204 posts, 11 pages, 69,329 views
hSU:
nii.. onhan se ihminen itsekäs olento, ja varmasti jos tietäisi lähdön olevan 24h päässä niin kiusaus ryhtyä tekemään asioita ajattelematta muita olisi varmaan suuri. sikäli hallucinogen tiivisti tossa alussa sen vaihtoehdon aika hyvin..
kunnoitan niitä jotka uskoisivat toimivansa toisin tuossa tilanteessa. itse luultavasti kallistuisin kuitenkin myös sinne sikailun puolelle.. ja itsarin tosiaan tekisin ennen sitä 24h rajaa jollain mielenkiintoisella tavalla ;) olisihan se hauskaa tehdä vastoin kohtaloaan..
alien:
Kirjoittaisin kirjeet parhaille frendeilleni, ex-muijille ja varsinkin perheelleni. Sit viettäisin viimeiset tunnit tärkeinpien henkilöiden kanssa.
Tres:
Mä taas en oo lainkaan varma siitä
olisko tollasessa tilanteessa monellakaan
sit pokkaa ruveta edes kunnolla sikaileen.
Vai unohtuvatko kaikki lähimmäiset samalla
hetkellä kun kuulet eläväsi viimeisiä tunteja?
hallucinogen:
ajatella sitä montako minuuttia minulla on enään jäljellä joten se voisi olla pikkaisen hankalaa ja päänsekoittaminen olisi varmasti todella houkuttelevaa jotta asia unohtuisi.
hallucinogen:
En minäkään kuolemaa pelkää, lähinnä varmaan sen takia, että en usko mihinkään kuoleman jälkeiseen vaan se on täysin tiedoton ja tyhjä tila.
Mutta se, että tiedät sen koittavan kahden tunnin 34 minuutin ja 14 sekunnin päästä niin alkaa pistää miettiin et vittu!
Sanotaan et siinä vaiheessa kun makaan sairaalassa sängyssä omassa paskassani ja ei toivoa paranemisesta niin haluan, että annetaan joku piikki ettei tarvii enään siinä kitua.
hallucinogen:
Sanotaan et siinä vaiheessa kun makaan sairaalassa sängyssä omassa paskassani ja ei toivoa paranemisesta niin haluan, että annetaan joku piikki ettei tarvii enään siinä kitua.
Tres:
Kysymys ei ole ihan niin irrallaan
todellisuudesta kuin ehkä voisi kuvitella,
sillä ennemmin tai myöhemmin nämä
elämän ja kuoleman kysymykset tulevat itse
kullekin ajankohtaisiksi - siksi niitä vois olla
hyvä miettiä jo vähän etukäteen, sitä miten
loppuelämänsä aikoo käyttää.
Ettei tarvi sit vielä viimesenä päivänä
yrittää elää koko aiemman elämänsä edestä