24h elinaikaa, mitä tekisit?

204 posts, 11 pages, 66,838 views

Avatar
#61 • • Enkeli Guest
varmaan juoksisin metsään kuolemaan yksin.... *eiei*
Karvinen

Posts: 699

#62 • • Karvinen SekaiSin MariSta
24 tunnis kerkee tehä vaikka mitä... Viettäisin ekat 12 tuntii perheen ystävien sun muitten kanssa ihan rauhassa... hyvästelisin ne... sen jälkeen lähtisin tekee kaikkee hulluu/tyhmää... jos tietäisin tasan kellon ajan millon kuolisin niin menisin suurelle vuoren huipulle ja hyppäisin alas sieltä... kuolisin lentäessä... heh!!

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

WuZuul

Posts: 181

#63 • • WuZuul
Välittömästi tiedon saatuani pistäisin sekuntikellon päälle... Tuskin itkisin koska ainakaan mulla ei ole mitään sellasta minkä takia haluis välttämättä elää. Simple as that. Käyttäsin varmaan noin puolet eli sen 12h kirjoittelemalla kirjeet vanhemmille, muille ystävilleni... Romua jakaisin vähän ympäriinsä... Auton esim. kaverille joka on autoa ja kauemmin haikaillut mutta ei ole ollut varaa... Rahat menis vanhemmille.. Selvittäisin (melkein-ex)tyttöystäväni kanssa välit ja kertoisin tunteeni rakastamalleni tytölle.. Kaiken ihmissuhde sekoilujen jälkeen huristelisin radion, eväiden, ja hyvän musiikin kanssa Helvetinjärven kansallispuistoon, tarpoisin pitemmän reitin kautta luonnon läpi ”mikä-sen-nimi-nyt-olikaan” kalliolle 50m korkeuteen järven rannalle, istuutuisin reunalle katselemaan ja kuuntelemaan luontoa leppoisan musiikin tahdissa pohtien elämääni kunnes hetki koittaa.. Ehkä viime hetkillä soittaisin vielä ystävilleni ja kertoisin kuinka paljon heistä pidän..

Kiusaus tehdä laittomuuksia on aina olemassa jos siitä pääsee kuin koira veräjästä mutta miksi jonkun muun pitäisi kärsiä samalla? Eiköhän täällä ole kaikilla jo ihan tarpeeks paskaa niskassa muutenki..

--
Wannabe bilekone.

Epailija

Posts: 5,636

#64 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Onhan noita vaihtoehtoja... Yksi olisi kirjan kirjoittaminen. Tosin 24:ssä tunnissa ei millään saisi aikaan sellaista tuotosta, johon olisi itse tyytyväinen ja sitten sen kuitenkin tuhoaisi viisi minuuttia ennen deadlinea (pun intended). Kirjaan kuitenkin kirjoittaisin ajatuksia maailmasta ja ihmisistä ja siitä mitä nämä minulle merkitsivät.

Toisaalta taas ei ihan innosta vain istua paikoillaan sitä 24:ää tuntia jotain kirjaa kirjoittamassa. Kyllä sitä haluaisi käydä jollain tanssitunnillakin sen viimeisen kerran, nähdä kavereita ja olla niin kuin kaikki jatkuisi ihan normaalisti sen 24:n tunnin jälkeen. Musiikkia pitäisi kuunnella ja elokuvissa käydä, valokuvia tulisi räpsiä ja eksällekin voisi vaikka soittaa. Kenellekään ei varmaan tulisi kerrottua tilanteesta, sillä en haluaisi sen 24:n tunnin menevän mihinkään voivotteluun ja muiden itkemiseen. Jäähyväiskirjeessä tai -kirjassa voisi sitten selostaa tilanteen ja tilittää sen verran kuin ehtii.

Ketään tuskin tappaisin, vaikka sekin eittämättä kävisi kyllä mielessä. Vuorokaudessa on vain vähän nihkeätä matkustaa jenkkeihin ja pyyhkiä niiden hallitusta ja asevoimia maailmankartalta. Toki jos se olisi mahdollista, niin Amerikka olisi ensimmäinen (ja todennäköisesti ainoa) valtio, jonka pistäisin polvilleen. No ei, jos olisi tosiaan viimeinen vuorokausi menossa ja yliluonnollisia voimia, niin kyllä se maailma vielä radikaalimmin muuttuisi - jenkit olisivat vasta alkua.

Huumeet, yleiset typeryydet, seksi ja väkivalta olisivat kyllä noin muuten sellaisia, että eipä niitä nyt sitten viimeisenä vuorokautena olisi mitään suurempaa syytä harrastaa, jos se tarkoittaisi omista moraalisäännöksistä poikkeamista. Viimeisenä päivän yrittäisin päin vastoin entistä tarkemmin elää omia säännöksiäni noudattaen. Kai siitäkin saisi tuurilla hyvän mielen.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

ChunkeyMunkey*

Posts: 14

#65 • • ChunkeyMunkey* weed-mon
elämä ranttaliks...! eka viettäis muutaman tunnin ”virallista aikaa” pari tuntia perheen ja ystävien kanssa mut sit olis 22 tuntia aikaa koittaa päästä historian kirjoihin...ja sehän sekopäiltä onnistuu... :D ;D d(x x)b

--
...Set the level high, spread your wings and fly...

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#66 • • Peikkotyttö
Todennäköisesti vaiheilisin ja vollottaisin tulevaa kohtaloani kaikki 24 tuntia.Miettisin kuumeiseti miten ne tunnit käyttäisin ja koko aika kuluisi juuri siihen.Kuolisin ihan liian aikaisin ,enkä olisi ehtinyt tehdäyhtään mitään*nyyh*

--
Groove is in the Heart

Flamie

Posts: 478

#67 • • Flamie
Alkaisin polkkaamaan kuin VIIMEISTÄ PÄIVÄÄ.*vink*
UnityF

Posts: 15,721

#68 • • UnityF joo just se
Hmm.. tätä olen miettiny jo muutama vuoden ajan Villen kuolessaan kun se otti mitä otti niin se tiesi että se kuolee sinä yönä ja ainoo mitä se tahtoi niin kuunella kolme biisii ja tulla mun viereen nukkumaan. ei mitään urotekoja tai näyttämisen paikkoja ei mitään ihme juttuja tai härdeleitä vaan ihan rauhallisesti.
Mä olen miettiny tätä asiaa kanssa paljon.. Hmm.. en tiedä jos kuolen nyt niin tiedän että sain elämäni aikana aikaseksi sen mitä kerkesin ja suunittelin tähän asti sen olevan. Monta unelmaa olisi jääny toteuttamatta mutta niiden aika ei ole edes vielä joten en sillee osaisi katua.
Mä oon aina tahtonu Gran Canyonille kattomaan kun päivä muuttuu yöksi jne...
Mä olen myös aina tahtonu Kiinaan tutustumaan kunnolla sen kulttuuriin niihin pieniin kyliin ja paikkoihin johon ei mene turistiryhmät..
Mä olen halunnu Afrikkaan... Ehkä Ruandaan auttamaan... noi on mun unelmia ja ne aijon toteuttaa ajan kanssa..
Mut jos olisi tosiaan vain 24h niin mä tahtoisin olla kotona, tehhä hyvää ruokaa mun ystäville ja sit lopuksi olla ihan yksin ja kuunella musiikkia ja kirjoittaa runoja. Ja olisin varmaan myös klubituksessa koska ainahan mä oon täällä.. *hymy*

[muokattu 10.3.2004 22:05]
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#69 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Snoopy:
jos tietäisin tasan kellon ajan millon kuolisin niin menisin suurelle vuoren huipulle ja hyppäisin alas sieltä... kuolisin lentäessä... heh!!



Tossa on kyllä ideaa...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Avatar
#70 • • Helmy Guest
Me ollaan kavereiden kanssa mietitty tota samaa, mutta silleen, että aikaa olisi vain pari tuntia. Aika pitkälti oltiin kaikki sitä mieltä, että viimeiset tunnit pitäisi pyhittää maailman parhaalle asiallle: syömiselle! Ideana on, että palkkaisi oman kokin (tai pari) tekemään aivan mahtavia herkkuja: rapeapohjaista ja mehevätäytteistä pizzaa erilaisilla täytteillä, erilaisia pastaoja kermakastikkeella, lasagnea(!!!!), suussa sulavia täytettyjä patonkeja... Aah. Ja kun ei tarvitsisi pelätä lihomista niin voisi syödä hyvällä omatunnolla ja ruokajuomanakin voisi kerrankin olla tavallista, sokerillista Coca Colaa. Plussana olisi, jos kokoaisi kaikki ystävät ja perheen viimeisiä herkullisia tunteja juhlistamaan.*vink*
Avatar
#71 • • Helmy Guest

Flamie:
Alkaisin polkkaamaan kuin VIIMEISTÄ PÄIVÄÄ.*vink*



Tää on kyllä ihan paras!!*nauru*
meow

Posts: 1,170

#72 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
.vitustako minä tiedän.nussisin varmaan...

*hellokitty*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

Avatar
#73 • • astaroth Guest

meow:
.vitustako minä tiedän.nussisin varmaan...

*hellokitty*



Summeri soi... JA MEILLÄ ON VOITTAJA!!!*vink*
DiamonDie

Posts: 676

#74 • • DiamonDie mediahippi
Ei kiinnostaisi tehdä mitään ihmeellistä. Haluaisi vaan olla tärkeän ihmisen kanssa, ihan sama mistää benjihypyistä tai ihmetempauksista. Ei ole mitään sellaisia juttuja, mitkä pitäisi ehtiä tehdä.

Bileisiin toki menisi mielellään jos sellaisia ko. päivänä olisi ja varmaan sitä söisi myös herkullista ruokaa. Mielettömiä ruokabakkanaaleja olisi tietysti vähän paha ennen bileitä harrastaa, ei sitä jaksaisi ähkyvatsalla enää bilettää.

Niin ja tietysti pitäisi ottaa tosi ihku kuva IRC-galleriaan, eihän sitä muulla niin väliä.
Madda

Posts: 650

#75 • • Madda ice-angel
Ottaisin pankista lainaa ja ostaisin PORSCHEN.
Sit vaan ajelisin sil ja hankkisin monet sakot ja sit...kuolisin.
*joo*

*porschefani*

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

ChocoCat*

Posts: 690

#76 • • ChocoCat* Prinsessa
Pitäis olla varmaan aika pahasti sairas tai TOSI KIPEES TILANTEESSA
jos niin olisi..
..Joten ei kai sillon oikeihn mitään sen ihmeellisempää vois tehdä ku odottaa.
-Tuskin tulee eteen tätäkään hetkee..

--
Kukas kissan hännän nostais ellei kissa itse..

MaSari

Posts: 1,986

#77 • • MaSari space jammer
Varmasti haluisin nähdä kaikki rakkaat/tärkeät ihmiset ympäriltäni vielä viimeisen kerran. Tulee ihan kyynelee silmiin kun ajattelenkin asiaa *uuh* Mut sellasta se on. Aina ei voi voittaa, ja kukaan ei ole täältä hengissä selvinny..
Sit mä haluisin olla mun rakkaan kanssa ihan viimeseen asti.. haluisin pitää kädestä kiinni, halata ja suudella ja jutella sen kanssa kaikesta, et kummalleki tulis hyvä mieli vaik poistuisinkin elävien luota.. Rakastan *sydän*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Madda

Posts: 650

#78 • • Madda ice-angel

idi:
(sanotaan nyt että tämä kuoleman ajankohta olisi kesällä) niin viimeiset rauhalliset hetket tahtoisin viettää auringon alla mummolan järvenrannalla laiturilla ottamassa aurinkoa (tai jossain vastaavassa paikassa) Toki en unohtais rakkaimpia ihmisiä, mutta en myöskään ilmottaisi niille kuolevani koska se ois mielestäni itsekästä laittaa muutkin kärsimään.
Uskon elämään kuoleman jälkeen eli eläisin varmasta aika 'hyvän' viimeisen päivän, ja jättäisin kaikki syntiset teot pois.
Miks tahtoisin pahaa muille? väkivaltaa en haluisin ikinä kokee, ja huumeet on jo kokeiltu.
Lopuksi varmaan jättäisin jonkunlaisen kirjeen kaikille.
Haluisin et ihmiset muistaisivat mut semmosena ihmisenä joka eli hyvän elämän, ja arvosti sitä ja rakasti muita, en sinä ihmisenä joka tappo 50 ihmistä, ryösti pankin ja sit kuoli huume övereihin ekan 10 tunnin sisällä.

[muokattu 9.3.2004 10:56]



soot kyl niin ihana *plur*

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Jammailija

Posts: 3,224

#79 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Joo, kyl kavereita tulis muistaa lähdönhetkinä ja miettiä elämää.......

Mut sit tuolt yhdestä tekstistä sain hyvän idean: En mäkään halua pahaa toisille ihmisille, mut kyl mä voisin sen pankin ryöstää!! Ase täyteen paukkupanoksia, nopee auto alle ja seikkailee! Ei hitto siitä tulis jännää! Ja lopuksi
1. kuolisin ehkä pakomatkalla
2. ihmiset saisivat rahat kuitenkin takaisin
3. olis pirun jännää, huuh huh*jiihaa*!
4. ja kyl muuten oma kuolema unohtuis ku tykittäis menee jiiiihaaaaaaa *sisäinen seikkailija heräs**nauru*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#80 • • Juzba Guest
Lyhyesti.. Eläisin täysillä joka minuutin ja tunnin. *joo* Sit varmaan kiittäisin Jumalaa kaikista hetkistä joita mulla on ollut! *nyyh*