly man. Onneks tuon postauksen jälkeen olen ehkäpä tullut toisiin aatoksiin, mitä tekisin viimeiset 24h omasta elinajastani

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#157 • • Aziz Combat Fighter

angelus:
---
Ana:
---
angelus:
Enpä tiedä oikein. varmaankin viettäisin koko päivän minulle rakkaiden/tärkeiden ihmisten kanssa ja varmaankin itkisin (tota tosin teen joka päiväkin)

---


Itket vai? "Dude.."

---


Hei! löytyy mustakin joitain herkkiä puolia, ja kuten tiedät, oonhan ihan wussy girly man ;)



Nojoo mut päivittäin? Ei siin mitään, mä vaan aattelin et kumpaa meinasit, et vietät aikaa rakkaiden kanssa vai podet huonoa oloa :(

Mä varmaan kellistyisin sängylle kaikkien ystävieni (okei, molempien) oottaessa vieressä ja sit vikoina sanoina sanoisin että "The money is under the..." *KROAK*
Tarsu

Posts: 2,449

#158 • • Tarsu

Ana:
"The money is under the..." *KROAK*



Sit _se_ vetäis sua viä kerran lättyyn !
*igor*

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

-P

Posts: 4,972

#159 • • -P

Ana:

Nojoo mut päivittäin? Ei siin mitään, mä vaan aattelin et kumpaa meinasit, et vietät aikaa rakkaiden kanssa vai podet huonoa oloa :(

Mä varmaan kellistyisin sängylle kaikkien ystävieni (okei, molempien) oottaessa vieressä ja sit vikoina sanoina sanoisin että "The money is under the..." *KROAK*



en muista kauan tosta postauksesta on aikaa, mutta voisin kuvitella että n.6kk? Tuolloin elämäntilanne ei ollut kaikkein paras. Onneks asiat muuttuvat, ja samoin perspektiivit niiden katseluun :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

raituli

Posts: 107

#160 • • raituli
Viettäisin ajan perheen ja ystävien seurassa. Mielellään viimeset hetket viettäis niin et ympärillä olisi kaikki tärkeimmät ihmiset.