24h elinaikaa, mitä tekisit?

204 posts, 11 pages, 66,841 views

nomic

Posts: 4,120

#181 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
kirjautuisin roottina sisälle ja kirjoittaisin EOL-filun sisältöön lisää aikaa.
jos ei onnistu, sit är ämmää koko filulle, tarvii ainaskaan huolehtia timeoutista...
Lyylikki

Posts: 2,975

#182 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Toivon todella, että sitä ei noin tarkkaan voi tietää...mutta jos nyt kävisi noin...

Toteaisin, että: "Kuolema kuittaa univelat." Ja menisin varmaan kotio. Siis koti-kotio.
Juhgu

Posts: 7,921

#184 • • Juhgu Virnistelijä
Muistelisin menneitä ja lähettäisin muutamalle ihmiselle kiitokset.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

meklr

Posts: 206

#185 • • meklr Kun hiiret on poissa, niin kissat hyppii seinille.
kävisin hakeen pikana jostain lainaa ja lähtisin seuraavalla lennolla jonnekkin etelä amerikkaan tanssii alasti sambaaa *iloinen*
rainbow

Posts: 185

#186 • • rainbow the inner light
Hmm.. oon miettinyt tätä ennenkin. Jos olis ihanIHAN varmaa että kuolis, niin sitten:

Harrastaisin ryhmäseksiä todella monen ihmisen kanssa samaan aikaan,
eli paljastaisin itseni kaikille kavereilleni. Sitä ennen tietysti pitäisi juoda tosi kallista shamppanjaa ja syödä äärettömän hyvä ateria joka tod. näk. olisi isän tekemä (hän ei tietenkää saa tietää loppuajan suunnitelmista). Sitten seksin jälkeen pitäisi vuokrata Ferrari ja ajaa tosi lujaa. Viimeiset tunnit haluaisin sitten olla tärkeimpien ihmisten kanssa ja muistella menneitä. Ja hautajaisissa pitää soida Chopin.

But hopefully it never happens *eikä*

--
Don´t drive faster than your angel can fly

tumpsi

Posts: 2,553

#187 • • tumpsi rekisteröitymätön
/me jack bauer
Avatar
#188 • • nebula Guest
Söisin A4-kopiopaperipaketillisen LSD:tä ja hyppäisin laskuvarjolla.*haukottel**nauru*
Sis-Q

Posts: 3

#190 • • Sis-Q
Mut jos ei taho kuolla?
Kyll varmaan tulis tehtyä kaikkii tyhmyyksiä ja kokeiltuu vähä kaikkee, esmes. tanssisin alasti ulkona (jos ei olis näin paljon pakkasta), ottaisin pikalainan ja ostaisin nopeen auton ja ajaisin sen puuhu solmuun, leikkisin poliisia *jiihaa* ja tuota.. Ottaisin ilon irti kaikesta mitä en ennen oo uskaltanu kokeilla.

Mutta siltikään tuskin haluan kuolla sen jälkeen *eiei*
*KittenGirl*

Posts: 58

#191 • • *KittenGirl*
voi hitsi.. tosi kurjaan aiheeseen törmäsin, tuli ihan pala kurkkuun kun luin noita *uuh*
mä oon varmaan jotenkin herkällä tuulella ku tuli surku olo miettessäni teitä elämänne viimeisillä hetkillä. kurjuus sentään, en halua että kuolette!! *nyyh*

hitto sentään, mitähän kaikkea sitä tulee tänne kirjoitettua *ding*
Avatar
#192 • • infiana Guest

meklr, 17.1.2006 18:34:
kävisin hakeen pikana jostain lainaa ja lähtisin seuraavalla lennolla jonnekkin etelä amerikkaan tanssii alasti sambaaa *iloinen*



Ja viettäisit viimeset tuntisi putkassa... Good choise.
Avatar
#194 • • x Guest
oon tylsa mutta kirjoittaisin varmaan kaikille ystaville, sukulaisille ja tutuille jonkun yhteisen mailin (tarkeimmille ehka ihan oman) ja loput ajasta viettaisin aipan ja iskan kanssa, ehka vikojen 4 tunnin aikana kertoisin etta nyt on loppu lahella. ei taida olla mitaan sellaista elamassa tekematta mika menis rakkaiden ihmisten edelle
¡ Previous post about a year ago !
sunbeam

Posts: 205

#195 • • sunbeam santa`s little helper
No ensin haluaisin kertoa kaikille rakkaimmilleni ihmisille kasvotusten kuinka paljon he merkitsevät mulle ja kuinka paljon arvostan heitä, kuitenkaan ketomatta mitä tuleman pitää! Sitten kirjoittaisin kummilapsille ne muutamat elämännuorat/ohjeet jotka olen tähän mennessä oppinut, josko vaikka jokin niistä jäisi korvan taakse ja auttaisi elämän kivikkoisella polulla. Viimeiseksi mutta ei vähäisimmäksi haluaisin viettää lopun ajan yhden ja tietyn ihmisen kanssa ja kertoa mitä kaikkea olisin halunnut hänen kanssaan kokea ja saavuttaa! Viimeiset sanani olisivat "Ei sua tarvitse kuolema pelottaa, ei meitä voi edes kuolema erottaa", ja viimeinen mitä näkisin olisi hän!*enkeli*

Ps. mulla oli hyvä elämä, mulla oli rakkaus.

Noin kai se suurinpiirtein menisi...

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

domi

Posts: 7,069

#196 • • domi Työn sankari.

nomic, 17.1.2006 17:29:
kirjautuisin roottina sisälle ja kirjoittaisin EOL-filun sisältöön lisää aikaa.
jos ei onnistu, sit är ämmää koko filulle, tarvii ainaskaan huolehtia timeoutista...


/dev/urandomia kaikkialle!
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#197 • • Aurinkoneiti
Ottaisin yhteyttä erääseen ihmiseen. Kertoisin vihdoinkin sen, mille en saanut mahdollisuutta.
Sitten menisin bileisiin tanssimaan viimeisen tanssin. Joisin yhden bacardicolan. Lopuksi menisin lammenrantaan ja nukahtaisin sinne.
Yallu

Posts: 1,910

#198 • • Edited Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
"Hankkisin" helposti rahaksi muutettavia hyödykkeitä, muuttaisin ne rahaksi, antaisin ne ystävilleni (siis niille joihin luotan) jotka antaisivat ne lahjoina tyttärelleni vuosien mittaan..

**Tämä on vain mielikuvitukseni tuotetta, enkä tietenkään oikeassa elämässä tekisi näin, enkä kehota KETÄÄN tekemään näin. Varastaminen on väärin ja kaikin puolin tuomittavaa**
Avatar
#199 • • Norb Guest
Seksi, huumeet ja tekno
Amarie

Posts: 261

#200 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Mä hoitaisin kaikki asiat kuntoon (maksaisin laskut jne.) ja tappaisin itseni. En tahtois odottaa kuolemaa ja jos ois jotain jäänyt tekemättä niin ei se sen viimeisen vuorokauden aikana kuitenkaan tuntuis sen paremmalta.

...tai sitten vaan vetäisin hirveät kännit ja tanssisin alasti freetimen tiskillä ja joutuisin putkaan.

--
In her eyes I see the sky.