24h elinaikaa, mitä tekisit?

204 posts, 11 pages, 66,727 views

Avatar
#1 • • astaroth Guest
Okei, konsepti on lähes sama, kuin Tyeichan ”tuhlaa rahat 3 tunnissa”. Mutta nyt on vähän erilainen lähtökohta. Eli: 24h ja elämäsi päättyy. Mitä olet aina jättänyt tekemättä? Ja millä tavalla haluaisit lähteä, jos lähtö koittaisi?
hallucinogen

Posts: 8,190

#2 • • hallucinogen Edain
Tähän ois parikin vaihtoehtoa, toinen olisi normaalista rankempaa hauskanpitoa josta ei olisi pahemmin haittaa muille mutta joskus ollaan kaverin kanssa funtsittu et tulisko siinä sit kuitenkin tehtyyn kaiken mailman raskaan sarjan rikoksia jos tietää kuolevansa kuitenkin *ding*
Tosin sitä voisi tehdä muutaman hyvän työn ja päästää päiviltä muutaman erittäin pahan ihmisen jos vaan pääsisi tarpeeksi lähelle *hih*

Mutta eiköhän se mun viimeiset 24h rajoittuisi tähän:
1. Pitää hommata valuuttaa. Jos ei koronkiskurilta saa tarpeeksi niin ryöstetään pankki, ei niin paskaa mäihää voi käydä et jäis kiinni alta päivässä *nauru*
2. Ostettaisiin kaikkea hyödyllistä, kuten huumeita ja viinaa. Vauhdikas autokaan ei olisi pahaksi. Niin ja pitäähän sitä huoria hommata, monta kappaletta. ei sitä viitti laskea sen veraan et sais baarista jotain pokattua ja se veisi liikaa aikaa *iloinen*
3. Sit kun ollaan naitu, juotu, huumeiltu ja muutenkin tehty kaikkea syntistä niin voisi vetää kunnon dousit just ennen kun 24h tulee täyteen ja painaa autolla kalliolta alas... ei kai siinä sit muuta *nauru*

--
pikku-*possu*

lostgone

Posts: 2,493

#3 • • lostgone
1. Nukkuisin kerrankin kunnon päikkärit*nukkuu*
2. sit voisin käyttää aikaa siihen et yrittäisin päättää katsoisinko chattia vai deittiä yöllä koska kaukosäätimen patterit on lopussa ni ei o varaa kääntää kanavaa koko aikaa, niin siksi pitäis päättää ajoissa tämäkin tärkeä asia.
3. Tai sit voisin vaihtoehtoisesti katsoa 24:n ekan tuotantokauden nauhalta..*justjoo*
Eli en siis jaksaisi turhaan murehtia koko asiaa..*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Claquesous

Posts: 3,206

#4 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Soittaisin aivan jokaisen tytölle, jonka numeron löytäisin puhelimesta ja vonkaisin seksiä...

--
32. of December

Fyrisch

Posts: 4,525

#5 • • Fyrisch
ryöstäisin pankin ja niillä rahoilla vuokraisin ison hallin, pa-laitteet, valot yms tarvittavat vehkeet bileit varten, sit ostaisin loppurahoil huumeit ittelleni ja niille ketkä haluu ja sit ei muutaku tamppaamaan elinaikaa alespäin *jiihaa*
Avatar
#6 • • ALIEN Guest
Kirjoittaisin kirjeet parhaille frendeilleni, ex-muijille ja varsinkin perheelleni. Sit viettäisin viimeiset tunnit tärkeinpien henkilöiden kanssa.
antonsonin

Posts: 2,712

#7 • • antonsonin laserpoint.

Fyraett:
ryöstäisin pankin ja niillä rahoilla vuokraisin ison hallin, pa-laitteet, valot yms tarvittavat vehkeet bileit varten, sit ostaisin loppurahoil huumeit ittelleni ja niille ketkä haluu ja sit ei muutaku tamppaamaan elinaikaa alespäin *jiihaa*



Samaa mieltä :D:D::D
Avatar
#8 • • hyperventilaatio Guest
Jaa, aika paha sanoo, varmaan kaikkee kiellettyy. *vink*
ella_

Posts: 1,329

#9 • • ella_
ensiks varmaan itkisin.

toiseksi yrittäisin saada sanottua kaiken sen mitä haluan sanoa läheisilleni, loput varmaan kirjottaisin ylös johonkin.

kamala tällaista edes kuvitella.

--
Elementary, my dear.

Stresspill

Posts: 220

#10 • • Stresspill rendermonkeywrench
Hankkisin äkkiä rahaa ja suuntaisin Venäjälle lentämään Mig-25 Foxbatilla yläilmakehään katselemaan tähtiä. Sitten voisi kaapata koneen ja jatkaa niin kauan kuin elämää riittää.

--
Aeria Gloris

Dementation

Posts: 2,892

#11 • • Dementation wednesday?
Tulis varmaan tehtyä kaikkea häröä ja järkytettyä kaikkia kertomalla kaikki salaisuudet mitä tiedän tai ajattelen *pahis*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Rocca

Posts: 3,064

#12 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Vähäks ajaks menis varmaan hiljaseks...sen jälkeen menisin kauppaan ja ostaisin viinaa vetäisin pään täyteen ja sit tekisin mitä päähän tulis....MUTTA ”off topic” Mitä sitten kun kuuletkin, että et kuolekkaan... =D

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Karski

Posts: 6,049

#13 • • Karski Pomon kätyri
Mä en tajuu tota rappiointoilua, siis
mentaliteettia että 'sithän vois vaikka tappaa
jonkun kun itekin kuitenki kuolis kohta
eikä joutuis vastuuseen hähä' *täh*

Todennäköisesti siivoisin himassa, soittaisin
pari puheluu ja sit tekisin viel yhden biisin.

[muokattu 8.3.2004 16:31]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Major Tom

Posts: 266

#14 • • Major Tom
mä en varmaan malttais odottaa.. siis jos olis ihan varma että henkilähtee kuitenki. Ensin vois pistää vähän omaisuutta jakoon, tiedän kavereita ketkä himoitsee mun levyjä; ne vois yllättää parin maitolaatikon lahjotuksilla..

Loppujen lopuks ottaisin autoni ja painelisin niin paljon kun riisikippo voi kulkea suoraa päätä johonkin kallioon tms, missä muut ei kuitenkaan loukkaantuisi.
Tetraveks

Posts: 89

#15 • • Tetraveks
tottahan on et sitä pitäs \”siivota\” ettei muut siivoojat järkkyilis! Sit vois alkaa rappiolee ja katsastaa viel kemutki (jos 24h:n raja antas periks). *slurps* Viimeinen tunti menis jossain chillissä porealtaassa vaan nauttien. *joo*

btw. *sydän* Hyvää Naistenpäivää *sydän*
-P

Posts: 4,972

#16 • • -P
Enpä tiedä oikein. varmaankin viettäisin koko päivän minulle rakkaiden/tärkeiden ihmisten kanssa ja varmaankin itkisin (tota tosin teen joka päiväkin)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

display23

Posts: 3,069

#17 • • display23
Hankkisin jostain ihan perkeleesti rahaa,jonka jälkeen suuntaisin ukrainaa,venäjälle tm. sellaseen maahan josta sais helposti ostettuu ydinpommeja.
Ostaisin niitä sen verran että sais tapettuu kaikki maailman ihmiset.Tosin pommeja ei saa olla liikaa siinä mielessä,että on hauskempaa kun ihmiset kituu sen säteilyn takia hengiltä*juonittel*

Itse suuntaisin samalla raketilla avaruuten kattomaan kun se maailma räjähtää.
serotonot

Posts: 3,137

#18 • • serotonot Paul Easy

Tres:
Mä en tajuu tota rappiointoilua, siis
mentaliteettia että 'sithän vois vaikka tappaa
jonkun kun itekin kuitenki kuolis kohta
eikä joutuis vastuuseen hähä' *täh*

Todennäköisesti siivoisin himassa, soittaisin
pari puheluu ja sit tekisin viel yhden biisin.

[muokattu 8.3.2004 16:31]



Ihmettelin samaa itse. Ilmeisesti moni ihminen on pohjimmiltaan paha, jos kerran viimeiset teot ovat isolla osalla väkivaltaisia tai ainakin rikollisia.

Itse luultavasti kirjoittaisin rakkaille ihmisille, soittaisin parille, ostaisin useamman askin tupakkaa ja istuisin viimeistä kertaa koneen ääreen tekemään musiikkia. Ja ehdottoman selvinpäin. Viimeisiä hetkiä elämästä olisi sääli tuhlata sumentamalla ne.
Reuhka

Posts: 10

#19 • • Reuhka
Kattoisin NIIN monta Kauniit ja rohkeet jaksoo ku kerkeis.....
Lost-Soul

Posts: 3,107

#20 • • Lost-Soul los pallos
Näköjään monet on tekemässä erittäin paljonkin asioita. Vähän ihmetyttää, miten ne kerkeekään tehdä niinpaljoo.

Itse voisin uhrata tuosta ajasta helposti 3-12h siihen, että pääsis sellaiseen paikkaan mihin juuri silloin tekisi mieli. Todennäkösesti se olis joku erittäin rauhallinen paikka. Sinne voisin varata muutaman litran limuu, jota vois olla kiva juoda kylmänä. Ja loppuajan varmaan nauttisin elämästä.
Pitäis vaan toivoo, että aurinko olis laskemassa juuri viimeisillä minuuteilla.

edit: Tietenkin jos se paikka olis joku kylmä, niin silloin jotain kaakaota olis kiva hörppii

[muokattu 8.3.2004 18:21]

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis