204 posts, 11 pages, 69,367 views
ALIEN:
Kirjoittaisin kirjeet parhaille frendeilleni, ex-muijille ja varsinkin perheelleni. Sit viettäisin viimeiset tunnit tärkeinpien henkilöiden kanssa.
mikkihiiri:
Soittaisin aivan jokaisen tytölle, jonka numeron löytäisin puhelimesta ja vonkaisin seksiä...
angelus:
Enpä tiedä oikein. varmaankin viettäisin koko päivän minulle rakkaiden/tärkeiden ihmisten kanssa ja varmaankin itkisin (tota tosin teen joka päiväkin)
Ana:
---
angelus:
Enpä tiedä oikein. varmaankin viettäisin koko päivän minulle rakkaiden/tärkeiden ihmisten kanssa ja varmaankin itkisin (tota tosin teen joka päiväkin)
---
Itket vai? "Dude.."
angelus:
---
Ana:
---
angelus:
---
Itket vai? "Dude.."
---
Hei! löytyy mustakin joitain herkkiä puolia, ja kuten tiedät, oonhan ihan wussy girly man ;)
Ana:
Nojoo mut päivittäin? Ei siin mitään, mä vaan aattelin et kumpaa meinasit, et vietät aikaa rakkaiden kanssa vai podet huonoa oloa :(
Mä varmaan kellistyisin sängylle kaikkien ystävieni (okei, molempien) oottaessa vieressä ja sit vikoina sanoina sanoisin että "The money is under the..." *KROAK*