24h elinaikaa, mitä tekisit?

204 posts, 11 pages, 66,834 views

Texx

Posts: 650

#81 • • Texx ^_^
Yep, mäkin kyl varmaan tekisin paljon kaikkee laitonta. Joskus listattiin kaverin kans et mitä tehtäis jos ois viikko elinaikaa. ja hitto siit listast tuli pitkä, oli jotain et vedettäis hitosti huumeita, ryöstettäis rahaa jostain ja plääh. kaikkee siin oli ^__^ en tiä, helppo se on nyt kuvitella mitä tekis, mut sit jos se tilanne oikeesti tuliskin niin tuskin sitä tekis mitään ihmeellistä, haluis vaan viettää aikaa rakkaitten kans.

--
*piis*

keisha

Posts: 1,394

#82 • • keisha bullet with butterfly wings
Viettäisin viimeisen vuorokauden rakkaani kanssa jotain mukavaa yhdessä puuhaillen, kuten syömällä hyvää ruokaa, kävelemällä käsi kädessä ja rakastelemalla. Kun aika olisi oli, kuolisimme yhdessä.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

alizania

Posts: 147

#83 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
jos mä oisin siis ihan varma että kuolisin?*justjoo*..
sit mä kyl ampusin itteäni masuun koska joku on sanonu et se tuntuu samalta kun keilapallo tiputettais kerrostalon katolta masun päälle!mä oon aina halunnu tietää milt se tuntuu!!!*taputapu**ding*..mä en siis ole itsetuhoinen*iloinen*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

Jumala

Posts: 62

#84 • • Jumala
Kurkku -ja juustovoileivän.
Epailija

Posts: 5,636

#85 • • Epailija Physicist, 2nd class.

alizania:
jos mä oisin siis ihan varma että kuolisin?*justjoo*..
sit mä kyl ampusin itteäni masuun koska joku on sanonu et se tuntuu samalta kun keilapallo tiputettais kerrostalon katolta masun päälle!mä oon aina halunnu tietää milt se tuntuu!!!*taputapu**ding*..mä en siis ole itsetuhoinen*iloinen*



Jos haluat tietää, miltä tuntuu saada keilapallo kerrostalon katolta masuun, niin eikö kannattaisi mieluummin pyytää kaveria heittämään sinua kerrostalon katolta keilapallolla? Ethän sinä muuten voi tietää tuntuuko se luodin ottaminen vatsaan samalta, jos et ole tuota kokeillut. Itse veikkaisin, että tuntuu varsin erilaiselta. Keilapallo nimittäin tekee tuolla tavalla huomattavasti rumempaa jälkeä kuin mikään pistooli.

Olen muuten itsekin kuullut vastaavanlaisen väitteen ja se menee näin: Tulla ammutuksi luotiliivi päällä on kuin ottaisi vastaan keilapallon muutaman metrin korkeudelta.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#86 • • *Pepper* Guest

keisha:
Viettäisin viimeisen vuorokauden rakkaani kanssa jotain mukavaa yhdessä puuhaillen, kuten syömällä hyvää ruokaa, kävelemällä käsi kädessä ja rakastelemalla. Kun aika olisi oli, kuolisimme yhdessä.



Juups sama tääl olisin rakkaani kanssa kokoajan.. ja käytäis kaikis kivois paikoissa... ja otettais kaikki irti sängyssä sun muualla.. xD ;)
Sellaista ja sit ottaisin shampanjaa ja vaahtokylvyn rakkaani kanssa. ja kuolisimme yhdessä. <3 romanttista mutta ihanaa.
Epailija

Posts: 5,636

#87 • • Epailija Physicist, 2nd class.

*Pepper*:
Juups sama tääl olisin rakkaani kanssa kokoajan.. ja käytäis kaikis kivois paikoissa... ja otettais kaikki irti sängyssä sun muualla.. xD ;)
Sellaista ja sit ottaisin shampanjaa ja vaahtokylvyn rakkaani kanssa. ja kuolisimme yhdessä. <3 romanttista mutta ihanaa.



Kysehän oli siitä, että sinulla olisi 24h elinaikaa, ei teillä. Onko se noin itsestäänselvää, että kuolema kohdataan yhdessä? Mitä jos rakkaasi ei haluaisikaan kuolla? Vaatisitko siitä huolimatta rakastasi tappamaan itsensä samaan aikaan, vai hoitaisitko homman kenties itse?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

La Petite

Posts: 1,160

#88 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Mä varmaan yrittäisin varmistaa että mun läheisillä ihmisillä olisi hyvä olla sitten kun olisin poissa. En tiedä miten, mut jotenki.

--
Rem tene, verba seqventur

Avatar
#89 • • djmg Guest
Ihan kaikke mahollista... niitä tulis nii paljon ettei jaksa alkaa listaamaan... *nauru*
sapeli

Posts: 11,768

#90 • • sapeli jokukukamikä?
Kirjoittaisin pikatestamentin (kelle menee mitkäkin tavarat, minne mun tuhkat pitäis sirotella) jossa kiittäisin kaikkia läheisiä yhteistyöstä tämän elämän ajalta. Ja niille jättäisin kanssa mun tilitiedot ym tärkeät. Sitten menisin kauppaan ja ostaisin kaikkia mun lempiruokia, juomia ja namuja, ja sitten söisin niitä mun lempimusiikin ja ehkä lempileffojen parissa.

Sitten mä lähettäisin sähköpostia kaikille ihmisille joiden osoitteet mulla on ja kertoisin kuinka tärkeitä ne on mulle olleet, ja näitä muuten lähtis tosi monelle - useammalla klubituslaisellekin, vaikkei olla ehkä edes nähty oikeasti.

Sitten mä varmaan meditoisin hetken, tekisin sovun itseni kanssa ja tunnustelisin onko jäänyt mitään tekemättä. Tässä vaiheessa mua rupeis varmaan vähän surettamaan kun tietäisin että moni kaveri surisi mun poismenoa, vaikka ihan turhaan... Mutta kaikilla on oma asenteensa kuolemaa kohtaan.

Illalla sitten pitää mennä tanssimaan kuin viimeistä päivää (*hih*), en välittäis mitään ihmisten mielipiteistä vaan tanssisin niin paljon kuin sielu sietää - joisin varmaan kanssa aika rankasti taatakseni etten sittenkään ujostelis. Mä luulen että mä kävisin silloin myös sanomassa kaikille kauniille ihmisille että ne on kauniita, ja kaikille jotka tanssii hyvin että ne tanssii hyvin...

Ja sitten mä menisin kotiin nukkumaan. Se on yks mun lempiharrastuksista enkä haluais kuolla tehden mitään muuta.

Hmm... ei toi loppujen lopuks paljoa eroa siitä mitä mä teen muutenkin joka päivä. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#91 • • liikkuva muna an egg on the move
Varmaan mussuilisin paljon mussun kanssa. *sydän* Mut saattaisin ehkä vähän r********* e*** j* t*************** p*********** v****** m* s***** kans. *grr*

[muokattu 16.6.2004 17:25]
itis

Posts: 2,518

#92 • • itis Morning Star
Yrittäisin ampua Bush Juniorin.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

kilobitti

Posts: 2,419

#93 • • kilobitti 1-2-3 techno

Epailija:
Onhan noita vaihtoehtoja... Yksi olisi kirjan kirjoittaminen. Tosin 24:ssä tunnissa ei millään saisi aikaan sellaista tuotosta, johon olisi itse tyytyväinen ja sitten sen kuitenkin tuhoaisi viisi minuuttia ennen deadlinea (pun intended).



Mutta jos kirjottaisi semmoisen ”Mitä ajattelin 24h ennen kuolemaa”-teoksen? Sen ei tarvitsisi edes olla kovin kirja-tekstiä, vaan kirjais siihen ihan tajunnanvirtaa - kävis niitä asioita läpi jotka on sillä hetkellä tuntuvat tärkeiltä. Jatkaisi kunnes jossain kohtaa, kenties kesken lauseen, viimeinen ajatus katkeaa ja kukaan ei voi tietää miten se lause ois loppunu.

Ainakin mä voisin olla kiinnostunut moisen kirjan lukemisesta...

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

micqo

Posts: 1,094

#94 • • micqo
Sextailisin *plur**sydän**piis**jiihaa**hih*
BB_turone

Posts: 1,174

#95 • • BB_turone live and let live
Yrittäisin viettää mahdollisimman mukavan päivän minulle rakkaimpien ihmisten kanssa. Päivän ei sinänsä tarvitsisi olla erikoinen kunhan minulla ja rakkaimmillani olisi hauskaa. Yksi vaatimus kuitenkin olisi kyllähän sitä pitäisi viimeisenä päivänä syödä hyvin eli kunnon ravintolaan syömään. *nauru*

--
Some things in life just can`t be explained!

innae

Posts: 1,377

#96 • • innae PaskaJätkä
Yrittäisin voittaa pahan korkean paikan kammoni. Ajaisin formulalla kovaa ja löhöisin himassa kultin kanssa.

--
PaskaJätkä

Avatar
#97 • • Mila Guest
järjestäisin orgiat
Henna

Posts: 4,965

#98 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen

Lene:
Miksi vasta 24 tunnin päästä, miksei ei heti? Odottaminen on tappavaa. *vink*

[muokattu 17.6.2004 00:21]


JOo, odottaminen on tappavaa...mä varmaa juoksisin ympyrää stressaten et koht mä kuolen...*ding*
Avatar
#100 • • greenie Guest
Jos oletetaan, että mä saisin tietää ton kello 7 aikoihin jossain kaupungin ruuhkassa, ilman rahaa tai mitään...

Kävisin pankista hakemassa äkkiä pikalainan ja ostaisin liput New Yorkiin. Lentäisin New Yorkiin ja ottaisin taksin keskustaan, ottaisin huoneen Plazasta ja veisin kamat sisälle, jonka jälkeen lähtisin ostamaan uusia vaatteita. Menisin takaisin hotelliin, tilaisin parturin, kävisin kylvyssä ja laittaisin uudet vaatteet päälle. Lähtisin syömään viimeistä illallista johonkin kivaan raflaan, jonka jälkeen kiertelisin hieman kaupunkia. Sen jälkeen menisin nukkumaan ja laittaisin kellon herättämään viideltä. Kävisin suihkussa, söisin aamiaisen ja lähtisin kävelemään Manhattania alaspäin.

Kävelisin Brooklyn Bridgen puoleenväliin ja katsoisin auringonnousua.

Lienen aika itsekäs, koska en mä kokis kauheaa tarvetta ruveta ilmoittamaan asiasta kaikille :)