204 posts, 11 pages, 69,388 views
Ita:
Pelaisin cs
Progress:
olisin oman hanin kaa...köllötiköö vaan!
JustinSane:
Tää topic on mielestäni loistava esimerkki siitä, että oma kuolevaisuus on monille liian suuri asia hyväksyttäväksi tai käsiteltäväksi. Niinkun Tres (vai kuka se nyt olikaan) sanoi, mistä te tiedätte, että teidän viimeiset 24h eivät ole menossa parhaillaan? Kun tän hyväksyy, muuttuu suhtautuminen moniin asioihin.
Mila:
No ohhoijjaa. Ei mulla ole ainakaan mitää intressejä muuttaa jokapäiväistä elämääni siihen että vedän paria ihmistä turpaan(laitointa. kyynel), otan vitusti lainaa->vuokraan ferrarin ja ajan sillä suomen moottoriteillä 300km/h(uuh, taas laitonta), vedän ekstacya(ja taas), panen sitä sun tätä ja 2 min ennen deadlinea hyppään lentokoneesta ilman laskuvarjoa. Vaikka juuri nämä asiat haluan tehdä jos laskuri lähtisi käyntiin.
Todennäköisyys sillä että vietän tällä hetkellä viimeistä 24 tuntia on varsin pieni. Veikkaisin noin yhtä sadasta tuhannesta. Ei sitä tietenkään voi tarkkaan tietää, mutta sillä on väliä mikä todennäköisyys on merkittävä. En näe sellaisessa elämässä paljonkaan järkeä että uskoo koko ajan että salama tärähtää päähän seuraavan minuutin aikana, tai että bin laden laskeutuu jumbollaan taloni päälle.
Tres:
Sulla meni nyt koko pointti ohi
Erohan onkin just siinä että vaikka
mä tietäisin varmasti kuolevani, mä en
ryhtyis tollaseen sekoboltsikaahailuun,
vaan eläisin tällä tavalla kuin nytkin.
Enkä ainakaan itse tarkoita sanoessani
'eletään jokaista päivää kuin se olisi viimeinen'
tuota sinun mainostamaasi rietastelua, vaan
kyse on pikemminkin asennoitumisesta
siihen mitä teen, oli se sitten mitä tahansa.
Mila:
Mä voin tehdä mitä mua huvittaa silloin jos tiedän kuolevani kohta. Ihmiset ovat erilaisia.
Tres:
Mä en vaan täysin ymmärrä sitä,
että jos sua kerran huvittaa
piestä ihmisiä niin mikset sä tee
sitä jo nyt, jos et kerran piittaa
muiden tunteista ja voit tehdä mitä
huvittaa
alek száhala:
---
Ita:
Pelaisin cs
---