24h elinaikaa, mitä tekisit?

204 posts, 11 pages, 66,839 views

Kaizu

Posts: 194

#121 • • Kaizu Kaizu / Team Hullu Pulu

fanatic:
nukkuisin*nukkuu**nauru*


Sootkin vähän hölmö *vink*

--
PaartiPaarti

DESPE

Posts: 4,580

#123 • • DESPE
Ajaisin jollain helvetin nopeella autolla motarilla helvetin kovaa
Panisin jotain ihanaa muijaa
vetäisin turpaan muutamaa henkilöä ja nauttisin siitä
vetäisin lopuksi kamaa ja kuolisin onnellisena
Howdy

Posts: 7,955

#124 • • Howdy Oldie
Menisin nukkumaan

--
Käpy vailla vertaa

DESPE

Posts: 4,580

#125 • • DESPE
Kävisin pöllimässä intin asevarastolta myös rynkyn ja 9mm käsiaseen sekä vitusti patruunoita ja metsästäisin kaikkia suomen eläinaktivisteja ja keinokasvatettujen puiden kaatajia ..
Sucy

Posts: 256

#126 • • Sucy

Progress:
olisin oman hanin kaa...köllötiköö vaan! *hymy*



Ottaisin kans ihan rauhassa sen päivän. Ja tottakai oman kullan kainalossa*hali*
Siinä vaiheessa, kun saa tietää, et on enää VAAN 24h aikaa, ni ei mulle tulis ensmäisenä mieleen ruveta rällästämään. Haluisin lähteä onnellisena. En haluis katuu mitään, mitä on tullu tehtyä.
Avatar
#127 • • Mila Guest

JustinSane:
Tää topic on mielestäni loistava esimerkki siitä, että oma kuolevaisuus on monille liian suuri asia hyväksyttäväksi tai käsiteltäväksi. Niinkun Tres (vai kuka se nyt olikaan) sanoi, mistä te tiedätte, että teidän viimeiset 24h eivät ole menossa parhaillaan? Kun tän hyväksyy, muuttuu suhtautuminen moniin asioihin.



No ohhoijjaa. Ei mulla ole ainakaan mitää intressejä muuttaa jokapäiväistä elämääni siihen että vedän paria ihmistä turpaan(laitointa. kyynel), otan vitusti lainaa->vuokraan ferrarin ja ajan sillä suomen moottoriteillä 300km/h(uuh, taas laitonta), vedän ekstacya(ja taas), panen sitä sun tätä ja 2 min ennen deadlinea hyppään lentokoneesta ilman laskuvarjoa. Vaikka juuri nämä asiat haluan tehdä jos laskuri lähtisi käyntiin.

Todennäköisyys sillä että vietän tällä hetkellä viimeistä 24 tuntia on varsin pieni. Veikkaisin noin yhtä sadasta tuhannesta. Ei sitä tietenkään voi tarkkaan tietää, mutta sillä on väliä mikä todennäköisyys on merkittävä. En näe sellaisessa elämässä paljonkaan järkeä että uskoo koko ajan että salama tärähtää päähän seuraavan minuutin aikana, tai että bin laden laskeutuu jumbollaan taloni päälle.
Karski

Posts: 6,049

#128 • • Karski Pomon kätyri

Mila:
No ohhoijjaa. Ei mulla ole ainakaan mitää intressejä muuttaa jokapäiväistä elämääni siihen että vedän paria ihmistä turpaan(laitointa. kyynel), otan vitusti lainaa->vuokraan ferrarin ja ajan sillä suomen moottoriteillä 300km/h(uuh, taas laitonta), vedän ekstacya(ja taas), panen sitä sun tätä ja 2 min ennen deadlinea hyppään lentokoneesta ilman laskuvarjoa. Vaikka juuri nämä asiat haluan tehdä jos laskuri lähtisi käyntiin.

Todennäköisyys sillä että vietän tällä hetkellä viimeistä 24 tuntia on varsin pieni. Veikkaisin noin yhtä sadasta tuhannesta. Ei sitä tietenkään voi tarkkaan tietää, mutta sillä on väliä mikä todennäköisyys on merkittävä. En näe sellaisessa elämässä paljonkaan järkeä että uskoo koko ajan että salama tärähtää päähän seuraavan minuutin aikana, tai että bin laden laskeutuu jumbollaan taloni päälle.



Sulla meni nyt koko pointti ohi *nauru*

Erohan onkin just siinä että vaikka
mä tietäisin varmasti kuolevani, mä en
ryhtyis tollaseen sekoboltsikaahailuun,
vaan eläisin tällä tavalla kuin nytkin.

Enkä ainakaan itse tarkoita sanoessani
'eletään jokaista päivää kuin se olisi viimeinen'
tuota sinun mainostamaasi rietastelua, vaan
kyse on pikemminkin asennoitumisesta
siihen mitä teen, oli se sitten mitä tahansa.

[muokattu 24.6.2004 12:15]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#129 • • Mila Guest

Tres:


Sulla meni nyt koko pointti ohi *nauru*

Erohan onkin just siinä että vaikka
mä tietäisin varmasti kuolevani, mä en
ryhtyis tollaseen sekoboltsikaahailuun,
vaan eläisin tällä tavalla kuin nytkin.

Enkä ainakaan itse tarkoita sanoessani
'eletään jokaista päivää kuin se olisi viimeinen'
tuota sinun mainostamaasi rietastelua, vaan
kyse on pikemminkin asennoitumisesta
siihen mitä teen, oli se sitten mitä tahansa.




Tai sitten ei mennyt *nauru*

Mä voin tehdä mitä mua huvittaa silloin jos tiedän kuolevani kohta. Ihmiset ovat erilaisia.

Kyllä mä tiedän että voin kuolla ihan kohta. En vaan itse pidä sitä kovin todennäköisenä. Jos kuitenkin niin käy, niin paska säkä mulle.
Karski

Posts: 6,049

#130 • • Karski Pomon kätyri

Mila:
Mä voin tehdä mitä mua huvittaa silloin jos tiedän kuolevani kohta. Ihmiset ovat erilaisia.



Joo, niin ollaan *piis*

Mä en vaan täysin ymmärrä sitä,
että jos sua kerran huvittaa
piestä ihmisiä niin mikset sä tee
sitä jo nyt, jos et kerran piittaa
muiden tunteista ja voit tehdä mitä
huvittaa *täh*

Ajan siis takaa sitä, että muuttuuko
sun moraalikäsitys täysin jos sä
koet kuolevas kohta, vai oletko
sä jo nyt sosiopaatti?

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#131 • • Mila Guest

Tres:

Mä en vaan täysin ymmärrä sitä,
että jos sua kerran huvittaa
piestä ihmisiä niin mikset sä tee
sitä jo nyt, jos et kerran piittaa
muiden tunteista ja voit tehdä mitä
huvittaa *täh*



Noh, en nyt ihan varman just tosta pieksemisestä ole, mutta se pointti laittoman toiminnan harjoittamisessahan on juuri se, että eipä tarvi istua vankilassa tai maksaa sakkoja/velkoja. Olen kyllä ihan varma että sinäkin tiesit sen jo etukäteen.

Mitä moraalikäsityksiin tulee, niin tottakai tiedän tekeväni väärin, mutta jos väärin tekemisellä saan aikaan todella hauskan ja nautinnollisen elämäni viimeiset 24 tuntia, niin luultavasti niin myös tekisin. En usko että joku pankki kaatuu siihen että se saa sadan tonnin luottotappion. Enkä myöskään usko siihen, että maapallo poikkeaa akseliltaan jos ajan ferrarillani kolmeasataa.
mniittymaki

Posts: 1,641

#132 • • mniittymaki

alek száhala:
---
Ita:
Pelaisin cs *uros*

---


Totaalirepeeminen *lmao*



get a life... :D

.m
Karski

Posts: 6,049

#133 • • Karski Pomon kätyri
Mila:
toi vastaskin sit samalla
tohon mun jälkimmäiseen
kysymykseen. *piis*

[muokattu 24.6.2004 14:37]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

iriil

Posts: 371

#134 • • iriil
Saattaa olla vähän julmaa... mutta....
Kirjoittaisin testamentin ja lopettaisin homman siihen.... mitä tekee 24 tunnilla ? turhaan sitä kyttäis kelloa koko aikaa...*iihhih*
Kriss G

Posts: 1,492

#135 • • Kriss G Wir brauchen bass
Lavastaisin oman murhani. Hyvä tapa olisi kytätä kaupassa jotain tuttua ja antaa sille veitsi käteen. Sitten juosta kuolettavasti sitä veistä päin. Se olisi hienoa...

--
DESTROY ALL HIPPIES

sune

Posts: 2,096

#136 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Varmaan ensin haluisin nähä tärkeet ihmiset, sanoa heihei ja sit menisin peiton alle erno ja vauva kainalossa odottamaan loppua.
todellisuudessa se menis varmaan vaan siihen et kilahtaa ihan totaallisesti..? jaa-a..*uuh**ding*

--
ei kovin ihku eikä plur

zenny

Posts: 1,145

#137 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Haluisin viel kerran nähä exän.... joka on/oli tosi rakas mulle...*uuh*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Yoni

Posts: 440

#138 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Viettäisin sen mulle tärkeiden ihmisten kanssa!
chibit

Posts: 11

#139 • • chibit
Tekisin kauheasti luvattomia asioita, häröilisin ehkä tavallista enemmän.

Klo. 23.59 alkaisin miettimään jospa en kuolekkaan.*ding*
Timmo

Posts: 657

#140 • • Timmo
23:50 kokeilisin takaperinvolttia polkupyörällä.

--
Elämä On Raato