Jaahas mullakin taiataa olla aivan liian paljon vapaa aikaa!
587 posts, 30 pages, 188,192 views
keisha:
---
KarriN:
---
keisha:
Koska naisia panettaa kännissä.
---
Miksi miehiä panettaa kännissä, krapulassa ja vielä selvinkinpäin? Vai olenko vain erilainen?
---
Mun empiirisissä tutkimuksissa on käyny ilmi, et poikia ei niin paneta kännissä, tai ainakin niiden suorituskestävyys laskee. Tosin otanta tässä tutkimuksessa on varsin pieni :o
siveys:
miksi meikkaatte?
miksi käytätte liian pieniä vaatteita?
miksi te rakastutte renttuihin?
miksi teidän merkkipäivänne pitää muistaa?
miksi te olette niin ilkeitä manipuloijia?
..miksi? :)
siveys:
miksi meikkaatte?
Keeerin:
Taitaa vaan olla niin, et nykyajan miehet on tottuneet saamaan kaiken nopeesti ja helposti..
Sade*:
Hmmm.. mä ainakin meikkaan siksi etten näytä ihan räjähtäneeltä aamu kasilta ku pitää lähtee kouluun. Ehkä enemmän just oman itteni takia siis, että kehtaa näyttäytyä.
ALIEN:
Mielestäni meikit ovat hieno keksintö ennen ajanlaskun alkua, mut...
---
Sade*:
Hmmm.. mä ainakin meikkaan siksi etten näytä ihan räjähtäneeltä aamu kasilta ku pitää lähtee kouluun. Ehkä enemmän just oman itteni takia siis, että kehtaa näyttäytyä.
---
...näytänhän minäkin ja varmaan miljoonat muut miehet aamuisin rähjäiseltä, eikä me kuitenkaan meikata - käymme ehkä suikussa ja pesemme hampaat ei muuta. Uskoisin, että suurin osa teistä meikkaa huonon itseluottamuksen takia, koska ulkonäkö tuntuu olevan teille todella tärkeä asia. Ymmärrettävää sinäänsä, koska sillähän te saatte miesten huomion. Enkä nyt väitä, että se olisi ainoa syy tottakai "just sä teet sen aina vain sen taki, koska se on kivaa plaa plaa plaa"
siveys:
miksi meikkaatte?
GoA:
Ai miehet muka muka pihtareita? En usko.
Sade*:
---
öh... minkä hiton takia kaikki mitä naiset tekee ulkonäkönsä takia pitäs liittyä aina miesten "viihdyttämiseen"?? Kyllä mä oon miehiltä huomiota saanu ihan ilman meikkejäki! :D Mä en edes omalla meikkaamisellani tarkota mitään kamalaa pakkelikerrosta ja luomiväriä ja ripsiväriä ja poskipunaa ja huulikiiltoa ja huulipunaa jne, en tod meikkaa pal mitää jos meen esim kouluun, joinaki aamuina en meikkaa ollenkaan jos näytän ihan hyvältä muutenkin. Mahtaakohan tosta nyt saada ketään selkoa?
Ja vielä tosta et ehkä naiset meikkaa sen takia koska ne voi tehdä sen! :D Jos mies meikkais se näyttäis homomaiselta toisten miesten silmissä. Tai ainakin osan miesten silmissä, ei kaikkien. Mut turha miesten on sanoa et ne ei ikinä laittais sitä tököttiä naamaansa jos se olis kaikkien miesten yleinen tapa. Kaikki haluu näyttää hyvältä kuitenki.
Puistokemisti:
---
Joo no mä en halua kaikkia naisia, mulle riitäis yksi.
[/q
näin vain osan topicista lukeneena: Naisia saa, jos pitää huolta hygieniastaan, ja tyylistään(tyylikkyys on tärkeää!!) on ystävällinen ja uskaltaa tehdä aloitteita. -Joskus miehet valittaa kun ei saa tyttöystävää, eikä ne kuitenkaan viitsi ees vilkasta peiliin!!!! - Ei myöskään kannata asettaa rimaa liian korkealle, vaan pitää tyytyä sellaiseen minkä voi saada. usein joku kauhea miehenkuvatus torjuu jonkun ihan keskiverto tytön ja itkee sitten kun ei saa ketään, eli sitä halutuinta tyttöä!!!!
Sade*:
öh... minkä hiton takia kaikki mitä naiset tekee ulkonäkönsä takia pitäs liittyä aina miesten "viihdyttämiseen"?? Kyllä mä oon miehiltä huomiota saanu ihan ilman meikkejäki! :D
Kaikki haluu näyttää hyvältä kuitenki.
Narya:
Nyt on kyllä ihan pakko esittää yksi kysymys miehille...
Miksi ihmeessä keski-ikäiset, sotkuiset, pahalta haisevat, tyhmät ja itsensä totaalisesti hunningolle heittäneet miehet kuvittelevat, että kaikki 15-25 vuotiaat nätit tytöt haluavat olla seksuaalisessa kanssakäymisessä heidän kanssaan? Tämä on ihmetyttänyt ja tuottanut pahaa mieltä jo pitemmän aikaa.
ALIEN:
Ja, kun kerran tekin kerrotte, et miksi "juuri Te meikaatte" niin mäkin voisin sanoa, etten Mä meikkaa, koska en näe tarvetta moiseen ajankulutukseen. Löytyy paljon tärkeämpiäkin asioita elämästäni, kuin oma ulkonäkö.
[Nuclear]:
---
ALIEN:
Ja, kun kerran tekin kerrotte, et miksi "juuri Te meikaatte" niin mäkin voisin sanoa, etten Mä meikkaa, koska en näe tarvetta moiseen ajankulutukseen. Löytyy paljon tärkeämpiäkin asioita elämästäni, kuin oma ulkonäkö.
---
Sä meikkaat vaan eri tavalla, rautaa apuna käyttäen.