siveys:
miksi meikkaatte?
miksi käytätte liian pieniä vaatteita?
miksi te rakastutte renttuihin?
miksi teidän merkkipäivänne pitää muistaa?
miksi te olette niin ilkeitä manipuloijia?
..miksi? :)
En meikkaa, koska en osaa ja en ole kokenut tarpeelliseksi opetella. Jos täytyy laittautua niin sitten menen meikkaajalle.
Jollain sattuu olemaan liian pitkät kädet ja liian "jykevä selkä" ja pieni rintavarustus. Se on kyllä niin lystiä käydä vaatekaupoissa kun on muuten hyvä paita niin se on joko rinnoista aivan liian iso, hartiosta/selästä piukee tai hihat lyhyet. Näistä valitaan se pienin paha.
En tiedä. Jokuin siinä hälläväliä-asenteessa vain viehättää.
Koska minä muistan lähimmäisteni merkkipäivät ja muistan heitä silloin niin on kohteliasta muistaa minua omanani..
Olen ilkeä mutten manipuloija. Ilkeä taidan olla sen takia kun taliaivot vituttavat minua ja en saa pidettyä sitä sammakkoa siellä suussa ja on "pakko" kommentoida.
Miksi miehet väittävät ettei heidän ulkonäöllään ole väliä, mutta kas kummaa kun he peilailevat kauemmin välillä kun naiset?
Miksi miehet käyttävät joko liian suuria tai pieniä vaatteita itse?
Miksi te yritätte vongata yleensä siltä helpoimmalta/ kylän ainoalta polkupyörältä jota kaikki muutkin ovat polkeneet?
Mikst te luulette olevanne itse tosi reiluja ja rehtejä vaikka puhutte toistenne selän takana yhtä paljon jollette enemmänkin paskaa toisistanne?