Kysymyksiä naisille :)

587 posts, 30 pages, 187,809 views

Syder

#401 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

onni3mk, 5.7.2005 10:37:
Tossa on paljon asiaa, mutta ei sitä iskemistä kannata siltikään unohtaa. Säälittävää on vain se, että se vääränlainen mies yrittää iskeä, eikä tajua, jos ei kiinnosta. *vink*

Niinpä niin, ainahan sitä pitäs kilometrin päästä tajuta kaikki ja nähdä kaikki ja kuulla kaikki. Miksi sieltä ei vain yksinkertaisesti voisi suoraan tulla tyylii: 'Sun kans on kiva jutella mutta siihen jutteluun se jää' tai jokin muu hyvin yksinkertainen lause joka kertoisi suoraan tälle miehelle asioiden laidan. Ei oo aina kiva pyörii ihmisten ympärillä epätietoisena toisten asenteista ja suhtautumisesta kuukausitolkulla ja sen jälkeen vasta kuulla et oot kiva mut et oo sillee kiva ynnä muuta skeidaa *nauru*

--
Divida et impera.

onni3mk

#402 • • onni3mk Onni on.

Syder, 5.7.2005 12:26:
Niinpä niin, ainahan sitä pitäs kilometrin päästä tajuta kaikki ja nähdä kaikki ja kuulla kaikki. Miksi sieltä ei vain yksinkertaisesti voisi suoraan tulla tyylii: 'Sun kans on kiva jutella mutta siihen jutteluun se jää' tai jokin muu hyvin yksinkertainen lause joka kertoisi suoraan tälle miehelle asioiden laidan. Ei oo aina kiva pyörii ihmisten ympärillä epätietoisena toisten asenteista ja suhtautumisesta kuukausitolkulla ja sen jälkeen vasta kuulla et oot kiva mut et oo sillee kiva ynnä muuta skeidaa *nauru*

Okei, nyt lähinnä tarkotin pokailua baarissa.

Mulla on itseasiassa tommonen tilanne nyt, enkä oikeen tiedä, miten sanoisin ton, et ollaan kavereita vaan. Mut se taas on mun moka, koska aikasemmin annoin vähän vääriä viestejä ,kun en tienny mitä halusin, tosin en taida tietää vieläkään. Ei oo helppoo *nauru*

--
Onni on.

AlexS

#403 • • AlexS kummasetä

onni3mk, 5.7.2005 12:31:
---
Syder, 5.7.2005 12:26:

---

Okei, nyt lähinnä tarkotin pokailua baarissa.

Mulla on itseasiassa tommonen tilanne nyt, enkä oikeen tiedä, miten sanoisin ton, et ollaan kavereita vaan. Mut se taas on mun moka, koska aikasemmin annoin vähän vääriä viestejä ,kun en tienny mitä halusin, tosin en taida tietää vieläkään. Ei oo helppoo *nauru*

Hassua että ite aina törmää just tuon samanlaisen "elämänvaiheen" kanssa painiviin.
"joo, mut ei...ehkä...saa nähdä...en osaa sanoa" *ding*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

onni3mk

#404 • • onni3mk Onni on.

AlexS, 5.7.2005 13:01:
Hassua että ite aina törmää just tuon samanlaisen "elämänvaiheen" kanssa painiviin.

Mä en usko, et se on elämänvaiheesta kiinni, vaan siitä toisesta ihmisestä *hymy* Tai siis niin se mun mielestä on.

--
Onni on.

Charlotte

#405 • • Edited Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato
Itse saatan joskus heittää pientä flirttiä. Se ei kuitenkaan tarkoita että veisin asiaa sen pidemmälle tai että tarkoittaisin sillä mitään sen kummempaa. En myöskään oleta että saamani flirtti aina tarkoittaa mitään sen enempää. Pieni flirtti piristää. " Antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa " pätee mielestäni niin miehiin kuin naisiinkin.

Hirveän paljon yleistämistä täällä on kyllä havaittavissa!
Kaikki naiset eivät ole petollisia,valehtelevia,pihtaavia juoru akkoja!! *släp**släp* Yhtä paljon naiset ovat vitusta kuin miehetkin. Sieltähän kaikki ihmiset tulevat vai*ding*

Seksi on mielestäni tärkeä osa suhdetta. Jos se on hyvää se on 10% suhteesta ja jos se on huonoa se on 90% suhteesta. Edellisessä suhteessa halut olivat vähissä koska seksi ei ollut niin hyvää. Nyt kun se on niiiiiiiiiin hyvää...hmmm...huomaan haluavani sitä ja PALJON*muhaha*! Ja se mitä sanottiin krapulaseksistä ei koske mua ainakaan. Paras krapulalääke on rasvanen pitsa ja hyvä seksi. Poikkeuksena oksupoksukrapula jolloin ei kyllä tee mieli mitään muuta kun oksentaa.

" Välillä pitää mennä huonosti että sitten osaa arvostaa sitä että menee hyvin" = Tähän lauseeseen en yhdy. Olen seurustellut hieman alle 1v9kk ja ei olla riidelty kun ehkä 2 kertaa kännissä. Osaan ilman ongelmiakin arvostaa miten loistava juttu meillä on*plur**sydän*
Asiaan vaikuttaa tietenkin se että miten hyvin asioista puhutaan. Edellisessä suhteessa riitoja oli useammin koska ongelmia ei käsitelty loppuun ja ne jäivät vaivaamaan. Riitely puhdistaa välejä jos on jotain puhdistettavaa. Muuten riitely on ihan hölmöä puuhaa.
#406 • • ALIEN Guest
elokuva Hiljaiset Sillat.

Mikä tästä tekee niin hyvän monien naisten mielestä?

Tarina pähkinäkuoressa:
Kysymys on nyt siis romanttisesta (aaaah <3) -tarinasta missä kauan avioliitossa elänyt ja perheen kasvattanut nainen ihastuu kylä-vierailijaan, kun perheen isä on viemässä lapsia jonnekin ratsastuskilpailuihin. Viettävät aikaa yhdessä, ottaa tämän asumaan kotiinsa, harrastavat seksiä ja ovat valmiita jopa muuttamaan pois kylästä yhdessä naisen jättäessä koko perheen. Mutta ei jätäkään vaan päättää jäädä perheen luo, tosin pitää salaisuuden itsellänsä ja jättää testamenttiiinsa pyynnön että hänen tuhkansa heitettäisiin sillalta alas, jossa vietti aikaansa tämän vierailijan kanssa. Sen sijasta, että haudattaisiin miehensä vierelle niin kuin oli ollut tarkoitus.

Ihan mielenkiinnosta haluisin tietää teidän mielipiteitä tästä tarinasta. Ja tietty miehetkin saa kertoa *vink*
rainy

#407 • • rainy

ALIEN, 25.11.2005 17:39:

Tarina pähkinäkuoressa:
Kysymys on nyt siis romanttisesta (aaaah <3) -tarinasta missä kauan avioliitossa elänyt ja perheen kasvattanut nainen ihastuu kylä-vierailijaan, kun perheen isä on viemässä lapsia jonnekin ratsastuskilpailuihin. Viettävät aikaa yhdessä, ottaa tämän asumaan kotiinsa, harrastavat seksiä ja ovat valmiita jopa muuttamaan pois kylästä yhdessä naisen jättäessä koko perheen. Mutta ei jätäkään vaan päättää jäädä perheen luo, tosin pitää salaisuuden itsellänsä ja jättää testamenttiiinsa pyynnön että hänen tuhkansa heitettäisiin sillalta alas, jossa vietti aikaansa tämän vierailijan kanssa. Sen sijasta, että haudattaisiin miehensä vierelle niin kuin oli ollut tarkoitus.

Ihan mielenkiinnosta haluisin tietää teidän mielipiteitä tästä tarinasta. Ja tietty miehetkin saa kertoa *vink*

No täähän on aika selkee. Jokasellahan naisella on joku semmonen kamala rakkauden kaipuu ja tossa toi nainen sit löytää sen sen toisen miehen kanssa. Ja ehkä tossa on vähä tommosta roomeo ja juulia meininkiä et rakastetaan vaan mut ei ikinä voida saada toinen toistaan. Ehkä siinä vaan joku viehättää varsinkin naisia. *ding* Korjatkaa jos oletukseni on täysin väärä.
rainy

#408 • • rainy

onni3mk, 5.7.2005 13:12:
---
AlexS, 5.7.2005 13:01:

---

Mä en usko, et se on elämänvaiheesta kiinni, vaan siitä toisesta ihmisestä *hymy* Tai siis niin se mun mielestä on.

Se todellakin on ihmisistä kiinni ainakin mun mielestä. Itsekin on ehkä joskus erehtynyt luulemaan että se on se mun elämäntilanne minkä takia mun on vaikea jonkun kanssa olla mutta sitten heti viikon päästä tapaakin jonkun ja asia on aivan toisinpäin kuin sen edellisen kanssa. Kyl se "kemia" siinä on kuitenki se juttu.
e-nergique

#409 • • e-nergique STT

ALIEN, 25.11.2005 17:39:

-klips-

Ite en oo henk. koht. koskaan myöskään ymmärtänyt miten tarina pettämisestä on jotenkin niin ihana! *hmph* Useat tuntemani saman sukupuolen edustajat pitävät ko. elokuvaa yhtenä parhaista ikinä, mutta en todella voi tätä mielipidettä jakaa!

Elokuva on mielestäni moraalisesti jokseenkin arveluttava... *ding*

(Plus että inhoan Clint Eastwoodia koko sydämestäni!!! *vink*)

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

#410 • • ALIEN Guest

RINY, 25.11.2005 17:45:
No täähän on aika selkee. Jokasellahan naisella on joku semmonen kamala rakkauden kaipuu ja tossa toi nainen sit löytää sen sen toisen miehen kanssa. Ja ehkä tossa on vähä tommosta roomeo ja juulia meininkiä et rakastetaan vaan mut ei ikinä voida saada toinen toistaan. Ehkä siinä vaan joku viehättää varsinkin naisia. *ding* Korjatkaa jos oletukseni on täysin väärä.

Ok. Se nainen myös muistaakseni sanoi, että hänellä on kaikki elämässään hyvin, joten miksi hän rakkautta vielä haluaisi toiselta mieheltä ja riskeeraisi kaiken hyvän? Ja miksi valehtelu?

( Tietysti pitää muistaa eihän tossa kerrottu et minkälainen tausta tällä parisuhteella oli entisestään tyyliin eihän sitä tiedä, jos vaikka aviomiehen tarina olisi ollut jotenkin paskamainen ennen tuota tarinan aikaa ja nainen näkisi oikeudekseen tehdä samat, mutta kun ei ainakaan ollut ilmoitettu mitään vastaavaa niin.. )
#411 • • ALIEN Guest

e-nergique, 25.11.2005 17:54:

Ite en oo henk. koht. koskaan myöskään ymmärtänyt miten tarina pettämisestä on jotenkin niin ihana! *hmph* Useat tuntemani saman sukupuolen edustajat pitävät ko. elokuvaa yhtenä parhaista ikinä, mutta en todella voi tätä mielipidettä jakaa!

Elokuva on mielestäni moraalisesti jokseenkin arveluttava... *ding*

Samat jutut mullekin tuli mieleen eikä sekään auttanut, että se on niin "ihana" joidenkin mielestä. Mut sit ajattelin näkökulmaa taas tämän naisen kulmasta, joka vosi ehkä sittenkin olla kyllästynyt arki-elämään saman katon alla, eikä kuitenkaan tahdo menettää sitä kaikkea ja haluaa silti vielä kokea jotain mikä varmasti tuntuisi hyvältä eli tuntee olevansa todella haluttu niin, kuin suurin osa naisista uskoakseni haluaa tuntea. Sitä en missään nimessä haluakaan tuomita, mutta se valehtelu miehelle, jota rakastaa.

Olisiko tarina yhtä ihana tai teko yhtä oikeutettu, jos vastaavanlaisessa tilanteessa mies haluisi vain naida säkit tyhjäksi jonkun seksikkään puutarhuri-tytön kanssa ja salata asia vaimoltansa ja perheeltänsä hautaan saakka ja laskea uurnansa juuri siihen kukkapensaaseen minkä tämä puutarhuri oli istuttanut aikaa sitten, vaikka olisi luvannut vaimollensa että heidät haudataan vierekkäin? (siis kysyn nyt niiltä ketkä ihannoivat elokuvaa)
hallucinogen

#412 • • hallucinogen Edain

Jaa mun mielestä tosta tuli vaan mieleen et elokuvan ämmä on täys lumppu :D

--
pikku-*possu*

Nauskiss

#413 • • Nauskiss

AlexS, 5.7.2005 09:54:
---
Syder, 4.7.2005 20:06:
Joskus kieltämättä vaikuttaa että perussuomalaisella känniääliöilyllä ja öykkäröinnillä pääsee pidemmälle kuin käyttäytymällä fiksusti ja hyvätapaisesti.

---

Jeps, niinhän se on tainnut olla jo pitkän aikaa.
Joku asiastatietävä vois antaa öykkäröinti/perseenpuristelu-tunteja, I'm in!

Apua! Jos käytte tollasen kurssin, niin älkää sit ikinä - toistan IKINÄ - tulko mun lähistölle!

*eiei* *dissaa*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

rainy

#414 • • rainy

ALIEN, 25.11.2005 18:29:
---

---

Ok. Se nainen myös muistaakseni sanoi, että hänellä on kaikki elämässään hyvin, joten miksi hän rakkautta vielä haluaisi toiselta mieheltä ja riskeeraisi kaiken hyvän? Ja miksi valehtelu?

( Tietysti pitää muistaa eihän tossa kerrottu et minkälainen tausta tällä parisuhteella oli entisestään tyyliin eihän sitä tiedä, jos vaikka aviomiehen tarina olisi ollut jotenkin paskamainen ennen tuota tarinan aikaa ja nainen näkisi oikeudekseen tehdä samat, mutta kun ei ainakaan ollut ilmoitettu mitään vastaavaa niin.. )

Selkeetä dramatiikan hakua! *tirsk*
:D

#415 • • :D
Oletetaan, että on nainen ja poitsu ja myöhemmässä vaiheessa vielä
kolmaskin poitsu. Toisekseen, ensimmäinene poitsu on ihastunut naiseen
ja päättää kertoa asiasta naiselle, koska puolinsun toisin on mukavaa
toistensa seurassa ja jutut synkkaa. Nainen ei oikeastaan edes mieti asiaa
ja toteaa vaan haluvansa olla ns. kaveri. Eikö yleensä kannattais hieman
miettiä näitä asioita? Tarkoitan, että esim. ensimmäiselel poitsulle ei ole
sitten myöhemmin kaverina ehkä kaikista helpointa seurata sivusta kun
kovin pitämänsä nainen päättääkin seurustella jonkun kanssa. Hankala
tilanne. Toinen ei välitä toisesta ja toisen pitäs kestää näkemänsä.
Mikä neuvoksi?

Tai miksi ei seurustella tyyppien kanssa joita sanovat "helvetin hyviksi",
"olisitpa mun mies", jne. tyypeiksi. Sitten itketään ja vollotetaan kun
miehet on kehnoi ja paskoi jne jne.
Miksi näin?

Enmä tajuu. :<

On kyl paljon juttui mitä en tajua, ehkä mulle vaan valehdellaan. :<
Ehkä sit oon vaan typerä ja sinisilmäinen. :< Eikä verbaalinen ulos-
antikaan ollut ehkä paras tässä tekstissä. :< Mä meen nurkkaan
häpeämään.
#416 • • x Guest

kehrään sulle, jos haluat, 26.11.2005 16:47:
Nainen ei oikeastaan edes mieti asiaa
ja toteaa vaan haluvansa olla ns. kaveri. Eikö yleensä kannattais hieman
miettiä näitä asioita?

"olisitpa mun mies", jne. tyypeiksi. Sitten itketään ja vollotetaan kun
Miksi näin?

nama kun eivat ole jarjen asioita, eivatka miettimalla miksikaan muutu :)
Nauskiss

#419 • • Nauskiss

kehrään sulle, jos haluat:

Oletetaan, että on nainen ja poitsu ja myöhemmässä
vaiheessa vielä kolmaskin poitsu. Toisekseen, ensimmäinene
poitsu on ihastunut naiseen ja päättää kertoa asiasta naiselle,
koska puolinsun toisin on mukavaa toistensa seurassa ja jutut
synkkaa. Nainen ei oikeastaan edes mieti asiaa ja toteaa vaan
haluvansa olla ns. kaveri. Eikö yleensä kannattais hieman
miettiä näitä asioita? Tarkoitan, että esim. ensimmäiselel
poitsulle ei ole sitten myöhemmin kaverina ehkä kaikista helpointa
seurata sivusta kun kovin pitämänsä nainen päättääkin seurustella
jonkun kanssa. Hankala tilanne. Toinen ei välitä toisesta ja toisen
pitäs kestää näkemänsä.
Mikä neuvoksi?

Täh, täh ja täh? *ding*

Eli, jos sä ihastut johonkuhun hänen pitäis alkaa seurustella sun kanssa, koska sun on vaikea kestää, jos hän alkaa seurustella jonkun muun kanssa..?

Siinä vaiheessa kun tuommoset asiat tulee konkreettisesti puheeksi on kumpikin osapuoli varmasti ehtinyt muodostaa näkemyksensä toisesta:
Se että tyttö vastaa "miettimättä" haluavansa olla vain kaveri voi siis olla vaikka kuinka tarkasti mietittyä.

Onhan sekin vaihtoehto olemassa, että ette vaan enää ole kavereita, jos sun on liian vaikea kestää toisen seurustelusuhdetta. Ei oo pakko jäädä katteleemaan vierestä asiaa, jota et kestä. Eikä tytön ole pakko seurustella sun kanssa vain siksi, ettet halua hänen olevan kenenkään muun kanssa, koska olet häneen ihastunut.

"olisitpa mun mies", jne. tyypeiksi.

No, ei voi tietää, mitä nuo naiset ajattelee tai sanoo joistakin muista miehistä - saattaahan jossakin olla jokunen heidän mielestään VIELÄ IHANAMPI mies.

Mä ainakin pystyn ajattelemaan/sanomaan joistakin miespuolisista tutuistani, että: "Tuossa olis hyvä mies jollekulle." Mikä ei välttämättä todellakaan tarkoita, että ajattelisin itse omia k.o. miehen läheiseen suhteeseen. Jostakin kivasta ja fiksusta tyypistä ei vaan välttämättä millään pysty pitämään ´sillä´ tavalla - jostakin toisesta mukavasta miehestä taas pystyy. [Ja, ikävä kyllä, joskus saattaa pitää jostakin vähemmänkin kivasta tyypistä ´sillä´ tavalla... *uuh*]

Sitten itketään ja vollotetaan kun
Miksi näin?

Ainahan kaikki valittaa kumppanistaan, olipa hän alunperin kuinka haluttu tahansa. Ei ole olemassa ongelmatonta suhdetta. Ja, kaverit nyt etunenässä kuulee parisuhteilun huonoimmat puolet - hyvistä ja ihanista puolista ei välttämättä puhuta, vaikka niitä olisikin.

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

:D

#420 • • :D

Nauskiss, 26.11.2005 18:12:
Eli, jos sä ihastut johonkuhun hänen pitäis alkaa seurustella sun kanssa,
koska sun on vaikea kestää, jos hän alkaa seurustella jonkun muun kanssa..?

Tuohan oliskin ihannetilanne. ;) Kaikki oliskin helppoa jos vois oman pään
mukaan kaikkea taivutella.

Onhan sekin vaihtoehto olemassa, että ette vaan enää ole kavereita

Tää onkin useimmiten fiksuin ratkaisu, ellei sitten seurustele jonkun
läheisen kaverin kanssa esim. Tää onkin tuttu tilanne mulle. Kiperä
kuin mikäkin. :<

No, ei voi tietää, mitä nuo naiset ajattelee tai sanoo joistakin muista miehistä...

Voiko tuota tietää koskaan mitä naiset ajattelee?;) Ilmeisesti ei.
Mut noin eikö vois loogisesti ajatella, että edetään vähän niinkuin progressiivisesti
kehnommasta ukosta aina parempaan ja sopivampaan tms.? ;)

Jaja enmä kyl keksi mitään pahaa sanottavaa nykyisesta suhteestani. :)