Nauskiss, 27.11.2005 16:22:
Huhhuh, aikamoista sadismia, sanoisin! *hirvittää*
Sadismia? Tämä on nyt taas varmaan jotain "naisten logiikkaa". :D
Analysoidaanpa hieman.
"
Mitä naiset tarkoittavat kun sanovat:
- Eikö voitaisi olla vain ystäviä?
= En rakasta sinua romanttisessa mielessä, enkä ole edes ihastunut."
Mitä on romanttinen rakkaus jos ei ihastumista? Miksi ei voi sanoa tuota suoraan sen sijaan, että kysyisi kysymyksiä, joihin vastaus kuuluu: Voisimme toki olla, mutta haluan muuta. Kuinka niin?
"
- Tarvitsen tilaa
= Tarvitsen tilaa."
Tilaa? Tilaa mille? Oletko sisustamassa kämppääsi jotenkin helvetin ahtaasti? Mihin ajattelit käyttää sen tilan, jonka toisen poistuminen vapauttaa? Jalkalamppuko siihen tulisi? Vai tarvitsetko tilaa liikkua? Riittääkö, jos ottaa askeleen pari taaksepäin?
"
- Voitko auttaa kotitöissä?
= Voitko auttaa kotitöissä? (Tuskin kysyisin. Oletan, että kumpikin tekee sen verran mitä ehtii/viitsii.)"
Vaarallinen oletus. Oikea vastaus tuohon kysymykseen on tietenkin: Voin. En ole raajarikko, halvaantunut tai vajaaälyinen. Voin auttaa kotitöissä. Hitto, voin tehdä kaikki kotityöt jos niikseen tulee. Kuinka niin?
"
- Näytänkö läskiltä tässä leningissä?
= Näytänkö läskiltä tässä leningissä? (En kyl kysyis, enkä käytä leninkejä.)"
"Näytät. Vieläkö haluat lähteä ulos? Niin arvelinkin."
"
- Joo, no, pizza käy ihan hyvin.
= Hmm... Voishan sitä jotain vähän parempaakin syödä, mutta jos ei ole esim. rahaa, niin pizza on ihan ok. (Mä en tosin voi syödä pizzaa, mutta saahan pizzerioista usein vaikkapa salaattia.)"
Eli ei käykään hyvin vaan vain ok:sti?
"
- En halua poikaystävää tällä hetkellä
= En halua poikaystävää tällä hetkellä."
Eli mies ei ollut sellainen, joka olisi saanut sinut haluamaan sellaista. Vika oli siis miehessä. Selvä peli.
"
- Paikka!
= En sanois ikinä!!!!!"
...mutta miettisit kyllä?
"
- Pidän sinusta.. mutta..
= Pidän sinusta... mutta.. (Tähän jatkoksi sitten jotain selitystä, miksi en pidä enempää. Tuskinpa kuitenkaan tuollee sanoisin kenellekään. Löytyy paremmatkin tavat ilmaista asioita.)"
Enempää kuin mitä? Enempää kuin torakoista? Ei voi muuta sanoa, kuin että toivottavasti löytyy. x)
"
- Et ikinä kuuntele!
= Et ikinä kuuntele! (Voisin sanoa vain
todella vihaisena.)"
Miksi sanoa siitä? Eihän sinua kuitenkaan kuunnella.
"
- Etenemme liian nopeasti
= Etenemme liian nopeasti."
Pelkäätkö sakkoja ylinopeudesta?
"
- Olen valmis tuossa tuokiossa!
= Olen valmis tuossa tuokiossa!"
Kuinka pitkä tuo tuokio sitten on?
"
- Ei, kyllä minä maksan itsestäni
= Ei, kyllä minä maksan omasta puolestani."
Mutta teetkö sen ilomielin?
"
- Olet ainoa
= Olet ainoa."
...jota olen pettänyt?
"
- Koolla ei ole väliä...
= En sanois noin. Koolla on väliä. ´Sen´ koko ei kuitenkaan ole mun mielestä mitään parisuhteen perustuspilareita, joten aika toisarvoista."
Koolla on väliä. Tulihan se sieltä.