Kysymyksiä naisille :)

587 posts, 30 pages, 187,614 views

Pätkis

#441 • • Pätkis Pikkis

flygfisk, 27.11.2005 18:07:
Eräs nainen hakkasi ikkunaani(asun onneksi katutasossa) ja möykkäsi pihalla aamuyöstä. Baari-illan jälkeen oli tainnut saada hyvän idean ja tulla luokseni yöksi. En jaksanut nousta ylös sängystä sanomaan naiselle, että mene kotiisi. Nyt hän on soitellut mulle puoli päivää, mutten ole jaksanut vastata, koska en jaksa kuunnella mitä sillä on sanottavana.

Tässä seuraa kysymykseni naisille: Miten ilmoitan sivistyneesti tälle naiselle, että minua ei kiinnosta enää ja viime öisen takia voisi painua helvettiin koko elämästäni?

1) Sun olis PITÄNYT nousta sängystä sanomaan sille että mee muualle. Olis ollu helpointa. Mut koska sä olet Mies, ja välttelet loppuun saakka konfliktia tän (okei, hullun) naisen kanssa, sä kaivoit itselles kuoppaa vaan syvemmälle. Nyt siis
2) Vastaat puhelimeen ja sanot, miten asia on. Että lakkaa piinaamasta nyt, usko jo.

Mä en pysty jäsentämään, miks asioista pitää ylipäätään tehdä noin vaikeita. Kaikkee puhelimeen vastaamattomuutta ja katoamistemppuja... Ihan idiotismiahan se on kun vois vaan sanoo, et Anna Olla. Yleensä kun ystävällisessä hengessä sen 5 minuuttia jaksaa keskustella ni sit ei tarvi enää *justjoo*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Gleba

#442 • • Gleba

hallucinogen, 27.11.2005 18:34:
---
Gleba, 27.11.2005 18:23:
tarkottaapas! :) paitsi jos ei oikein itekään tiiä miten asiat on ni sillo voi mennä änkytykseen. mutten ite kyllä sillonkaan valehtele, ei siinä oo järkee,
ja jos sanon että olen pian valmis niin kans olen pian valmis :)

---

Ehkä ne teidän yläkammarissa kuulostaa jotenkin selkeeltä suomelta mutta se mitän me kaksilahkeiset kuullaan on jotain kumman johdattelua tai kysymyksiä mihin ei voi vastata oikein, ainoastaan väärin ;D

ehkä minäki oon sitten putkiaivo.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

zeuzz

#443 • • zeuzz digital punk

Mä en pysty jäsentämään, miks asioista pitää ylipäätään tehdä noin vaikeita. Kaikkee puhelimeen vastaamattomuutta ja katoamistemppuja... Ihan idiotismiahan se on kun vois vaan sanoo, et Anna Olla. Yleensä kun ystävällisessä hengessä sen 5 minuuttia jaksaa keskustella ni sit ei tarvi enää *justjoo*

niin, olisihan se mukavaa, jos kaikki selviäisi puhumalla... joskus on vaan parempi jättää asia sikseen ja siirtyä eteenpäin.
Zapa

#444 • • Edited Zapa Mr Wrangler

Eräs nainen hakkasi ikkunaani(asun onneksi katutasossa) ja möykkäsi pihalla aamuyöstä. Baari-illan jälkeen oli tainnut saada hyvän idean ja tulla luokseni yöksi. En jaksanut nousta ylös sängystä sanomaan naiselle, että mene kotiisi. Nyt hän on soitellut mulle puoli päivää, mutten ole jaksanut vastata, koska en jaksa kuunnella mitä sillä on sanottavana.

Tässä seuraa kysymykseni naisille: Miten ilmoitan sivistyneesti tälle naiselle, että minua ei kiinnosta enää ja viime öisen takia voisi painua helvettiin koko elämästäni?

edit: Mitä tämän naisen päässä mahdollisesti liikkuu?*nauru*

en tiedä millainen suhde teillä on ollut mut eiks se ole nykyaikana jees, että jättää toisen tekstiviestillä. rox!

e: kysymys: miksi naiset miettivät niin usein asioita vain omassa päässään, eivätkä yritä kunnolla keskustella asioista? juttuja haudotaan kyllä omassa mielessä, mutta niitä ei tuoda julki suoraan sanomalla?
Gleba

#445 • • Gleba

Zapa, 27.11.2005 20:41:
---

edit: Mitä tämän naisen päässä mahdollisesti liikkuu?*nauru*

---

en tiedä millainen suhde teillä on ollut mut eiks se ole nykyaikana jees, että jättää toisen tekstiviestillä. rox!

e: kysymys: miksi naiset miettivät niin usein asioita vain omassa päässään, eivätkä yritä kunnolla keskustella asioista? juttuja haudotaan kyllä omassa mielessä, mutta niitä ei tuoda julki suoraan sanomalla?

sitä minäki oon miettiny *hmph* ei me ehkä vaan uskalleta? :D

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

flygfisk

#446 • • Edited flygfisk
Helpointahan se olisi ollut vastata puhelimeen jne. mutta kuten joku jo mainitsikin, niin joskus on parempi vaan pikkuhiljaa feidata. Kahteen viikkoon ei olla oltu missään yhteydessä kummankaan aloitteesta ja luulin, että juttu on jo menneen talven lumia.

Paras oli tuossa äsken, kun naapuri tuli vastaan pihalla, niin kyseli pieni virne naamalla, että kuulinko aamuyöllä jotain mekkalaa ja että nimeäni olisi huudeltu pihalla.*blush*
lostgone

#447 • • lostgone
Feidaus ensivalintana ihmissuhteen päättämiseen on aina säälittävää.*dissaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Pätkis

#448 • • Pätkis Pikkis

zeuzz
niin, olisihan se mukavaa, jos kaikki selviäisi puhumalla... joskus on vaan parempi jättää asia sikseen ja siirtyä eteenpäin.

No ihan varmasti on parempi / helpompi sille, joka asian jättää sikseen *hymy* Silti mä joskus toivon, että pätis tää "minkä taakseen jättää, sen edestään löytää". Ihan vaan, jotta ihmiset oppis ajattelemaan hivenen myös omaa napaansa pidemmälle ja näin ehkä jopa kunnioittamaan toisiaan. (Tää ei nyt liity mitenkään siihen öiseen häiriköintiin, jota alunperin kommentoin.) Eikä mulla ole mitään idealismia siitä, että asiat puhumalla aina selviävät, mutta mun mielestä saa luovuttaa sit vasta kun on eka yrittänyt.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Rubicon

#449 • • Rubicon

lostgone, 27.11.2005 20:53:
Feidaus ensivalintana ihmissuhteen päättämiseen on aina säälittävää.*dissaa*

I agree.
Eikä sen tarvii ees olla mikään ihmeellinen juttu/ elämää suurempaa rakkautta ja himoa
mut voi sitä silti olla kohtelias ja
ilmottaa ettei kiinnosta tai haluun olla kaveri tai vaikkapa keksiä ihan ikioman kliseen.
Vähemmän mua ainakin se ei-niin-kiinnostava tyyppi sen jälkeen vaivaa
kun tapauksessa että yrittäisin saada sen tajuamaan mun näkökannan sillä etten
vastaa puhelimeen ja juoksen kadulla karkuun yms.
Mut tietty mä oonkin vaan blondi ja me ajatellaan eri tavalla kuin muut*nauru*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Epailija

#451 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

Nauskiss, 27.11.2005 16:22:
Huhhuh, aikamoista sadismia, sanoisin! *eiei* *hirvittää*

Sadismia? Tämä on nyt taas varmaan jotain "naisten logiikkaa". :D

Analysoidaanpa hieman.

"Mitä naiset tarkoittavat kun sanovat:

- Eikö voitaisi olla vain ystäviä?
= En rakasta sinua romanttisessa mielessä, enkä ole edes ihastunut."

Mitä on romanttinen rakkaus jos ei ihastumista? Miksi ei voi sanoa tuota suoraan sen sijaan, että kysyisi kysymyksiä, joihin vastaus kuuluu: Voisimme toki olla, mutta haluan muuta. Kuinka niin?

"- Tarvitsen tilaa
= Tarvitsen tilaa."

Tilaa? Tilaa mille? Oletko sisustamassa kämppääsi jotenkin helvetin ahtaasti? Mihin ajattelit käyttää sen tilan, jonka toisen poistuminen vapauttaa? Jalkalamppuko siihen tulisi? Vai tarvitsetko tilaa liikkua? Riittääkö, jos ottaa askeleen pari taaksepäin?

"- Voitko auttaa kotitöissä?
= Voitko auttaa kotitöissä? (Tuskin kysyisin. Oletan, että kumpikin tekee sen verran mitä ehtii/viitsii.)"

Vaarallinen oletus. Oikea vastaus tuohon kysymykseen on tietenkin: Voin. En ole raajarikko, halvaantunut tai vajaaälyinen. Voin auttaa kotitöissä. Hitto, voin tehdä kaikki kotityöt jos niikseen tulee. Kuinka niin?

"- Näytänkö läskiltä tässä leningissä?
= Näytänkö läskiltä tässä leningissä? (En kyl kysyis, enkä käytä leninkejä.)"

"Näytät. Vieläkö haluat lähteä ulos? Niin arvelinkin."

"- Joo, no, pizza käy ihan hyvin.
= Hmm... Voishan sitä jotain vähän parempaakin syödä, mutta jos ei ole esim. rahaa, niin pizza on ihan ok. (Mä en tosin voi syödä pizzaa, mutta saahan pizzerioista usein vaikkapa salaattia.)"

Eli ei käykään hyvin vaan vain ok:sti?

"- En halua poikaystävää tällä hetkellä
= En halua poikaystävää tällä hetkellä."

Eli mies ei ollut sellainen, joka olisi saanut sinut haluamaan sellaista. Vika oli siis miehessä. Selvä peli.

"- Paikka!
= En sanois ikinä!!!!!"

...mutta miettisit kyllä?

"- Pidän sinusta.. mutta..
= Pidän sinusta... mutta.. (Tähän jatkoksi sitten jotain selitystä, miksi en pidä enempää. Tuskinpa kuitenkaan tuollee sanoisin kenellekään. Löytyy paremmatkin tavat ilmaista asioita.)"

Enempää kuin mitä? Enempää kuin torakoista? Ei voi muuta sanoa, kuin että toivottavasti löytyy. x)

"- Et ikinä kuuntele!
= Et ikinä kuuntele! (Voisin sanoa vain todella vihaisena.)"

Miksi sanoa siitä? Eihän sinua kuitenkaan kuunnella.

"- Etenemme liian nopeasti
= Etenemme liian nopeasti."

Pelkäätkö sakkoja ylinopeudesta?

"- Olen valmis tuossa tuokiossa!
= Olen valmis tuossa tuokiossa!"

Kuinka pitkä tuo tuokio sitten on?

"- Ei, kyllä minä maksan itsestäni
= Ei, kyllä minä maksan omasta puolestani."

Mutta teetkö sen ilomielin?

"- Olet ainoa
= Olet ainoa."

...jota olen pettänyt?

"- Koolla ei ole väliä...
= En sanois noin. Koolla on väliä. ´Sen´ koko ei kuitenkaan ole mun mielestä mitään parisuhteen perustuspilareita, joten aika toisarvoista."

Koolla on väliä. Tulihan se sieltä.

*vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Nauskiss

#452 • • Nauskiss

Epailija, 27.11.2005 23:30:
---
Huhhuh, aikamoista sadismia, sanoisin! *eiei* *hirvittää*

---

Sadismia? Tämä on nyt taas varmaan jotain "naisten logiikkaa". :D

Epäilijä

Sulla on ´ihana´ pakkomielle väännellä jokaista mun sanaa aina ja joka topickissa - en valitettavasti jaksa enää kommentoida. Mutta, jatka ihmeessä, jos siltä tuntuu. *justjoo*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Epailija

#453 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Nauskiss, 27.11.2005 23:47:
Sulla on ´ihana´ pakkomielle väännellä jokaista mun sanaa aina ja joka topickissa - en valitettavasti jaksa enää kommentoida. Mutta, jatka ihmeessä, jos siltä tuntuu. *justjoo*

Imartelet itseäsi, mutta sovitaan sitten niin. ^^

--

Nauskiss

#454 • • Nauskiss

Steven Hoaks, 27.11.2005 16:28:
---
- Olen valmis tuossa tuokiossa!
= Olen valmis tuossa tuokiossa!

---

Tohon et usko itsekkään *nauru* Naisilla kestää aina *hih*

Uskonpas! *hymy* JOS mä sanon, että kestää vain hetki, niin sitten kestää vain hetki. Joskus saattaa kestää kauemminkin, mutta osaan kyllä sanoa senkin.

--

Avernian

#455 • • Avernian Kerettiläinen

Epailija, 27.11.2005 23:30:
Enempää kuin mitä? Enempää kuin torakoista? Ei voi muuta sanoa, kuin että toivottavasti löytyy. x)

Epis, sä oot ihana. Sulta saa aina kaikenlaista hienoa sanottavaa. En malta odottaa että saan kerrottua jollekulle spesiaalille "Pidän susta kuin torakoista *hymy*"

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avernian

#456 • • Avernian Kerettiläinen

Tää ei nyt ollu mulle, mutta kommentoin...
Katsos kun kuulostat niin epätodelliselta, että luonnontieteilijät ei usko sun olemassaoloon.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Nauskiss

#457 • • Nauskiss

Epailija, 27.11.2005 23:48:
---

---

Imartelet itseäsi, mutta sovitaan sitten niin. ^^

Haha, mä en kato kirjottele tänne yhtä laajalti kuin sinä, mutta joka topickissa missä ylipäänsä olen mitään sanonut, sinä sanot asiat "paremmin" mun perässä. Mutta, tämä tästä. Joku muu on varmasti parempaa keskusteluseuraa sulle.

--

Nauskiss

#458 • • Nauskiss

hallucinogen, 27.11.2005 17:10:
---
Seivaus yritys =D

---

Joko sulla on munat tai valehtelet ;D Mulla on kyllä ihan samanlaisia kokemuksia kuin monella muulla miehellä täällä, että naiset ei todellakaan tarkoita sitä mitä sanovat :D Aina kun ne sanovat jotakin pitää oikeasti miettiä mitä se koittaa oikeasti sanoa :D

Hanki parempaa luettavaa... eiku seuraa! *hymy*

Ei kaikki naiset valehtele eieiei.

--

Epailija

#459 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Avernian, 27.11.2005 23:50:
Epis, sä oot ihana. Sulta saa aina kaikenlaista hienoa sanottavaa. En malta odottaa että saan kerrottua jollekulle spesiaalille "Pidän susta kuin torakoista *hymy*"

Kiva, että jollekin kelpaa. *vink*

--