Ana-5000, 27.11.2005 23:56:
---
Nauskiss, 27.11.2005 23:54:
Ei kaikki naiset valehtele eieiei.
---
"Tämä lause on valhe"
Paranoiako se iski vai mikä?
587 posts, 30 pages, 187,699 views
Ana-5000, 27.11.2005 23:56:
---
Nauskiss, 27.11.2005 23:54:
Ei kaikki naiset valehtele eieiei.
---
"Tämä lause on valhe"
Nauskiss, 27.11.2005 23:51:
Haha, mä en kato kirjottele tänne yhtä laajalti kuin sinä, mutta joka topickissa missä ylipäänsä olen mitään sanonut, sinä sanot asiat "paremmin" mun perässä. Mutta, tämä tästä. Joku muu on varmasti parempaa keskusteluseuraa sulle.
pirpeli, 27.11.2005 19:40:
---
Fyraett, 27.11.2005 19:36:
jos tuutte baaritiskil juttelee, nii haluuttekste vaa ilmast juotavaa vai häh?
---
Ei kun munaa. Eikun siis halutaan tutustua.
Fyraett, 28.11.2005 11:34:
---
pirpeli, 27.11.2005 19:40:
---
Fyraett, 27.11.2005 19:36:
jos tuutte baaritiskil juttelee, nii haluuttekste vaa ilmast juotavaa vai häh?
---
Ei kun munaa. Eikun siis halutaan tutustua.
---
Oon kyl yks sankari.
Epailija, 28.11.2005 00:21:
---
Nauskiss, 27.11.2005 23:51:
Haha, mä en kato kirjottele tänne yhtä laajalti kuin sinä, mutta joka topickissa missä ylipäänsä olen mitään sanonut, sinä sanot asiat "paremmin" mun perässä. Mutta, tämä tästä. Joku muu on varmasti parempaa keskusteluseuraa sulle.
---
Pakko sanoa tähän, että liioittelet (kuten naiset yleensä *g*). Topikkeja kaksi tai kolme, viestejä varmaan noin kymmenen (en jaksanut laskea tarkkaan). Do ze math. ^^ Enkä muuten kirjoittele sen takia, että olisit jotenkin hyvää keskusteluseuraa, vaan sen takia, että teksteistäsi löytää jotain tavalla tai toisella kommentoitavaa (vrt. muun muassa se "sadistista"-sana, joka ei sopinut kontekstiin yhtään tai nämä pari vikaa viestiä, joissa liioittelet pahemman kerran).
pirpeli
No asiahan on niin, että en missään tapauksessa halua puhua kaikkien naisten suulla. Joku haluu ilmasta juomaa, joku sitä munaa, joku tutustua..Mä haluun usein pelkästään pussailla*lmao*En oikein sitä paitsi osaa lähestyä miehiä...*justjoo*Kai...Mut kyllä me naiset ollaan vaan oikeesti vaikeita, ota nyt sitte selvää tästäkin vastauksesta..
Nauskiss, 28.11.2005 11:49:
Jaa, no mun mielestä on sadistista valehdella - sun mielestä ei. Mikä EI todellakaan yllätä mua.
Ehkä liiottelen, koska olen ärtynyt sun tavasta väännellä sanomisiani tai niuhottaa jostain termeistä/väittää mun tarkoittavan jotain mitä en tarkoita jne. jne. + ilmeisistä asiavirheistä, joita tuputat tietona (viittaan mm. käsityksiisi SPR:n toiminnasta eräässä topickissa taannoin.)
En todellakaan kuvittele sun pitävän mua hyvänä keskusteluseurana - vaan ihan päin vastoin - siksi en näe järkeä siinä, että ylipäänsä yrität kommentoida snomisiani.
Käsität kaiken just tasan tarkkaan päinvastoin kuin minä - ei ole kenellekään mielekästä luettavaa, jos me kaksi täällä väännetään jostain termeistä.
Voit lukea sivistyssanakirjaa ja minä myös, ei tarvii väitellä sanoista, jotka ei väittelemällä muuksi muutu.
Joo, ja edelleen pidän tahallista valehtelemista sadistisena. Ja, pidän tässä topickissa puheena ollutta miesten simpputamista tahallisilla valheilla sadistisena. Tämä mielipiteeni ei muuksi muutu, enkä edes pahoittele sitä.
Nauskiss, 28.11.2005 12:38:
Enpä nyt jaksa puuttua muuhun, kuin että sadismi ei ole sama asia kuin sado-masokistinen seksuaalinen perversio.
Onpa siis varmaan tosi ´hassua´ sanoa tahallista valehtelemista ja miesten simpputamista valheilla sadistiseksi...
Veikkaan, että suurin osa mun alkuperäisen viestin lukeneista ymmärsi, mihin viittasin ja mitä tarkoitan.
Todella ärsyttävää, kun itse en KOSKAAN quottaa sua, ellet sinä ensin mua, TAAS juuttua tällaiseen TÄYSIN tyhjänpäiväseen vääntämiseen, josta ei ole iloa MULLE, eikä varmasti MUILLE LUKIJOILLE, niin ainoaksi vaihtoehdoksi jäät SINÄ. [Joo, imartelen taas itseäni, kun ns. kuvittelen sun saavan tästä jotain iloa. Mä en vaan tajua, miten jollain on varaa käyttää aikaansa johonkin näin älyttömään.]
Epailija, 28.11.2005 12:52:
---
Enpä nyt jaksa puuttua muuhun, kuin että sadismi ei ole sama asia kuin sado-masokistinen seksuaalinen perversio.
---
Ei olekaan. Sadomasokismi on sitä, että saa nautintoa sekä omasta, että muiden kärsimyksestä.
"sadismi sadismus
Sadismi on ranskalaisen markiisi de Saden mukaan nimetty poikkeavuus, jossa toiseen henkilöön kohdistuva ruumiillinen tai henkinen julmuus ja pahoinpitely tuottavat nautintoa tai seksuaalista mielihyvää."
(http://www.tohtori.fi/termi.php3?terID=6559&termit=sadismi)
Karski, 28.11.2005 13:20:
---
eikä varmasti MUILLE LUKIJOILLE
---
Onpas
Nauskiss, 28.11.2005 13:10:
Niin, lue sä vaan netistä mitä mikäkin asia/termi/tms. tarkoittaa, älä vahingossakaan esim. opiskele psykologiaa, filosofiaa jne.
Epailija, 28.11.2005 13:24:
---
Nauskiss, 28.11.2005 13:10:
Niin, lue sä vaan netistä mitä mikäkin asia/termi/tms. tarkoittaa, älä vahingossakaan esim. opiskele psykologiaa, filosofiaa jne.
---
Sivistyssanakirjan lähettäminen postissa olisi ollut hankalaa. Psykologiaa ja filosofiaa tuli opiskeltua lukiossa...
Tarvitsenko mielestäsi yliopistokoulutuksen tästä yleissivistykseen kuuluvasta sanasta, jotta voisin olla oikeassa?
gerry, 28.11.2005 13:34:
2.Miks myös seurusteleva nainen flirttaile ja antaa ymmärtää kunnes viime hetkellä sano et sori, mä seurustelen? (Testaa viehätysvoimaansa?)
Kun naisel on monsuunit (menkat) miks sen pitää käyttäytyä ku kakara. Menis kotiin potemaan sitä eikä tulis pilamaan muitten päivää sillä.
hallucinogen, 28.11.2005 13:37:
---
2.Miks myös seurusteleva nainen flirttaile ja antaa ymmärtää kunnes viime hetkellä sano et sori, mä seurustelen? (Testaa viehätysvoimaansa?)
---
Tää on jotain niin pirun ärsyttävää. Sit jos mies ees vilkaisee vastaantulevan naisen varustuksia tms niin johan sitä saa huutia omalta naiselta mut sit se kyllä ihan vapaasti flirttaa siitä samasta pöydästä paikalliselle rantaleijonalle ja jos siitä huomauttaa niin se on vaan harmitonta leikkiä joka ei tarkoita mitään :D
4.Kun naisel on monsuunit (menkat) miks sen pitää käyttäytyä ku kakara. Menis kotiin potemaan sitä eikä tulis pilamaan muitten päivää sillä.
onni3mk, 28.11.2005 13:43:
---
4.Kun naisel on monsuunit (menkat) miks sen pitää käyttäytyä ku kakara. Menis kotiin potemaan sitä eikä tulis pilamaan muitten päivää sillä.
---
Toi on niin vanha juttu jo! Miksi te aina oletatte, että jos nainen on pahalla päällä, sillä on menkat?! Emmä ainakaan oo yhtään sen vittumaisempi menkkojen aikana, kun muutenkaan. Rasittavaa kuulla kommentti "onks sulla ne päivät taas?" kun sattuu olemaan huono päivä.
Noi muutkin kohdat oli kyl aika kamalaa kärjistystä Sä oot tavannu vääriä naisia.
Nimim. Hankala joka päivä, siihen ei tarvita vittumaista päivää tai menkkoja tai urheiluruutua