Kysymyksiä naisille :)

587 posts, 30 pages, 188,183 views

Jaques

#181 • • Jaques HUGC / So Nice!
Keerin, en halunut pahoittaa mieltäsi millään tavalla.*blush* Ymmärrän pointtisi että suhteessa olevat miehet voisivat olla pihtareita ja että jotkut miehet ovat tottuneet saamaan helposti joka varmaan verottaa innostusta. Tuen myös sitä ajatusta että ihmisten pitäisi ilmaista halunsa jne paremmin jotta ymmärtäisimme toisiamme. Halusin vaan keveällä huumori kommentilla ilmaista hämmästystäni sitä kohtaan et on pihtaavia miehiä koska mikäköhän ei olisi hauskempaa kun tuottaa hyvänolon tunnetta toiselle, joko ihan platoonisella tai sit intiimisellä tasolla.*plur*

Jaahas mullakin taiataa olla aivan liian paljon vapaa aikaa! *igor*

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

MADDS

#182 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB

Blaine:
Miksi moni tyttö eka flirttailee ja sitten kun menet tekemään tuttavuutta, ni ollaan niin kylmää et hurr hurr...? Jotain peliä? Kiusausta? Pelleilyä? *ding*

Niimpä, siihen minäkin tahtoisin saada vastauksen.... *justjoo*

--
I ´m insane madass Technomotherfuc***' DJ and I will ..

suckmydeck

#183 • • ALIEN Guest

keisha:
---
KarriN:
---
keisha:
Koska naisia panettaa kännissä.

---

Miksi miehiä panettaa kännissä, krapulassa ja vielä selvinkinpäin? Vai olenko vain erilainen?

---
Mun empiirisissä tutkimuksissa on käyny ilmi, et poikia ei niin paneta kännissä, tai ainakin niiden suorituskestävyys laskee. Tosin otanta tässä tutkimuksessa on varsin pieni :o

entäs miehet? mulla ainakin suorituskestävyys nousee kännissä :D
siveys

#184 • • siveys lovely
miksi meikkaatte?
miksi käytätte liian pieniä vaatteita?
miksi te rakastutte renttuihin?
miksi teidän merkkipäivänne pitää muistaa?
miksi te olette niin ilkeitä manipuloijia?

..miksi? :)
Saara

#185 • • Saara #2970

siveys:
miksi meikkaatte?

Jos nyt vastaan omalta osalta.

Minäkö meikkaan? Hyvin harvoin, ja silloinkin vain jos ulos ollaan menossa, tekemisen puutetta, mutta miksi jotkut pojat meikkaa?

Mun vaatteet on kyllä ihan oikeen kokoset mitä järkeä hommaamaan liian pientä vaatetta, joka ei kuukauden parin jälkeen mahdu päälle. Miksi monilla pojilla on numeroa paria isommat housut jotka roikkuu?

Koska olen ollut rakastunut renttuun/renttuihin? Jaa-a, täytyypi todeta etten ole kuin kerran elämässäni rakastunut, eikä hän ole renttua nähnytkään. Miksi osa miehistä on renttuja?

Päinvastoin, en halua että jengi muistaa esim. nimipäiviäni, enhän mäkään muista muiden joten kaippa me ollaan sitten tasoissa :P.

Ketäs nyt tässä manipuloimaan taikka kellekkään ilkeäksi ryhtymään, typeräähän se on. Miksi jotkut miehet aliarvioivat naisten tietämystä tietyillä osa-alueilla, kuten esim. musiikissa?

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

#186 • • RINY Guest

siveys:
miksi meikkaatte?

Hmmm.. mä ainakin meikkaan siksi etten näytä ihan räjähtäneeltä aamu kasilta ku pitää lähtee kouluun. Ehkä enemmän just oman itteni takia siis, että kehtaa näyttäytyä.
Eihän liian pienet vaatteet ees mahdu päälle?? *nauru*
renttuihin hmm, määritelkää eka et mikä on renttu ja mikä ei :D
No mä en ainakaan oleta että kaikki nyt muistais mun kaikki nimipäivät ja synttärit jne. Mut jos on ollu pitemmässä suhteessa niin kai sitä odottaa jo viiden vuoden kuluttua et toinen ees muistais mun synttärit. *ding*
Ilkee pitää olla vaan sillo kun ei kiltteydellä saa aikaan sitä mihin pyrkii. *vink*
#187 • • greenie Guest

Keeerin:
Taitaa vaan olla niin, et nykyajan miehet on tottuneet saamaan kaiken nopeesti ja helposti..

Näin siviilipalvelusmiehenä täytyy sanoa, että olet varmaankin oikeassa!
#188 • • Edited ALIEN Guest
Mielestäni meikit ovat hieno keksintö ennen ajanlaskun alkua, mut...

Sade*:
Hmmm.. mä ainakin meikkaan siksi etten näytä ihan räjähtäneeltä aamu kasilta ku pitää lähtee kouluun. Ehkä enemmän just oman itteni takia siis, että kehtaa näyttäytyä.

...näytänhän minäkin ja varmaan miljoonat muut miehet aamuisin rähjäiseltä, eikä me kuitenkaan meikata - käymme ehkä suikussa ja pesemme hampaat ei muuta. Uskoisin, että suurin osa teistä meikkaa huonon itseluottamuksen takia, koska ulkonäkö tuntuu olevan teille todella tärkeä asia. Ymmärrettävää sinäänsä, koska sillähän te saatte miesten huomion. Enkä nyt väitä, että se olisi ainoa syy tottakai "just sä teet sen aina vain sen taki, koska se on kivaa plaa plaa plaa" *nauru*
#189 • • GoA Guest
Ai miehet muka muka pihtareita? En usko. *nauru*
#190 • • Edited RINY Guest

ALIEN:
Mielestäni meikit ovat hieno keksintö ennen ajanlaskun alkua, mut...

---
Sade*:

---

...näytänhän minäkin ja varmaan miljoonat muut miehet aamuisin rähjäiseltä, eikä me kuitenkaan meikata - käymme ehkä suikussa ja pesemme hampaat ei muuta. Uskoisin, että suurin osa teistä meikkaa huonon itseluottamuksen takia, koska ulkonäkö tuntuu olevan teille todella tärkeä asia. Ymmärrettävää sinäänsä, koska sillähän te saatte miesten huomion. Enkä nyt väitä, että se olisi ainoa syy tottakai "just sä teet sen aina vain sen taki, koska se on kivaa plaa plaa plaa" *nauru*

öh... minkä hiton takia kaikki mitä naiset tekee ulkonäkönsä takia pitäs liittyä aina miesten "viihdyttämiseen"?? Kyllä mä oon miehiltä huomiota saanu ihan ilman meikkejäki! :D Mä en edes omalla meikkaamisellani tarkota mitään kamalaa pakkelikerrosta ja luomiväriä ja ripsiväriä ja poskipunaa ja huulikiiltoa ja huulipunaa jne, en tod meikkaa pal mitää jos meen esim kouluun, joinaki aamuina en meikkaa ollenkaan jos näytän ihan hyvältä muutenkin. *ding* Mahtaakohan tosta nyt saada ketään selkoa?
Ja vielä tosta et ehkä naiset meikkaa sen takia koska ne voi tehdä sen! :D Jos mies meikkais se näyttäis homomaiselta toisten miesten silmissä. Tai ainakin osan miesten silmissä, ei kaikkien. Mut turha miesten on sanoa et ne ei ikinä laittais sitä tököttiä naamaansa jos se olis kaikkien miesten yleinen tapa. *vink* Kaikki haluu näyttää hyvältä kuitenki.
innae

#191 • • innae PaskaJätkä

siveys:
miksi meikkaatte?

En meikkaa, koska en osaa ja en ole kokenut tarpeelliseksi opetella. Jos täytyy laittautua niin sitten menen meikkaajalle.
Jollain sattuu olemaan liian pitkät kädet ja liian "jykevä selkä" ja pieni rintavarustus. Se on kyllä niin lystiä käydä vaatekaupoissa kun on muuten hyvä paita niin se on joko rinnoista aivan liian iso, hartiosta/selästä piukee tai hihat lyhyet. Näistä valitaan se pienin paha.
En tiedä. Jokuin siinä hälläväliä-asenteessa vain viehättää.
Koska minä muistan lähimmäisteni merkkipäivät ja muistan heitä silloin niin on kohteliasta muistaa minua omanani..
Olen ilkeä mutten manipuloija. Ilkeä taidan olla sen takia kun taliaivot vituttavat minua ja en saa pidettyä sitä sammakkoa siellä suussa ja on "pakko" kommentoida.

Miksi miehet väittävät ettei heidän ulkonäöllään ole väliä, mutta kas kummaa kun he peilailevat kauemmin välillä kun naiset?
Miksi miehet käyttävät joko liian suuria tai pieniä vaatteita itse?
Miksi te yritätte vongata yleensä siltä helpoimmalta/ kylän ainoalta polkupyörältä jota kaikki muutkin ovat polkeneet?
Mikst te luulette olevanne itse tosi reiluja ja rehtejä vaikka puhutte toistenne selän takana yhtä paljon jollette enemmänkin paskaa toisistanne?

--
PaskaJätkä

#192 • • greenie Guest

GoA:
Ai miehet muka muka pihtareita? En usko. *nauru*

Kyllä mä ainakin oon aika pihtari, jos sitä ajatellaan sellasessa "yhden yön juttu" tai "baaripoka" -yhteydessä. Ei tod. heru!
Rubicon

#193 • • Edited Rubicon

Sade*:
---

öh... minkä hiton takia kaikki mitä naiset tekee ulkonäkönsä takia pitäs liittyä aina miesten "viihdyttämiseen"?? Kyllä mä oon miehiltä huomiota saanu ihan ilman meikkejäki! :D Mä en edes omalla meikkaamisellani tarkota mitään kamalaa pakkelikerrosta ja luomiväriä ja ripsiväriä ja poskipunaa ja huulikiiltoa ja huulipunaa jne, en tod meikkaa pal mitää jos meen esim kouluun, joinaki aamuina en meikkaa ollenkaan jos näytän ihan hyvältä muutenkin. *ding* Mahtaakohan tosta nyt saada ketään selkoa?
Ja vielä tosta et ehkä naiset meikkaa sen takia koska ne voi tehdä sen! :D Jos mies meikkais se näyttäis homomaiselta toisten miesten silmissä. Tai ainakin osan miesten silmissä, ei kaikkien. Mut turha miesten on sanoa et ne ei ikinä laittais sitä tököttiä naamaansa jos se olis kaikkien miesten yleinen tapa. *vink* Kaikki haluu näyttää hyvältä kuitenki.

WORD!*iloinen*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

peepe

#194 • • peepe
Mä meikkaan, koska meikkaaminen on kivaa! Joskus on vaan kiva leikitellä ulkonäöllään, meikillä, vaatteilla, hiuksilla...Varsinkin kun arkena on melkein täysin ilman meikkiä, niin on sitten kiva laittaa itseään kun lähtee esim bileisiin. Ja jos kerta on keksitty keinoja millä korostaa/kaunistaa piirteitään, niin miksei niitä käyttäis..? Ja naisethan ovat meikanneet jo aikojen alusta...

Liian pieniä vaatteita? Mä ostan ainakin sopivia vaatteita.

En tiedä miksi naiset rakastuvat renttuihin,ehkä se herättää hoivavietin tai jotain...

Mun merkkipäiviä ei tarvitse muistaa, kun en muista muidenkaan :)

Naisetko ilkeitä? No joo, kai naiset ilkeilyn osaa, mutta mä en halua ilkeillä ilman syytä, tai en oikeestaan ollenkaan, kun en halua kuluttaa energiaani sellaiseen.
Aethron

#195 • • Aethron Translusidinen olento

Puistokemisti:
---

Joo no mä en halua kaikkia naisia, mulle riitäis yksi.
[/q

näin vain osan topicista lukeneena: Naisia saa, jos pitää huolta hygieniastaan, ja tyylistään(tyylikkyys on tärkeää!!) on ystävällinen ja uskaltaa tehdä aloitteita. -Joskus miehet valittaa kun ei saa tyttöystävää, eikä ne kuitenkaan viitsi ees vilkasta peiliin!!!! - Ei myöskään kannata asettaa rimaa liian korkealle, vaan pitää tyytyä sellaiseen minkä voi saada. usein joku kauhea miehenkuvatus torjuu jonkun ihan keskiverto tytön ja itkee sitten kun ei saa ketään, eli sitä halutuinta tyttöä!!!!

#196 • • Edited ALIEN Guest

Sade*:
öh... minkä hiton takia kaikki mitä naiset tekee ulkonäkönsä takia pitäs liittyä aina miesten "viihdyttämiseen"?? Kyllä mä oon miehiltä huomiota saanu ihan ilman meikkejäki! :D

Sori, et nyt yleistän mutta meikkien kanssa saat varmaan enemmän huomiota miehiltä (kuin myös naisilta) ja se tuo sulle varmaan hyvää tunetta, kun vielä saat hyvää palautetta ulkonäöstä, eikö totta? ( ja se just kohottaa varmaan itseluottamusta eiks jep? ;)

Turha sitä on kieltää, ei siinä mitään pahaa ole :)

Kaikki haluu näyttää hyvältä kuitenki.

niinpä ja meikeillähän te naiset niitä virheitänne korjaatte :D

Uskon kyllä, että meikkaaminen on kivaa jne, mut oon myös aika varma ettei sitä pelkästään sen takia tehdä.

Ja, kun kerran tekin kerrotte, et miksi "juuri Te meikaatte" niin mäkin voisin sanoa, etten Mä meikkaa, koska en näe tarvetta moiseen ajankulutukseen. Löytyy paljon tärkeämpiäkin asioita elämästäni, kuin oma ulkonäkö.
Narya

#197 • • Narya Kuolema
Nyt on kyllä ihan pakko esittää yksi kysymys miehille...
Miksi ihmeessä keski-ikäiset, sotkuiset, pahalta haisevat, tyhmät ja itsensä totaalisesti hunningolle heittäneet miehet kuvittelevat, että kaikki 15-25 vuotiaat nätit tytöt haluavat olla seksuaalisessa kanssakäymisessä heidän kanssaan? Tämä on ihmetyttänyt ja tuottanut pahaa mieltä jo pitemmän aikaa.

--
Sekavuuden Ammattilainen

#198 • • RINY Guest

Narya:
Nyt on kyllä ihan pakko esittää yksi kysymys miehille...
Miksi ihmeessä keski-ikäiset, sotkuiset, pahalta haisevat, tyhmät ja itsensä totaalisesti hunningolle heittäneet miehet kuvittelevat, että kaikki 15-25 vuotiaat nätit tytöt haluavat olla seksuaalisessa kanssakäymisessä heidän kanssaan? Tämä on ihmetyttänyt ja tuottanut pahaa mieltä jo pitemmän aikaa.

Samaa olen itsekkin ihmetellyt toisinaan. *ding* Tiedä sitten mikä niitäkin riivaa.
[Nuclear]

#199 • • [Nuclear] el aprendiz

ALIEN:
Ja, kun kerran tekin kerrotte, et miksi "juuri Te meikaatte" niin mäkin voisin sanoa, etten Mä meikkaa, koska en näe tarvetta moiseen ajankulutukseen. Löytyy paljon tärkeämpiäkin asioita elämästäni, kuin oma ulkonäkö.

Sä meikkaat vaan eri tavalla, rautaa apuna käyttäen. *vink*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

#200 • • ALIEN Guest

[Nuclear]:
---
ALIEN:
---

Sä meikkaat vaan eri tavalla, rautaa apuna käyttäen. *vink*

mut en ainakaan miellyttääkseni naisia (tai miehiä) *nauru*