Kysymyksiä naisille :)

587 posts, 30 pages, 187,770 views

Syder

#201 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
En näe meikkaamisessa kyllä yhtään mitään vikaa, yleisesti ottaen meikkaamiseen kuuluu paljon muutakin kuin maalit naamaan ja radalle. Arvostan kyllä ihonhoitoa ja syyllistyn itsekin meikkaamiseen vähän väliä. Kaikilla meillä on oikeus näyttää hyvältä :)

--
Divida et impera.

#202 • • ALIEN Guest
perustakaa vastaava topic miehistä, jos tulee lisää kysyttävää *vink*

Narya:
Nyt on kyllä ihan pakko esittää yksi kysymys miehille...
Miksi ihmeessä keski-ikäiset, sotkuiset, pahalta haisevat, tyhmät ja itsensä totaalisesti hunningolle heittäneet miehet kuvittelevat, että kaikki 15-25 vuotiaat nätit tytöt haluavat olla seksuaalisessa kanssakäymisessä heidän kanssaan? Tämä on ihmetyttänyt ja tuottanut pahaa mieltä jo pitemmän aikaa.

Uskoisin et he tekevät niin, koska eivät ole luopuneet toivosta, että "jos joku nuori nainen joskus vielä natsaisi". Ja on kyllä olemassa tapauksia, missä on natsannutkin - ei siihen tarvita, kuin tarpeeksi hyvä sydäminen ja suvaitsevainen nainen, jolla on myös myötätuntoa ja halua auttaa kyseenalaisia hunningolle heittäityneitä miehiä *hih*
#203 • • RINY Guest

ALIEN:
perustakaa vastaava topic miehistä, jos tulee lisää kysyttävää *vink*

---
Narya:
Miksi ihmeessä keski-ikäiset, sotkuiset, pahalta haisevat, tyhmät ja itsensä totaalisesti hunningolle heittäneet miehet kuvittelevat, että kaikki 15-25 vuotiaat nätit tytöt haluavat olla seksuaalisessa kanssakäymisessä heidän kanssaan? Tämä on ihmetyttänyt ja tuottanut pahaa mieltä jo pitemmän aikaa.

---

Uskoisin et he tekevät niin, koska eivät ole luopuneet toivosta, että "jos joku nuori nainen joskus vielä natsaisi". Ja on kyllä olemassa tapauksia, missä on natsannutkin - ei siihen tarvita, kuin tarpeeksi hyvä sydäminen ja suvaitsevainen nainen, jolla on myös myötätuntoa ja halua auttaa kyseenalaisia hunningolle heittäityneitä miehiä *hih*

Hoh, tosta kyl paistaa läpi sun asennoituminen. Onko miesten mielestä naisten "natsahtaminen" muka vaan hyvä sydämellisyyttä, suvaitsevaisuutta ja myötätuntoa ja halua auttaa? *nauru* Tuskin kukaan nyt vaan auttamisen halusta sellasta tekee. *ding* vai tekeekö?
#204 • • Edited ALIEN Guest

Sade*:
Hoh, tosta kyl paistaa läpi sun asennoituminen. Onko miesten mielestä naisten "natsahtaminen" muka vaan hyvä sydämellisyyttä, suvaitsevaisuutta ja myötätuntoa ja halua auttaa? *nauru* Tuskin kukaan nyt vaan auttamisen halusta sellasta tekee. *ding* vai tekeekö?

mikä asennoituminen? *ding*

Ja joo vastaus kysymkseesi, kyllä siihen tietysti tarvitaan paljon muutakin, kuin hyvää sydäntä *nauru*
Kai sä nyt ymmärsit, että siitä sen on hyvä lähteä, ettei ole tollainen pakastimen kokoinen ja kylmä tapa ajattella niistä, joilla ei asiat ole niin hyvin, kuin ehkä sulla *vink*
Fyrisch

#205 • • Fyrisch

Saara:
Miksi monilla pojilla on numeroa paria isommat housut jotka roikkuu?

Jotta kassit voisivat heilua
Syder

#206 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Fyraett:

:D:D::D hahahahah *lmao* totaalinen tipahtaminen :D

--
Divida et impera.

Saara

#207 • • Edited Saara #2970

Syder:
---
Fyraett:
---

Entä jos ne ei oo vielä laskeutunut? Miten ne voi sillon heilua?

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Fyrisch

#208 • • Fyrisch

Saara:
---
Syder:
---
Fyraett:
---

---

Entä jos ne ei oo vielä laskeutunut? Miten ne voi sillon heilua?

Mut onhan siel kans sladdi
Saara

#209 • • Saara #2970

Fyraett:
---
Mut onhan siel kans sladdi

Mut eihän se saa heilua, jos vaikka lähtis juoksee niin kovaa et se hajoo ku se heilahtaa jalkaa vasten liian kovaa? Jeesus-teipillä reiteen kiinni!

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

ä

#210 • • ä

Fyraett:

Ei siinä heilumisesta ole kyse vaan tuuletuksesta *vink*
Fyrisch

#211 • • Fyrisch

Saara:
Mut eihän se saa heilua, jos vaikka lähtis juoksee niin kovaa et se hajoo ku se heilahtaa jalkaa vasten liian kovaa? Jeesus-teipillä reiteen kiinni!

:D hajooks kädet jos taputtaa liian lujaa
coolcat82

#213 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

siveys:
miksi meikkaatte?
miksi käytätte liian pieniä vaatteita?
miksi te rakastutte renttuihin?
miksi teidän merkkipäivänne pitää muistaa?
miksi te olette niin ilkeitä manipuloijia?

..miksi? :)

Meikkaan vähä millon sattuu, en jokapäivä enkä sitte muutenkaa kun silmiin jotain. Ja siks kun se on yks niist asioista, joita vaan nainen ymmärtää *nauru*
Mun vaatteet taitaapi olla jopa liian isoja kun on laihtunu niin reilusti *hmph* Liian pienet on vissiin vähän nuorempien tyttöjen juttu?*täh*
Olen jostain syystä rakastunut aina renttuihin...? Holhouskompleksi?? En tiiä *ding*
Hö, merkkipäivät pitää vaan muistaa. Et edes joku täl planeetal muistaa olemassaoloni *vink*
Voin olla joskus ilkeä, mutta manipulointia en harrasta/ymmärrä. Mun mielestä äijät manipuloi enemmän, esim. "kysymyksiä naisille" ??? *hmph* Tahdotte jonku naisen käyttöoppaan??*iloinen* Eikö näitä voi ääneen kysellä tutuilta typyköiltä?*grr*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

W

#214 • • W
Miksi naisia pidetään mukamas jotenkin niin erillaisina kuin miehiä, vaikka todellisuudessa erot ovat hiuksenhienoja...onko jotenkin "lutusta" tai jotain kun miehet eivät niinku ymmärrä naisia ja naiset ovat niinku niin salaperäisiä ja monimutkaisia? BLÄÄH! tän olis voinu ehkä kirjoittaa tonne, mikä ärsyttää...*iihhih*
WuZuul

#215 • • Edited WuZuul

Keeerin:
Et tässä oliskin kysymys miehille..Miten siis asian laita ihan oikeesti on?? Onko puheet vaan suurempia kuin teot?

Ainakin omalla kohdalla ei puhuta suuria ellei oo mitään millä tukea noita puheita.. En myöskään näe tarpeelliseksi lupailla olemattomia mihin törmää liiankin usein.. Muuhun "kolumniisi" vastaten, esileikki ja lämmittely *sydän* Mutta taitaa joidenkin kohalla olla että se "helppous" tekee hommasta puuduttavaa ja sitte ei vaan jaksa, näin ainakin omassa tuttavapiirissä tehtyjen havaintojen perusteella.

Ja pihtaukseen, ei todellakaan suurin osa miehistä pihtaa, edes suhteessa, itse elin suhteessa jossa sai _aina_ tehdä itse aloitteen joka asiassa, aivan _kerpeleen_ puuduttavaa hommaa pitemmän päälle kun tossa pisteessä alkaa tuntua että missä on vikaa kun tuntuu että ei kiinnosta toista. Lopulta homma meni siihen että ei vaan jaksanu, et kai toiki nyt tavallaan oli pihtaamista...

Mutta, nyt kysymys teille naisille. Miksi te _ette_ tee useammin aloitetta? Siis muissakin asioissa kuin seksissä. Vai onko aloitteiden tekeminen miesten homma? Tuntuu siltä että iso osa naisista vai on ja odottaa esimerkiksi että se passeli kundi tulee tekemään aloitteen tms.

Epämääräisessä aamuolotilassa kirjoitettu, ylhäällä ollaan mutta ei hereillä vielä. Bare with me *hymy*

--
Wannabe bilekone.

#216 • • niomic Guest
Eksplisiittinen vastaus eksplisiittiseen kysymykseen? For once?

Ja miksi kysytään ite haulikkotarkuudella kysymyksiä, mihin odotetaan eksplisiittisiä ja yksinkertaisia vastauksia?

"Sä et koskaan vastaa suoraan, vaan oot aina tommonen diplomaattinen"

Try asking my name and we'll go from there, puuh =D
-Kerttu-

#217 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Ja pihtaukseen, ei todellakaan suurin osa miehistä pihtaa, edes suhteessa, itse elin suhteessa jossa sai _aina_ tehdä itse aloitteen joka asiassa, aivan _kerpeleen_ puuduttavaa hommaa pitemmän päälle kun tossa pisteessä alkaa tuntua että missä on vikaa kun tuntuu että ei kiinnosta toista. Lopulta homma meni siihen että ei vaan jaksanu, et kai toiki nyt tavallaan oli pihtaamista...

Mutta, nyt kysymys teille naisille. Miksi te _ette_ tee useammin aloitetta? Siis muissakin asioissa kuin seksissä. Vai onko aloitteiden tekeminen miesten homma? Tuntuu siltä että iso osa naisista vai on ja odottaa esimerkiksi että se passeli kundi tulee tekemään aloitteen tms.

Epämääräisessä aamuolotilassa kirjoitettu, ylhäällä ollaan mutta ei hereillä vielä. Bare with me *hymy*

No..Mä sitten olen ollut useassakin suhteessa, jossa minä olen ollut ainut alotteentekijä joka suhteessa! Joten alkaahan se tympäsemään ja miesten kerskailut vituttamaan..Mutta olkoon. Ehkä kenenkään ei pitäisi yleistää. Ihmisethän ovat yksilöllisiä..Mä vaan olen ilmeisesti vetänyt puoleeni kaiken maailman pulkannaruja! *nauru* Että eiköhän se aloitekykyisyys ole ihan ihmisestä kiinni! *joo*

Pitäisköhän mun välillä olla hiljaa!? *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

#218 • • ALIEN Guest

Lene:
Aina, kun tekee itse "suhteessa" jotain aloitteellista niin kaikki alkaa mennä pieleen. *nauru* Toista ei silloin kiinnostakaan.

onnee vaa sullekin *nauru*
Fucking Nobody

#219 • • Edited Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

Narya:

*nauru*

Ei ne varmaan kuvittelekaan. Mutta ei se estä niitä haluamasta sitä. *justjoo* Mutta on ällöä joo. *eiei* Usein tohon liittyy kyllä silti muitakin ongelmia, työttömyyttä, alkoholismia, syrjäytymistä ym.

Ja toi Keeerinin pulkannaru-termi oli ihan loistava!!!! *nauru* x10000
Juhgu

#220 • • Juhgu Virnistelijä

Aethron:
---
Naisia saa, jos pitää huolta hygieniastaan, ja tyylistään(tyylikkyys on tärkeää!!) on ystävällinen ja uskaltaa tehdä aloitteita. -Joskus miehet valittaa kun ei saa tyttöystävää, eikä ne kuitenkaan viitsi ees vilkasta peiliin!!!! - Ei myöskään kannata asettaa rimaa liian korkealle, vaan pitää tyytyä sellaiseen minkä voi saada. usein joku kauhea miehenkuvatus torjuu jonkun ihan keskiverto tytön ja itkee sitten kun ei saa ketään, eli sitä halutuinta tyttöä!!!!

Hmm. Miksi naiset muuten käyttävät noita huutomerkkirivejä, varsinkin tilanteissa joissa ei tarvitsisi edes yhtä huutomerkkiä? Kuvittelevatko ne, että pointti menee paremmin perille tai saa enemmän huomioarvoa kun sen esittää noin?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)